-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018
... mediowym. Agencje mediowe, wydawcy i firmy badawcze muszą przygotowywać odpowiedź na ten dylemat. Zwrot z inwestycji (ROI) w media stanie się drogą do celu: W 2018 r. rzeczywisty zwrot z inwestycji w media przekształci się w szybką, iteracyjną podróż, w ramach której kreacje reklamowe (całokształt treści reklamowych, nie tylko pojedyncze realizacje ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2018 -
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... . Analiza potwierdziła, że w minionym miesiącu wyjątkową aktywnością charakteryzowała się sieć Media Expert, jednak na największe wydatki reklamowe zdecydował się ktoś inny. Z ... kreacji - 52,91%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (6,1 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9%) oraz Clothing and accessories ...
-
Internetowy odtwarzacz Adobe Media Player
... oferuje wydawcom szeroki zakres możliwości ochrony, na przykład szyfrowanie transmisji strumieniowej, ochronę spójności danych oraz ochronę opartą na tożsamości. Adobe Media Player uzupełnia i rozszerza funkcjonalność innych produktów Adobe, takich jak: oprogramowanie Adobe Flash® Player; wprowadzane obecnie na rynek oprogramowanie Adobe® Flash ...
-
Media online o branży PR I-VI 2008
... Chomki, którzy następnie stworzyli agencję PR Reputation Managers). Pierwszą piątkę najczęściej opisywanych online agencji zamyka Ciszewski PR (206 publikacji). O firmie media internetowe informowały głównie w związku z pozyskaniem nowych klientów, m.in. serwisu Allegro.pl, operatora Mobilking, serwisu Infopraca.pl, Domu Maklerskiego BZ WBK ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... ich firmach pracownicy korzystają z portali społecznościowych w czasie pracy. Odpowiedzi negatywnej udzieliło tylko 25% badanych. W firmach z social media korzystają głównie działy marketingu i PR (ponad 40%), dużą popularnością media społecznościowe cieszą się również w działach HR (14%) i sprzedaży (11%). W 22% ankietowanych firm nie ma dokumentu ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... podawać firmom informacje o sobie, często nawet te bardzo wrażliwe - na widelcu - a z opublikowanego niedawno raportu PBI „Prywatność i własny wizerunek w przestrzeni social media” wynika, że pod tym względem radykalnych zmian zachowań oczekiwać raczej szybko nie należy - pracodawcy będą informacji w portalach społecznościowych szukać. I robić ...
-
Tablety Motorola XOOM 2 i XOOM 2 Media Edition
... rynek dwa nowe tablety: Motorola XOOM 2 i Motorola XOOM 2 Media Edition. Obie nowości charakteryzuje niesamowita wydajność, bogactwo rozrywkowych ... Media Edition: Zabójca nudy Motorola XOOM 2 Media Edition to poręczny i doskonale zaprojektowany tablet wyposażony w ekran o przekątnej 8.2 cala. Oprócz kompaktowych wymiarów Motorola XOOM 2 Media ...
-
ESET Social Media Scanner
... identyfikuje i usuwa z dysku komputera wirusy, konie trojańskie, robaki internetowe itp. Aby zabezpieczyć swój profil na Facebooku za pomocą ESET Social Media Scanner należy wyszukać aplikację we wspomnianym portalu społecznościowym i ją zainstalować. Wcześniej, należy przyznać aplikacji stosowne uprawnienia, niezbędne do prawidłowego działania ...
-
Najczęściej cytowane media II 2013
... polskich samorządów. Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników czołówkę stanowią: Wprost, Newsweek i Polityka. Z kolei miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media był Forbes. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Na drugiej pozycji znalazły się ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2016
... ” wyprzedził „Puls Biznesu” oraz portal Money.pl. To efekt artykułu o e-dowodzie, czyli elektronicznym dowodzie osobistym, który ma usprawnić polską administrację. Media regionalne Wśród mediów regionalnych dominował „Dziennik Łódzki”, w związku z publikacjami na temat działań ABW w Łodzi oraz zatrzymaniu Irakijczyka, który miał przygotowywać ...
-
"Rich media" w natarciu
... . Liczba reklam wykorzystujących narzędzia rich media wzrasta obecnie w tempie 10% co 3 miesiące. W pierwszym kwartale roku 2002 rich media stanowiły zaledwie 17,3% ogółu reklam ... należących do tysięcy klientów DoubleClick. Perspektywy otwierające się przed technikami rich media nie są jednak jednoznacznie optymistyczne - część internautów uważa je za ...
Tematy: reklama internetowa, rich media -
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... URZĄDZENIA Konsumenci coraz częściej oglądają telewizję, mając przy sobie urządzenia cyfrowe i mobilne, a głównym kanałem interakcji z treściami oglądanymi w telewizji stają się media społecznościowe. W mijającym roku Twitter TV stał się głównym kanałem telewizji społecznościowej (social TV), obejmując różne cele komunikacji. Również inne platformy ...
