-
Galerie nie zniszczą ulic handlowych
... Najemcy woleli więc przeczekać gorszy okres i nadal handlować w centrum miasta. Polskie ulice handlowe przetrwały też ekspansję banków, które kilka lat temu groziły wykupieniem ... Przede wszystkim - większa rozpoznawalność, czasem wręcz taki jest wymóg międzynarodowej marki, która w centrach handlowych pojawić się nie ma prawa. Handlowcy liczą ...
-
Wars-Sawa-Junior w Warszawie po remoncie
... w ścisłym centrum Warszawy. Centrum to ok. 29 000 m2 powierzchni handlowej i ok. 7 000 m2 powierzchni biurowej. Najemcami centrum są znane polskie i zagraniczne marki takie jak H&M, C&A, TK Maxx, Reserved, Marks & Spencer, Zara, Empik, Carrefour, Sephora, Esprit, Camaieu, Cropp Town i House. Właścicielem ...
-
Marketing społecznościowy 2010
... . na nasilenie się ruchu na stronie, 96 proc. na wzrost świadomości marki. Inne wskazywane przez marketerów bariery to m.in. nieznajomość wszystkich możliwości marketingu w ... Kolejne miejsce zajął YouTube.com z 67 proc. odpowiedzi. W porównaniu z tymi wynikami polskie serwisy wypadają wyjątkowo słabo. Jedynie 20 proc. uczestników badania wskazało NK. ...
-
Polska liderem usług biznesowych
... . Sektor usług biznesowych staje się naszą specjalizacją i wyróżnikiem biznesowej marki Polski na świecie. Nie ma drugiej takiej branży, w której możemy, ... w regionie, przed takimi krajami jak Czechy, Węgry, Rumunia, Słowacja i Bułgaria. - Największe polskie miasta swobodnie już konkurują z wiodącymi ośrodkami biznesowymi w regionie Europy ...
-
Sektor kreatywny szansą polskiej gospodarki
... mówi Jacek Sadowski, Prezes Demo Effective Launching, firmy, które opracowała dla Łodzi strategię marki opartą o koncept miasta przemysłów kreatywnych. Jak zauważają w najnowszym raporcie poświęconym sektorowi ... gospodarki to dynamiczne środowisko. Mamy ogromny potencjał i dobry start, ale to czy polskie miasta wykorzystają swoją pozycję, zależy od ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w II kw. 2011 r.
... dominowali inwestorzy niemieccy i austriaccy, a obiektów handlowych inwestorzy brytyjscy i holenderscy. Polskie podmioty miały marginalny udział w rynku. „Przy założeniu utrzymania ... była decyzja grupy hotelowej Hilton o wprowadzeniu na polski rynek swojej marki ekonomicznej Hampton by Hilton w Świnoujściu. Kolejne hotele Hampton by Hilton planowane ...
-
Jest praca dla informatyków
... . Informatyk to zatem jeden z najlepiej, jeśli nie najlepiej opłacany zawód w Polsce. Polskie zagłębia informatyczne Największym i wciąż dominującym rynkiem pracy dla informatyków jest Warszawa ... korporacji oraz Wrocław. W stolicy Dolnego Śląska swoje siedziby mają takie marki jak Tieto, NSN i IBM IDC. Do czołówki dołączają kolejne miasta. W Gdańsku ...
-
Rynek spożywczy w Polsce 2012-2014
... spożywcze i bardzo racjonalnie dysponowali swoim budżetem. Coraz więcej wydają na zakupy w dyskontach oraz na marki własne detalistów. Jednak jak wynika z naszych badań, w swoich wyborach klienci kierują się nie tylko ... czwarty respondent. Pierwsza polska sieć w rankingu, Polomarket, zajęła 8 pozycję, a poza pierwszą dziesiątką znalazły się polskie ...
