-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... brzmi szlachetnie, jednak nie zapominajmy, że reklamy są po to, by sprzedawać. A femvertising stał się maszynką do zarabiania dla wielu firm, które z powodzeniem skupiły się na płci pięknej – komentuje Aneta Głowala z agencji interaktywnej KERRIS. Wystarczy popatrzeć na wyniki finansowe trzech marek ...
-
Czy Black Friday rzeczywiście się opłaca?
... na temat sprzedaży sprzętu i urządzeń powszechnego użytku. W Polsce próbę stanowi około 6500 punktów sprzedaży różnego typu, zarówno sklepów detalicznych jak i firm działających na rynku B2B. W próbie GfK są sklepy różnej wielkości, usytuowane w całym kraju, zarówno tradycyjne jak i internetowe, specjalizujące się w różnych ...
-
Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?
... reklam i sprawić, aby generowały więcej zysków i reakcji. Marketing staje się coraz bardziej futurystyczny i zaawansowany technologicznie. Marketerzy idąc z duchem czasu, ... będą one miały kluczowe znaczenie dla sukcesu w marketingu B2B. Według Business Insider, 80% firm chce włączyć chatboty do swojej strategii do 2020 roku. Działanie chatbotów ...
-
Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?
... Jak jednak podkreślają eksperci REDLINK, aż 32% przychodzącej poczty trafia wprost do spamu. Dla firm oznacza to, że mogą tracić co trzeciego potencjalnego klienta. - Kampanie e-mail to ... podjąć odpowiednią akcję, np. przejść do sklepu internetowego – mówi Marek Kaczmarek, marketing manager w REDLINK. SPAM taki straszny, jak go malują Co trzecia osoba ...
-
Czy RODO zmieniło media społecznościowe?
... inspektor ochrony danych w firmie DAGMA Bezpieczeństwo IT, nowe regulacje mają zwiększyć ochronę podmiotów, których dane osobowe są przetwarzane, a nie samych firm i instytucji. - Stosowanie RODO determinuje wprowadzenie szeregu zmian w przedsiębiorstwach. Począwszy od wyznaczenia Inspektora Ochrony Danych Osobowych, aż po przekształcenia procedur ...
-
Mobile coraz silniejszym trendem w zakupach online
... płatności. Nadal co piąta osoba, która dokonała zakupu za pomocą smartfona, samą płatność woli wykonać korzystając z komputera – mówi Piotr Anuszczyk, Marketing Director w Media4U.
-
Praca elastyczna. Tego chcą pracujący rodzice
... pracodawca nie dostarcza tego typu komfortu, pracownicy szukają go we własnej działalności gospodarczej. Jak zauważa Marek Dmitruk, właściciel firmy MDirect Marketing Navigation www.mdirect.eu – wcześniej Dyrektor Marketingu w dużych firmach a jednocześnie tata sześciorga dzieci: Rodzina jest dla mnie najważniejsza. Po kilkunastu ...
-
Dlaczego specjaliści decydują się na zmianę pracy?
... co najmniej kilku lat. Wysokie zarobki pozostają oczywiście wciąż najważniejszym czynnikiem, przyciągającym talenty do pracy. O „presji płacowej” mówi z resztą 69% firm, przebadanych ostatnio przez NBP. Tym, co jednak utrzymuje pracowników na dłużej, jest satysfakcja osiągana w pracy i dobra atmosfera, budowana przez kierownictwo ...
-
12 prognoz dla rynku mediów 2019
... Intelligence) przyjdą z pomocą dylematom wiążącym się ze zwrotem z inwestycji marketingowych w zintegrowane działania online/offline. Przełomem dla planowania kreacji reklamowych i marketing mix ma okazać się technologia głosowa. Wiodąca pozycja Chin w sferze mediów społecznościowych i analityki mediów społecznościowych zmobilizuje Zachód do ...
-
DOOH, czyli nowe technologie w kampaniach światowych marek
... lepszy odbiór wyświetlanych spotów. To z kolei przekłada się na zwiększenie wyników wyszukiwania informacji na temat obejrzanych treści w Internecie. Diana Polska – Marketing & PR Manager w
-
Phishing: czym jest, jak mu zapobiec i co robić, gdy się nie uda?
... stronach i unikanie otwierania podejrzanych linków. Dzięki temu phishing może być problemem, którego uda się nam uniknąć. Marcin Zmaczyński, Head od Marketing CEE w
-
Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu
... współpracę w zakresie uczenia głębokiego, a publikowane prace naukowe z tej dziedziny zaczynają być wykorzystywane przy pracach projektowych. Jako dyrektor jednej z dużych firm z branży technologii reklamowych mam świadomość zarówno potencjału drzemiącego w uczeniu głębokim, jak i jego pułapek. Narzędzie uniwersalne Sposób, w jaki mówimy o uczeniu ...
-
Dokąd latamy tanimi liniami lotniczymi?
... częstotliwość połączeń najczęstszym wyborem Polaków są dwie ostatnie z wymienionych firm. GIVT postanowił przyjrzeć się, w jakich kierunkach latamy najczęściej, przypominając ... się ubiegać to aż 600 € – komentuje Damian Zozula, Chief Commercial Officer, Marketing w GIVT. O odszkodowanie pasażer może się starać w przypadku zakłóconego (opóźnionego ...
