-
ESET Security dla Microsoft SharePoint Server
... gwarantuje technologia ESET LiveGrid. Nowy produkt adresowany jest do firm wymagających dedykowanego zabezpieczenia webowej platformy Microsoftu. ESET Security dla Microsoft ... Cyberprzestępcy tylko na to czekają - mówi Ignacio Sbampato, ESET Chief Sales and Marketing Officer. - Nowy produkt oparliśmy na ESET File Security dla Microsoft Windows Server ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... , zyskujesz możliwość żądania wyższej ceny – konsument będzie chciał zapłacić więcej. Kiedy klient płaci mniej? Wiele firm stosuje obniżanie ceny jako metodę walki z konkurencją lub z kryzysem. Niestety, efekty bywają odwrotne do zamierzonych ... . Nawet jeśli tą różnicą miałaby być tylko cena… Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Monitor Philips 242G5
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, zapowiada pojawienie się na rynku monitorów nowego 24-calowego modelu dedykowanego graczom. Debiut będzie miał miejsce w trakcie Targów Elektroniki Użytkowej IFA na stoisku PHILIPS nr 101 w Hali 22. Dedykowany graczom monitor PHILIPS charakteryzuje się częstotliwością ...
-
Współpraca społecznościowa to większa efektywność pracy
Z najnowszego badania firmy Oracle wynika, że ponad 2/3 szefów działów marketingu i informatyki uważa, że są „bardziej efektywni” dzięki współpracy; jednak tylko mniej niż 1/3 ankietowanych twierdzi, że współpracuje „często”. Respondenci zgłaszali też takie korzyści biznesowe, jak silniejszy przekaz komunikatów marketingowych, szybsze wprowadzanie ...
-
Monitor Philips 241P4QRYES
Firma MMD, która zajmuje się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, wprowadza na polski rynek 24-calowy monitor z czujnikiem ErgoSensor oraz matrycą AMVA. 241P4QRYES należy do profesjonalnej serii monitorów PHILIPS i przeznaczony jest głównie dla użytkowników dbających o ergonomię pracy biurowej, a zwłaszcza odpowiednią postawę ...
-
Wyjazdy motywacyjne: najnowsze trendy
... badanie, które może stać się cennym źródłem inspiracji niezbędnej do podnoszenia efektywności i konkurencyjności naszej branży - powiedział David Henry, SVP Sales, Marketing Distribution and Revenue Management w Grupie Hotelowej Orbis. Kto i ile wydaje na imprezy MICE? Jak pokazują wyniki raportu, wysokość budżetu przeznaczanego ...
-
Monitor PHILIPS 231C5 SmoothTouch
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, wprowadza na polski rynek 23-calowy panel SmoothTouch wyposażony w aż 10 punktów dotykowych. Model PHILIPS 231C5 obsługiwany za pomocą gestów idealnie nadaje się zarówno do pracy jak i rozrywki, a wbudowana kamerka internetowa, mikrofon oraz głośniki dodatkowo poszerzają ...
-
Monitor PHILIPS 284E5QHAD
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, wprowadza na polski rynek swój pierwszy 28-calowy model oparty na matrycy MVA, która zapewnia bardzo wierne odwzorowanie kolorów. PHILIPS 284E5QHAD wyposażony został również w głośniki stereofoniczne o łącznej mocy 14 W. Dzięki zastosowaniu interfejsu MHL (Mobile High ...
-
Nowe technologie - ranking przegranych
Często zdarza się tak, że kiedy prezes wielkiej firmy ogłasza jej najnowsze, najwspanialsze i najbardziej dopieszczone dzieło, wydarza się... NIC. Wielkie technologie, setki milionów dolarów, wszystko idzie na marne, bo gdzieś został popełniony błąd. Gdzie? W pomyśle, projekcie, marketingu, użyciu – wybór jest nieograniczony. Redakcja serwisu ...
-
Crowdsourcing - od czego zacząć?
Każdego dnia konkurencja na rynku produktów i usług wzrasta. Firmy coraz częściej poszukują takich rozwiązań, które w pełni odpowiedzą na potrzeby klientów, a co za tym idzie pozostawią rywali daleko w tyle. Działy marketingu, sprzedaży i PR głowią się nad tym, jak wykreować markę, skutecznie ją zareklamować i sprzedać produkt w oczekiwanych ...
Tematy: crowdsourcing, burza mózgów -
Co nakręca e-commerce 2014?
... wynika najczęściej z niskiej świadomości właścicieli sklepów, czym w ogóle Content Marketing jest. Ci, co wiedzą, utożsamiają go z reguły z „jakimiś tekstami umieszczanymi ... wzięły udział 488 sklepy internetowe, wylosowane spośród ponad 9 tys. sklepów. Struktura firm, które wzięły udział w badaniu odpowiada strukturze eCommerce w analogicznych ...
