-
Skuteczne zarządzanie marką
... marki był jak największy, aby pojawił się jak najszybciej, był długotrwały i związany był z jak najmniejszym ryzykiem w przyszłości. Wszyscy zadają sobie pytanie: Jak powiększać cash flow? Potrzeba dobrej ceny, wyższego poziomu (premium ... dlaczego dojrzałe marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki ...
-
Rośnie rynek słodyczy
... . Ponad 12-procentowy udział w rynku ma firma Kraft Foods (marki 3 Bit, Prince Polo), a 10-procentowy - Cadbury Wedel (marki Pawełek - 4 miejsce na liście 10 najpopularniejszych batonów, Bajeczny, ... kategorii, zostanie na pewno utrzymany. Coraz większą rolę będzie też odgrywać kategoria premium, której dynamiczny rozwój stanowi bezpośrednią odpowiedź ...
-
Sprzedaż droższych lodów rośnie
... urozmaicone smaki, nowe dodatki, atrakcyjne opakowania. Jednocześnie w sklepach pojawiają się lody z segmentu premium o klasycznych smakach. Czy to wynik tego, że... Polacy to tradycjonaliści? ... i młodzież. To grono otwarte na nowości, niekoniecznie zaś lojalne wobec marki. Dlatego producenci lodów co roku wprowadzają liczne innowacje, mające skłonić ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 10/2013
... liderami Samsungiem i Apple. Prawdopodobnie smartfony marki Ascend wkrótce ... premium i luksusowej (w 2012 w Chinach sprzedano 1,25 mln samochodów osobowych klasy premium i luksusowej, kosztujących od 25.000 za sztukę, a w roku 2020 McKinsey przewiduje sprzedaż ok. 3 mln samochodów tej klasy). Czołowe miejsca w tym segmencie rynku zajmują takie marki ...
-
Oszustwo na Ray Ban
... HTML e-maili. Niektóre wyglądają bardzo profesjonalnie i rzeczywiście mogłyby reklamować znane marki. Inne są wyjątkowo nudne i powinny od razu wzbudzać wątpliwości. Wszystkie ... i oprawek do szkieł korekcyjnych dla segmentów luksus, premium i sport. Luxottica jest właścicielem marek premium Ray-Ban, Oakley, Vogue oraz luksusowej Persol. Oszuści ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... rozwijających się segmentów rynku dóbr luksusowych i premium w naszym kraju. Wzrost wydatków na reklamę produktów z kategorii zegarki i biżuteria w Polsce odzwierciedla nie tylko coraz większy popyt na produkty z kategorii premium, ale także trendy obserwowane w innych krajach europejskich. Zachodnie marki oferujące produkty luksusowe rok do roku ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2017 r.
... , znajdującej się w stanie upadłości od listopada ubiegłego roku, sprzedającej miejskie rowery premium oraz wysokiej klasy rowery elektryczne przez największego polskiego producenta rowerów - spółkę Kross. Przejęcie ponad 40-letniej holenderskiej marki umożliwi spółce rozwój na jednym z najatrakcyjniejszych rynków rowerowych na świecie oraz da ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... , obecnie właściciele firm transportowych coraz częściej sięgają po ogumienie klasy premium, ze względu na ich jakość, stosowane technologie i rozwiązania. Przewoźnicy zwracają ... To będzie wyjątkowy rok dla nas, m.in. ze względu na jubileusz 90-lecia działalności marki. 25. urodziny obchodzić będzie także najpopularniejszy model - Volvo FH, który od ...
-
Dobra luksusowe z największym spadkiem w historii
... będą stanowić połowę wszystkich klientów marek premium. Tak jak i w innych segmentach handlu, również w segmencie premium pandemia przyśpieszyła rozwój e-commerce. ... Y i Z, które odpowiadają już za 57 proc. rynku, preferują marki realizujące odpowiedzialne etycznie i środowiskowo praktyki i angażujące się w niwelowanie nierówności społecznych ...
