-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... Knight”, wchodząc na ekrany kin, pobił wszelkie możliwe rekordy i stał się jedynym z hitów wszech czasów. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1
... CRM 9.1 wyposażono go w ponad 100 nowych funkcji, 20 nowych usług internetowych oraz dwa nowe produkty na potrzeby modułów Sales, Service i Marketing. W wersji CRM 9.1 rozszerzono ponad 4000 ekranów systemu PeopleSoft CRM, aby udostępnić interfejs użytkownika w technologii Web 2.0 oraz nowe, bogatsze możliwości obsługi ...
-
Wykorzystanie sieci IP 2009-2014
... w sieciach mobilnych rośnie szybciej, niż oczekiwaliśmy pięć lat temu” — powiedział Doug Webster, dyrektor ds. marketingu rozwiązań dla operatorów (Service Provider Marketing) w firmie Cisco. „Użytkownicy szybko zaczęli korzystać ze smartfonów, netbooków, czytników elektronicznych i internetowych kamer wideo. Na rynku pojawiły się również aplikacje ...
-
E-branding: kreowanie marki w Internecie
... przez wiele firm. Dopasowanie strategii, odpowiednia strona internetowa, komunikacja z klientem, wartość dodana - co jeszcze warto dopracować ... ze stronami o podobnym profilu, a także linki sponsorowane. Coraz popularniejszy staje się także tzw. marketing wirusowy, czyli forma promocji polegająca na zapoczątkowaniu sytuacji, w której to sami ...
-
Polskie strony internetowe: najczęstsze błędy
... , dzięki czemu mieliśmy szansę na przeanalizowanie i porównanie wyników, które posłużyły nam w stworzeniu poniższego raportu.Cieszy nas to, że tak wiele firm zainteresowała kondycja ich stron WWW”- dodaje. OCENA DZIAŁAŃ POZYCJONERSKICH Z przeprowadzonych audytów wynika, że dla aż 17% stron internetowych nie są ...
-
Jak banki detaliczne mogą pozyskać sektor MSP?
... the Crisis", opracowanego przez Capgemini, UniCredit i Efma (European financial marketing association), aby sprostać temu zadaniu, banki detaliczne muszą wzmocnić rolę ... strategiczne znaczenie dla banków detalicznych. Małe przedsiębiorstwa stanowią 99% wszystkich firm (w Europie, Japonii i Stanach Zjednoczonych) oraz zapewniają zatrudnienie dla 51% ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... postrzegana jako najbardziej przekonywująca. Na drugim miejscu pod względem oddziaływania na odbiorców znajduje się reklama w czasopismach, za nią - internetowa, później marketing w prasie codziennej, na końcu reklama radiowa. „Mimo rosnącego znaczenia reklamy on-line, nie wszystkie jej formy są równie atrakcyjne dla konsumentów ...
-
Sezon turystyczny 2010: podsumowanie
... wątpienia dla większości firm działających w branży był on trudny. Dla niektórych nawet ostatni. Byli jednak też tacy, którzy ... chcieli w nim oddać potęgę kultury i cywilizacji egipskiej, to śmiało mogą je przełożyć także na nowoczesny marketing i turystyczną sprzedaż. W 2008 roku do Egiptu poleciało 600 tys. Polaków, rok później ze względu ...
-
Pojektor Sanyo PLC-WL2503
... Marketing Europe wprowadzi na polski rynek nowy projektor o bardzo krótkiej ogniskowej (ang. ... PLC-WL2503 co sprawia, że dedykowany jest do zastosowań edukacyjnych – przedszkoli, szkół, wyższych uczelni i firm szkoleniowych. Urządzenie zaprojektowano tak, by obniżyć koszty eksploatacyjne – dzięki usprawnionej wentylacji żywotność lampy wynosi 4. ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... , która działa na fan page'ach, kierując się sympatią wobec produktu. Co więc ma robić reszta firm, szczególnie tych, które dopiero pojawiają się na rynku? Przede wszystkim nie wolno iść na łatwiznę. Swoją pozycję ... - nie. Rozwój ekosystemu fan page - strona - brak. Stracone pieniądze - 20 zł. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Strony internetowe - technologia flash
... czego liczne przykłady znajdujemy w Internecie (witryny poświęcone konkursom i kampaniom promocyjnym marek, przedsięwzięciom kulturalnym, strony typu portfolio osób prywatnych oraz firm, zwłaszcza agencji kreatywnych itp.). Choć trzeba przyznać, że w tworzeniu atrakcyjnych wizualnie stron całkiem dobrze sprawdza się też umiejętne stosowanie stylów ...
