-
Słuchalność radia wśród mieszkańców miast
... najczęściej osoba dorosła, z wykształceniem średnim lub wyższym, dyrektor, przedstawiciel wolnego zawodu lub pracownik umysłowy, o wysokich zarobkach. Informacje o badaniu Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, II-IV 2012, target: mieszkańcy miast pow. 200 tys. osób.
-
Polskie firmy budowlane 2012
... w spółkach realizujących terminowe kontrakty budowlane w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone w marcu i kwietniu 2012 r. na zlecenie Deloitte przez firmę badawczą Millward Brown SMG/KRC. Respondentami byli przedstawiciele 39 firm z sektora usług budowlanych (próba wynosiła 70 firm). Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o kwestionariusz ...
-
Internet w Polsce IV-VI 2012
... Polska oraz nk.pl . Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 28,96 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie kwiecień - czerwiec 2012 roku.
-
Internet w Polsce VI-VIII 2012
... Polska oraz nk.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 26,70 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie czerwiec - sierpień 2012 roku.
-
Odnawialne źródła energii w mediach
... obiegowym opiniom mieszkańcy nie odczuwają uciążliwego hałasu, nie skarżą się na zdrowie i nie odczuwają negatywnego wpływu farm wiatrowych na środowisko” - Millward Brown SMG/KRC. OZE w internecie Na temat odnawialnych źródeł energii napisano w internecie 13,3 tys. Najwięcej publikacji pojawiło się w październiku, najmniej w sierpniu. Średnia ...
-
Polacy polubili atom? Większe poparcie dla energetyki jądrowej
Za budową w Polsce elektrowni atomowej opowiada się już ponad połowa Polaków - wynika z badania opinii publicznej przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC. Od startu rządowej kampanii „Poznaj atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią” grono zwolenników energii jądrowej wzrosło z poziomu 51 proc. aż o 5 punktów ...
-
Internet w Polsce VIII-X 2012
... Polska oraz nk.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 24,90 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie sierpień - październik 2012 roku.
-
Pokolenie Y stawia na innowacyjność
... Study”: Wyniki badania zostały przedstawione przez firmę doradczą Deloitte podczas ostatniego Światowego Forum Ekonomicznego w Davos. Ankieta została przeprowadzona przez firmę Millward Brown w okresie od 19 listopada do 19 grudnia 2012 r. na grupie 4.982 respondentów. Około 300 wywiadów dotyczyło jednego z szesnastu następujących krajów ...
-
Odpowiedzialny biznes: tu łatwiej o innowacje
... o badaniu Badanie „Zrównoważona innowacyjność w polskich przedsiębiorstwach - stan obecny a wyzwania”, zostało przeprowadzone w okresie maj-lipiec 2012 r. na zlecenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu przez Millward Brown SMG/KRC. Przebadanych zostało 70 przedsiębiorstw z listy 500 największych w Polsce. Patronem badania było Ministerstwo Gospodarki.
-
Internet w Polsce XI 2012 - I 2013
... .pl, Wirtualna Polska oraz gadu-gadu. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna nk.pl z 24 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od listopada 2012 do stycznia 2013 roku.
-
Świat: wydarzenia tygodnia 21/2013
... media zwróciły uwagę na ostatnie zmiany na rynkach zbożowych. Raport BrandZ Top 100 prezentuje ranking najcenniejszych marek świata (przygotował go Millward Brown Optimor - firma badawcza, razem z BrandZ - serwisem monitorującym globalne znaki firmowe). Wartość marki jest wyceniana tak na podstawie wartości rynkowej spółki ...
-
Sektor MSP umiarkowanie optymistyczny
... , tj. w Polsce, Czechach, Francji, Niemczech, Węgrzech, Włoszech oraz Wielkiej Brytanii i została przeprowadzone w dniach od 1 marca do 3 kwietnia br. przez firmę Millward Brown (Londyn).
-
Mama wraca do pracy 2013
... nadchodzących zmian w prawie i czy zamierzają z nich skorzystać. W badaniu wzięło udział ponad 22 000 mam i kobiet w ciąży, a wyniki opracował dom badawczy Millward Brown. Unikalnym elementem tegorocznej ankiety jest głos partnerów - po raz pierwszy bowiem o opinie związane z rodzicielstwem zapytano także ojców. Zmiany w prawie, które ...
-
Internet w Polsce III 2013 - V 2013
... Polska oraz ceneo.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 21,20 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od marca 2013 do maja 2013 roku.