-
Kobiety częściej robią zakupy świąteczne online
... , że obecnie zwroty lub wymiana towarów kupionych w sieci nie stanowi żadnego problemu – wyjaśnia Natalia Załęcka, CMO Advisory Leader, Head of Marketing Transformation, Deloitte. Niespodzianką nie jest fakt, że bardziej na zakupy internetowe nastawione są osoby młodsze i w średnim wieku. Niemal we wszystkich ...
-
RFID - obalamy mity, potwierdzamy fakty
... w każdej branży stosowanie tych rozwiązań może być zasadne i efektywne. Handel, przemysł, zarządzanie magazynami, służba zdrowia, biblioteki, lotniska, wydarzenia sportowe, marketing, identyfikacja zwierząt – w każdym z tych obszarów znajdzie się przestrzeń do zastosowania RFID. Jakie możliwości daje technologia RFID? Oprócz wymienionych cech ...
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
Marketing w internecie dla coraz większej liczby branż staje się jednym z najważniejszych źródeł ... Twoich produktów i usług oraz korzyści z zakupu właśnie u Ciebie może spowodować, że użytkownik analizujący ofertę wielu firm skontaktuje się z Tobą, a nie Twoimi rywalami. SEO w połączeniu z Content Marketingiem jest jedną ze skutecznych form ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... Zarządzanie własną marką w środowisku internetowym wymaga od firm nie tylko prowadzenia standardowych działań m.in. w ramach mediów społecznościowych czy ... Niejako po drugiej stronie spektrum względem SEO znajduje się SEM, czyli Search Engine Marketing. Pierwotnie oba pojęcia były bardzo wyraźnie odseparowywane, ponieważ technologie reklamy ...
-
Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?
... . To co działało wczoraj, dziś ma już inny efekt. Inaczej żyjemy, konsumujemy media, mamy też inne priorytety w swoim życiu. Budując marketing plan, challenguj obecne decyzje. Niewykluczone, że zrobisz coś lepiej lub czegoś więcej. Co jeszcze może zawieść? Naturalnie opisane aspekty to ...
-
Boże Narodzenie 2021 za 2129 zł
... kupowanie prezentów najbliższym. Najbardziej zaś stresujący i czasochłonny będzie wybór podarunku dla współpracowników. – mówi Natalia Załęcka, CMO Advisory Leader, Head of Marketing Transformation, Deloitte. Zakupy świąteczne coraz wcześniej Coraz więcej z nas planuje zakupy wcześniej. W listopadzie chciało to zrobić 27 proc i jest to ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... był najważniejszą siłą napędową rynku reklamy. Budżety reklamowe tego sektora wzrosły o 26,6% wobec 2020 r. i blisko 35% w porównaniu z rokiem 2019. Wśród firm z tego sektora, w pierwszej piątce znalazły się sieci marketów oferujących sprzęt RTV AGD, Euro-Net i Mediaexpert, a także Lidl, Biedronka i przedstawiciel e-commerce Grupa ...
-
TikTok rośnie w siłę. TOP5 polskich kont
... gonić TikToka - w tyle pozostały już dawno Twitter i Snapchat, teraz nowy lider prześcignął imperium Marka Zuckerberga - mówi Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne - Nie chodzi wyłącznie o procentowy przyrost liczby użytkowników w czasie ani o liczbę bezwzględną młodszych odbiorców z tzw. pokolenia Z, która jest już wyższa ...
-
Monitor Philips 27B1U7903
... . Monitor ten, oprócz wyświetlania obrazu w najwyższej jakości, umożliwia proste podłączenie urządzeń za pomocą szybkiego złącza Thunderbolt 4 – komentuje Xeni Bairaktari, Global Marketing Lead oraz Senior Brand Manager EU w MMD Monitors & Display. MiniLED, Quantum Dot i 2304 strefy przyciemniania 27B1U7903 wyposażony został w 27-calową matrycę ...
-
Kryptowaluty w sieci 2022: o czym mówią internauci?
... narodem na świecie. Influence Score, który wskazuje najbardziej wpływowe treści w Internecie, wyniósł w tym wypadku 10/10 - mówi Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne. Połowa wypowiedzi dotyczy Bitcoina Kryptowalutą, o której w polskim Internecie mówi się najwięcej, jest zdecydowanie Bitcoin, którego dotyczyła co druga wypowiedź ...
Tematy: kryptowaluty, Bitcoin, inwestowanie w kryptowaluty, Ethereum, Twitter, Facebook, TikTok, social media -
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
... , ponownego skorzystania z usług. To z kolei po odliczeniu kosztów uzyskania przychodów prosta droga do powstania dochodu w przedsiębiorstwie - wnioskuje Tomasz Kamiński, Marketing Specialist z Fixit, Customer Experience Company. Zdefiniowanie doświadczeń klientów Customer Experience to szeroki termin odnoszący się do wywołanych emocji, doznanych ...