-
Gamifikacja: zasady skutecznego wdrażania
Gamifikacja od dobrych kilku lat święci prawdziwe triumfy, zarówno wśród start-upów, jak i dużych korporacji. Z jej mechanizmów korzysta się dziś na wielu płaszczyznach – od nowoczesnego marketingu, przez projektowanie produktu i usług, aż po zarządzanie kadrami. Polskie firmy coraz śmielej zaczynają swą przygodę na tym polu, czego najlepszym ...
-
Ekrany Smart All-in-One PHILIPS S221C4AFD oraz S231C4AFD
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, wprowadza na polski rynek ekrany typu Smart All-In-One w wersjach 21,5 oraz 23 cale obsługiwane za pomocą dotyku i gestów. PHILIPS S221C4AFD oraz S231C4AFD to niezależne urządzenia oparte na systemie Android, które mogą również służyć jako dodatkowe ekrany podpinane do ...
-
Jak wykorzystać Facebook do zwiększenia liczby odwiedzin strony?
... odwiedzających. Umieszczanie linków do tych samych artykułów, z pewnością nie przyniesie pożądanych skutków. W dzisiejszych czasach, content marketing jest bardzo istotnym elementem strategii marketingowej, choć wiele firm wciąż nie potrafi go właściwie docenić i zaaranżować. Oryginalne, nowe i interesujące teksty, które publikujesz na stronie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... się pozycji rich-media (37% wzrostu). Na kolejnym miejscu ponownie znalazł się marketing w wyszukiwarkach (SEM). Format ten utrzymał 35% udziału w torcie, dzięki dynamice ... mnogość małych i średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają ...
-
Monitor PHILIPS 288P6LJEB
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, wprowadza na polski rynek 28-calowy monitor o rozdzielczości Ultra HD (4K). Model PHILIPS 288P6LJEB wyposażony został w matrycę TFT. Czas reakcji, wynoszący 1 milisekundę oraz możliwość wyświetlania ponad miliarda kolorów sprawia, że monitor z powodzeniem można ...
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?
... znajdą mnie. Myślimy o nim nadal jako o serwisie do działań indywidualnych, a nie komercyjnych aktywności firm i marek. Tymczasem… Dlaczego LinkedIn zarabia W 2003 r. prof. Mikołaj Piskorski spotkał się z Reidem Hoffmanem i ... grupa analityków internetowych, konwersja wyniosła 60 proc. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Handel zagraniczny online mocno do przodu
... na "większą różnorodność, której nie można znaleźć lokalnie" (79%). Wśród największych firm sprzedających za granicą za pośrednictwem systemu PayPal, jest np. merlin.pl - jeden z ... 90% pracy ma już za sobą” - tłumaczy Paulina Wardega Chief Marketing Officer w PIXERS i dodaje - „Sprzedaż w swoim kraju i za granicą, różni się tylko kilkoma kwestiami ...
-
Jak myśleć o Google?
... wynikach wyszukiwania. Google nie działa w ten sposób. Im więcej oczekujesz od firm takich jak Google, tym więcej frustracji i gniewu, kiedy Twoje ulubione ... lepiej zainwestować w solidniejszą strategię, na której można polegać w długim terminie. Marketing w wyszukiwarkach to długotrwała rozgrywka. Postaraj się zbudować wiele źródeł przychodu, a ...
-
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
... w sieci przeznaczyły w ubiegłym roku 315,2 mln euro. Jednak marketing internetowy nad Wisłą ciągle się rozwija. – Roczne tempo wzrostu szacowane jest na nawet 20 proc., co przy uwzględnieniu mniejszych proporcjonalnie mniejszych dochodów rodzimych firm jest bardzo dobrym wynikiem. Polska przoduje natomiast we wzroście ...
-
Convergence 2015: aplikacje dla biznesu od Microsoft
... łączność dla scenariuszy maszyna-maszyna i maszyna-chmura dzięki usługom Azure IoT. Rozwiązania dla firm: Power BI – usługa dostępna na ponad 140 rynkach na całym ... menedżerskie i raporty dla popularnych źródeł danych, w tym Google Analytics, Microsoft Dynamics Marketing, Zuora, Acumatica oraz Twilio, będą dostępne już wkrótce. Aktualizacja Spring’ ...
-
Polska - centrum SSC/BPO
... napływem zagranicznego kapitału, który ożywia krajową i lokalną gospodarkę. Ale obecność globalnych firm to nie tylko nowe środki w obrocie, to także nowe informacje. ... na konferencji HR w Centrach Usług Biznesowych i IT – mówi Anna Rodo, Marketing and Administration Manager w firmie Advisory Group TEST Human Resources, organizującej konferencję ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2015
... Teraz ustawa czeka na podpis prezydenta. W opinii analityków obecne przepisy zmieniają filozofię uregulowań dotyczących restrukturyzacji firm. Ich celem jest oprócz zaspokojenia wierzycieli, przede wszystkim ratowanie firmy i pozostawienie jej w obrocie gospodarczym ... – podsumowuje Sadowski. Maria Pawlak, Account Executive Żarówka PR i Marketing
-
Wakacje 2016: first minute już ruszyło
... ) biznesów. W kompetencji lokalnych spółek Thomasa Cooka pozostałaby sprzedaż i marketing lokalny, natomiast większość pozostałych funkcji, w tym również produkt, byłaby ... więcej szczegółów o każdej z nich przynieść powinny raporty roczne, które w przypadku pierwszych dwóch firm ukazać powinny się jeszcze w tym roku (rok obrotowy kończą one we ...
