-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
Jest już najnowsza odsłona badania gemiusAdReal - opracowania, które rzuca światło na rynek reklamy w trzech ważnych mediach: w internecie, telewizji i radio. Najświeższe doniesienia dotyczą grudnia 2023 r. Wynika z nich m.in., że marką, która nie dawała o sobie zapomnieć, inwestując w reklamę niemały budżet, był Media Expert. Z tego tekstu ...
-
Najczęściej cytowane media 2023. Rzeczpospolita liderem
Rzeczpospolita, TVN24 i Wirtualna Polska znalazły się na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2023 roku, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). Rzeczpospolitą zacytowano w ubiegłym roku łącznie 33,9 tys. razy. Informacje TVN24 podawano w innych mediach przeszło 33 tys. razy. Wirtualna Polska cytowana była ponad 32 ...
-
Badania internetu Gemius/PBI I 2024
Gemius i PBI opublikowały najnowsze zestawienia podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. W styczniu 2024 liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,6 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Styczniowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie wśród wydawców ...
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2024
Gemius i PBI opublikowały najnowsze zestawienia podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. W lutym liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,6 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Lutowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie wśród wydawców stron i ...
-
Najczęściej cytowane media II 2024. TVN24, Wirtualna Polska i Gazeta Wyborcza na podium
TVN24, Wirtualna Polska i Gazeta Wyborcza - tak wygląda podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w lutym 2024 roku, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). Stację TVN24 cytowano w lutym 2024 roku blisko 3,8 tys. razy. Pozycje lidera telewizja ta zawdzięcza m.in. rozmowie Moniki Olejnik z Borysem Budką, ministrem aktywów ...
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2024
Gemius i PBI opublikowały najnowsze zestawienia podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. W marcu liczba internautów wyniosła 29,6 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,5 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Marcowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie wśród wydawców stron i ...
-
Najczęściej cytowane media III 2024. TVN24 wciąż liderem
TVN24 wciąż jest liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). W marcu 2024 na kolejnych miejscach podium Gazeta Wyborcza i Wirtualna Polska. Stację TVN24 cytowano w marcu 2024 roku 4,2 tys. razy. Redakcja swoją pozycję zawdzięcza m.in. rozmowie z Izabelą Leszczyną, ministrą zdrowia, ...
-
Najczęściej cytowane media V 2024. Onet liderem
W maju 2024 zmiana lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów. Zwyciężył Onet, wyprzedzając dotychczasowego lidera - TVN24 oraz Rzeczpospolitą. W maju portal Onet cytowany był ponad 4 tys. razy. Pierwsze miejsce zawdzięcza m.in. artykułowi Kamila Dziubki, w którym ujawnił on nagrania głównego ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2024
Pojawiło się najnowsze, comiesięczne zestawienie Gemius i PBI podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. W lipcu liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,1 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Lipcowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie wśród ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2024. Gazeta Wyborcza liderem
W lipcu 2024 liderem wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów została Gazeta Wyborcza. Na kolejnych miejscach podium znalazły się TVN24 oraz Rzeczpospolita. Gazeta Wyborcza cytowana była ponad 4,2 tys. razy. Materiałem, który wzbudził największe zainteresowanie, był tekst Wojciecha Czuchnowskiego, ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VIII 2024
Pojawiło się najnowsze, comiesięczne zestawienie Gemius i PBI podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. W sierpniu liczba internautów wyniosła 29,6 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,3 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Sierpniowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie wśród ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IX 2024
Pojawiło się najnowsze, comiesięczne zestawienie Gemius i PBI podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. We wrześniu liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,8 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Wrześniowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie wśród ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2024. Gazeta Wyborcza liderem
We wrześniu liderem wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów została Gazeta Wyborcza. Na kolejnych miejscach podium znalazły się Rzeczpospolita i Onet. Gazeta Wyborcza cytowana była ponad 3,9 tys. razy. Jednym z materiałów, który zwrócił uwagę dziennikarzy innych redakcji, był wywiad Agnieszki ...
