-
Globalny rynek fuzji i przejęć w III kw. 2015 r.
... USD) zdołała już przekroczyć łączną wartość transakcji łącznie przeprowadzonych w latach 2014 i 2013. Aktywność w tym obszarze determinuje w znacznym stopniu proces ... samodzielnych rozlewni celem stworzenia największej na świecie, niezależnej rozlewni dla marki Coca-Cola. Ed Barnett, partner ds. klientów korporacyjnych w kancelarii Allen & Overy, ...
-
Promocja w internecie: lepszy Twitter czy Facebook?
... wyniki Twittera dalekie są od spektakularnych. Nie można jednak zaprzeczyć, że zasięg tego medium regularnie wzrastał aż do października. W grudniu 2014 nastąpiło jednak załamanie - liczba użytkowników wyniosła 2,56 mln, dając spadek o prawie sto tysięcy w stosunku do początku roku. Warto jednak zauważyć ...
-
Jak zarobić pierwszy milion, czyli co buduje sukces start-upa?
... młodszych użytkowników, Facebook nie tylko nie przemija, ale rośnie. Jego przychody w 2014 roku wzrosły o 58 procent. Co więcej giełdowa spółka nabyła ... który odniósł międzynarodowy sukces wymienia się najczęściej Brand24, platformę do monitoringu marki w internecie. Wymyślili ją w 2011 roku trzej studenci Politechniki Wrocławskiej: Michał Sadowski, ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... elastycznej powierzchni magazynowej. Co więcej, sprawna dostawa jest elementem budowania marki, a artykuły zamawiane przez internet to dobra zarówno szybko- jak i wolno ... Z analiz JLL wynika, że udział najemców e-commerce w popycie brutto sięgnął 5,8% w 2014 r. 70% ankietowanych operatorów spodziewa się znacznego wzrostu zapotrzebowania na usługi ...
-
Instytucje finansowe a ich popularność w Internecie
... wygenerowanych w mediach społecznościowych w ciągu ostatniego roku dotyczyła tej marki). PZU jest najczęściej wyszukiwanym ubezpieczycielem w Google, a jego strona ... „Finanse w świecie cyfrowego konsumenta 2015”. W projekcie uwzględniono dane z social media z okresu listopad 2014 – październik 2015; wykorzystano także narzędzia monitorujące ruch ...
-
Inwestycja Elfa Pharm w ŁSSE
... zagranicznych dystrybutorów i konsumentów. W Azji udało nam się wprowadzić dwie marki – kontynuuje Topolski – ekonomiczną linię Green Pharmacy, oraz nieco ... kosmetycznych rośnie w tempie 5% rocznie, znacznie szybciej niż w przypadku europejskich rynków. W 2014 niemiecki rynek rósł średnio o 2,8%, francuski o 1%, włoski i hiszpański nie przekroczyły ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 51/2015
... chodzi o to, by ścigać się z innymi, lecz by budować zaufanie do marki na zasadzie porównania. Musimy analizować zachowania konsumentów, by wchodzić z nimi w relacje biznesowe ... perspektywy. Dane firmy Bigcommerce, na które powołuje się PayU, wskazują, że w 2014 roku w USA branża samochodowa była najbardziej zyskownym segmentem e-handlu. Internet ma ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 14/2016
... toyot sprzedanych polskim kierowcom. To jest wartość o 50 proc. wyższa niż w 2014 roku – mówi agencji Newseria Robert Mularczyk, dyrektor ds. PR w Toyota Motor Poland ... rynku. Przez pierwsze dwa miesiące tego roku Polacy kupili 1,1 tys. hybryd japońskiej marki, a od momentu rozpoczęcia sprzedaży hybryd w kraju na polskie drogi wyjechało 10 tys. toyot ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 16/2016
... rynkach produkcji piwa. Japoński koncern browarniczy Asahi Group Holdings Ltd. przejmie europejskie marki piwa Grolsch i Peroni za prawie 3 mld USD. W wyniku afery spalinowej ... bankructwie w 2001 r. uniemożliwiał Argentynie obsługę długu, przez co w 2014 r. kolejny raz znalazła się w stanie technicznej niewypłacalności. Rozstrzygnięcie sporu z ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 20/2016
... Nokii. Firma HDM będzie miała wyłączność na sprzedawanie telefonów i tabletów marki Nokia przez 10 lat. Telefony będą produkowane przez chińską firmę technologiczną Foxconn, a ... , jak również rzadkich i ekskluzywnych alkoholi. Ta historia rozpoczęła się w roku 2014, kiedy to Mark Lascelles, brat ósmego Earla Harewooda, wraz z pracownikami posiadłości ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 27/2016
... proc. m/m w poprzednim miesiącu). Komisja Europejska wszczęła procedury wobec Hiszpanii i Portugalii za to, że w 2014 i 2015 roku ich deficyt budżetowy przekroczył dozwolone 3 proc. PKB, ... został zaprojektowany całkowicie od podstaw. Przy jego tworzeniu eksperci marki Volkswagen Samochody Użytkowe, w niespotykanym dotąd zakresie, korzystali z opinii ...
