-
Trzeci biurowiec Bonarka 4 Business otwarty
... centrum finansowo-operacyjne, CryptoTech – dostawcę rozwiązań i technologii e-security oraz centrum medyczne Lux Med. Proces komercjalizacji obiektu prowadzi firma Jones Lang LaSalle, która ... Arco Iris (budynek A), Pure Jatomi Fitness (budynek B), centrum medyczne Lux Med (budynek C). Projekt architektoniczny B4B, który zdobył pierwszą nagrodę w ...
-
Call center walczy o dobre imię
„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego przyjrzał się emocjom, jakie w rodzimych mediach wzbudza branża call center. Okazuje się, że publikacje o negatywnym wydźwięku należą raczej do rzadkości. Jeżeli już się pojawiają, to przeważnie są to komentarze internautów do pojawiających się w sieci artykułów ...
-
Jak dobrze spać, gdy śni się wojna i inne koszmary?
... dr Monika Piotrowska-Matyszczak, psycholog z Poradni Zdrowia Psychicznego Harmonia, Grupa LUX MED. Wszystkie te objawy nasiliły się w ostatnich tygodniach, odkąd ... – wymienia dr Monika Piotrowska-Matyszczak, psycholog z Poradni Zdrowia Psychicznego Harmonia, Grupa LUX MED. Jak poprawić sen? Jak przyznaje ekspertka, poprawa jakości snu nie jest łatwa ...
-
Inwestycje w nieruchomości hotelowe powoli się odbudowują
... . We Francji przedmiotem transakcji był hotel Pont Royal Paris, hotel Crowne Plaza w Paryżu (100 mln euro), hotel Club Med Alpe d'Huez, czy hotel Club Med Grand Massif Samoens Morillon. W Szwajcarii zawarta została transakcja zakupu hotelu Schwanen położonego w Rapperswil o wartości 120 mln zł ...
-
Galeria Dekada w Sieradzu
... Property Consulting. Projekt galerii wykonały warszawskie pracownie architektoniczne Air Project i Studio Architektoniczne Atelier.Com, a generalnym wykonawcą robót jest firma IDS–BUD Sp. z o.o. Inwestorem jest Grupa Foren. W realizację projektu w Sieradzu zaangażowane są spółki wchodzące w skład Grupy The Blue Ocean Investment Group: za ...
-
Inwestycje budowlane w Polsce VII-IX 2009
... o planach budowy Zachodniego Centrum Chorób Serca i Naczyń, remontach w ponad 150 placówkach oświatowych, budowie hoteli oraz budowie kolejnych centrów medycznych LUX MED. Zaplanowano również 10 inwestycji o charakterze mieszkaniowym. Wrocław – od lipca do września 2009 roku w mieście tym głównie informowano o planach inwestycyjnych budowy ...
-
Mini-projektor ASUS ZenBeam E1
ASUS wprowadza na rynek mini-projektor ZenBeam E1, pozwalający na wyświetlenie obrazu w formacie telewizyjnym o przekątnej do 120 cali. ZenBeam E1 podsiada zintegrowane wejście HDMI/MHL i został zaprojektowany tak, aby zagwarantować kompatybilność z szerokim wachlarzem urządzeń, takich jak komputery, urządzenia typu smart, konsole dla graczy i ...
-
Rynek biurowy w Warszawie w I kw. 2017 r.
... dużych umów najmu jak w całym ubiegłym roku, kiedy to transakcje o wielkości ok. 10 000 mkw. lub więcej zawarł tylko Lux Med i BGŻ BNP Paribas”, wymienia Łukasz Dziedzic, Konsultant w Dziale Badań Rynku i Doradztwa, JLL. „Najbardziej aktywnymi najemcami na stołecznym rynku biurowym w I kw ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 44/2017
... zbyt długie, jesteś za granicą, podróżujesz i masz utrudniony dostęp do opieki zdrowotnej? Możesz zastosować domowy test diagnostyczny CRP, np. Grand Med CRP test. Test bada stężenie białka C-reaktywnego (ang. C Reactive Protein), które wzrasta w momencie pojawienia się stanu zapalnego w organizmie np. w przypadku ...
-
Nowe monitory Samsung z serii Smart Monitor
Samsung prezentuje nowe monitory z serii Smart Monitor. Są to 43-calowy model M7 z wyświetlaczem o rozdzielczości UHD oraz model M5, który dostępny będzie w rozmiarach 24, 27 i 32 cale. Monitory zostały wyposażone m.in. w aplikacje do obsługi multimediów, wbudowane głośniki i pilota zasilanego energią słoneczną. Smart Monitor M7 ma 43 cale i ...
-
Błaszczykowski i Milik detronizują Lewego
Na chwilę przed pierwszym gwizdkiem i meczem z Portugalią o półfinał Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2016, w IMM przyjrzeliśmy się bliżej medialnej sile rażenia polskich piłkarzy biorących udział w Euro. Pod względem liczby wzmianek mecz wygrywa Arkadiusz Milik. Natomiast najwięcej emocji wśród internautów wzbudza obecny król strzelców – Jakub ...