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2024
Pojawiło się najnowsze, comiesięczne zestawienie Gemius i PBI podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. W październiku liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 26 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Październikowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2024
Pojawiło się najnowsze, comiesięczne zestawienie Gemius i PBI podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. W listopadzie liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 26,2 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Listopadowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2024
Pojawiło się najnowsze, comiesięczne zestawienie Gemius i PBI podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. W grudniu liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 26,2 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Grudniowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie wśród ...
-
Badania internetu Gemius/PBI I-II 2025
Pojawiło się najnowsze zestawienie Gemius i PBI podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. Tym razem dotyczy stycznia i lutego 2025. Zarówno w styczniu jak i w lutym liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 26,2 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Wyniki badania Mediapanel bez ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
Pojawiła się najnowsza odsłona comiesięcznego raportu z rynku reklamy, bazującego na danych z gemiusAdReal - cross-mediowego badania tego obszar. Opracowanie tradycyjnie już rzuca światło na najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawców w trzech rodzajach mediów - w internecie, telewizji i radio. Kto w pierwszym miesiącu bieżącego roku ...
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2025
Pojawiło się najnowsze zestawienie Gemius i PBI podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. W marcu 2025 liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 26,3 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie wśród wydawców stron i ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
Agencja KaMODUS opracowała raport roczny "Kosmetyki w mediach 2007", porównujący aktywności medialną firm kosmetycznych na łamach najważniejszych konsumenckich czasopism kolorowych od stycznia do grudnia 2007 r. Analiza „Kosmetyki w mediach” przynosi bogaty zestaw danych o największych i najmniejszych podmiotach rynku kosmetycznego w Polsce, ...
-
Branża PR w mediach V 2008
W majowym raporcie wizerunkowym branży PR przygotowanym przez wortal PRoto wyodrębniono nowe tematy, którym media poświęciły szczególną uwagę. Jest to m.in. temat zagranicznego PR-u politycznego, w zakres którego weszły materiały i analizy działań PR zagranicznych polityków (25 publikacji). Wyodrębniono też tematykę relacji inwestorskich, którym ...
-
Dzienniki telewizyjne XII 2008
W grudniu twórcy serwisów informacyjnych najczęściej sięgali po tematy związane z polityką. Dziennikarze zastanawiali się m.in. nad szansami Radosława Sikorskiego w staraniach o fotel szefa NATO, komentowali częste weta prezydenta, z wielką wnikliwością przyglądali się pracom sejmu nad ustawą medialną. Dość często przywoływali temat ...
-
Projektory NEC z serii M
NEC Display Solutions wprowadził na rynek nową serię projektorów multimedialnych. Seria M (M jak: Multi-media / Multi-purpose), oferuje wiele zautomatyzowanych funkcji oraz rozwiązania oszczędzające energię. Funkcje ECO, takie jak 75% AV Mute oraz pierwszy na świecie automatycznie uruchamiany tryb pracy ECO, pozwalają obniżyć koszty użytkowania ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2011
W czerwcu 2011 roku media najczęściej cytowały Rzeczpospolitą (852) i Gazetę Wyborczą (656). Na kolejnym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych tytułów znalazł się Dziennik Gazeta Prawna (365) - informuje Instytut Monitorowania Mediów. Supozycje, śledztwa, plotki i skandale to kategorie tematyczne chętnie podchwytywane przez media w czerwcu. I ...
-
Media a polska prezydencja w UE
Na podstawie liczby doniesień medialnych można wnioskować, że społeczny poziom wiedzy na temat polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej powinien być wysoki. Przeciętnie w lipcu 2011 roku statystyczny Polak miał szansę zetknąć się z informacją na temat prezydencji aż 821 razy - podała agencja informacyjna "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów ...
-
Dzienniki ogólnopolskie a sondaże wyborcze
Firma NEWTON Media Sp. z o.o. zbadała, jak w ciągu minionych dwóch tygodni czołowe dzienniki ogólnopolskie pisały na temat sondaży przedwyborczych. Przeanalizowano wszystkie publikacje, które ukazały się w wybranych mediach od 1 do 23 września bieżącego roku. W sumie odszukano 149 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania. Najczęściej ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2011
W sierpniu 2011 roku za najbardziej opiniotwórcze media w Polsce można było uznać Rzeczpospolitą (704) i Gazetę Wyborczą (520). Na kolejnym miejscu wśród najczęściej cytowanych znalazła się TVN24 (281) - informuje Instytut Monitorowania Mediów. Domniemania w sprawie śmierci Andrzeja Leppera miały wpływ na wyniki cytowań TVPInfo oraz TOK FM, ...