-
Polacy i aplikacje pogodowe
... Google Play każdy, kto poszukuje aplikacji pogodowych, z pewnością znajdzie coś dla siebie. Niektóre z firm zdecydowały się nawet na wprowadzenie własnych aplikacji po to, aby móc wyświetlać użytkownikom pogodę opatrzoną własnym logo. Czy tego rodzaju ...
-
Zmiana pracy: dla menedżera to żaden problem
... elementy takie jak prestiż przyszłego pracodawcy i lepsza atmosfera pracy. Sytuacja ta stwarza duże wyzwania dla firm chcących pozyskać już nie tylko najlepszych specjalistów czy menedżerów, lecz wszystkich kandydatów rozważających zmianę pracy.” ... się jest coraz bardziej popularne.” – twierdzi Joanna Kuzioła, Team Manager, Antal Sales & Marketing ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... wartość o około 8 mln względem porównywalnego okresu roku wcześniejszego. Dwucyfrowy wzrost zanotował marketing w wyszukiwarkach (+12%), zaś ogłoszenia zanotowały indeks na poziomie +11%. ... oparte są na danych PwC oraz IHS. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają ...
-
Rynek telekomunikacyjny: 8 najważniejszych wydarzeń w 2016 r.
... goni Samsunga Bez wątpienia ubiegły rok należał do Huawei, który zwiększył swoje wydatki na marketing i wzmocnił swoje produkty, co przełożyło się na zyski. Choć liderem nadal pozostaje ... , że to "misja specjalna". Orange Polska jest wielką firmą i choć o losach takich firm nie decydują jednostki, tym niemniej zawsze wydaje się nam, że tak jest. ...
Tematy: teleoperatorzy, aukcja LTE, telekomunikacja, operatorzy komórkowi, Orange, P4, T-Mobile, rok 2016, prognozy 2016 -
Koniunktura gospodarcza wg MŚP IV kw. 2015
... raz, kiedy Związek Przedsiębiorców i Pracodawców pyta reprezentantów sektora małych i średnich firm o ich opinie odnośnie realiów gospodarczych w naszym kraju. w Polsce. Najnowsze badanie ... małe; z sektora produkcji; z branż: chemia, edukacja, motoryzacja, reklama i marketing, rolnictwo, turystyka i wypoczynek oraz zdrowie i uroda, a także te o stażu ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... działaniom marki, a także wzmacnia relację z danym producentem. Z kolei dla firm działania cross-marketingowe oznaczają promocję produktu wśród klientów sklepu (ogromna wartość ... dobrego contentu Badania pokazują, że w porównaniu z kampaniami reklamowymi, content marketing generuje o 62 proc. mniejsze koszty, a jednocześnie może zapewnić nawet ...
-
Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?
Media In-store, czyli innymi słowy kanały reklamowe dostępne na terenie centrum handlowego. Należy do nich reklama audio (in-store radio) oraz reklama wideo (mall TV). Czy są one w stanie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów? Jak są przez nich odbierane? Odpowiedzi na te pytania poszukiwali IMS - firma specjalizująca się w marketingu sensorycznym ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... o około 13 mln względem porównywalnego okresu roku wcześniejszego. Dwucyfrowy wzrost zanotował marketing w wyszukiwarkach (+13%) oraz ogłoszenia (+12%). Warto także zwrócić uwagę na ... Szacunki oparte są na danych PwC oraz IHS. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016
... , a tym samym zyskują udziały na rynku lokalnym, gdzie – doskonaląc funkcjonalność i marketing – również podbijają nowe regiony. Chińska marka Huawei (nr 50, +22%) ... przeprowadzana jest rygorystyczna metodologicznie analiza wyników finansowych i biznesowych każdej z firm (na podstawie danych dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Retail), ...
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
Telemarketer - zawód szczerze znienawidzony przez całkiem sporą rzeszę Polaków. Cieniem na dobrym imieniu pracowników kładą się przede wszystkim doniesienia na temat nieuczciwych praktyk stosowanych przez firmy. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” - na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego - postanowił sprawdzić, jak duża jest skala ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016
... , a tym samym zyskują udziały na rynku lokalnym, gdzie – doskonaląc funkcjonalność i marketing – również podbijają nowe regiony. Przykładem jest chińska marka Huawei (nr 50, ... przeprowadzana jest rygorystyczna metodologicznie analiza wyników finansowych i biznesowych każdej z firm (na podstawie danych dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Retail), ...