eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościZasoby serwisumedia med

Znajdź w serwisie

Szukana fraza: media med
Liczba wyników: 2154
Dział: Wiadomości

  • Jak pisać informacje prasowe?

    Jak pisać informacje prasowe?

    ... przyjmą wiadomość o zwodowaniu kontenerowca w Szczecinie. Z wypiekami na twarzy wszyscy przeczytają wiadomość (my też) o samochodzie, który porusza się bez paliwa. Media zainteresuje nowy niezwykły produkt lub usługa, innowacja technologiczna, zmiana trendu w gospodarce, zmiana strategii marketingowej, rotacja na wysokim stanowisku, sukces lub ...

    Tematy:
  • Komunikator net promuje netGrupę

    Komunikator net promuje netGrupę

    ... właśnie działania. Istotnym elementem programu jest możliwość budowania społeczności wokół komunikatora Net przez jego użytkowników." – mówi Dyrektor Marketingu AMP Media Piotr Kluczewski. Każdy użytkownik komunikatora Net będzie mógł zaproponować swiom przyjaciołom lub osobom nie będącym użytkownikami komunikatora niskie numery identyfikacyjne ...

  • Ekologiczne płyty

    Ekologiczne płyty

    ... jako pierwsza na świecie rozpocznie masową produkcję dysków wykonanych z plastiku opartego na materiale roślinnym. Sanyo Mavic Media we współpracy z Mitsui Chemicals opracowało polimeryzowany kwas mlekowy uzyskiwany z kukurydzy. Na jego bazie stworzono plastik o właściwościach umożliwiających zastosowanie w produkcji płyt. ...

    Tematy: płyty cd
  • Newsy na pulpicie

    Newsy na pulpicie

    ... nagłówki artykułów umieszczonych na ponad stu portalach internetowych. Nagłówki pogrupowane są w kategorie tematyczne, takie jak: wiadomości dnia, sport, komputery, internet, media, biznes, finanse, prawo, kultura, nauka i wiele innych. Przez kliknięcie w wybrany nagłówek użytkownik programu przenosi się natychmiast do treści artykułu. Cafe ...

  • Radek Pazura online

    Radek Pazura online

    ... jego życia zawodowego w sieci. Oficjalną stronę www aktora przygotowała agencja discipl!ne Media Group. W serwisie można znaleźć między innymi biografię, listę ról filmowych i teatralnych ... przed nim wyzwania." – powiedziała Luiza Pawłowska, General Manager discipl!ne Media Group. Strona powstała w oparciu o technologię Flash™ MX firmy Macromedia ...

    Tematy: radek pazura
  • Cyfrowa księgarnia Adobe

    Cyfrowa księgarnia Adobe

    ... Media Store oferujący szeroką gamę materiałów w formacie PDF. Oferuje on do natychmiastowego pobrania tysiące tytułów ... także linki do czasopism i gazet cyfrowych, map, raportów z badań i innych dokumentów PDF. Serwis Adobe Digital Media Store wykorzystuje funkcje odczytu książek elektronicznych programu Adobe Reader 6.0. Program ten oferuje łatwy ...

  • Wyzwania public relations 2004

    Wyzwania public relations 2004

    ... w firmie i zewnętrznym postrzeganiu organizacji. 9. Specjaliści marketingu agresywnie będą wprowadzać w życie super-oszczędne i super-wydajne metody. To kieruje spojrzenia na wolne media i marketing bezpośredni i oznacza, że termin "komunikacja marketingowa" zajmie bardziej znaczące miejsce w leksykonie public relations. Jak pokazały na przykład ...

    Tematy:
  • Premiery Sony Ericsson

    Premiery Sony Ericsson

    ... radio, odtwarzacz plików MP3 i moduł Bluetooth. Oprócz nowych telefonów, Sony Ericsson zaprezentowało też innowacyjne akcesoria. Niewątpliwie najciekawszym z nich jest przystawka Media Viewer MMV-100. To moduł Bluetooth wpinany do telewizyjnego euro-złącza. Pozwala ona przesyłać drogą bezprzewodową obrazy i dźwięki z telefonu do telewizora czy ...