-
10 nowych marek zadebiutowało, 5 zniknęło z Polski w 2020 r.
... roku kilka marek premium zrezygnowało z otwarcia swoich salonów w Polsce, pomimo wcześniejszych zapowiedzi. W efekcie na naszym rynku zadebiutowało dziesięć nowych marek, o 8 mniej niż rok wcześniej. Większość otworzyła swoje salony w Warszawie, ale debiuty odbyły się też w Gdańsku, Wrocławiu i Częstochowie. Dominowały marki modowe, ale nie ...
-
Co shopper ma w koszyku?
... uwagę na to, że zakupy impulsowe często dotyczą marek z segmentu premium. Ich zakup jest silnie skorelowany z promocjami, najczęściej cenowymi. Okazuje się, że w ... marketingowych, które z jednej strony będą lepiej dopasowane do konkretnej kategorii i samej marki, z drugiej zaś pozwolą na modelowanie zachowań shopperów. WERYFIKACJA PRZEDE WSZYSTKIM ...
-
Internetowy Samochód Roku 2010
... całej japońskiej marki w dotychczasowej ... marki z pierwszych ośmiu pozycji rankingu również rok temu, w nieco tylko zmienionej kolejności, plasowały się w czołówce. Z pierwszą dziesiątką musiały się pożegnać tylko Fiat oraz Honda, a w ich miejsce pojawiły się wspomniana już Dacia oraz Hyundai. Tak jak i rok wcześniej jedyną marką z segmentu premium ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... które są lepsze? David A. Aaker, ojciec współczesnego brandingu, w artykule dotyczącym mierzenia wartości marki różnych produktów i na różnych rynkach, dokonał następującego podsumowania: „Cena premium jest całkiem rozsądnym podsumowaniem siły danej marki”. Ludzie płacą więcej za markowy samochód, telefon, telewizor czy jogurt. Wyobraź sobie dwóch ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... , jak: wzmocnienie dyscypliny asortymentowej, większe ujednolicenie standardów wizualizacyjnych oraz szersze wprowadzenie produktów marki własnej. Poprawa wyników sprzedażowych jest również możliwa dzięki wprowadzeniu czterech podformatów, VIP, Premium, Standard, Partner, co powoduje lepsze dostosowanie oferty do potrzeb lokalnych nabywców. Firma ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... o 9% do 58,5 mln gospodarstw domowych, czyli 48% ogółu. AVOD łączy w sobie telewizję premium z możliwościami targetowania danych w ramach reklamy cyfrowej. Oferuje wysoką ... zasięg na kluczowych rynkach. Marketerzy powinni wykorzystywać ją zarówno do budowania marki, jak i do zwiększania zasięgów, dzięki jej wysokiej rozpoznawalności reklam oraz ...
-
Rynek ciastek rośnie w siłę
... recepturę opracowaną przez naukowców - wyjaśnia Magdalena Potocka i jako przykład podaje nowe ciastka marki LU, których jakość i korzystne dla zdrowia działanie potwierdziły badania kliniczne. ... zakładów decyduje się na wprowadzenie do swojej oferty ciastek klasy premium. - Wchodzimy w sprzedaż produktów wysokiej jakości. Zdążyliśmy już zauważyć, że ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... sytuacja w segmencie marek Premium, który w naszym kraju rozwija się w ostatnim czasie najszybciej. W Polsce w tym segmencie znane są 2 marki: Cisowianka Perlage i Classic ... ) oraz składem mineralnym poszczególnych wód. Okazuje się także, że różne marki pojawiają się w internecie w różnych kontekstach. Dla większości wód głównym źródłem publikacji ...