-
Wyniki wyborów w social media
W mediach społecznościowych tematy polityczne często wywołują burzliwe dyskusje. Tym razem nie było inaczej. 15 tysięcy komentarzy w pierwsze trzy dni po wyborach - Kompas Social Media zbadał zainteresowanie internautów sytuacją tuż po ogłoszeniu wyników głosowania. Internauci ujawniali swoje polityczne preferencje, agitowali, dyskutowali, kłócili ...
-
Wigilijny karp w polskim Internecie
Karp pojawia się w Polsce tylko raz do roku, ale za to w dwóch odsłonach. Jako tradycyjna potrawa na wigilijnym stole oraz jako temat społeczny. Kompas Social Media Instytutu Monitorowania Mediów zbadał skalę i charakter dyskusji na temat karpia w polskim Internecie. Co jest dla nas ważniejsze? Dobro karpia czy tańsza ryba? Poszukiwanie ...
-
Internet a elektrownie atomowe w Polsce
Jedyny ratunek przed brakiem prądu w Polsce czy prosta droga do katastrofy? Krok w stronę nowoczesności czy inwestycja w relikt przeszłości? Pytań dotyczących elektrowni jądrowych jest mnóstwo, odpowiedzi jeszcze więcej, a najczęstszą jest: niech budują, ale nie u nas - informuje raport Instytutu Monitorowania Mediów przygotowany w ramach projektu ...
-
Marketerzy a reklama online
Co dla marketerów jest najważniejsze w reklamie on-line? Liczba kliknięć, interakcja z użytkownikami, czy może kluczowym elementem jest zasięg? Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizował projekt, w którym badaniu poddane zostały trzy typy reklamy online: "standard banner", "rich-media" oraz "rich-media z wideo". Grono firm ...
-
Internauci a ACTA, SOPA i PIPA
Cztery dni z ACTA w Polsce w liczbach: 11 tysięcy materiałów w sieci, po tysiąc ogólnodostępnych wpisów na Facebooku i Twitterze. Ponad tysiąc razy opublikowane hasło "Stop ACTA" kontra kilkadziesiąt informacji o Catonymous. @Palikot_Janusz proszony o pomoc, dziesiątki pytań "A co to jest ACTA?". Masowa histeria czy pospolite ruszenie w Internecie ...
-
Polscy internauci o miłości
600 tysięcy - tyle razy w Internecie pojawiły się słowa "kocham Cię" w 2011 roku. Który miesiąc sprzyja wyznaniom miłosnym, kiedy zaś przyznajemy się do tęsknoty? Kobiety czy mężczyźni - kto częściej szuka wsparcia w sieci w przypadku problemów sercowych? - te i inne kwestie związane z wyrażaniem uczuć przez internautów wyjaśnia raport Instytutu ...
-
Media a agencje ratingowe
W ostatnich dwóch kwartałach tematyka ratingów kredytowych osiągnęła szczyty. Pisze się o nich ponad dwukrotnie częściej niż wcześniej. Agencje zyskują dzięki temu jeszcze większą siłę przebicia. Eksperci starają się kontestować ich wpływ na rynek, ale media wręcz zakochały się w tego typu ocenach - wynika z raportu "PRESS-SERVICE Monitoring ...
-
Kadra zarządzająca w social media III 2012
Powołanie Grażyny Piotrowskiej-Oliwy na stanowisko prezesa PGNiG było według raportu Instytutu Monitorowania Mediów najlepiej wyeksponowanym medialnie wydarzeniem dotyczącym szefów największych polskich firm. Piotrowska-Oliwa wyprzedziła wszystkich mężczyzn i stanęła na czele zarówno spółki gazowniczej, jak i rankingu najczęściej prezentowanych i ...