  • Internetowe zawody strzeleckie

    Internetowe zawody strzeleckie

    ... realizacji głównego celu kampanii – promocji Polskiego Portalu Strzeleckiego Wiatrówki.pl" – mówi Szymon Szmigiel koordynator projektu Kolter CUP z Agencji Interaktywnej AMP Media. "Naszym zadaniem jest promocja strzelectwa sportowego jako nowej, atrakcyjnej formy spędzania wolnego czasu, niezależnie od miejsca w którym się znajdujemy, stąd ...

  • Klient złapany w sieć

    Klient złapany w sieć

    ... (czyli ponad 8%). Widoczny progres spowodowany jest przede wszystkim przez pojawienie się na rynku reklamy internetowej nowych zleceniodawców, o zwiększonych wymaganiach wobec media planów oraz zwiększania się ogólnych wydatków w sieci. Niebagatelny jest również fakt nabierania wiatru w żagle, po kryzysie z lat 2001-2003, przez rozwijające ...

  • Sprzedaż w dół, reklama w górę

    Sprzedaż w dół, reklama w górę

    ... 2003 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły o prawie 40 procent, natomiast liczba emisji była większa o ponad 30 procent. W rozbiciu na poszczególne media, największy wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały gazety (+103 proc.). Od początku roku wydatki na reklamę aut osobowych są większe ...

  • Obligacje skarbowe w sieci

    Obligacje skarbowe w sieci

    ... rzeszy użytkowników. Strategię na 2005 rok przygotowaliśmy na podstawie badań promocji Obligacji Skarbu Państwa przeprowadzonej w roku 2004." – mówi Anna Kaczmarek, media planner w agencji HYPERmedia. Na podstawie badań wyników zeszłorocznej kampanii, w której oferta Ministerstwa Finansów dotarła do niemal co drugiego internauty w Polsce ...

  • Polacy o handlu kobietami

    Polacy o handlu kobietami

    ... lub czytało o tym zjawisku. Głównym źródłem informacji na ten temat są media, a przede wszystkim - telewizja. CBOS zwrócił się do Polaków z pytaniem, czy ufają ... że prasa, radio i telewizja pełni bardzo ważną rolę prewencyjną. Panuje przekonanie, iż media poprzez nagłaśnianie problemu handlu kobietami i różnego rodzaju kampanie informacyjne mogą ...

  • Rośnie zamieszanie wokół PTC

    Rośnie zamieszanie wokół PTC

    ... Telekom i Vivendi komunikują się ze sobą wyłącznie za pośrednictwem sądów, domagając się od drugiej strony wysokich odszkodowań. Jak donoszą zachodnie media, trwają intensywne zabiegi o poparcie polityczne - strona niemiecka powołuje się na korzystne dla nich wyroki warszawskiego sądu i trybunału wiedeńskiego, ale mówi ...

  • Reklama w motoryzacji III 2005

    Reklama w motoryzacji III 2005

    ... reklamę samochodów wzrosły aż o 43,4 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 22.527 razy (wzrost o 179 procent). W rozbiciu na poszczególne media, największy wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowało radio (o 108,3 procent) przy wzroście liczby emisji do 11.796 razy (wzrost o 356 ...

  • Reklama w motoryzacji IV 2005

    Reklama w motoryzacji IV 2005

    ... 2004 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły o 4,7 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 13 tys. 236 (+26,8 proc.). W rozbiciu na poszczególne media, największy wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały gazety (+69,4 proc.) przy spadku liczby emisji do 1.442 (-16,4 proc.). Dla porównania ...

  • Acer wprowadza Aspire 5020

    Acer wprowadza Aspire 5020

    ... o pojemności do 80 GB, wbudowaną dwuwarstwową nagrywarką DVD-Dual oraz czytnikiem kart pamięci „6 w 1”, obsługującym formaty Secure Digital (SD), MultiMediaCard (MMC), Smart Media(SM), xD, Memory Stick oraz Memory Stick Pro. Akumulator litowo-jonowy 60 W umożliwia pracę bez zasilania sieciowego przez maksymalnie 3 godziny. Ceny ...

