-
Wydatki na reklamę radiową 2011
... w całym 2011 roku wyniosły 561,3 mln zł. Udział radia w torcie reklamowym wyniósł 7,5 proc. (w 2010 – 7,2 proc.). Według danych cennikowych Kantar Media, najwięcej w radiu wydali producenci produktów farmaceutycznych i leków, których wydatki wzrosły w ujęciu rocznym blisko dwukrotnie. Kolejnymi sektorami z największymi wydatkami reklamowymi w radiu ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... Daje to wzrost wartości rynku aż o 15,2% - podaje raport sporządzony przez CAM Media. W efekcie, po dobrym pierwszym kwartale, łączny wzrost w pierwszym półroczu ... analizach są gromadzone w sposób ciągły przez sieć monitorującą należącą do CAM Media. Osoby prowadzące monitoring raportują fakty każdej ekspozycji wielkoformatowej w siedmiu największych ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... odnotowujących wzrost jest kategoria sklepów wielobranżowych o małej i dużej powierzchni. Z monitoringu Kantar Media wynika, że kategoria ta od 3 lat dynamicznie rośnie - w 2011 ... udział outdoor, który w pierwszej fazie rozwoju sieci był podstawowym medium. Pozostałe media mają marginalny udział w torcie, chociaż warto zauważyć, ze w tym półroczu 2% ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... banków, czyli wszędzie tam, gdzie można było prowadzić sprzedaż online. Media społecznościowe pokazały reklamodawcom, że to jest ciekawe otoczenie do prowadzenia dialogu ... które liczyły, że na Euro zarobią, chyba wszystkie się rozczarowały. Media należą do nich bezsprzecznie - potwierdza Bierzyński. Podczas rozgrywek piłkarskich wielu reklamodawców ( ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 6,6% - podaje raport CAM Media. Decydujący wpływ na wartość sprzedaży po trzech kwartałach miał wynik osiągnięty w ... – do 200 m2; średnia – 200-500 m2; duża – powyżej 500 m2. Informacje o badaniu Raport CAM Media o rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce i wszystkie związane z nim analizy zostały sporządzone ...
-
Rynek mediów: trendy 2013
... a nie tylko rozmową o innych narracjach. Duncan Southgate, Global Brand Director odpowiedzialny za media cyfrowe w Millward Brown, skomentował te wyniki następująco: „Przewidujemy, że rok ... – każdy potencjalny punkt kontaktu jest zintegrowany ze wszystkimi pozostałymi. To właśnie media cyfrowe staną się areną zmian – coraz więcej marek będzie ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów I kw. 2013
... i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Które firmy będą zatrudniać? W III kwartale zdecydowanie zwiększy się odsetek pracodawców zatrudniających w branżach: E-commerce i social media (93%), SSC/BPO (92%), Ubezpieczenia (72%), Księgowość i Firmy Consultingowe (71%). „Wpływ firm z sektora SSC/BPO jest coraz bardziej odczuwalny na rynku ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... zmierza w dobrym kierunku, pojawia się więc pytanie, czy deweloperzy wreszcie przejrzeli na oczy i zredefiniowali swoje dotychczasowe strategie marketingowe - podaje Broker Media. W dzisiejszym artykule zaprezentujemy, w jaki sposób branża deweloperska korzysta z reklamy w Internecie. Zostanie też pokazane, jaki udział ma w tym branża SEO/SEM. Dane ...
-
Jak skutecznie szukać pracy w finansach?
... finansowym w Polsce według respondentów badania Michael Page. Co zaskakujące - media społecznościowe, takie jak Facebook czy LinkedIn, zostały uznane przez ... sektora finansowego na świecie uważają, że aktywne poszukiwanie zatrudnienia poprzez media społecznościowe, nawet te specjalizujące się w kontaktach biznesowych, nie jest skuteczne. Pomimo że ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... to medium, cennikowo, zamknie się kwotą niespełna 1,1 mld zł. Kolejne media, które będzie charakteryzować spadek to outdoor – tempo zmniejszenia wydatków ocenianie jest ... największe ograniczenia wydatków obejmą następujące branże: komputery, audio, video (-13%); media, książki, CD i DVD (-10%) oraz organizatorów imprez publicznych, kina, teatry ...
-
Reputacja firmy nie do przecenienia
... działają w sektorze dóbr konsumpcyjnych, medycznym i farmaceutycznym, TMT (technologia, media, telekomunikacja), energetycznym i finansowym. „Jeszcze trzy lata temu możliwość ... ważne dla przedstawicieli kadry kierowniczej świadczy fakt, że uznają oni media społecznościowe za najistotniejszy czynnik zakłócający i stanowiący zagrożenie dla przyjętego ...
