-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... . Na tej podstawie powstanie dokładniejsza segmentacja psychograficzna. Marki będące tytularnymi sponsorami określonego ... marki będą również postrzegane jako bardziej wiarygodne. Kluczem do działań podejmowanych w roku 2014 będą nieustanne innowacje, ponieważ współczesną młodzież przyciągają marki, które potrafią zmienić zasady gry, a także marki ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014
... w analizowanym okresie o 44,7%, a wartość portfela BrandZ™ poszybowała w górę o 81,1%, dowodząc, że firmy mające silne marki są w stanie zapewnić lepszą wartość swoim akcjonariuszom. Marki świata zachodniego odnotowały odbicie 2014 r. , zyskując większy udział w rankingu pod względem zarówno liczby marek w pierwszej setce, jak i ich wartości ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
... ” – zauważył Peter Walshe, Global BrandZ Director w instytucie Millward Brown. Mimo iż niektóre marki technologiczne przeżywają trudniejszy okres, „Technologia” pozostaje największym sektorem w zestawieniu BrandZ Top 100, a jego łączna wartość w 2014 r. wynosi 841 mld USD – oznacza to wzrost całkowitej wartości pierwszej dwudziestki marek o 16 ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - sektor ubezpieczeń
... 2011, kiedy to jej wartość wynosiła 10 540 mln USD. W roku 2014 Ping An został najcenniejszą marką ubezpieczeniową świata, osiągając wartość12 409 mln USD ... także konkurencyjnych produktów bankowych w segmencie wealth management oferowanych przy wyższych stopach zwrotu. „Siłę marki wyraźnie widać na przykładzie wyników Ping An, który z powodzeniem ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... Marki kosmetyczne dopiero zaczynają odkrywać wartość reklamy w e-commerce, a w ciągu najbliższych lat przewiduje się ogromny potencjał wzrostu, co pomoże zmniejszyć różnicę w stosunku do Chin. Z kolei najszybciej rozwijającym się rynkiem reklam kosmetycznych są Indie, które nie odczuły spadku od 2014 ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - produkty luksusowe
... odmianę języka chińskiego w charakterze sprzedawców i stworzyła specjalne oferty produktowe z okazji ważnych chińskich świąt i uroczystości. Najcenniejsze marki świata w segmencie dóbr luksusowych rankingu BrandZ Top 10 w 2014 r. Informacje o rankingu BrandZ Ranking BrandZ uwzględniający sto najpotężniejszych marek na świecie (BrandZ Top 100 Most ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie w I kw. 2014
... . Przy pomocy narzędzia do monitoringu Internetu i mediów społecznościowych Brand24 poddano analizie pojawiające się w I kwartale 2014 roku 7004 wątki dotyczące czołowych marek firm pożyczkowych działających online. Pod uwagę wzięto następujące marki: Vivus, Wonga, Ekspres Kasa, NetCredit, Ofin, Pożyczkaplus, SMS365, Lendon, MiniCredit, SMS Kredyt ...
-
Marki godne zaufania 2014
... telefonii komórkowej), Casio (Zegarki i biżuteria),Nestlé (Płatki śniadaniowe) oraz Falvit (Suplement diety). W tegorocznej edycji badania laureatami Kryształowego Godła zostały również marki: Fairy (Płyn do mycia naczyń), Samsung (Urządzenie AGD), Falvit (Witaminy), Pantene(Kosmetyk do pielęgnacji włosów), Super-Pharm (Apteka oraz Drogeria), L'Or ...
-
Phishing: trendy styczeń 2014
... cyberprzestępców. Jak czytamy w raporcie, w styczniu 2014 roku RSA zidentyfikowało ponad 29 tysięcy ataków typu phishing, co w porównaniu z poprzednim miesiącem oznacza 21-procentowy spadek. Najczęstszym celem ataków phishingowych (25%) są marki amerykańskie, tuż za nimi się plasują się marki brytyjskie, indyjskie, kanadyjskie i australijskie. 34 ...
-
Najcenniejsze marki odzieżowe świata 2014
... rynkowej o 2 mld USD. „Wzrosty w kategorii odzieży miały miejsce przede wszystkim dzięki powrotowi optymizmu konsumenckiego, zwłaszcza w USA. Chodzi tu w głównej mierze o marki, które coraz częściej jawią się konsumentom w różnych miejscach świata jako lokalne. Sprzedaż odzieży i sponsorowanie lokalnych drużyn sportowych na tegorocznych zimowych ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce IV kw. 2014
... . Klienci indywidualni nabyli 126,5 tys. samochodów, o 4,3% więcej niż przed rokiem. W 2014 roku marki popularne stanowiły blisko 90% rejestracji nowych samochodów osobowych w Polsce (294,3 tys. sztuk). ... segment popularny. W 2014 roku zbliżył się do 34 tys. aut i było to o 24% więcej niż rok wcześniej. W tym segmencie trzy największe marki - BMW, ...
-
Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.
