-
5 sposobów na pozyskanie talentów. Elastyczny czas pracy to nr 1
... 41% respondentów. Wskazuje to na konieczność pracy u podstaw w większości firm z kadrą menedżerską w postaci szkoleń z zakresu komunikacji, dawania feedbacku i wyznaczania ... Pekról, Regional Manager, Antal. 5. Budowa marki pracodawcy, poprzez skuteczny content marketing LinkedIn w ujęciu globalnym to już ponad 645 mln zarejestrowanych użytkowników, ...
-
Nowe przełączniki D-Link xStack
... Firma znana dotąd głównie z urządzeń dla małych i średnich firm, chce teraz podbić segment Enterprise rodziną przełączników xStack. Nowej strategii towarzyszy ... ”. Składają się na nią m.in. reklamy w prasie branżowej, działania public relations, marketing bezpośredni oraz eventowy (cykl szkoleń i prezentacji). Stworzono też specjalną stronę ...
-
Czas na integrację
... komórkowy. Komórka zapewni nam usługi telekomunikacyjne, szerokopasmowy dostęp do internetu oraz transmisję wideo. Wiele firm, w mniejszym lub większym stopniu, już korzysta z usług konwergentnych. Są jednak i takie, które długo jeszcze ... Webtel – Interactive Solutions. kontakt: kcw@webtel.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach
... to sąd apelacyjny uchylił wyrok uznając, że nie ma tutaj mowy o nieuczciwej konkurencji i zawłaszczaniu klientów firm między sobą. Co może właściciel znaku? Jak widać, mimo wolności słowa i medium, właściciel zarejestrowanej ... , założyciel i właściciel firmy Bluerank. m.galecki@bluerank.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers
... klientów. Wymagają oni kreatywnej strategii marketingowej, która wywoła pozytywne zainteresowanie z ich strony i odzew w komunikacji z ust do ust. Warto także wykorzystać marketing wirusowy w sieciach tworzonych przez B2F. „Najwyraźniej, usługi finansowe nie są głównym tematem rozmów dla baby-boomers, kiedy chodzi o wzajemne udzielanie rad ...
-
Prosument - konsument przyszłości
... jest realnie swobodny i szybki. Objawy prosumeryzmu online Personalizacja Dzięki personalizacji marketing masowy dociera do jednostki. To konsument w procesie tworzenia produktu ... wymiar. Serwisy typu Collective Intelligence gromadzą jednocześnie problemy wielu firm. Dzięki internetowi możliwa jest komunikacja globalna, a co za tym idzie znalezienie ...
-
Budowa wartości firmy: które działy kluczowe?
... . Czy jest to dział finansowy, produkcja, sprzedaż czy może marketing. Aby odpowiedzieć na to pytanie należy najpierw zrozumieć specyfikę rynku, na ... skutkować może wzrostem potencjału podmiotu spowodowanym przez zastosowanie outsourcingu w tym obszarze. Marketing, zarządzanie marką oraz PR i IR – w obecnej gospodarce kiedy wyobrażenie produktu i ...
-
Innowacje marketingowe
... kierunek w marketingu, produkcji, designie. Ale niezmiennie popularna jest innowacyjność budująca przewagę konkurencyjną firm i pomysłodawców... Katalizatorem innowacji są inspiracje, które nie biorą się z niczego. Źródła twórczego ... swoje źródło w najdziwniejszych miejscach i czasie. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Segmentacja klientów
... po raz pierwszy na polowaniu, strzelał w powietrze, wołając do przelatujących ptaków "traf w kulę, traf w kulę!". Marketing wielu firm przypomina takie właśnie działanie. Rynek nie jest studnią bez dna. Ma swoją pojemność, a klient ma ... tylko mówić, lecz by zacząć rozmawiać ze swoimi klientami. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... względu na stopień oraz model wykorzystania Internetu w działalności organizacji gospodarczej, który zależeć może od wielu różnorodnych czynników, podstawą obecności firm w sieci jest niewątpliwie własna witryna internetowa. Przedsiębiorstwa posiadające stronę internetową są postrzegane jako nowoczesne i innowacyjne, a sama witryna może wspomagać ...
-
Zakupy online - typy klientów
... jej zakupem. Przynajmniej w danym czasie. Wiemy przecież, że nakłady na marketing prowadzony w internecie przekładają się na sprzedaż zarówno offline, jak i online ... i offline niż w firmach tylko online (6 proc. rok do roku). Oto przykładowe wyniki firm realizujących sprzedaż wielokanałową: Debenhams – firma postawiła na integrację kanałów online i ...