-
Facebook w Polsce 2013
... wdarł się na pierwszą pozycję zestawienia. Według prognoz Sotrendera z raportu “Social media is so trendy” Lewandowski jeszcze długo utrzyma się na tej pozycji ... r. W 2013 r. mieliśmy okazję zaobserwować efekty wielu świetnych pomysłów na kampanie wykorzystujące media społecznościowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują kampanie marek piwnych. Tyskie ...
-
Multiscreen - antidotum na nudny program TV
... pojedynczo, czy korzystając równolegle z kilku urządzeń – a do tego dodamy informacje o gotowości konsumentów do oglądania reklam, zyskujemy wiedzę niezbędną do zbudowania media planu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, gdzie każdy konsument żyje w otoczeniu wielu różnych ekranów”. Na równoczesne korzystanie z więcej niż jednego ekranu przypada ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... w dalszym ciągu będzie wzmacniać swoją pozycję kosztem tradycyjnych środków przekazu. Informacje o badaniu Dane oszacowane na podstawie informacji z Instytutu Badawczego Kantar Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak natomiast danych na temat video, wyszukiwarek i mailingów). Analiza wydatków reklamowych ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... uzupełniają AXN, TVN Style i TVP2, oraz TV4, w której reklamodawcy zostawili cennikowo ok. 3,4 mln zł. Szklany ekran pozostawił daleko w tyle inne media tradycyjne. Pierwszy tytuł prasowy (miesięcznik „Mamo, To Ja”) znalazł się na 12 miejscu pod względem wartości wydatków, a pierwsza stacja radiowa ...
-
"Charlie" i "Hebdo" zdominowały polską prasę
... ” to chmura wyrazów najczęściej występujących na pierwszych stronach dzienników ogólnopolskich. Treść chmury odzwierciedla najważniejsze tematy, jakie przetoczyły się przez polskie media w danym tygodniu, a także sposób pisania o nich. Metodologia zakłada pominięcie tak zwanych „common words” – spójników, zaimków i innych słów, które nic nie ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu w mediach
... prasowych temat CSR najczęściej podejmowała Gazeta Finansowa, z kolei najchętniej podejmowanym zagadnieniem była popularyzacja działań CSR - wynika z raportu NEWTON Media. NEWTON Media zbadała, jak w 2014 roku w polskich mediach postrzegany był temat społecznej odpowiedzialności biznesu. W celu przeprowadzenia badania, spośród publikacji, jakie ...
-
Monitoring mediów: cytowania II 2015
... ogólnopolskie Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazł się Wprost (182). Media powoływały się na publikację pt. „Ciemna strona Kamila Durczoka” oraz inne ... od 1 do 28 lutego 2015 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. ...
-
Monitoring mediów: cytowania III 2015
... ogólnopolskie Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazł się Wprost (191). Media wracały do sprawy podsłuchów sprzed roku. Komentowano też „sprawę Durczoka” – ... od 1 do 31 marca 2015 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np ...
-
Monitoring mediów: cytowania IV 2015
... Tygodniki ogólnopolskie Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Wprost (58). Media wracały do opisanej przez tygodnik sprawy Kamila Durczoka. Drugie ... 1 do 30 kwietnia 2015 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, ...
-
Kinga Duda detronizuje Kasię Tusk
... stała się konkurentką najpopularniejszej dotychczas córki polityka w Polsce – Kasi Tusk. Po tym, jak Kinga Duda pojawiła się na scenie politycznej, media skupiły się głównie na jej sposobie ubierania się, makijażu i zachowaniu, a dziennikarze węszą smaczki z życia prywatnego. Pani Kinga ma duże szanse ...
-
Monitoring mediów: cytowania V 2015
... tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazł się Do Rzeczy (73). Media cytowały fragmenty podsłuchanej rozmowy byłej wicepremier Elżbiety Bieńkowskiej z ... okresie od 1 do 31 maja 2015 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. ...
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2015
... ). W rankingu tygodników ogólnopolskich liderem czerwca było Wprost (54). Dzienniki ogólnopolskie W czerwcu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (157). Media cytowały informacje na temat braku zaufania Ewy Kopacz do szefa CBA, Pawła Wojtunika. Przytaczano także i komentowano cykl „Osaczeni przez tabloid ...
-
Smartfony Acer Liquid Z530, Z630, Z330, M330, Z320 i M320
... ergonomiczny design przystosowują smartfon do błyskawicznego i komfortowego korzystania z social media. Urządzenie z systemem operacyjnym Android 5.1 posiada wyświetlacz HD ... mm umożliwia przechowywanie dużej ilości plików multimedialnych, ułatwia użytkownikowi korzystanie z social media oraz świetnie nadaje się to wykonywania zdjęć i dzielenia się ...