-
Marketing social media: wykorzystaj treści z bloga
... z najlepszymi metodami na ponowne wykorzystanie contentu blogowego na platformach social media. Dlaczego warto ponownie wykorzystywać treści? Dzięki zmianie przeznaczenia zawartości, ... stanie wykorzystać je na wielu różnych platformach social media. Dostosuj swoje treści Poszczególne platformy social media wymagają odmiennych typów treści (chociaż ...
-
ESET Social Media Scanner w nowej wersji
... identyfikuje i usuwa z dysku komputera wirusy, konie trojańskie, robaki internetowe itp. Aby zabezpieczyć swój profil na Facebooku za pomocą ESET Social Media Scanner należy wyszukać aplikację w portalu społecznościowym, a następnie ją zainstalować. Aplikację można zainstalować również za pośrednictwem strony https://socialmediascanner.eset.com/ ...
-
Poszukiwanie pracy w social media nie jest skuteczne
... finansowych najbardziej skutecznym sposobem znalezienia nowego pracodawcy w naszym kraju. Tuż za networkingiem uplasowała się współpraca z profesjonalnymi firmami rekrutacyjnymi. Media społecznościowe są obecnie jednym z ważniejszych narzędzi wykorzystywanych przez rekruterów w dotarciu do kandydatów, a ich znaczenie w tej roli będzie rosło ...
-
Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?
... akcji (Call to action) Publikowanie nowych treści (szczególnie w środowisku social media) zakłada też wykorzystanie tzw. zachęcenia do podjęcia akcji (ang. ... nie stosują takiej strategii. Wyznaczanie specyficznych celów związanych z marketingiem treści i social media Niezależnie od lokalizacji geograficznej, działania związane z marketingiem treści ...
-
Psy znajdują dom dzięki social media
... , niż jakakolwiek obecność w mediach tradycyjnych. Często zdarza się, że historia, która ma swój początek w social media, kończy jako materiał w głównych wydaniach wiadomości telewizyjnych. Duże krajowe media zauważyły m.in. historię Chestera – psa, który nowy dom znalazł dzięki mediom społecznościowym. „Bezradna kierowniczka schroniska udostępniła ...
-
Najczęściej cytowane media II 2015
... na trzeciej – Wprost. Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes, w którym pojawił się coroczny ranking 100 najbogatszych Polaków. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne w lutym najczęściej powoływano się na informacje ...
-
Social media rewolucjonizują rynek pracy
... spędzanego przez rekruterów na pracy online) i strony internetowe firm (odpowiednio 25 proc i 31,5 proc.). Jednak media społecznościowe błyskawicznie nadrabiają zaległości (15 proc. i niemal 20 proc.). - Media społecznościowe w przeciągu kilku lat przestały być tylko platformami do podtrzymywania relacji prywatnych – mówi Michał Gołgowski, Dyrektor ...
-
Tiulówki na Facebooku, czyli moda w social media
... serwisów społecznościowych. Szansa dla firm Media społecznościowe coraz częściej służą Polkom. Jak wykorzystują to marki modowe? „Wykorzystujemy media społecznościowe do sprawnego ... analityków IMM – wyjątkowo duży odsetek. Wśród problemów, które próbujemy rozwiązać w social media, moda przegrywa tylko z pytaniami na temat elektroniki i komputerów ...
-
Apteki kichają na social media
... jako statyczne „słupy ogłoszeniowe”, służące jedynie do publikacji własnych promocyjnych treści. Brakuje tam reakcji na zmiany, jakie do komunikacji wniosły media społecznościowe. Choć komunikację w serwisach społecznościowych prowadzi już wiele aptek, to niewiele z nich nawiązuje interakcje z pacjentami, którzy deklarują w internecie potrzebę bądź ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... informacje czerpią najczęściej z YouTube’a, Facebooka i Instagrama, ale częstokroć media społecznościowe służą im jako „zabijacz czasu”. Czego jeszcze dowiadujemy się o zwyczajach ... wiedzy o świecie to dla nich przede wszystkim media społecznościowe, które wyparły tradycyjne media, takie jak prasa czy telewizja, nawet w wydaniu cyfrowym. Zmienił ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... do większej energooszczędności czy agencji, które chcą przyjrzeć się skutkom klimatycznym swoich strategii planowania, zakupu i produkcji. Warto rozważyć przykład agencji Media Figaro, która nawiązała współpracę z francuskim startupem Vidmizer w celu zmniejszenia zużycia energii w procesie tworzenia kampanii wideo. Okazało się, że emisję dwutlenku ...
-
Media społecznościowe, czyli materiał dowodowy w śledztwie
... cyfrowych. Z raportu opracowanego przez tę organizację wynika, że najistotniejszymi źródłami dowodów dla śledczych są media społecznościowe, aplikacje do przesyłania wiadomości oraz giełdy kryptowalut. Aż 68 proc. śledczych wskazało media społecznościowe jako kluczowe, 53 proc. komunikatory internetowe, a 51 proc. giełdy kryptowalut. Inne usługi ...