-
Telefon Sony Ericsson txt
... fotograficzny o rozdzielczości 3.2 MPix z funkcją nagrywania filmów wideo. Telefon ma zaokrągloną tylną obudowę i bardzo dobrze leży w dłoni. Quentin Cordier, Global Product Marketing Manager w Sony Ericsson, powiedział: “Telefon Sony Ericsson txt jest dobry do szybkiego i łatwego pisania wiadomości tekstowych, gdy jest się w ruchu ...
-
Smartfon HTC Explorer
... umożliwiającym pełną kontrolę nad urządzeniem. Zapewnia szybki dostęp do najważniejszych danych i informacji.” - powiedział Jason Mackenzie, president of global sales and marketing w HTC Corporation. „HTC Explorer jest po prostu inteligentnym telefonem dla każdego. Stanowi kolejny przykład zaangażowania HTC w rozwój rynku przystępnych cenowo ...
-
Polskie kobiety a piłka nożna
... UEFA EURO 2012™, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety” - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce. „Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej ...
-
Kim jest polski kibic?
... , że zostaliśmy Narodowym Sponsorem UEFA EURO 2012™ chcieliśmy sprawdzić, kim jest polski kibic i obalić stereotypy dotyczące kibicowania” - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce. „Badanie pokazuje, że Polscy kibice stawiają na szybkość, wygodę oraz dobrą zabawę. Technologia zbliżeniowa ...
-
Pasywne poszukiwanie pracy
... do działów kadr poszukujących pracowników - mimo to coraz więcej firm w czasie spowolnienia gospodarczego stara się dotrzeć do nich różnymi kanałami. ... 1 400 rekruterów, którzy przeglądają dziesiątki profili dziennie – mówi Monika Samojlik, Marketing Manager biznesowego serwisu społecznościowego GoldenLine. - Pasywne poszukiwanie pracy występuje ...
-
Jak lojalni są polscy pracownicy?
... polskich pracowników, kluczowe znaczenie mają dla nas perspektywy dotyczące rozwoju osobistego, awansu oraz wykonywanie ciekawej i interesującej pracy – mówi Monika Samojlik, Marketing Manager GoldenLine.pl. Wynagrodzenie jest rzecz jasna jednym z głównych czynników wpływających na motywację, natomiast jego znaczenie nie jest na tyle ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... końca zrozumiał ich potrzeb. Konsumenci oczekują, że działania marketingowe w większym stopniu skierowane będą do kobiet, 62% respondentów uważa, że taki marketing ma przyszłość. Różnice w podejmowaniu decyzji Producenci i sieci handlowe coraz częściej dokonują analiz zachowania kobiet i mężczyzn w procesie dokonywania zakupów i podejmowania ...
-
Szybkość Internetu przyczyną frustracji
... inwestując w lepszy router. - Irytację użytkowników Internetu można łatwo zamienić w satysfakcję stosując intuicyjne i proste w konfiguracji routery Wireless AC – mówi Kamil Rusjan, Marketing & PR Manager z D-Link Polska. - Umożliwiają one nie tylko szybsze połączenia, ale też pozbawione są wad powodujących znane dotychczas problemy z wydajnością ...
-
Sektor finansowy musi postawić na zarządzanie ryzykiem
... , kredytowe, a jeszcze inaczej ryzyko wynikające z zarządzania systemami informatycznymi. Podobnie dzieje się z poszczególnymi wewnętrznymi działami, takimi jak finanse, marketing czy compliance. „Zarządzanie ryzykiem powinno być kluczowym aspektem zarządzania organizacją i w jednakowy sposób oddziaływać na każdy dział i każdego pracownika ...
-
Rynek targowy 2013
... . Po pierwsze dane statystyczne wskazują na może nie tak wielkie, ale jednak wyraźne wzrosty we wszystkich kategoriach tj. powierzchni, liczby firm uczestniczących w targach i powierzchni zamawianej przez firmy. Ważnym wskaźnikiem jest zahamowanie spadku powierzchni wynajmowanej przez firmy bo w ostatnich latach było to ...
-
Co daje myślenie projektowe?
... największy, ale wykonany przez kogoś innego. Sprawdźcie sami, jak łatwo można zmieniać się na lepsze. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Budowanie świadomości marki w social media
... jak wykorzystać marketing treści, aby nawiązać lepszy kontakt z widownią w mediach społecznościowych? Jeśli zmienisz nieco punkt widzenia ... Następnym krokiem będzie przeprowadzenie dokładnego audytu wszystkich zasobów, które masz w zanadrzu. Wiele firm posiada zazwyczaj sporo niewykorzystanych lub mało używanych materiałów. Proces ich identyfikacji ...