-
Prezydencja w radzie Europy a własność intelektualna
... ograniczeń związanych choćby z używaniem nazw firm i produktów. Ten podstawowy element identyfikacji marki jest traktowany jedynie jako proste zestawienie kilku liter w celu odróżnienia ... oraz zasądzone odszkodowania za naruszanie praw własności intelektualnej są przez polskie firmy ukrywane, dlatego tak mało o tym słyszymy. Przegrane spory świadczą ...
-
Aktywność fizyczna młodzieży w Polsce
Na zlecenie marki Coca-Cola, Instytut Badawczy TNS OBOP przeprowadził, ogólnopolskie badanie opinii publicznej na próbie reprezentatywnej 1000 osób w wieku 15-19 lat oraz na ...
-
Hotel Best Western Poleczki
... wyposażenie. Tym samym spełniono międzynarodowe wymogi Best Western oraz polskie standardy hotelowe. Jeszcze w tym roku hotel planuje ukończenie rewitalizacji ... Poznaniu, Szczecinie, Lublinie i Bydgoszczy. Jeszcze w tym roku planujemy także wprowadzenie na rynek kolejnej marki naszej sieci, Best Western Plus, a do końca pierwszego kwartału 2013 ...
-
Kadra zarządzająca w social media IV 2012
... wyeksponowanym medialnie wydarzeniem dotyczącym szefów największych polskich firm w ostatnich tygodniach. „Polskie uczelnie to fabryki bezrobotnych” - ocenił szef PZU i tą opinią wywołał ... się w połowie miesiąca, w związku z konferencją prasową dotyczącą oficjalnego wprowadzenia marki handlowej Orange dla Telekomunikacji Polskiej. Z kolei pod koniec ...
-
Media społecznościowe w Polsce
... na nim być, to błagam, z głową! - dodaje. Nie wszyscy jednak podzielają tę opinię. - Z pewnością pomijanie Facebooka przy planowaniu strategii obecności marki online jest błędem. I nie chodzi tutaj o modę, ale o względy czysto praktyczne - zasięg, skuteczność prostych narzędzi promocyjnych, umożliwiających dotarcie do precyzyjnie ...
-
Polska Ekstraklasa 2012
... frekwencję, zwiększającą się dostępność meczów w TV, atrakcyjność rozgrywek, wiarygodność marki Ekstraklasa, a także poszerzającą się grupę mocnych partnerów i sponsorów Ekstraklasy - ... Na plus Mistrza Polski wpływają przede wszystkim bardzo dobre, jak na polskie warunki, wyniki sportowe w minionym sezonie, spora liczba zawodników drużyn ...
-
Polski handel przed wzrostami
... w tempie ok. 11% rocznie. W dłuższej perspektywie polskie firmy będą zacieśniały współpracę nie tylko z Chinami, ale także z innymi rozwijającymi się krajami azjatyckimi. Polscy eksporterzy już planują rozwój działalności na tych rynkach. „Nasze plany ekspansji przewidują wprowadzenie marki Inglot na kolejne rynki, jak również ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2013
... w kolejnych latach: w 2015 ma ona przekroczyć 518 miliardów metrów sześciennych.Polskie roczne potrzeby wynoszą ok. 15 mld metrów, z czego Gazprom dostarcza ... Turyński koncern potwierdza wzrost zainteresowania produkcją luksusowych, a więc droższych samochodów marki Alfa Romeo i Maserati, chociaż filarami przyszłości Fiata pozostaną 500 i Panda. ...
-
Handel międzynarodowy zmienia kształt
... i geograficzną bliskość. Jednocześnie są to rynki otwarte na polskie produkty, w szczególności na żywność, maszyny i urządzenia, sprzęt transportowy, produkty przemysłowe (np. ... wartości towarów wyeksportowanych na te rynki, ale poprzez rozpoznawalność marki kraju, z którego dany produkt pochodzi. Dobrym przykładem są produkty niemieckie, cieszące ...