... o 12%. (za: Gazeta Prawna, Polacy wymieniają sprzęt w domach… 21.07.2014 r). Wraz ze wzrostem nakładów na reklamę, zmieniają się preferencje reklamodawców. I tak coraz ... , wpisująca się w ogólny trend marki. Kampanii towarzyszy promocja w Internecie oraz telewizji pod tytułem „Inwazja nagród”. Marki często posiłkują się wizerunkiem celebrytów w ...
-
Phishing: trendy lipiec 2014
... złośliwa aplikacja napisana przez Brazylijczyków. Według raportu RSA: W lipcu 2014, RSA zidentyfikowało 42571 ataków typu phishing, co oznacza wzrost o 25% w porównaniu z czerwcem 2014. 29% ataków było ukierunkowanych na marki amerykańskie, 11% - na marki brytyjskie. 36% wszystkich ataków phishingowych było hostowanych przez Stany Zjednoczone ...
-
Phishing: trendy maj 2014
... między innymi kradzież danych dostępowych i plików. Według raportu RSA: W maju 2014, RSA zidentyfikowało 38992 ataki typu phishing, co oznacza spadek o 26% w porównaniu z kwietniem 2014. 30% ataków było ukierunkowanych na marki amerykańskie, 10% - na marki brytyjskie. 42% wszystkich ataków phishingowych było hostowanych przez Stany Zjednoczone ...
-
Phishing: trendy czerwiec 2014
... będą już wynosić prawie 6,5 miliarda dolarów. Według raportu RSA: W czerwcu 2014, RSA zidentyfikowało 55813 ataków typu phishing, co oznacza wzrost o 43% w porównaniu z majem 2014. 28% ataków było ukierunkowanych na marki w amerykańskie, 11% – na marki brytyjskie. 43% wszystkich ataków phishingowych było hostowanych przez Stany Zjednoczone ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... ”, z elementami podkreślającymi obecność nowej marki na rynku bankowym. Działania reklamowe prowadzone ... marki banku. Orange Polska i mBank podpisały umowę, na mocy której powstanie mobilny bank detaliczny dla użytkowników smartfonów i tabletów. Usługi finansowe świadczone będą pod marką Orange. Start oferty został zaplanowany na drugą połowę 2014 ...
-
Wakacje 2014: Egipt i Polski Bus superbohaterami Polaków
... Bardzo ograniczony dialog z konsumentami prowadzą przewoźnicy, zaś same kraje – jako marki - praktycznie nie prowadzą takiej komunikacji – komentuje wyniki Kamil Sokołowski, ... z okresu styczeń - czerwiec 2014 roku, w których pojawiły się frazy związane z badanymi podmiotami. W badaniu przeanalizowano następujące marki przewoźników: Air Berlin, Air ...
-
Top Marka w mediach 2014
... Internetu, które ukazały się od 1 lipca 2013 roku do 30 czerwca 2014 roku. W badaniu uwzględniono teksty na temat 100 marek z najczęściej opisywanych branż: motoryzacja ... . Pierwszą pozycję w rankingu sektora zajął Volkswagen. Na temat tej marki odnotowano w prasie 16,8 tys. publikacji. O ile jest to wynik o 0,5 tys. materiałów wyższy niż ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce I kw. 2014
... a dealerzy intensywnie promowali powrót „kratki”. Przełożenie na wyniki w I kw. 2014 roku jest wyraźne. Pośród dziesięciu marek popularnych o największym wolumenie rejestracji, co druga zwiększyła sprzedaż o minimum jedną trzecią. Trzy największe marki (Škoda, Volkswagen i Toyota) zwiększyły sprzedaż o połowę. W segmencie premium rejestracje ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2015
... swoją pozycję producenta telefonów komórkowych. Adobe w samym tylko IV kwartale 2014 roku zwiększył liczbę subskrybentów o 600 tys. i wzmocnił swoją pozycję wśród ... wyodrębnić rolę marki w generowaniu sprzedaży i wartości dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ponieważ marki są ...
-
Phishing: trendy kwiecień 2014
... oraz Włochy - wynika z najnowszego raportu „Online Fraud Report”. Według raportu RSA: W kwietniu 2014, RSA zidentyfikowało 52554 ataki typu phishing, co oznacza wzrost o 24% w porównaniu z marcem 2014. Ponad połowa ataków była ukierunkowana na marki w amerykańskie, brytyjskie, indyjskie, włoskie i kanadyjskie (najwięcej USA - 27% i Wielka Brytania ...
-
Mundial 2014 a ceny sprzętu RTV
... ważne, trzeba pamiętać o właściwym doborze okularów do marki. Jeśli marka okularów będzie się różnić od marki posiadanego przez nas telewizora, aktywne okulary nie ... (31% nabywców), z kolei wśród modeli rzutników największą popularnością cieszą się te marki BenQ (1 i 2 miejsce). Trzecią pozycję zajął projektor firmy Optoma. Informacje o badaniu ...
-
Marki samochodowe w mediach: TOP10
... na kanały społecznościowe Facebook, fora internetowe i portale – to źródła, w których marki samochodów osobowych zyskały największe przyspieszenie. Zgodnie z danymi z modułu analitycznego na ... wynika, że możemy mówić o ponad ośmioprocentowym wzroście w porównaniu z 2014 r., jeśli chodzi o rejestrację nowych samochodów osobowych. Jest to ...