-
Co warto kupić w Wielkiej Brytanii, a za co przepłacimy?
... domu kartony papierosów – śmieje się Katarzyna Szeliga. Mieszka w Londynie od 2014 r. Wcześniej przez kilka lat pracowała w Irlandii. Potwierdza opinię o nieopłacalności przesyłania paczek z ... prowadzi JW Polish Shop. Niemal cały asortyment na półkach to rodzime marki: przetwory, słodycze, ryże, mąki oraz oddzielne, duże stoisko z wędlinami. Gdyby nie ...
-
E-commerce w Polsce: w Lublinie kupuje się sukienki, w Bydgoszczy garnitury
... stronie przez urządzenia mobilne wynosi obecnie 62%, a od końca 2014 roku do wiosny 2016 wykorzystanie kanałów mobilnych wzrosło o prawie 50%. W Katowicach oficjalnie, w ... stylu. Sukienki to element garderoby, który sprzedaje się tutaj najlepiej. Polacy uwielbiają marki premium oraz popularne międzynarodowe brandy. Imponują nam Włosi, którzy są ...
-
TUW-y rosną w siłę
... . Tymczasem TUW-y zatrudniają ponad 450 tys. ludzi, ich aktywa przekroczyły na koniec 2014 r. 2,7 bln euro. Co więcej, jeśli spojrzymy na trend globalny, okaże się, że ... zarządzać. Czy na pewno sama? Czy nie za pośrednictwem eksperta określonej marki? Tak, będzie w tym procesie udział eksperta. Eksperta, który pomoże wejść w określoną strukturę ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2016
... dla unijnych firm została przyznana z naruszeniem unijnym przepisów. W latach 2010 - 2014 największe kwoty na wsparcie przedsiębiorstw przeznaczyły Niemcy (97 mld euro), ... się zmienia" przygotowanym przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie marki Kupiec. [5] TNS, Raport z badania na temat uwarunkowań do podejmowania transportowej ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 45/2016
... on wart 23,2 mld zł, czyli jedynie 1,8 proc. r/r więcej niż w 2014 r. Światełko w tunelu? Mimo słabych prognoz dla rynku sprzętu elektronicznego, warto zwrócić ... ok. 80 proc. zastosowań, przy zdecydowanie niższej cenie – tłumaczy Kuba Rejek, przedstawiciel marki urządzeń mobilnych Skross. Adapter podróżny Skross EVO z linii podstawowej Essentials ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... , Saturna i Makro), które zainwestowało w reklamę 85,9 mln zł oraz Terg (właścicielowi marki Media Expert) z wydatkami na poziomie 71,8 mln zł. W zestawieniu ... o aktualnych i zbliżających się promocjach. Jak wynika z „Monitora promocji 2014” przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia 58% polskich konsumentów poszukuje okazji cenowych. Najczęściej ...
-
Moda na candidate experience nie mija
... (62%). Ten odsetek utrzymuje się już od kilku lat (2013: 68%, 2014: 57%; 2015: 64%). Przedstawiciele działów HR mogą poprawić opinię kandydatów ... badania kandydatów i zobaczyć, jakie mają wrażenia. To jeden ze sposobów na sprawdzenie marki pracodawcy – mówi Marta Pawlak-Dobrzańska, Strateg i Analityk HR w Great Digital. Metodologia badania 4. ...
-
Wakacje 2017: wycieczki są za drogie
... spółki, ale raczej właśnie dysponującej atutami znanej, aczkolwiek niewykorzystanej w pełni marki oraz mniej znanego w Polsce know how w obszarze turystyki ... 1, 4, 7, 8, 10, 19, 24, 30 i 23 procent). Dla porównania jak bardzo spadły ceny paliwa w relacji z sezonami 2015 i 2014 przypominamy że wynosiły one wtedy odpowiednio 2,56 i 3,19 zł/litr. ...