-
Wizerunek pracodawcy w cenie
... na skłonność do podejmowania pracy w firmach o złej renomie wśród pracowników branży marketing i reklama. Aż 46% z nich podjęłoby pracę w firmie, która nie cieszy się ... z faktu, że takie osoby przyzwyczajone są do rozwiązywania sytuacji trudnych. Problemy wizerunkowe firm to dla nich wyzwanie, ale i codzienna praca. Informacja o badaniu Badanie ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016
... media. Są to następujące zmiany: W roku 2016 marki będą więcej inwestowały w obecność online, a szczególnie w wideoreklamy w mobilnych formatach, ale wiele firm zmarnuje miliony, zaniedbując potrzebę dostosowywania treści reklamowych do różnych formatów. Rozważni marketerzy na wcześniejszych etapach procesu kreatywnego będą uwzględniać potrzeby ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2016 -
Gościnne blogowanie. Czy warto publikować artykuły na stronach partnerów?
... i zacieśniasz kontakty z szanowanymi markami. Dołącz gościnne blogowanie do swojej długofalowej strategii marketingowej, ponieważ efekty są tego warte. Karolina Matyska, Content Marketing Manager w
-
Rynek pracy kobiet. Pandemia szansą czy zagrożeniem?
... stanowisk pracy przez kobiety HR (specjalista) HR (asystent) Sprzedaż (asystent) Marketing (specjalista) Handel (manager) IT (inżynier DevOps) Handel (asystent) Finanse (kontroler) Kadry ... gastronomia), ale także w obszarze finansów, poza controllingiem (kontrola budżetowa firm), gdzie kobiety nadal chętnie aplikowały. Polki ostrożne w wyborze ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
... firm, którym marzy się skok słupków sprzedażowych. Marketing bez wątpienia jest istotny, jednak warto pamiętać, że wszechobecne reklamy ... zatem o kogo i o co się bić. Dlatego, też nie dziwią starania firm, które w tej walce przeznaczają coraz więcej pieniędzy na marketing w internecie. Tylko w pierwszej połowie 2023 roku polskie przedsiębiorstwa ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... zagranicznych giełdach przykręcali kurek z pieniędzmi na wydatki marketingowe. Jednymi z pierwszych w Polsce firm, które głębiej zainteresowały się możliwościami optymalizacji były banki internetowe. Dysponując dużymi budżetami, były w ... się, że cookies identyfikuje komputer, a nie użytkownika Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: -
Skuteczna reklama w interncie
... np. logo produktu na bandach w grach z wyścigami samo-chodów czy na wirtualnym Time Square billboardy realnych firm. Jako że gry są odzwierciedleniem realnego świata, reklamy w grze z punktu widzenia gracza są naturalnie ... Agencji Interaktywnej HYPERmedia. kontakt: e.chlebinska@hypermedia.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Jak wspólnie realizować badania
... w firmie. Krystian Krawczyk jest dyrektorem ds. rozwoju rynku Cron Sp. z o.o. kontakt: krystian.krawczyk@cron.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach
... prawdą. To, czym najczęściej się kierujemy, to opinie naszych znajomych i rodziny. Innymi słowy, największy wpływ na decyzje dzisiejszych konsumentów wywiera marketing szeptany, znacznie przewyższając swoją skutecznością wpływ telewizji, dzienników, czasopism czy internetu. 30 proc. respondentów badania przyznało, że podczas decyzji dotyczącej ...
-
Wyniki wyszukiwania Google wg internautów
... 70% respondentów. To wyniki sondy zrealizowanej dla agencji search engine marketing - Bluerank przez firmę IMAS International. Na pytanie - czy wyniki wyszukiwania ... internautów. Informacje o badaniu Sonda została zrealizowana dla agencji search engine marketing - Bluerank przez firmę IMAS International za pomocą usługi Omnibus Online. Badanie ...
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... każdej marki, reszta zaś to zespół stereotypów stworzonych głównie poprzez reklamę, marketing i środki masowego przekazu. Ranking dziennika „Rzeczpospolita” pokazał, że wartość ... nazwa osiedlowego sklepu powinna być raczej swojska i przyjazna. Firma, której marketing opiera się na działaniach telemarketingowych, powinna wybrać nazwę prostą w wymowie ...
-
Zwrotność w badaniach marketingowych
... tylko skutecznych kwestionariuszy (obniżając przy tym liczbę zwrotów), dlaczego należy monitorować ich liczbę? Wskaźnik zwrotności informuje, jaka część osób lub firm, do których zwrócono się z prośbą o udział w badaniu (próba badana), rzeczywiście w nim uczestniczyła. Jest on o tyle istotny, że niesie za sobą ...