-
Ciekawość świata: kluczowa rola TV
... i bardziej satysfakcjonującego życia. W tym pędzie ku wiedzy istotną rolę odgrywają media. Wśród nich na prowadzenie zdecydowanie wybija się telewizja, która w największym ... aktualnym zachowaniom konsumenckim oraz wpływowi, jakie wywierają one na współczesne media. Od trzydziestu lat Discovery zaspokaja ciekawość swoich widzów. Postanowiliśmy ...
-
Netflix w Polsce, czyli entuzjazm kontrolowany
... się na temat wejścia giganta do Polski. Na podstawie wyników monitoringu social media można także zauważyć, że im dalej od ogłoszenia premiery Netfliksa w Polsce, tym mniejszy ... nie lubią w lokalnej odsłonie Netfliksa? Jak wynika z analizy wydźwięku komentarzy w social media, najwięcej krytyki padło pod adresem ceny usługi (słowa "zbyt drogo" lub " ...
-
"Z Archiwum X" wraca na ekrany – internauci szaleją
... w IMM, nieco częściej Polacy wspominali o Foxie Mulderze, w którego postać wciela się aktor David Duchovny. Wierną i wielką rzeszę fanów ma w social media także Gillian Anderson, czyli ekranowa agentka Dana Scully. Nie tylko dzięki serialowemu wcieleniu: aktorka znana jest także m.in. z działań na ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... City Handlowy. Kontrolujesz wydatki? Kontroluj też opinie Najwięcej informacji na temat wybranych banków pojawiło się w mediach społecznościowych (prawie 200 tys.). Media tradycyjne stanowiły jedynie niewielki wycinek – ukazało się tam zaledwie kilka procent wszystkich przekazów (6% w prasie, 2% w radiu i 1% w telewizji). Od kilku lat obserwujemy ...
-
Praca kontra dom: jakie strony www królują w tych miejscach?
... o to, jakie strony oglądamy w domu, a na jakich skupiamy uwagę w pracy. Marcowe statystyki pokazują, że liderem oglądalności w biurze jest witryna sklepu Media Expert (aż 70,5 proc. odsłon na stronie www.mediaexpert.pl pochodzi z komputerów osobistych wykorzystywanych w pracy), na drugim miejscu plasuje się ...
-
Pierwsza Komunia Święta: dron i quad w prezencie
... dla zaproszonych gości, którzy muszą zmierzyć się z oczekiwaniami w kwestii wyboru odpowiedniego prezentu. Dawniej wystarczał medalik, obecnie popularność zdobywają... drony i smartwatche. Media stały się istotnym kanałem inspiracji, także w przypadku szukania pomysłów na atrakcyjny prezent komunijny. W prasie, radiu, telewizji, social ...
-
Jak nazwać sklep internetowy?
... początku może mieć kluczowe znaczenie dla powodzenia e-biznesu. Blue Media, po analizie kilku tysięcy nazw polskich e-sklepów obsługiwanych w ramach usługi ... uzyskasz jedno czy dwa słowa kluczowe – podpowiada Krystian Wesołowski z firmy Blue Media, operatora Płatności Online BM. Wśród przeanalizowanych polskich e-sklepów dwuczłonowe nazwy mają ...
-
Wakacje 2016: w biurach podróży pusto
... danych gospodarczych za maj odzwierciedlających bieżącą koniunkturę gospodarczą. Jak media przerabiają dobre wyniki na fatalne Tak jak już wcześniej sygnalizowaliśmy wyniki ... się indywidualnymi pozytywnymi odczuciami (coraz więcej miejsc pracy, lepsze płace, 500+), a media mają obecnie już dla nich dość mocno ograniczoną wiarygodność, a poza tym ...
-
Wisła w mediach społecznościowych. Co mówią internauci?
... serwisach społecznościowych zbadał IMM. Nad Wisłę pod chmurkę IMM zmonitorował w social media komentarze, w których pojawiały się słowa "Wisła" i "Warszawa", oraz których ... Wisły powinny zainteresować się także marki. Jak wynika z monitoringu social media w IMM, Polacy w komentarzach publikowanych "znad Wisły" najczęściej wymieniają marki piwa (m.in. ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... „dodatek” do prowadzonych działań marketingowych. Social media legenda marketingowych igrzysk Mogłoby się wydawać, że o social media marketerzy wiedzą już wszystko, a malejące ... do 34 lat jest użytkownikiem tej aplikacji – może sugerować jedynie, że social media przechodzą kolejną rewolucję, jednak ich marketingowa siła rażenia wcale się nie ...
-
10 najważniejszych trendów w e-commerce. Co przyniesie rok 2017?
... marketingu Michelle Nickolaisen na łamach serwisu Oberlo. Trend nr 5: Social commerce Media społecznościowe to wciąż ważny trend, wskazywany przez specjalistów z branży. Wszystko ... konsumentów. Nie brakuje głosów, że to właśnie social media są przyszłością całej branży e-commerce: - Media społecznościowe chcą skrócić proces zakupowy i sprawić, żeby ...