-
Trendy w budowaniu marki
... rozkojarzenie, brak zdecydowania. Połączenie żółtego z niebieskim to świetny duet nie przypadkiem doceniany przez wiele firm. Należy więc pamiętać, że kod kolorystyczny jest równie ważny przy projektowaniu jak inne czynniki. ... PLAY i dziękuję za nietuzinkowe podejście do tematu identyfikacji. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Akademia PARP: szkolenia w 2009 roku
... działalność gospodarczą. Uczestnicy, zakładający swoje firmy wyprzedzili ilościowo przedsiębiorców z firm średnich zatrudniających 50-249 pracowników (14 proc. ogółu ... trzecim miejscu znalazły się szkolenia „Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem”, „Marketing internetowy i e-commerce w MŚP” oraz „Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP” ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... zjedzeniu serka). Bliżej, czyli gdzie? Wobec likwidacji tradycyjnych monopoli rynkowych, w ostatnich latach wiele polskich firm musiało zmierzyć się z zadaniem ponownego zdefiniowania tożsamości swoich marek. Polskie Linie Lotnicze LOT ... slogan pozycjonujący pozostaje ich wzajemna współpraca. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Jak budować lojalność klienta?
... Coraz większa nieufność ludzi Coraz większe rozpieszczenie ludzi, jako konsumentów Coraz większa emancypacja konsumentów Części firm się poddaje, a część tworzy pozory, że buduje lojalność. Ale co to jest za lojalność, jeżeli ... dążenie do lojalności - im więcej dajesz, tym więcej dostajesz. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2009/2010
... obsługę dla tej grupy klientów mogą liczyć na najlepszy szeptany marketing na świecie. Prym w tej kategorii wiedzie sklep SuperKoszyk.pl, który uzyskał ogólną ocenę ... Opineo. Przede wszystkim nastąpiło rozdzielenie między oceną sklepu a firmy kurierskiej. Oceny firm kurierskich dostarczają sklepom wiedzę na temat poziomu obsługi klienta sklepu. ...
-
Działanie 6.1: Paszport do eksportu
Coraz więcej przedsiębiorców wykorzystuje targi, misje gospodarcze i konferencje jako bezpośredni sposób marketingu, zarówno własnej firmy, jak również poprawy wizerunku Polski jako producenta wyrobów i usług najwyższej jakości. Jednym z narzędzi finansowania podobnych działań jest działanie 6.1 "Paszport do eksportu" priorytetu 6 "Polska ...
-
Polacy wybierają polskie marki
... są to polskie marki, a przynajmniej tak są spostrzegane niezależnie od struktury właścicielskiej firm. Wątpliwe jednak, aby był to wyraz szczególnie silnego patriotyzmu. Wynika to ... od czasu do czasu swoje wybory, po czwarte wreszcie jest modny i umiejętny marketing, które potrafią skutecznie wypromować markę tak, że z cienia trafia ona na sam ...
-
Projektor Sanyo PLV-HF10000L
... Marketing Europe przedstawił najnowszy projektor dla wymagających użytkowników i obsługi najtrudniejszych technicznie ... i głębię barw. Solidna i trwała obudowa sprawiają, że projektor jest dobrym urządzeniem dla firm zajmujących się wypożyczaniem profesjonalnego sprzętu prezentacyjnego i wizyjnego. Rozdzielczość 2K i technologia QuaDrive ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... i wyniosło 12 proc. Dodatkowo, różne badania wskazują na rosnący optymizm firm oraz występujące coraz częściej plany zwiększenia w najbliższym czasie zatrudnienia. ... kwietniu. Na przeciwnym biegunie – spadkowym – znalazły się takie branże jak marketing / reklama / PR (miesięczny spadek liczby ofert o 17 procent), badania i rozwój (spadek o 16 ...
-
Promocja produktu nie tylko w Internecie
... rola zachęty nienamacalnej, jaką jest internet. Obserwacje, nie tylko Izmałkowa Consulting, ale też innych firm prowadzących podobne badania, jak np. Black & Decker pokazują, że dla wymagających konsumentów wykończenie produktu, jakość usługi ... , co jest lepsze - ważne żeby było skuteczne! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... osób starszych pojawiają się w ofertach, to już działania marketingowe są skupione wokół innych produktów tych firm. Sprzedawcy marzeń Wydaje się, że część Silver Group pozostaje odporna na reklamy. Pewną ilość decyzji ... agencji reklamowych musi zmierzyć się z tym stereotypem już teraz. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Praktyki i staże dla studentów: więcej ofert
... . ofert praktyk oraz stażów dla studentów opublikowali pracodawcy na stronach największych internetowych serwisów rekrutacyjnych. Oferty pochodzą od firm z takich branż jak HR, IT, Marketing, Produkcja, Sprzedaż, Telekomunikacja oraz e-Commerce. Nie brakuje także propozycji z sektora usług medycznych, administracji biurowej, budownictwa, inżynierii ...