-
Tworzenie nazw produktów spożywczych
... poprzez prawnie zabezpieczony naming produktu może tylko pozytywnie wpłynąć na ich marketing. Naming produktów z tradycjami Przy produktach luksusowych, firmy starają sią się ... producenta jest angielska. Naming produktów stanowi także problem dla największych firm. Fresca to cytrusowy soft drink produkowany przez The Coca-Cola Company. Pierwszy ...
-
Przetargi w branży edukacyjnej II poł. 2011
Serwis Marketingu Bezpośredniego www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno - Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży edukacyjno - szkoleniowej opublikowanych w drugim półroczu 2011 roku. Przeanalizowano blisko 6736 wyników postępowań przetargowych. Raport ten jest ...
-
Przetargi w branży edukacyjnej 2011
Serwis Marketingu Bezpośredniego www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno - Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży edukacyjno - szkoleniowej opublikowanych w 2011 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 12 110 wyników postępowań przetargowych. Raport ten jest ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2012
... przeanalizowali blisko 1430 wyników postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej i są poprawne w takim samym ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... , na wyniki działań SEO często musimy czekać nawet kilka miesięcy. Wiele firm nie ma tyle czasu. Tak długi przestój musiałby skutkować zamknięciem biznesu. ... Wystarczy dobry pomysł. To wszystko sprawia, że nawet z niewielkim budżetem na marketing, możemy skorzystać z reklamy telewizyjnej. Do niedawna reklamowanie internetowych biznesów w telewizji ...
-
Trendy technologiczne 2014
... użytkownikom na budowę otwartych, hybrydowych chmur opartych na rozwiązaniach różnych firm. Działania Red Hat to prawdopodobne przesłanki, że użycie technologii ... to łatwą migrację z chmury opartej o stos OpenStack na Windows Azure. Marketing przyszłości Nowoczesne technologie coraz chętniej wykorzystywane są na potrzeby efektywnego marketingu. ...
-
Jak pozyskać klientów za pomocą strony www
... , webinarium, newsletter, subskrypcja bloga … Lista opcji jest naprawdę długa, jednak wiele firm wykorzystuje tę taktykę jedynie do pewnego stopnia. A to często powstrzymuje klientów ... realne korzyści biznesowe. Niestety, tyczy się to znacznej część osób odpowiedzialnych za marketing internetowy – wielu po prostu nie wie do końca co zrobić z nowo ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2011-2013
... najważniejsze dla polskich przedsiębiorstw? jaki procent firm można uznać za innowacyjne? Jakie nakłady płyną na działalność innowacyjną? I w końcu ... zostały nakłady m.in. na zakup oprogramowania, zakup wiedzy ze źródeł zewnętrznych, szkolenia, marketing. Nakłady na działalność innowacyjną w przedsiębiorstwach przemysłowych oraz w sektorze usług ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... adaptacji do stale zmieniającego się ekosystemu. Jednak zdaniem ekspertów, którzy wystąpili na konferencji „Digital Marketing Heroes 2015”, zorganizowanej przez Sociomantic Labs, wśród kluczowych czynników decydujących o sukcesie w e-biznesie są: personalizacja, mobile marketing, reklama natywna, innowacyjny CRM, a także strategia omnichannel.
-
W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia
Marketing w mediach społecznościowych to bułka z masłem? Niekoniecznie! A nawet z całą pewnością tak ... , co zrobić, żeby angażować coraz więcej osób, a tym samym poszerzać obecność marki w sieci. Social media marketing – system naczyń połączonych Planując działania marketingowe w sieci, dobrze skorzystać z pomocy sprawdzonej agencji, dla której nie ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... firmą. Nie można ignorować CX. To jeden z kluczowych trendów wskazywanych przez marketerów, który wyprzedza content marketing, mobile, personalizację i social media. Badanie Econsultancy wskazało, że dla większości firm obsługa klienta i Customer Experience będą główną szansą na odróżnienie się od konkurentów do 2020 r., zarówno ...
-
Jakie pułapki kryje retargeting?
... otrzymuje się mało wartościowe leady lub zmarnowany budżet. Gdy kampania retargetingowa ma zbilansowaną wydajność i skalę może zdziałać cuda. Właśnie wtedy marketing staje się prawdziwym motorem wzrostu i nakłady na technologię przestają być wydatkiem, a zamiast tego stają się cenną inwestycją. Sztuczna Inteligencja (AI ...