-
Rynek pracy dla polskich inżynierów w Niemczech 2013
... na zachodzie dzięki pracy polskich specjalistów. Np. Redukcja tarcia powietrza w samochodach marki Daimler Benz, luksusowe wnętrza samochodów jak BMW czy Audi. Polscy ... Polsce, mogą przekonać polskich fachowców do wyjazdu mimo chęci pozostania w kraju. Polskie firmy powinny włączyć się do walki o inżynierów, oferując lepsze warunki. Pracy ...
-
Klastry a rozwój regionalny
... przyciąganie i lokalizacja bezpośrednich inwestycji zagranicznych w regionie, budowanie marki regionu. Klastry a innowacyjność Badania nad innowacyjnością przedsiębiorstw przeprowadzone ... zwłaszcza w skali międzynarodowej. Małe w skali europejskiej i światowej firmy polskie zostały skazane na przegraną w konkurencji rynkowej w konfrontacji z dużymi ...
-
Kolejna rozbudowa Magnolia Park we Wrocławiu
... także Jack Wolfskin i adidas. Obecnie trwają pracę nad przygotowaniem nowych lokali dla marki Deichmann oraz drogerii Super-Pharm, które wkrótce zmienią swoją lokalizację, a ... Park należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe. Od października 2011 roku za zarządzanie Magnolia Park odpowiada ...
-
Kupony rabatowe zdobywają polski rynek
... Bycie serwisem pomiędzy sklepem a siecią afiliacyjną utrudnia też budowanie silnej marki i nawiązywanie bliższych relacji ze sprzedawcami. Przykładem ryzyka związanego z byciem ... ? Czy wyłoni się jeden lider, jakim jest RetailMeNot w USA? Wreszcie, czy polskie sklepy jednogłośnie uznają kupony za odpowiednie narzędzie wspierające sprzedaż? ...
-
Usługi bankowe science fiction
... swoich produktów na podstawie liczby „like’ów”. A jak wyglądają na tym tle polskie instytucje? Pytani o podobne rozwiązania ich przedstawiciele zazwyczaj nabierają wody w usta. Niewiele banków ... żali na słabą jakość obsługi. Banki, mimo że chętnie promują swoje marki w portalach społecznościowych, to jednak nie zawsze potrafią zachować się fair, gdy ...
-
Start-up: analiza konkurencji
... , w których twórcy start-upu chwalą się liczbą użytkowników, oraz liczba fanów danej marki na Facebooku czy Twitterze. Powyższe dane zapewne nie do końca odzwierciedlają ... , na których można spotkać wielu światowej sławy inwestorów i pomysłodawców. Niektóre polskie fundusze inwestycyjne organizują kilkudniowe wyjazdy do San Francisco, których celem ...
-
Reklamacja towaru - nieprzyjemna konieczność
... się, że praw konsumenta trzeba przestrzegać, a nawet je rozwijać. – Duże marki dają wszystkim możliwość zwrotu towaru do trzydziestu, a nawet czterdziestu pięciu ... na budowę rozklekotanym autem, wyglądają po prostu nieprofesjonalnie – dodaje prezes DAAS. Zachodnie i polskie firmy inaczej podchodzą też do reklamacji, która dla żadnej strony nie jest ...
-
Banki a łamanie praw człowieka
... się fabryka odzieży. Zginęło ponad tysiąc osób. Przy okazji tej tragedii wyszło na jaw, że w fabryce szyto ubrania marki Cropp i że na miejscu znaleziono polskie metki należące do polskiej firmy. Z kolei szwedzka marka odzieżowa H&M (Hebbes&Mauritz AB) wielokrotnie była krytykowana za łamanie ...
-
Rejestracja domen 2013
... firmy, korporacje o ugruntowanej pozycji traktują sieć jako jeden z wielu kanałów promocji marki. Podmioty z sektora MSP widzą w Internecie dużą, a często główną szansę na ... pl utrzymają się przez kolejne dwanaście miesięcy. - Na pewno domeny polskie przekroczą granicę 2,5 miliona utrzymywanych domen - prognozuje Filip Tomasik. Optymiści spodziewają ...