-
Jak zdetronizować lidera rynku?
... , unormowany v. buntowniczy. Typy strategii challengera Duży, silny i zapatrzony w siebie lider może być szansą dla mniejszych firm. Co powinna zrobić mała firma, która chce powalczyć o większy kawałek rynku? Ustawić się w roli ... posunięciom, bo wówczas challenger zyskuje prawdziwą siłę. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Zarządzanie doświadczeniem klienta
... się znać wartości cenione przez klientów, jest branża telefonii komórkowej. Oferty indywidualne oraz oferty dla firm zawierają podział na taryfy dopasowane nie tylko do możliwości odbiorcy, ale także do jego osobistych ... człowieka - potrzeby adaptacji, komunikacji, interakcji z drugą osobą. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Biura w Warszawie - Ambassador
Firma Kronos Real Estate ogłosiła, że CB Richard Ellis (CBRE) została wyłącznym agentem zajmującym się marketingiem i wynajmem budynku biurowego Ambassador w Warszawie. 11-kondygnacyjny biurowiec ma zostać oddany do użytku w I kwartale 2013 roku. Budynek biurowy Ambassador jest zlokalizowany w biznesowym centrum Mokotowa, przy ulicy Domaniewskiej, ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... Cena ma związek z marketingiem. Im wyższa cena, tym bardziej wyrafinowany marketing. Katalogi wydrukowane na grubym, błyszczącym papierze i dopracowane spoty reklamowe. Eleganckie ... być wyczulonym na potrzeby klientów i do nich dostosowywać ceny. Klienci firm doradczych rzadko rozmawiają między sobą o stawkach godzinowych, natomiast często ...
-
Najgorsze banki według internautów
mBank, Millennium i PKO BP to banki najgorzej oceniane przez internautów - wynika z badania Emotrack.pl zrealizowanego przez agencję marketingową Think Kong i firmę Zetema - ponad 40% wszystkich dotyczących ich komentarzy on-line ma charakter negatywny. Najlepszy okazał się Multibank - w jego przypadku zdecydowaną większość (74%) stanowią ...
-
Internauci a koniec Facebooka
... , skupia ok. 700 mln użytkowników. Stał się nie tylko prywatną stroną do zawierania znajomości, ale także potężnym narzędziem dla firm kładących nacisk na marketing w mediach społecznościowych. Anonymous (Anonimowi, Grupa Anonimowych) to najsilniejsza grupa hakerów na świecie, których dokonania robią wrażenie na niejednym ...
-
Wizerunek w Internecie a szukanie pracy
... zdjęć lub wpisów. 17% używa jedynie pseudonimów w trakcie Internetowej komunikacji. Przemysław Bemben, marketing developer w Praca.pl zwraca uwagę na to, że pseudonimy nie ... działu SEO w marce Adseo zajmującej się marketingiem w wyszukiwarkach, podkreśla: „Większość firm – nawet tych dużych – nie dba o swój wizerunek w Internecie. Nie sprawdzają ...
-
Europejczycy a mobilny Internet 2011
W Polsce z mediów mobilnych korzysta obecnie 18% Polaków, co oznacza wzrost w porównaniu z 14% w roku ubiegłym - wynika z niezależnych badań Orange Exposure 2011. Ich przedmiotem jest określenie sposobów korzystania z mediów mobilnych przez użytkowników w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Polsce. Wyniki badania realizowanego przez TNS ...
-
Polscy pracownicy dbają o dobre imię firmy
... bezkarnie możemy naruszyć czyjeś dobre imię." - komentuje Monika Samojlik, Marketing Manager w GoldenLine.pl. Możliwość oceniania własnej firmy została wprowadzone w ... , czy międzynarodowym LinkedIn. Według badania Pracuj.pl obecnie 1/3 polskich firm korzysta z biznesowych serwisów społecznościowych w celach rekrutacyjnych, zaś jedna piąta działów ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... z 41% udziałem w torcie. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: marketing w wyszukiwarkach (SEM – 33%), ogłoszenia (17%) oraz e-mail (7%). - Wzrosty notują praktycznie wszystkie ... mnogość małych i średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te ...
-
Seniorzy w Internecie a działania marketingowe
... grupie docelowej. Chociaż pod względem ilościowym dominują tutaj wizyty przede wszystkim w serwisach firm z kategorii „komputery i informatyka” (co zrozumiałe ze względu na potrzebę aktualizacji systemu operacyjnego, urządzeń lub oprogramowania), ... później spowodują odwiedziny serwisu z ofertą. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 38/2012
... także ich transportem i sprzedażą. Wymusza on także rynkowy dostęp innych firm wydobywających gaz i ropę do infrastruktury przesyłowej. Rosja nie akceptuje tego ... Gazprom Germania GmbH,która zarządza europejskimi aktywami Gazpromu np. brytyjskim Gazprom Marketing & Trading Limited oraz szwajcarskim Gazprom Schweiz AG. Gazprom Germania GmbH jest też ...