-
Kadra zarządzająca w social media I kw. 2011
"Bossowie" polskiej gospodarki zagościli w social media. Największym zainteresowaniem mediów społecznościowych cieszą się prezesi banków, a najmniejszym - prezesi z branży ubezpieczeniowej. Najczęściej omawianą postacią był Zbigniew Jagiełło z PKO, najwięcej pozytywnych uczuć wzbudził Jarosław Bauc z Polkomtelu, a "czarnym charakterem" w oczach ...
-
Branża budowlana w mediach
Rok 2012 był szczególny dla branży budowlanej - paradoksalnie był to rok jednocześnie dużych inwestycji związanych z EURO 2012 i wynikających z tych inwestycji bankructw wykonawców i podwykonawców. Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się firmom z branży budowlanej, których walka o przetrwanie - mniej lub bardziej skuteczna - wzbudziła w ...
-
Kadra zarządzająca w social media I-III 2013
Branża telekomunikacyjna wzbudzała największe zainteresowanie mediów w pierwszym kwartale 2013 roku - informuje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie. Spośród firm telekomunikacyjnych najczęściej wspominane było Orange, a najbardziej medialnym prezesem był Maciej Witucki. Cena popularności była wysoka - na czołówki gazet firmę ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę. Z analizy Codemedia wynika, że na przestrzeni trzech pierwszych kwartałów br. budżety reklamowe banków, ubezpieczycieli i innych instytucji finansowych zostały obcięte o 20%. Największym reklamodawcą okazał się ING Bank Śląski, który przeznaczył na promocję o 4 mln złotych więcej niż w analogicznym okresie ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
Coraz częściej słyszymy, że reklama w klasycznych mediach już nie wystarcza do skutecznego zbudowania przewagi konkurencyjnej. Firmy poszukują nowych rozwiązań, które pozwolą na skuteczne dotarcie do konsumenta. Marketingowcy coraz częściej sięgają po niestandardowe media, których celem jest co najmniej uzupełnienie komunikacji w mediach ...
-
Polski Internet a wydłużenie wieku emerytalnego
Projekt wydłużenia wieku emerytalnego wzbudza emocje od chwili, kiedy się pojawił. Wiadomo było, że głosowanie nad nim nie przebiegnie spokojnie. Język debaty, postawy polityków i związkowców stały się pretekstem do dyskusji nad stanem polskiej polityki, a także na temat roli mediów, które sejmowe awantury relacjonują społeczeństwu. Kto ...
-
Kadra zarządzająca w social media VII 2012
Po trzech miesiącach przerwy na szczyt rankingu najbardziej medialnych bossów powrócił szef TP Maciej Witucki - informuje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie. Zainteresowanie mediów Witucki zagwarantował sobie sugestiami dotyczącymi współpracy z Netią oraz deklaracjami zapewnienia smartfonów za 1 zł, zgodnie z oczekiwaniami ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
W 2012 roku widać wyraźne ożywienie w sektorze reklamy branży energetycznej. Trzech z pięciu największych dostawców energii zwiększyło budżety mediowe o kilkadziesiąt procent. Choć w ubiegłym roku wydatki tej kategorii zamknęły się, cennikowo, kwotą 78 milionów złotych, to mimo kryzysu na rynku konkurujące ze sobą firmy energetyczne promują swoje ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
Można dysponować wielkim budżetem na reklamę, być w gronie kluczowych polskich pracodawców, osiągać najwyższą sprzedaż, a rozgłos zdobywać… w mediach społecznościowych. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną sieci handlowych oraz ich wydatki reklamowe. Okazuje się, że średnio 90 proc. publikacji o popularnych dyskontach i ...
-
Polski Internet a wody mineralne
Polacy piją coraz więcej wody mineralnej, a na każdego z nas co roku przypada jej prawie 70 litrów. To daje 2,7 miliarda litrów wody rocznie - czyli ogromny rynek gwarantujący zyski. Można popłynąć z wielkim budżetem, zrobić wodę z mózgu kampanią promocyjną lub zaliczyć kubeł zimnej wody na głowę, jeśli nie spełni ona naszych oczekiwań. Jedno jest ...
-
JOW-y w mediach
Jednomandatowe Okręgi Wyborcze – zgodnie ze swoją definicją – powinny idealnie wpisywać się w demokratyczną zasadę dokonywania wyborów przez większość. Jak się okazuje jednak zarówno politycy, jak i obywatele Polski dzielą się na różne „większości”. Zaplanowane na 6 września referendum w sprawie JOW-ów wzbudziło duże poruszenie społeczeństwa, co ...
-
"Gwiezdne Wojny" podbijają media
„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przyjrzał się medialnej popularności filmu „Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy” jeszcze przed jego premierą – między 16 listopada a 15 grudnia bieżącego roku. Tylko w mediach społecznościowych ukazało się 33,5 tys. wzmianek, a promocja warta była 41,5 mln złotych. Na premierę kontynuacji gwiezdnej sagi fani czekali ...