  • Reklama w motoryzacji VI 2005

    Reklama w motoryzacji VI 2005

    ... 2004 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły o 38,1 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 18 285 (+41,4 proc.). W rozbiciu na poszczególne media, największy wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowało radio (+133,6 proc.) przy jednoczesnym wzroście emisji do 11 248 razy (+204 procent ...

  • Orange zamiast Idei

    Orange zamiast Idei

    ... Idea oraz opinii publicznej o zmianie marki sieci Idea na Orange. Marka Idea zostanie zastąpiona marką Orange do końca tego roku. Media wykorzystywane w kampanii wprowadzającej markę Orange do Polski to główne ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasa (najważniejsze dzienniki i tygodniki), radio, outdoor oraz Internet ...

  • Reklama w motoryzacji VIII 2005

    Reklama w motoryzacji VIII 2005

    ... z sierpnia 2004 r. wydatki na reklamę samochodów skurczyły się aż o 36,5 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 9.675. W rozbiciu na poszczególne media, wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały wyłącznie gazety (o 0,7 proc.) przy jednoczesnym spadku liczby emisji do 1.011 razy (-21,5 proc.). Najczęściej ...

  • Reklama w motoryzacji IX 2005

    Reklama w motoryzacji IX 2005

    ... reklamę samochodów skurczyły się o 6,9 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 17 tys. 787 razy (wzrost o 44,4 proc.). W rozbiciu na poszczególne media, wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały wyłącznie stacje radiowe (o 52,1 proc.), przy jednoczesnym wzroście liczby emisji do 9 tys. 525 razy ...

  • AMD zapowiada nowości

    AMD zapowiada nowości

    ... ze sprzętem Viiv Intela. Maszyny oparte na tej technologii będą wyposażone w pilota zdalnego sterowania i będą pracować pod kontrolą systemu operacyjnego Media Center Edition. Według Intela, użytkownik tego typu komputera powinien mieć możliwość przede wszystkim oglądania telewizji, grania w gry i pobierania danych z sieci ...

    Tematy: AMD, Viiv, procesory
  • Lekki Prestigio Visconte 130

    Lekki Prestigio Visconte 130

    ... 130 wykorzystuje panoramiczną matrycę LCD o przekątnej 13 cali i formacie 16:10 wykonaną w technologii Glare. W połączeniu z kartą graficzną Intel® Graphics Media Accelerator (GMA) 900 Extreme 3 pozwala uzyskiwać powierzchnię roboczą o rozdzielczości 1280x768. Dwuwarstwowa nagrywarka DVD±RW/DVD+R9 wykorzystana w notebooku umożliwia zapisywanie ...

  • Reklama na dużym ekranie

    Reklama na dużym ekranie

    ... o potrzebie znalezienia alternatywy dla tej drugiej. Reklamodawcy szukają jej w kategorii PRO. Jak widać skutecznie. Dominika Meinardi jest Project Directorem w PRO Media House. kontakt: dominika.meinardi@promediahouse.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce

  • Branża PR w mediach II 2006

    Branża PR w mediach II 2006

    ... wzrosła liczba publikacji dotyczących PR w mediach innych niż prasa. W telewizji pojawiło się ich 71, a w radiu - 31. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (68%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (20%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się stacja ...

  • Tydzień 11/2006 (13-19.03.2006)

    Tydzień 11/2006 (13-19.03.2006)

    ... media źle reagują na polskie problemy wewnętrzne, a przede wszystkim na sposób ich rozwiązywania. ... kompetencji nad nadmierną odwagą i chęcią pokazania się za wszelką cenę, połączoną z brakiem krytycyzmu wobec siebie. Europejskie media źle reagują na polskie problemy wewnętrzne, a przede wszystkim na sposób ich rozwiązywania. Do jednego worka wrzucają ...