-
Najczęściej cytowane media III 2006
... pl uplasował się portal Interia.pl. Jednak żadna z informacyjnych stron internetowych nie trafiła do pierwszej piętnastki najchętniej cytowanych mediów. W marcu media podejmowały temat m.in. odnalezienia worków z aktami w IPN i bałaganu w tym urzędzie, afery związanej z domniemanym nielegalnym finansowaniem Samoobrony, afery związanej z inwigilacją ...
-
Najczęściej cytowane media III 2007
... oraz polityki polskiej. Tygodnik Wprost zajmuje czwartą lokatę trzeci miesiąc z rzędu. Inne media cytowały Wprost 668 razy. Tygodnik zawdzięcza swoją wysoką ... oraz afery z wyprowadzeniem gruntów przez MON do prywatnej firmy. Media najczęściej cytowały w marcu artykuł Michała Majewskiego i Pawła Reszki z „Dziennika”, zatytułowany „Józef Oleksy ...
-
Social media a prywatność i wizerunek w sieci
... a 70 proc. deklaruje przeglądanie profili innych osób na tychże serwisach. Aktywności w social media nie ograniczają się jednak tylko do biernego przeglądania zastanych treści – ... to świadczyć o tym, że respondenci wykorzystują głównie social media do podtrzymywania znajomości prywatnych, nie zaś nawiązywania kontaktów biznesowych. Jednocześnie ...
-
Zagraniczne media o expose premiera Tuska
... wzrost gospodarczy osiągany przez pobudzanie gospodarki. O wystąpieniu polskiego premiera pisały największe światowe agencje informacyjne - Reuters, dpa czy Associated Press oraz media zajmujące się gospodarką i finansami. Na pierwszy plan wybija się przedstawiona przez Tuska koncepcja stymulowania wzrostu gospodarczego poprzez znaczące zwiększenie ...
-
Firmy bez strategii w social media
... Środkowo-Wschodniej i Eurazji wynik sięga jedynie 61,3%. Komentarz Victora Benady, Global Head of Social Media, Grayling: „Przepaść między tymi, którzy mają, a tymi którzy nie mają „ ... się o tym przekonać?” „Jeżeli chodzi o powody, dla których firmy włączają media społecznościowe do ogólnej strategii komunikacji, to chęć zwiększenia świadomości marki ...
-
Jak e-sklepy wykorzystują social media?
... - tak wynika z badania "Co nakręca e-commerce". Partnerem części dotyczącej social media jest NapoleonCat.com. Badanie przeprowadzone zostało przez CubeResearch. Wśród e-sklepów ... wydaje na ten cel środki z budżetu marketingowego, a tylko 6 proc. ma na social media przeznaczony osobny budżet. Tymczasem badania przeprowadzone przez NapoleonCat.com ...
-
Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej zdominowały media
... Monitoring Mediów”. W rankingu najaktywniejszych źródeł na szczycie zestawienia znalazły się media o sportowym profilu tematycznym. Liderem został portal Sport.pl (682 ... przełożyło się na najwyższy wskaźnik dotarcia w badanym okresie. Sportowo w social media W analizowanym okresie w źródłach społecznościowych odnotowano ponad 62,7 tys. wpisów i ...
-
Najczęściej cytowane media III 2016
... miejsce w rankingu portal wpolityce.pl zawdzięcza przeprowadzonemu śledztwu w sprawie wycieku projektu wyroku Trybunału Konstytucyjnego w odniesieniu do tzw. ustawy naprawczej PiS. Media ekonomiczne Dziennik Gazeta Prawna ponownie dominował wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych. Za nim znalazły się Puls Biznesu oraz Forbes ...
-
Oddajemy krew w social media
... i poszukiwania dawców krwi dla potrzebujących osób - wynika z analizy publikacji w social media w IMM. Od stycznia do kwietnia w serwisach społecznościowych pojawiło się ponad 9,5 ... czy RCKiK widać m.in. po liczbie pytań i wątpliwości, jakie w social media wyrażają potencjalni krwiodawcy. Osoby, które są zainteresowane oddaniem krwi, często zwracają ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2016
... Dziennik Gazeta Prawna ponownie dominował wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych. Na kolejnych pozycjach znalazły się Puls Biznesu oraz money.pl. Media regionalne Radio Kraków zostało liderem rankingu najczęściej cytowanych mediów regionalnych za sprawą rozmów i publikacji w związku z bezpieczeństwem podczas Światowych Dni Młodzieży ...
-
Najczęściej cytowane media V 2016
... ekonomiczne Dziennik Gazeta Prawna ponownie dominował wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych – wyprzedził Puls Biznesu oraz money.pl. Media regionalne Wśród mediów regionalnych dominowała Gazeta Wrocławska, w związku z publikacjami o śmierci mężczyzny na komisariacie policji. Na drugim miejscu znalazło się Radio ...