-
Monitor PHILIPS 278G3DHSD
Firma MMD zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS zapowiada wprowadzenie na polski rynek na przełomie listopada i grudnia br. 27-calowego monitora 278G4DHSD 3D Gioco z matrycą AH-IPS (Advanced High Performance IPS). Przeznaczony głównie dla graczy, stylowy monitor nada nową jakość trójwymiarowej rozrywce, głównie dzięki ...
-
Monitor PHILIPS 237E4QHAD
Firma MMD zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS zapowiada pojawienie się na polskim rynku w październiku br. pierwszego 23-calowego modelu PHILIPS 237E4QHAD z funkcją MHL (Mobile High Definition Link). Monitor łączy w sobie jakość obrazu matrycy IPS, funkcjonalność oraz elegancki, stylowy wygląd. Jest idealnym ...
-
Polacy a franczyza
Osoby, które rozważają założenie własnej firmy w ramach franczyzy oczekiwałyby od franczyzodawcy przede wszystkim wsparcia marketingowego i wyposażenia lokalu. Większość z nich zainwestowałaby też nie więcej niż 50 tys. złotych - wynika z ankiety Pracuj.pl, przeprowadzonej w związku z wydarzeniem on-line Znajdź pomysł na biznes, które odbędzie w ...
-
Monitor PHILIPS 231P4QRYES
Firma MMD zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS zapowiada wprowadzenie na polski rynek kolejnego monitora z innowacyjnym czujnikiem ErgoSensor: 23-calowego modelu PHILIPS 231P4QRYES z matrycą IPS. Monitor należy do serii profesjonalnej i dedykowany jest użytkownikom dbającym o zachowanie właściwej dla zdrowia pozycji ...
-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
... oferty konkurencyjnej, czyli możliwość sprawdzenia, przetestowania produktu przed jego ostatecznym zakupem. Również coraz więcej firm świadomie rezygnuje ze zbyt rozproszonych grup klientów, koncentrując się na coraz precyzyjniej definiowanych ... takich jak realna jakość obsługi klienta. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Monitor PHILIPS 272C4
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, informuje o wprowadzeniu na rynek 27-calowego monitora 272C4 Crystal Clear o rozdzielczości Quad HD (2560×1440), ze wsparciem dla technologii MultiView oraz wbudowaną kamerą internetową i mikrofonem. Należący do domowej serii C monitor PHILIPS dedykowany jest ...
-
Monitor PHILIPS 272P4QPJKEB
Firma MMD, zajmująca się sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, zapowiada wprowadzenie 27-calowego monitora z matrycą PLS 272P4, należącego do serii profesjonalnej i dedykowanego przede wszystkim do zastosowań w obszarze grafiki komputerowej. Monitor posiada wbudowaną kamerę internetową i mikrofon oraz funkcję Multiview umożliwiającą ...
-
Monitor PHILIPS 298P4QJEB
Firma MMD, zajmująca się sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, zapowiada debiut na polskim rynku 29-calowego monitora 298P4QJEB z serii profesjonalnej. Producent wprowadza w tym modelu liczne udogodnienia w codziennej pracy takie jak format 21:9, opcję MultiView do jednoczesnego wyświetlania treści z dwóch źródeł oraz zaawansowaną ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... utrzymują się wydatki branży finansowej. Wzrosły natomiast inwestycje reklamowe firm farmaceutycznych i handlowych. Wśród ekonomistów przeważa pogląd, że po pierwszym, ... z rosnącą liczbą użytkowników smarfonów i tabletów, marketerzy zwiększają także inwestycje w mobile marketing. Rosną również budżety na kampanie w social media, w szczególności na ...
-
Monitor PHILIPS 298X4QJAB
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, zapowiada wprowadzenie na rynek 29-calowego panoramicznego monitora 298X4QJAB o formacie 21:9, dedykowanego do użytku domowego. W pełni 8-bitowy monitor wyposażony jest w najnowszy, udoskonalony typ matrycy AH-IPS zapewniający wierne odwzorowanie kolorów, a także w opcję ...
-
Monitor PHILIPS 231P4UPES
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, prezentuje 23-calowy monitor 231P4UPES, który podłączony do notebooka za pomocą kabla USB, spełnia rolę stacji dokującej. Model ten oferuje rozszerzoną przestrzeń roboczą, dostęp do urządzeń peryferyjnych oraz wiele innych udogodnień dedykowanych przede wszystkim ...