-
Technologie informacyjne w biznesie - jakie korzyści?
... wymagań, potrzeb i wyborów klientów. Jak widać, technologie informacyjne są kluczem do skutecznego prowadzenia i rozwoju przedsiębiorstwa. Dają one niezliczone korzyści poprzez marketing, księgowość, komunikację, przewagę nad konkurencją oraz efektywność ekonomiczną, dlatego niewątpliwie warto wdrożyć je w swojej firmie. Adam Dziedzic CEO
-
Nastroje konsumentów wciąż na minusie, ale widać oznaki stabilizacji
... pokazuje zatem, że jest nie najlepiej, ale nie tak kiepsko, jak choćby kilka miesięcy wcześniej – mówi Barbara Lewicka, Senior Director Marketing & Consumer Intelligence w GfK. W czerwcu 2023 r. ujemne nastroje konsumenckie dotyczyły czterech z sześciu grup wiekowych wytypowanych przez GfK. Najwyższy poziom zadowolenia przypadał ...
-
Nastroje konsumenckie najwyższe od 2,5 roku
... . Również przekazy medialne zza wschodniej granicy są mniej regularne, a tym samym nie budzą permanentnego niepokoju – mówi Barbara Lewicka, Senior Director Marketing & Consumer Intelligence w GfK – an NIQ company. W jej opinii nie można pominąć faktu, że wakacyjne słońce, które można wykorzystać w sezonie urlopowym ...
-
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
... będą silnym bodźcem dla kupującego, a negatywne najprawdopodobniej powstrzymają go przed kupowaniem dóbr producenta, który zawiódł jego oczekiwania - wyjaśnia Tomasz Kamiński, Marketing Specialist, Fixit. Dla zobrazowania sytuacji: Jeśli klient dobrze postrzega daną markę i ma na jej temat pozytywne skojarzenia, aktywnie korzysta z programu ...
-
Stabilne nastroje konsumenckie we wrześniu 2023
... . Ale póki co niepokój związany ze zbliżającymi się wyborami jest równoważony słoneczną pogodą za oknem. – mówi Barbara Lewicka, Senior Director Marketing & Consumer Intelligence w GfK – An NIQ Company. We wrześniu 2023 r., podobnie jak miesiąc wcześniej, dodatnie nastroje konsumenckie dotyczyły dwóch z sześciu grup ...
-
Na czym polega atak APT? Jak się obronić?
... konieczne jest zatrudnienie specjalistów posiadających bogate doświadczenie w badaniu oraz identyfikacji luk występujących w zabezpieczeniach systemów IT. - tłumaczy Robert Dziemianko, Marketing Manager w G DATA. Najczęstsze cele ataków APT to: cyberszpiegostwo (w tym kradzież wartości intelektualnych, ważnych dokumentów lub tajemnic państwowych ...
-
Trojan bankowy Mamont podszywa się pod Google Chrome
... prywatność oraz bezpieczeństwo finansowe przed złośliwym oprogramowaniem. Powinniśmy działać ostrożnie, aby zapobiec atakom na nasze dane i urządzenia. - mówi Robert Dziemianko, Marketing Manager G DATA Software. Ważne jest, aby podjąć środki w celu ochrony przed Mamont Spy Banker i podobnymi zagrożeniami. Chociaż złośliwe oprogramowanie w tym ...
-
Dobry czas dla alkoholi premium
... Czy jednak walczyć o klienta można wyłącznie niską ceną? Paradoksalnie, dla niektórych firm ratunkiem może być zwrot w stronę segmentu premium. Statystyki sprzedaży ... ceną, a obietnicą wyjątkowej jakości. Trzeba wówczas bardzo starannie przemyśleć marketing produktu, tak aby klientowi zaoferować wyjątkowe doświadczenie – zarówno na etapie zakupu ...
Tematy: alkohol, rynek alkoholi, sprzedaż alkoholu, spożycie alkoholu, alkohole, alkohole premium, piwo, wino, brandy, koniak, whisky, gin, rum -
Social media a B2B
... o 256 proc. Naprawdę warto śledzić ten trend i szukać rozwiązań dopasowanych do własnych potrzeb. Social media są odpowiednim kanałem komunikacji dla firm działających na rynku B2B – przede wszystkim stanowią idealne uzupełnienie działań w realu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... , niskimi nakładami finansowymi można ją powiększyć stosując na przykład marketing wirusowy (viral marketing), którego istota polega na tym, aby odbiorca ... ich podstawie dostosowywać treść korespondencji. Jeżeli odbiorcami korespondencji mają być szefowie firm to należy przygotować mailing w takiej postaci, w jakiej chcieliby go otrzymać. Informacje ...
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... i przypominać im o swoim sklepie i jego ofercie. Może to robić poprzez e-mail marketing – skuteczny sposób promocji e-sklepu. Priorytetowe jest przy tym zbudowanie bazy mailingowej, ... tam produkty swojego e-sklepu. Na początku należy sprawdzić, jak dużo konkurencyjnych firm jest na Allegro i czy możemy rywalizować z nimi ceną – to mimo wszystko jeden ...