-
Przejęcia firm. Na Zachód marsz
... stawiają tak duże bariery biurokratyczne, że budowanie tam fabryki i kreowanie marki od podstaw jest kompletnie nieopłacalne. Firmę tanio sprzedam... Znacznie bardziej opłaca ... na GPW czołowy producent marek własnych kosmetyków i chemii gospodarczej), która w 2014 r. przejęła upadłą niemiecką spółkę Domal Wittol Wasch und Reinigungsmittel za ...
-
Zawody przyszłości. Jedyna szansa?
... od wielu lat obserwujemy w branży IT. Jak wynika z badań IDC, już w 2014 r. przynajmniej 19 mln osób na świecie zajmowało się kodowaniem, w tym ... całkowicie zmienia się postrzeganie pracy. Obecnie rozkwit przeżywają zawody związane z budowaniem marki, czyli blogerzy, trendsetterzy, influencerzy, youtuberzy, ambasadorzy marek itp. Tutaj obserwujemy, ...
-
Biedronka i Lidl zyskują lojalność klientów
... . Dziś zawsze lub często korzysta z nich 40 proc. kupujących. Dla porównania, w 2014 roku odsetek ten był o 15 punktów procentowych niższy. Badania pokazują, że ... wyróżnia dobrze odbierany przez klientów program lojalnościowy oraz szeroka oferta produktów marki własnej. Natomiast jej bezpośredniego konkurenta – sklepy sieci Lidl – inspirująca oferta ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2018
... oraz lotnisk, a także infrastrukturę technologiczną, Warto przypomnieć, że mundial w Brazylii w 2014 kosztował ok. 13 miliardów dolarów, a zwróciły się jedynie 4 mld USD, mistrzostwa w ... swoje oceny, a wynika z nich, że aż 182 różne popularne marki kosmetyczne należą do jednego z siedmiu wielki producentów: L'Oreal, Johnson & Johnson, Shiseido, Est ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2018
... kawy, a potencjał finansowy i organizacyjny Coca-Coli ma szansę przyczynić się dla rozwoju marki Costa na całym świecie. Obecnie Costa Coffe prowadzi około 3,8 tys. kawiarni, ... amerykańska gospodarka rozwijała się najszybciej od blisko 4 lat (od III kw. 2014 r.). Wynik na poziomie 4,2 proc. daje dynamikę o 2 pkt proc. wyższą niż kwartał wcześniej. ...
-
Monitor Rynku Pracy: wciąż obawiamy się o utratę pracy
... tego, jak zmieniły podejście pracowników do postrzegania atrakcyjności marki pracodawcy pozwala przewidywać, że na znaczeniu zyskiwać będą stabilność zatrudnienia i bezpieczeństwo finansowe firmy. Konsekwencje kryzysu finansowego z 2008 r. obserwowano w naszym badaniu aż do 2014 r. Jeszcze w 2013 r. Polacy dużo wyżej cenili sobie bezpieczeństwo ...
-
Amazon.pl startuje w Polsce
... od dużych, lubianych producentów. Klienci mogą znaleźć produkty oferowane przez polskie marki, takie jak Zelmer, Gerlach, Trefl, Bambino, Krosno, a także międzynarodowe, między innymi ASUS, ... już od 649,99 zł. Amazon w Polsce Amazon działa w Polsce od 2014 roku. Amerykańska Izba Handlowa ogłosiła w 2020 roku, że Amazon jest największym amerykańskim ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... . więcej rok do roku. Wśród liderów wydatków znajdziemy firmę TERG – właściciela sklepów Media Expert, sieć Lidl, a także Jeronimo Martins Polska (marki Biedronka i Hebe). Największy spadek wolumenu inwestycji reklamowych miał natomiast miejsce w przypadku sektora sprzęty domowe, meble i dekoracje – producenci z tego sektora przeznaczyli ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... roku (dynamika 12,3 proc.). Wśród liderów wydatków znajdziemy sieć Lidl, firmę TERG – właściciela sklepów Media Expert, a także Jeronimo Martins Polska (marki Biedronka i Hebe). KANAŁY KOMUNIKACJI W najnowszej edycji Raportu o Rynku Reklamy po raz pierwszy pojawia się kategoria „wideo”, która obejmuje zarówno telewizję ...