-
Robert Lewandowski i Angelique Kerber: w lutym media należały do nich
Zwycięstwo w Australian Open było życiowym sukcesem Angelique Kerber, co nie uszło uwadze mediów. Niemiecka tenisistka wzbudza zainteresowanie w kraju nad Wisłą ze względu na polskie pochodzenie i podwójne obywatelstwo. Niezmienną popularnością cieszy się również Robert Lewandowski, który świętował swój 50 występ w rozgrywkach Bundesligi w barwach ...
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
W III kwartale bieżącego roku trójka najczęściej pojawiających się w mediach sieci handlowych nie zaskakuje: na pierwszym miejscu znalazła się Biedronka, za nią Lidl, a na trzeciej pozycji Tesco. Duże zaangażowanie internautów w kwestie związane z tematyką dotyczącą branży handlowej nie jest żadną nowością. Tym jednak, co rzuca się oczy podczas ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Trendy w programmatic A.D. 2017
Programmatic to jeden z trendów, który dość mocno zaznacza swoją obecność na rynku reklamy online. ZenithOptimedia szacuje, że w bieżącym roku wykorzystanie tej technologii wzrośnie o 31%, a więc będzie rosło w szybszym tempie niż np. social media (25 proc.) oraz video online (20 proc.). Jednocześnie dostrzegalne jest rosnące zainteresowanie ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
Dom mediowy Codemedia przeanalizował ubiegłoroczne wydatki na reklamę w branży handlowej i dowiódł, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Łączny budżet reklamowy wszystkich przeanalizowanych podmiotów przewyższył 1 miliard złotych, co względem poprzedniego roku oznacza wzrost na poziomie 25%. Zdecydowanym liderem okazał się Lidl, który nie tylko ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
W I półroczu br. wydatki, które branża e-commerce przeznaczyła na reklamę, okazały się o 8% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Największe budżety pochłonęła reklama w Internecie, która pozostaje ulubionym medium reklamodawców z tego sektora. Najhojniejszy w badanym okresie okazał się sklep internetowy Bon Prix, który wydał na ...
-
Branża budowlana a social media
Ponad 63% producentów i dystrybutorów materiałów budowlanych zauważa, że coraz więcej firm z sektora budowlanego korzysta z rozwiązań marketingu internetowego. O mediach społecznościowych mówi się, że jest i będzie to jeden z dominujących trendów w marketingu, a rok 2010 należeć będzie do portalu społecznościowego facebook. Jak to wygląda w branży ...
-
Branża budowlana a media
Firma ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku w swoim raporcie "Media na Rynku Budowlanym" sprawdziła jakie są najskuteczniejsze kanały dotarcia do osób związanych z branżą budowlaną czyli inwestorów indywidualnych (którzy w latach 2006 lub 2007 nabyli materiały budowlane), architektów/projektantów, wykonawców oraz deweloperów. Wiedza na temat ...
-
Internet - wymagające medium
Po niedawnej jeszcze euforii internetowej, reklama w tym medium nie budzi już takich emocji. Internet znalazł się w media-mixie większości kampanii reklamowych jako ich uzupełnienie. W tym roku internet przejmie ok. 1 proc. wszystkich wydatków na reklamę. W porównaniu z TV czy radiem są to kwoty niewielkie. Dlaczego? Problem marginalności ...
-
IAB reklamuje Internet
Rozpoczęła się kampania edukacyjna "Internet też medium", prowadzona przez polski oddział Interactive Advertising Bureau (IAB). Ma ona na celu wskazanie zalet Internetu i budowanie wiedzy na temat możliwości efektywnego wykorzystania tego medium w działaniach reklamowych. Głównym elementem kampanii jest serwis edukacyjny pod adresem , aktywnie ...
-
Portale społecznościowe a zagrożenia dla MŚP
Firmy zmieniają sposób komunikowania się z klientami. Tradycyjne systemy ewoluują w kierunku współpracy środowisk, w których biznes angażuje się w dialog ze społecznością użytkowników. Według badania 1st Annual Social Media Risk Index for SMBs, opublikowanego przez firmę Panda Security, 78 proc. firm korzysta z portali społecznościowych w celu ...
-
Reklama w Internecie 2010
Kolejny rok przyniósł kolejny rekord wydatków na reklamę w Internecie. Branża przyzwyczaiła już do tego, że bez względu na okoliczności - spowolnienie gospodarcze czy wręcz kryzys - nie zwalnia tempa i rośnie, przejmując budżety z tradycyjnych mediów. Po 2010 roku Internet mógł więc tradycyjnie odtrąbić kolejny sukces. Tym razem reklamodawcy ...
-
Internet a elektrownie atomowe w Polsce
Jedyny ratunek przed brakiem prądu w Polsce czy prosta droga do katastrofy? Krok w stronę nowoczesności czy inwestycja w relikt przeszłości? Pytań dotyczących elektrowni jądrowych jest mnóstwo, odpowiedzi jeszcze więcej, a najczęstszą jest: niech budują, ale nie u nas - informuje raport Instytutu Monitorowania Mediów przygotowany w ramach projektu ...