-
Phishing: trendy luty 2014
... , RSA zidentyfikowało 36883 ataków typu phishing, co oznacza wzrost o 21% w porównaniu ze styczniem 2014. Marki w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii były celem 40% ataków phishingowych (USA 27%, a Wielka Brytania 11%), natomiast marki w Indiach, Kanadzie i Australii - 15% ataków. 34% wszystkich ataków phishingowych było hostowanych przez ...
-
Franczyza w Polsce 2014
... Handel rozdaje karty W 2014 roku przybyło 3 tys. sklepów i punktów usługowych, podczas gdy rok wcześniej prawie 5,5 tys. Łącznie na koniec 2014 roku na polskim ... Sokółka Okna i drzwi. Poszukiwanie franczyzobiorców rozpoczęły też odzieżowe marki Pawo i Mon Amie. Półśrodki to za mało W 2014 roku 63 franczyzodawców poniosło porażkę – o dziewięć więcej ...
-
Mistrzostwa świata 2014: cyberprzestępcy nie śpią
... . Przestępcy internetowi zakasali rękawy, aktywnie tworząc wyrafinowane strony internetowe imitujące autentyczne domeny mistrzostw świata, sponsorów i partnerów tej imprezy – w tym znane marki – próbując nakłonić użytkowników, aby podali swoje prywatne dane, takie jak nazwy użytkowników, hasła czy numery kart kredytowych. Fabio Assolini, starszy ...
-
iWatch Apple’a dopiero w 2014 roku
Zegarek marki Apple pojawi się w sklepach najprawdopodobniej dopiero w drugiej połowie 2014 roku. Mimo tak późnej premiery, przedstawiciele Apple prezentują już pierwsze informacje na temat nowego produktu. Nowy gadżet kalifornijskiej firmy jest ...
-
Długi weekend majowy 2014 najchętniej na pikniku
... majówkowego wypoczynku Polaków często angażowały się również organizacje przykościelne lub instytucje kościelne (30%) oraz marki i firmy (30%). Respondenci zapytani o aktywności podczas majówki, na które władze lokalne powinny ... zrealizowana została na zlecenie firmy Provident Polska przez firmę Millward Brown SMG\KRC, w 2014 roku, metodą CATI, ...
-
Randstad Award - najlepsi pracodawcy 2014 wybrani
... dobrych pracowników każdego szczebla, firmy muszą włożyć więcej wysiłku w pozyskiwanie zaufania do swojej marki i podnoszenia atrakcyjności miejsc pracy. Wynagrodzenia są podstawą, ale w tym roku dystans między zarobkami ... , pracujących, jak i poszukujących pracy. Badanie było przeprowadzone w okresie od września do grudnia 2014 r. za pomocą ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2014
... Kto jest najbardziej pożądanym pracodawcą w danej branży? W gronie pożądanych pracodawców znalazły się zarówno marki od lat cieszące się dobrą opinią w branży, jak i te, które wcześniej nie były w ... specjalistów i menedżerów” przeprowadzone zostało metodą CAWI oraz CATI w terminie 13 października – 29 grudnia 2014. W badaniu udział wzięło 3947 ...
-
Wielkanoc 2014: Polacy rozpoczęli przygotowania
... wiedzą, dlatego, poszukując najlepszego dla siebie sprzętu, koncentrują swoją uwagę właśnie na wyborze producenta. A ten padł, jak pokazują statystyki, na marki: Kenwood (25%), Bosch (18,5%), Moulinex (14,6%). Na rynku pojawiają się urządzenia oferujące mnóstwo różnych zastosowań. Jakie funkcje robotów najbardziej interesują ...
-
Facebook w Polsce VII 2014
... ponad 633 tys. zwolenników. Drugie są chipsy Lay’s, które chrupie ponad 592 tys. osób, a najniższe miejsce na podium zajmuje profil marki Winiary z gronem fanów liczącym 381 tys. Na Facebooku w lipcu ranczo, steki i cuda na kiju Które profile poradziły sobie w lipcu najlepiej ...
-
E-mail marketing w Polsce 2014
... wskazywali tutaj zwiększenie ilości odwiedzin strony www – 58% głosów. Dzięki e-mailingom możemy skuteczniej zwiększać sprzedaż (57%), pozytywnie wpływać na wizerunek marki (51%) oraz zwiększyć liczbę kontaktów z potencjalnymi klientami. Informacje o badaniu Jedenaste Badanie poczty elektronicznej objęte zostało patronatem medialnym Bankier.pl ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... marki na jej wizerunek. O metodologii badania Badanie Content Marketing Polska 2014 ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 21/2015
... krajami, a krajami unijnymi, a Według analityków Erste Group w 2014 r. inwestycje w Europie Środkowo-Wschodniej wzrosły o 6,3 proc. r/r. To sygnał świadczący o ożywieniu, bo w ostatnich latach ... jest stopniowe zwiększanie sprzedaży oraz budowanie bardzo silnej i solidnej marki – wyjaśnia przedstawiciel marki DS. DS rozwija również sieć salonów, które ...