  • Reklama w motoryzacji 2005

    Reklama w motoryzacji 2005

    ... na reklamę samochodów osobowych zmniejszyły się o 4,1 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 168.094 (wzrost o 35,6 procent). W rozbiciu na poszczególne media, wzrost wydatków reklamowych zanotowały wyłącznie stacje radiowe (wzrost o 28,9 procent) oraz gazety (o 21,4 procent więcej). Liczba emisji reklam samochodów osobowych ...

  • Branża PR w mediach III 2006

    Branża PR w mediach III 2006

    ... publikacji o public relations w mediach innych niż prasa - w tym miesiącu w radiu i telewizji ukazały się aż 72 materiały. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (43,5%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (25%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się stacja ...

  • Jak poradzić sobie psychicznie z kryzysem medialnym

    Jak poradzić sobie psychicznie z kryzysem medialnym

    ... na tym, że po przyznaniu się do błędu/pomyłki/wpadki, Twoja sytuacja z negatywnej (czyli takiej, która media lubią) poprzez wprowadzenie programu naprawczego przekształca się w pozytywną (czyli taką, która nudzi media). Całowanie atrakcyjnej dziewczyny to nie to samo, co całowanie siostry, prawda? Właśnie dlatego Twoje ...

  • Branża PR w mediach V 2006

    Branża PR w mediach V 2006

    ... i instytucją była Polska Organizacja Turystyczna. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w maju, ich liczba w mediach utrzymuje się nadal na stosunkowo wysokim poziomie. Na takie kształtowanie ...

  • Elektroniczny numer identyfikacji ISAN

    Elektroniczny numer identyfikacji ISAN

    ... w postaci cyfrowych znaków wodnych. Producenci aplikacji multimedialnych również zaangażowali się w projekt ISAN, czego dowodem jest integracja systemu z najnowszym odtwarzaczem Windows Media Player 11 firmy Microsoft.

  • Wirusy i robaki VI 2006

    Wirusy i robaki VI 2006

    ... poniżej robakiem Nyxem.e. Nyxem.e zajął w czerwcowym zestawieniu drugie miejsce. Analitycy wirusów z pewnością dobrze pamiętają tego robaka. Pojawił się w styczniu 2006 r. i media poświęciły mu wiele uwagi. Zdaniem wielu producentów oprogramowania antywirusowego Nyxem.e zainfekował setki tysięcy komputerów na całym świecie (głównie w Indiach i Peru ...

  • Branża PR w mediach VII 2006

    Branża PR w mediach VII 2006

    ... ukazało się, tak jak w zeszłym miesiącu, w kategorii PR-u Polski - stanowiły one 42,5% przekazów na ten temat. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (67,2%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (15,3%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-u na pierwszym miejscu, z dwunastoma publikacjami, uplasowała ...

  • Tydzień 32/2006 (07-13.08.2006)

    Tydzień 32/2006 (07-13.08.2006)

    ... media analizują przyczyny i potencjalne skutki podjęcia właśnie teraz przez Stany Zjednoczone ... sprzedaż. Komentarz do wydarzeń gospodarczych ROSJA SKREŚLONA PRZEZ STANY ZJEDNOCZONE Z LISTY PAŃSTW OBJETYCH ULGAMI Światowe media analizują przyczyny i potencjalne skutki podjęcia właśnie teraz przez Stany Zjednoczone decyzji o wykreśleniu Rosji z ...

  • Blogi w służbie PR

    Blogi w służbie PR

    ... przykłady. Blogi polskiego biznesu "W polskiej blogosferze dominują agencje oraz osoby związane z szeroko pojętą reklamą i tutaj nietrudno znaleźć przykłady - bloguje Mediapolis, Media Cafe, Brief, Mediarun i od niedawna MindChili. Nie powinno to jednak nikogo dziwić, gdyż firm zajmujących się e-marketingiem nikt nie musi ...

poprzednia  

1 ... 20 ... 28 29 30 ... 40 ... 62

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: