-
Rynek pracy w I półroczu 2015 r.
... coraz więcej pracowników ze Wschodu, głównie z Ukrainy, gdzie liczba zatrudnionych w 2014 roku w stosunku do roku 2013 wzrosła pięciokrotnie. W szybkim tempie ... w granicach 12% - 27% rocznego wynagrodzenia pracownika. Rośnie znaczenie budowania marki rekrutera i specjalizacji agencji. Zrzeszanie się w organizacjach branżowych może być rozwiązaniem ...
-
5 rad dla przyszłych blogerów
... 5 zasad dla zakładających bloga. 1) Wybierz dobry temat Według raportu „Polska blogosfera 2014” wybór tematyki bloga zależy nie tylko od zainteresowań, lecz także ... produktów finansowych (konto bankowe, lokata) czy pozafinansowych (krem do twarzy danej marki). Przykładowo bezpłatne narzędzie Compare Yourself oferuje pieniądze za skuteczne polecanie ...
-
Tydzień 27/2007 (02-08.07.2007)
... Byłby on oparty na technologii zakładu Pierrelatte i po zakończeniu inwestycji wytwarzałby od 2014 r. rocznie 3 mln ton surowca uranowego UTS. Francja to czołowy kraj w ... sprawdzają się. Według "Financial Times" Ford zamierza sprzedać luksusowe brytyjskie marki Land Rover i Jaguar. Nabywcami mają być fundusze private equity. Komentarz do wydarzeń ...
-
Media online o branży PR I-VI 2008
... : Epson, RWE Stoen, Pepsi (działania PR podczas kampanii z Ebim Smolarkiem oraz dla soków marki Toma), Husqvarna, Immo Industry Group, Albert Polska, GTS Energis, Polski Lek oraz ... to OnBoard PR (249 publikacji). Na początku roku media szeroko opisywały raport „2014: Cyfrowa rewolucja", przygotowany wspólnie przez tę agencję oraz przez firmę badawczą ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 18/2011
... budżetu przychody z prywatyzacji w 2012 roku mają wynieść 10 mld zł, a w 2013 i 2014 roku po 5 mld zł. Na ten rok przewidziano prywatyzację między innymi banku ... nowoczesnego, wykorzystującego rynek publiczny dla finansowania działalności oraz pomaga w pozycjonowaniu jego marki na rynku a to ułatwia mu współprace z kontrahentami oraz nawiązanie nowych ...
-
Stadiony: finansowanie w Polsce i na świecie
... sponsoruje również Polska Grupa Energetyczna. Od stycznia 2010 roku do końca 2014 roku obiekt w Gdańsku, który wybudowany został na Euro 2012, nosi nazwę „ ... finansowy na poziomie 83 tys. EUR. Dopiero w kolejnym roku, dzięki zwiększonej rozpoznawalności marki obiektu przekładającej się na 40-proc. wzrost udziału sprzedaży lóż i miejsc biznesowych w ...
-
Rozbudowa Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy w 2013
... dostępne dla klientów. Przewidywanym terminem zakończenia prac jest jesień 2014. Równolegle z planowaną rozbudową trwały negocjacje dotyczące komercjalizacji nowej części ... lat funkcjonowania galerii do grona najemców systematycznie dołączają nowe marki. Pracujemy nad ciągłym podnoszeniem atrakcyjności centrum poprzez zapewnienie interesującej ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... do biznesu, świadczy również o dużym nacisku na chęć szerokiego budowania świadomości marki. Pomimo znacznej (-35%) redukcji budżetu w 2012, Enea dysponuje drugim co do wielkości budżetem ... sportowym firma skupiała się na oferowaniu stałej ceny usług (nawet do 2014 roku). W ocenie analityków domu mediowego Equinox działania te mają ścisły związek z ...
-
Upadłości firm w Polsce I-VI 2013 r.
... pozostało na rynku. Rok 2013 będzie rokiem uspokojenia, ale i rokiem przełomu. Od 2014 r. spodziewamy się ożywienia na rynku budowlanym, wraz z uruchamianiem projektów z nowej ... ugruntowanej pozycji na rynku. Wśród tych najstarszych znalazły się takie marki, jak Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce FABLOK S.A., wieloletni producent akcesoriów dla ...
-
Vantage Development buduje Promenady ZITA
... biurowych w zlokalizowanym obok biurowcu Promenady Epsilon. Warto dodać, że wśród wynajmujących tam biura firm znajdują się uznane marki, jak np. Qatar Airways – światowy lider linii lotniczych, czy chiński potentat budowlany – SinoHydro. Biurowiec ZITA zostanie oddany do użytku na przełomie 2014 i 2015 roku.
-
Kupony rabatowe zdobywają polski rynek
... serwisem pomiędzy sklepem a siecią afiliacyjną utrudnia też budowanie silnej marki i nawiązywanie bliższych relacji ze sprzedawcami. Przykładem ryzyka związanego z byciem ... E-mail - 59%. Strony internetowe - 33% Z 12.3 (2010 r.) do 53.2 milionów (2014 r.). O tyle wzrośnie liczba klientów korzystających z kuponów mobilnych w USA 470 milardów dolarów. ...
-
Nowe zezwolenia w ŁSSE
... są pralki, zmywarki, suszarki do ubrań marek Bosch, Siemens oraz wprowadzonej w 2009 r. marki AGD Gaggneau. Spółka zadeklarowała zatrudnienie co najmniej 20 nowych ... najmniej 4,5 mln zł oraz zatrudnić przynajmniej 10 nowych pracowników (do końca 2014 r.) oraz utrzymać zatrudnienia na poziomie łącznie co najmniej 66 pracowników do końca 2017 ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 15/2014
... Przewiduje się, że znacznie większe straty poniesie koncern w wyniku obniżki jej marki. W przyszłym tygodniu odbędą się rozmowy między ministrami UE, USA, Ukrainy ... . Zdaniem ekspertów Funduszu gospodarka ma wzrosnąć z 1,6 proc. w 2013 r. do 3,1 w 2014 r. i 3,3 proc. w 2015 r. MFW ostrzegł jednak przed nowymi geopolitycznymi ryzykami. Międzynarodowa ...
-
Internauci a jakość usług telekomunikacyjnych
... propozycją (30%), jak również znajomość konkretnej marki (29%). Najgorzej ocenianym kanałem reklamowym są media społecznościowe (11%). Być może wynika to z przesytu komunikacji komercyjnej w tych przestrzeniach i powolnej przemianie ich funkcji. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono w styczniu 2014 roku, na losowej próbie n=1796 internautów ...
-
Galeria Dębiec w Poznaniu na finiszu
... 54 lokale handlowo-usługowe o powierzchni od 14 do 1 500 mkw., a wśród nich takie marki jak Biedronka, Hebe, Pepco, biuro podróży Holiday Land, pralnia Nata, czy apteka ... rozpocznie się montaż stalowej konstrukcji dachu. Otwarcie galerii zaplanowane jest na koniec września 2014 roku. Inwestorem Galerii Dębiec jest firma RED - Real Estate Development. ...
-
Naturalna żywność doceniana przez Polaków
... naturalności w codziennym życiu. Badanie miało wspierać incjację nowej platformy komunikacyjnej marki pod hasłem „Prawdziwy kurczak, prawdziwy smak”. Przewodnią myślą przeprowadzonej kampanii miało ... o badaniu Badanie TNS przeprowadzone na zlecenie KFC w dniach 21.03-26.03.2014 r. na próbie ogólnopolskiej, losowo wybranej, reprezentatywnej grupie ...
-
Sprzęt AGD: w sieci zwyciężają lodówki i pralki
... . Jak wynika z danych, internauci przeglądający w e-sklepach asortyment AGD najczęściej szukają nowej lodówki. W pierwszym kwartale 2014 roku po informacje na temat tego produktu do sklepów online zajrzało 573 tys. ... indywidualnym przekazem do precyzyjne zdefiniowanej grupy docelowej. Wyniki zostały zaprezentowane w raporcie „Najpopularniejsze marki ...
-
Jak nie dać się oszukać robiąc zakupy w Internecie?
... uczciwie realizuje zamówienia. Autorzy raportu „E-commerce w Polsce 2014”, wskazują, że to właśnie opinie o sklepie są najważniejszym czynnikiem wpływającym na ocenę jego wiarygodności podczas pierwszej wizyty: „Dobre pierwsze wrażenie przekłada się na przywiązanie e-klientów do marki ― aż dla czterech piątych jest ono podstawą ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 29/2014
... Fiat Chrysler chce niemal całkowicie wycofać się z branży samochodowej. Volkswagena interesują należące do Fiata marki Alfa Romeo i Ferrari. Mówi się też, że na obecnym etapie niemiecki koncern chce ... w te mętne wody rynku. Kaski włóż! Życzę wam dziś powodzenia Komentarz przygotowano: w piątek, 18 lipiec 2014, 09:25 Ken Veksler, Saxo Bank; dr Maciej ...
-
Tablet myTAB MINI 3G w Biedronce
Od czwartku 28 sierpnia 2014 r., klienci sieci Biedronka będą mogli nabyć najnowszy tablet marki myTAB – model MINI 3G z ekranem 7,85”, działający w oparciu o system Android 4.2. Urządzenie ma do zaoferowania dwurdzeniowy procesor Cortex-A7, 1 GB pamięci RAM, 8 ...
-
Obrotowe notebooki Acer Aspire R 13 i Aspire R 14
... skierowany był we właściwą stronę. R 14 posiada 14-calową matrycę HD (1366 x 768), występuje z szeregiem procesorów marki Intel, w tym z procesorami Pentium, Core i3, i5 oraz i7. Pamięć RAM do 12GB zapewnia potężną ... magazynowanie dużych zasobów danych. Serie Acer R 13 i R 14 będą dostępne w Polsce na przełomie października i listopada 2014. Ceny ...
-
Plac Zamkowy-Business with Heritage - stan surowy zamknięty
... Business with Heritage będzie oferował 5 680 mkw powierzchni najmu. 3 października 2014 r. miało miejsce zakończenie realizacji stanu surowego biurowca Plac Zamkowy – Business ... firmy STO. Na wyższych kondygnacjach zastosowane zostaną tynki i farby STO, marki cenionej za jakość oferowanych produktów, z kolei w oknach i witrynach budynku ...
-
Polskie sklepy internetowe nie tylko dla Polaków
... transgranicznych, wydających łącznie ponad 300 miliardów dolarów. Polskie marki na światowych rynkach Według danych PayPal, 28% użytkowników, którzy kupują za ... Chiny, Australia). Wywiady zostały przeprowadzone internetowo, w dniach 9 września – 3 listopada 2014: w Polsce pomiędzy 7 i 31 października na próbie 787 użytkowników, w Wielkiej Brytanii ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 8/2015
... w ujęciu rocznym wyniosła 0,0 proc. (niewyrównana sezonowo). Produkt Krajowy Brutto Japonii wzrósł w IV kw. 2014 r. o 2,2 proc. r/r. (wobec spadku w III kw. o 2,3 proc., po korekcie). W ujęciu kwartalnym ... na chodnik. Komentarz do wydarzeń gospodarczych NAJWYŻEJ WYCENIANE I NAJSILNIEJSZE MARKI NA ŚWIECIE Opublikowany został coroczny ranking Brand ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 10/2015
... wszystkich krajów regionu. Według prognoz Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczej do końca 2014 roku w systemie KRS zostało zarejestrowanych ponad 3 tys. nowych podmiotów. W gronie firm, które mają swoje oddziały w Polsce, są czołowe marki m.in. z branży motoryzacyjnej, logistycznej i sektora finansowego. Nie tylko są tu centra ...
-
Warszawa w oczekiwaniu na nowe powierzchnie handlowe
... (186 000 mkw.) oraz trzy centra wyprzedażowe (50 000 mkw.). W 2014 r. podaż uległa zmianie jedynie w ramach rearanżacji w centrach handlowych Arkadia i Atrium Promenada ... , aby otworzyć swoje pierwsze lokale. W IV kw. zadebiutowały m.in. następujące marki: Kipling, Kiko Milano i Imaginarium w Arkadii, Avon Studio w Złotych Tarasach i Calvin Klein ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 15/2015
... o 1,5 proc. W stosunku do marca ub.r. był o 18,7 proc. niższy. Indeks spada od kwietnia 2014 r. ze względu na wysoką podaż większości produktów żywnościowych. Ceny żywności ... inwestorów, jest stosunkowo tania,, ma zaawansowane technologie oraz posiada znane marki. Ta działalność wynika z posiadania przez Chiny znaczących rezerw, podczas gdy ...
-
Bezpieczeństwo sieci firmowej w 10 krokach
... zagrożeń bezpieczeństwa sprawia, że ochrona firmy staje się coraz ważniejsza. W samym 2014 roku cyberprzestępcy ukradli około 500 milionów tożsamości z firm na całym świecie, ... poważne zagrożenie dla działania firmy, jej reputacji i zaufania klientów do marki. Organizacje powinny wymagać od dostawców bezpieczeństwa przestrzegania swoich procedur, a ...
-
Sprzęt AGD: co wybierali Polacy w I kw. 2015 r.?
... Amica 514 GCE 3.43 ZpTsKDAQ (XXL) w cenie ok. 1370 zł. Średnia cena zakupu kuchenek w Q1 to 1083 zł, zaś najpopularniejsze marki to właśnie Amica oraz Beko. …oraz chłodziarka Wśród chłodziarek króluje model firmy Gorenje – NRK 6191 JX w promocyjnej cenie ok. 1499 ...
-
Media społecznościowe a wiek ich użytkowników
... Polskę, Rosję, Rumunię, Turcję i Ukrainę. W badaniu uwzględniono dane średniomiesięczne z 2014 roku i użytkowników powyżej 18 roku życia, którzy korzystają z ... tego kanału do nawiązywania relacji z potencjalnymi konsumentami i budowania świadomości marki – komentuje Krzysztof Majkowski, doradca biznesowy w firmie Gemius. Twitter niezależnym kanałem ...
-
M-commerce: więcej kanałów sprzedaży powiększa sprzedaż?
... przez sklepy nie jest w Polsce jeszcze tak oczywiste. Według raportu mGenerator z 2014 roku, mamy w tym względzie cały czas penetrację nie przekraczającą 5%. Tymczasem, w ... przynajmniej jedno urządzenie mobilne, a wśród nich ponad 60% kupuje te same produkty i marki w wielu miejscach, to znaczy raz w sklepie stacjonarnym, raz na laptopie, a raz ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... kilkunastu i więcej procent. Według szacunków opartych o raport E-commerce w Polsce 2015 r., w 2014 r. za pośrednictwem sieci sprzedano produkty i usługi o wartości 27 mld zł ... centrum handlowym albo kto jechał kilkadziesiąt kilometrów, aby zrobić zakupy w sklepie danej marki, doceni zakupy w internecie. Przedsiębiorcom też się opłaca To, co jest ...
-
Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności
... badania. W raporcie idealo dotyczącym form obsługi klienta opublikowanym w lutym 2014 roku korzystało z niego 26% sklepów. Dziś natomiast zaobserwowaliśmy wzrost o 11 ... w Europie przez wrocławską spółkę LiveChat Software. Po 3% sklepów korzysta z usług polskiej marki Livesupport oraz firmy InteliWISE, której biuro deweloperskie również znajduje się ...
-
Facebook rządzi turystyką?
... wspólnego badania Deloitte i Facebooka wśród „polubionych” przez siebie profili ma marki z branży turystycznej. W przeważającej liczbie przypadków są to hotele oraz linie lotnicze. „ ... znaleźć w ich serwisie ponad 225 mln opinii internautów z całego świata. Z kolei w 2014 roku wyszukiwarki i porównywarki cen hoteli oraz biletów lotniczych Trivago ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 36/2015
... i Man. Toyota ma w swoim portfelu marki: Lexus, Scion, Ducato oraz Hino. Prognozy na 2015 rok są następujące: Toyota w kalendarzowym roku 2015 ok. 10,12 mln aut, a Volkswagen zapowiada powtórzenie rezultatu ok. 10,14 mln aut. W 2014 r. Toyota sprzedała 10,23 mln aut ...