-
Dania gotowe mniej popularne w 2013 roku
... kupowanej kategorii. Według analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK, w 2013 roku co trzecie polskie gospodarstwo domowe kupiło produkty z kategorii pakowanych dań gotowych, wydając na ... gotowych zakupiło 23 proc. polskich gospodarstw domowych (spadek z 27 proc. w roku 2012). Marki własne sieci kupowało 17 proc. gospodarstw (w porównaniu do 19 proc. w ...
-
Naturalna żywność doceniana przez Polaków
... w codziennym życiu. Badanie miało wspierać incjację nowej platformy komunikacyjnej marki pod hasłem „Prawdziwy kurczak, prawdziwy smak”. Przewodnią myślą przeprowadzonej kampanii ... swoich dań używa całych kawałków świeżego kurczaka, dostarczanego 2 razy w tygodniu przez polskie firmy. W kuchni KFC mięso jest ręcznie przygotowywane przez kucharzy ...
-
Centrum Posnania: nowa galeria w stolicy Wielkopolski
... 2016 r. Projekt Centrum Posnania realizowany jest w ramach rządowego programu „Inwestycje Polskie” i ma na celu rewitalizację dzielnicy Rataje. Centrum przyczyni się do ... czy też zadbać o kondycję w Pure Jatomi Fitness Platinium. W Centrum będą obecne wszystkie marki takich grup, jak hiszpański Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Zara ...
-
Internet mobilny: po jakie treści sięgają Polacy?
... nie rozpoczęli sprzedaży reklamy mobilnej, a także dla reklamodawców, którzy planują strategie obecności marki w polskiej sieci. Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2014
... oraz Wielkiej Brytanii. Ich łączny udział w całkowitym wolumenie transakcji wynosi ok. 85%. Polskie podmioty utrzymały swoją pozycję rynkową z zeszłego roku (ok. 5%). Szczególnie wysoką aktywność ... Żabka, Freshmarket, Carefour Express oraz, należąca do Grupy Metro, właściciela marki Makro Cash & Carry, sieć Odido (otwarcie ok. 2 tys. sklepów w ciągu ...
-
Forum Radunia – nowa wizytówka Gdańska
... , 9-ekranowe Multikino, klub fitness Pure Jatomi, restauracje i kawiarnie oraz wielopoziomowy parking na 1 100 miejsc. Wśród najemców są już popularne polskie i międzynarodowe marki, w tym: C&A, Deichmann, Diverse, Douglas, H&M, Rossmann, Solar, Super-Pharm, SWISS, Triumph, Vistula, W.Kruk, Wólczanka i Yes oraz McDonald’s. Lokale w galerii ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... Biedronka wystartowała z kampanią pod hasłem „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”. W spotach telewizyjnych emitowanych w ramach kampanii występował aktor Daniel Olbrychski ... netto na emisję kreacji wyniosły 12,3 mln zł, a telewizyjne spoty marki Biedronka były emitowane blisko 2,8 tys. razy. Jak wyglądał internetowy i socialmediowy ...
-
Branża e-commerce na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat
... oferujących zakupy grupowe są poszukiwacze promocji, którym daleko do lojalności wobec marki. Obecnie na rynku obserwujemy model sprzedażowy, zgodnie z którym klient dostaje zniżki ... realizowanego w sposób ciągły od 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 10/2015
... nowych podmiotów. W gronie firm, które mają swoje oddziały w Polsce, są czołowe marki m.in. z branży motoryzacyjnej, logistycznej i sektora finansowego. Nie tylko są tu ... i miasto uplasowało się na 14. miejscu rankingu PwC "Emerging Trends Europe". Polskie miasta specjalizują się w określonych branżach i tak: m.in. Łódź kolekcjonuje inwestycje w ...