-
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
... to ogromny, warty dziesiątki miliardów tort do podziału dla firm z branży FMCG. Przy rosnącym wpływie najmłodszych na decyzje zakupowe rodziców liczy się nie tyle sama cena produktu, ... marek, które przede wszystkim dbają o swoją reputację i stronią od kontrowersyjnych działań marketingowych. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Wskaźniki marketingowe na które warto zwrócić uwagę
... się potencjalnymi klientami poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na specjalnie przygotowanej stronie. Landing page jest już od lat wykorzystywany przez wiele firm i stał się aktualnie podstawowym narzędziem do pozyskiwania klientów za pomocą strony internetowej. Odpowiedz sobie na podstawowe pytania: Ile osób odwiedza ...
-
Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta
... składnik, to zaproszenie zespołu do tworzenia Customer Journey Map. Nie jest tak, że komunikujemy się tylko poprzez dział obsługi lub marketing, mówimy cały czas. Pamiętajmy, zainteresowana osoba w punkcie styczności z firmą (strona www, e-mail, reklama, paczka, zwrot towaru) otrzymuje jakąś obietnicę, a my ...
-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
... Polaków skupionych wokół Facebooka, to nie lada gratka dla marketerów. Media społecznościowe są obecnie jednym z ważniejszych kanałów promocji dla wielu firm. – Zachętą jest nie tylko duża liczba aktywnych użytkowników, ale też mała bariera wejścia oraz stosunkowo proste w obsłudze narzędzia do zarządzania ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
Branża farmaceutyczna to jeden z liderów pod względem wielkości budżetów reklamowych. Taka sytuacja nie powinna dziwić - rocznie na farmaceutyki dostępne bez recepty wydajemy ponad 11 miliardów złotych. Tylko do sierpnia bieżącego roku wydatki reklamowe tego sektora sięgnęły 500 milionów złotych - wynika z analizy niezależnej agencji mediowej ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 10/2015
... do tego, by zaprezentować oficerom nową generację systemów walki oraz pokazać im, jak z nimi pracować – podkreśla Alain Cursat, odpowiedzialny za marketing systemów walki okrętów podwodnych w DCNS. Cursat podkreśla, że w prezentowany na symulatorze system walki SUBTICS wyposażone są zarówno okręty wykorzystywane przez ...
-
Jak budować wizerunek firmy w sieci?
... powiedzenie, używane w kontekście wizerunku celebrytów, nie ma większego zastosowania w temacie brandingu firm. Zwłaszcza w Internecie. Dlaczego? Tworzenie i podtrzymywanie wizerunku swojego przedsiębiorstwa w ... o tym, czy chce pozostać lub opuścić witrynę. Content marketing. Treści, umieszczane zarówno na Twojej domowej stronie, jak i na ...
-
E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta
... w niezbyt skomplikowany, ale za to efektywny sposób. Jednym z innowacyjnych narzędzi dotarcia do klienta jest ReTargeting E-Mail. Narzędzie szczególnie wskazane dla firm typu e-commerce, jak i dla dostawców usług internetowych. System jest w pełni spersonalizowany co maksymalizuje skuteczność procesu, a zawartość i czas wiadomości dostosowane są ...
-
Monitor Sharp BIG PAD PN-70TW3 z 70-calowym ekranem
... firmom więcej czasu na stawianie czoła właściwym wyzwaniom, wymianę informacji i tworzenie nowych koncepcji – komentuje Michael Bailly, Product Development and Marketing Director, Visual Solutions, Sharp Europe. Monitor PN-70TW3 wykorzystuje wydajne oprogramowanie Pen Digitizer, które umożliwia aplikacjom automatyczne wykrywanie, czy użytkownik ...
-
Polki mówią, czym jest piękno
... , aby wnioski wyciągnięte z badania wdrożyć podczas naszych nowych projektów tak, aby jeszcze lepiej adresować potrzeby kobiet – powiedziała Małgorzata Gołębiewska, Jr. Marketing Manager Personal Care w Philips.
-
Komunikacja Voice Mailing System w biznesie
... jak i segmentu e-commerce. Najczęściej używanymi narzędziami do komunikacji mobilnej są e-maile, SMS-y, social media oraz aplikacje mobilne. Jak widać, niewiele firm odkryło potencjał wiadomości głosowych. Wśród nich pewne obawy może budzić, że VMS to dość inwazyjna forma kontaktu z klientem, który – w odróżnieniu ...
-
Wirtualna rzeczywistość wkracza do hoteli
... oraz rezerwacjami. Dobitnym tego potwierdzeniem jest opracowany przez Deloitte i Profitroom raport "Hotel Marketing & Technology Trends" - opracowanie, z którego wynika m.in., że ... głównie z grami komputerowymi. Obecnie z jej możliwości korzysta coraz większa rzesza firm z branży dóbr i usług, w tym także sektora hotelarskiego i turystycznego, które ...