-
Dobra luksusowe muszą zawalczyć o młode pokolenia
... Reality). Dziś ta technologia jest najpowszechniej wykorzystywana podczas sprzedaży kosmetyków premium. Umożliwia klientom testowanie produktów w domu przed dokonaniem zakupu. Na ... niemal 70 milionów ludzi. Aby podnieść jakość doświadczeń klientów, luksusowe marki coraz częściej wykorzystują w mediach społecznościowych sztuczną inteligencję. Ostatnio ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... szerokopasmowych, jest szansą dla nowych dostawców na dostarczania poprzez Internet usług premium wideo (OTT), zamiast za pośrednictwem kanałów telewizyjnych. Dotychczas jednak ... liczby: zmieniają one definicję prasy z wyłącznie drukowanej gazety na marki informacyjne, pod którymi treści dostarczane są różnymi kanałami do docelowego odbiorcy” – ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2016
... segment samochodów luksusowych i premium, którego wartość w 2016 roku szacowana jest na około 8,5 mld zł. Liczba rejestracji nowych aut premium i luksusowych (na koniec III ... estetyczne. Nie bez znaczenia są również takie kwestie jak prestiż marki, unikalność, a także opinie i rekomendacje osób trzecich – mówi Tomasz Wiśniewski, partner w KPMG w ...
-
Producenci napojów a kryzys
... marki. Zwiększa się świadomość prozdrowotna społeczeństwa. Ponad połowa Polaków zwraca uwagę na właściwe odżywianie się i starannie dobiera składniki diety. Duże znaczenie ma również fakt, że Polacy stają się społeczeństwem zamożniejszym. Wynika z tego, że w najbliższych latach bardzo dynamicznie będzie się rozwijał segment premium ...
-
Rynek herbat stabilizuje się
... po prostu zaczyna dbać o siebie. Stąd herbatki funkcjonalne zyskują nowych zwolenników. Zwłaszcza wśród młodych konsumentów. Obroty Dilmah - marki kojarzącej się jednoznacznie z segmentem premium, ale jednocześnie z różnorodnością smaków i aromatów - wzrosły w ubiegłym roku o 14 proc. Jedna z ostatnich linii producenta - Dilmah Exceptional - to ...
-
Rynek herbat w Polsce nie traci rozpędu
... konsumenckich - rynek odczuwa wyraźnie rosnące zainteresowanie herbatami luksusowymi, kategorii premium. Specjaliści oczekują, że podobnie jak w Europie Zachodniej segment ... (w saszetkach), pozostała część trafia do klientów w postaci sypkiej. Najpopularniejsze marki Niekwestionowanym herbacianym liderem w Polsce jest Unilever, który ze swoimi ...
-
Kryzys wpływa na zakup samochodu
... zapłacić? Badani planujący zakupić nowy samochód częściej wybierają marki z segmentu premium (Mercedes, BMW), oraz marki z segmentu średniego, takie jak Opel i Toyota. Więcej niż ... kupcy samochodów z rynku wtórnego poszukują informacji na stronach użytkowników danej marki oraz nieoficjalnych stronach poświęconych danej marce. Oznacza to, że świadoma ...
-
Branża piwna nie boi się kryzysu
... całej branży w okresie kwiecień-wrzesień 2009). Marki KP ... marki skierowane do konsumenta masowego, czyli na przykład Tyskie. Z drugiej jeszcze szybciej rosnąć będzie popyt na marki przeznaczone dla elitarnej grupy klientów – wyjaśnia Katarzyna Wilczewska. Prognozy ekspertów KP przewidują że najdroższe piwne segmenty, tak zwane Super Premium ...
-
Reklama i zmysły
... premium: BMW, Mercedes, Audi, Volvo ma swój charakterystyczny zapach, który jest obecny w kolejnych, na przestrzeni lat, modelach tych pojazdów. Koncerny zatrudniają specjalistów, którzy dbają o to, aby użytkownik, decydując się na zmianę pojazdu, nie zmienił jego marki ... kiedy jeszcze ani nie pisano o doświadczaniu marki, ani nie nazywano tego w ten ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2011
... (dostęp do 82% marek). Najsłabiej reprezentowane są w Polsce luksusowe marki związane z usługami hotelowymi (34%), marki akcesoriów i dodatków (50%) oraz odzieży, obuwia i torebek (53%). ... (20% wartości rynku), odzież i obuwie (18%) oraz kosmetyki klasy super premium (9%). Rynek dzieł sztuki i antyków W 2010 roku wartość wylicytowanych obiektów na ...
-
Rynek hotelowy w Europie Środkowo-Wschodniej
... 800 mln euro, ale największym z bieżących wyzwań jest brak aktywów klasy premium. Ta sytuacja w niedługim czasie może jednak ulec zmianie - właściciele mają świadomość, że ... w stolicach państw EŚW. W efekcie szans na tym rynku upatrują również międzynarodowe marki. W odpowiedzi na oczekiwania Millenialsów na rynku EŚW powstają nowe koncepty hoteli. ...
-
Content marketing, SEO i influencer marketing 2022. Jakie trendy na 2023 rok?
... specjalistów w najbliższych latach? Na te pytania odpowiada Joanna Godzic, Content Premium Manager oraz Anna Jaroszewska, Head of Content Marketing w WhitePress. Rok ... prawnymi, jakie mu przysługują i szybko może zweryfikować czego należy przestrzegać. Marki i sami marketerzy coraz częściej sięgają po współpracę z twórcami internetowymi, których ...
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... bądź szablony klientów najbardziej otwartych na komunikaty i produkty danej marki. Innymi słowy, persona zakupowa to najbardziej stereotypowy przedstawiciel danego segmentu ... ich sumaryczną wartość, średni koszyk, lojalność klienta, identyfikowanie klientów premium (wydających duże pieniądze) i ekonomicznych (zainteresowanych niską ceną). Popularnym ...
-
Najpopularniejsze auta używane VII 2007
... samochodów z segmentu premium jest jak najbardziej na kieszeń przeciętnego Kowalskiego. Ponieważ główne role na rynku europejskim w tym segmencie wciąż odgrywają marki niemieckie, nie ... dość dużą popularnością. Zdecydowanie najchętniej internauci wyszukiwali dla siebie modele marki Audi. Model A4 znalazł się już na drugiej pozycji wśród wszystkich ...
-
ARSS: stacje benzynowe 2010
... więcej niż na koniec 2009 roku. 224 stacje franczyzowe Orlenu działają pod marką premium (Orlen), zaś 125 stacji pod marką Bliska. Spółka ma także 1334 stacje własne. ... stacjach brytyjskiego koncernu uruchomiono 5 testowych placówek pod logo 5 minut. I na tym obecność marki Carrefour na stacjach BP się na razie kończy, choć współpraca handlowa obu ...
-
E-mail marketing a lojalna baza danych
... typu komunikacja – edukacyjna – dużo bardziej przywiązuje do marki i buduje do niej zaufanie. Jakie dane ... marki. Czasami tworząc zapis do newslettera warto dać jakiś bonus, który zachęci odwiedzających stronę do pozostawienia swojego adresu. Takim bonusem może być na przykład dostęp do raportu, który przygotowała nasza firma, do treści premium ...
-
Inwestycje hotelowe w Polsce, czyli pełen rozkwit
... nowy, trzygwiazdkowy Focus Hotel zaoferuje 94 pokoje, w tym pokoje w standardzie premium z widokiem na panoramę miasta, a także zaplecze konferencyjne, gastronomiczne i ... informował o podobnych umowach związanych z obiektami w Sopocie, Warszawie i Bydgoszczy. Hotel marki Hampton by Hilton powstaje też w Olsztynie, jako jeden z pięciu projektów ...
-
Centra handlowe: nowa fala otwarć w Polsce
... oferujący pełną ofertę tej marki oraz rumuńska marka modowa Nissa zostały otwarte z kolei w Arkadii. A w Galerii Wileńskiej, po kilku latach nieobecności na polskim rynku, otworzono sklep włoskiej marki Carpisa, producenta damskich torebek i dodatków. Do Wrocławia wszedł szwedzki koncept restauracyjny Max Premium Burgers, który otworzył ...