-
Polska Ekstraklasa 2013
... jeśli chodzi o przyszłość naszej ligi zawodowej. Podkreśla, że Ekstraklasa to dzisiaj najsilniejsza marka w polskim sporcie. - Jak wynika z badań Millward Brown na zlecenie Ekstraklasy S.A., ponad 10 milionów dorosłych Polaków deklaruje zainteresowanie rozgrywkami Ekstraklasy, a ponad 4 miliony przyznaje, że ogląda w telewizji przynajmniej ...
-
Polskie kobiety a smartfony
Panorama Firm, która służy do lokalnego wyszukiwania informacji wraz z Instytutem Badawczym Millward Brown SMG/KRC przeanalizowała profil współczesnej Polki pod względem poziomu zainteresowania smartfonami i nowoczesnymi technologiami. 66,8% badanych kobiet korzysta ze smartfona codziennie. Jak ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2013
... wiedzę, są: Polska (kraj), TVP 1 i TVN. Tegoroczna edycja organizowanego co trzy lata badania jest wspólnym przedsięwzięciem BAV Consulting, Young&Rubicam oraz Millward Brown. Badanie marek BrandAsset®Valuator obecne jest na światowym rynku od 1993 r. i obecnie obejmuje swoim zasięgiem ponad 800 tys. respondentów i ponad ...
-
Zakupy online: mężczyźni na aukcjach, kobiety w e-sklepach
... w przestrzeni wirtualnej. Na jego podstawie reklamodawcy planują kampanie internetowe. W październiku populacja polskich internautów wynosiła 21,1 mln (za badaniem NetTrack firmy Millward Brown).
-
Pokolenie Y a rynek pracy 2014
... wpływ na rozwój gospodarczy i społeczny” – podsumowuje Małgorzata Wnęk-Kolaska Informacje o badaniu: Badanie zostało przeprowadzone przez Deloitte we współpracy z brytyjską firmą badawczą Millward Brown. W okresie od 10 października do 11 listopada 2013 roku przebadano 7800 respondentów (ok. 300 wywiadów w każdym z 26 krajów objętych badaniem ...
-
Coraz lepsza sytuacja kobiet na rynku pracy
... dopiero jednak raczkują, czego potwierdzeniem mogą być chociażby mocno zróżnicowane poglądy Polaków w tej kwestii. Jak pokazują wyniki sondażu przeprowadzonego instytut Millward Brown na zlecenie Work Service wynika, że 40 procent badanych wciąż uważa, że kobiety na rynku pracy mają mniej do powiedzenia ...
-
Repartycyjny system emerytalny wraca
... sytuacji finansowej w 2013 roku było 40 proc. Polaków. Jak wynika z badania przygotowanego przez Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej oraz Millward Brown, możliwości finansowe rodaków w minionym roku były mniejsze niż w 2012 roku. Dla prawie co drugiego Polaka miniony rok był gorszy, gdy ...
-
Emigracja zarobkowa ciągle popularna
... się jednak, że Polacy wątpią w rychłą poprawę sytuacji na rynku pracy. Z najnowszego badania przeprowadzonego na zlecenie Work Service S.A. przez Instytut Millward Brown wynika bowiem, że możliwości emigracji zarobkowej nie rozważa jedynie 17 procent respondentów. "Za chlebem" najchętniej wyjechalibyśmy do Niemiec, Skandynawii i Wielkiej ...
-
Długi weekend majowy 2014 najchętniej na pikniku
... z oceną własnej sytuacji finansowej. Tegoroczna edycja badania dotyczącego wielkanocnych wydatków Polaków zrealizowana została na zlecenie firmy Provident Polska przez firmę Millward Brown SMG\KRC, w 2014 roku, metodą CATI, na próbie losowej 371 klientów firmy Provident.
-
Sektor MSP umiarkowanie optymistyczny
... . w Polsce, Czechach, Francji, Niemczech, Węgrzech, Włoszech oraz Wielkiej Brytanii i została przeprowadzona od 13 stycznia do 14 lutego br. przez firmę Millward Brown.
-
Rozwój zawodowy tylko dla nielicznych
... dziwić fakt, że zmianę zawodu planuje w tym roku tylko co dziesiąty pracownik przebadany na potrzeby sondażu zrealizowanego przez instytut badawczy Millward Brown na zlecenie Work Service. Prawie połowa respondentów nie planuje żadnych działań w tym zakresie, a 38 procent chce poszerzać horyzonty w ramach szkoleń ...
-
Oferta banków powinna być zróżnicowana
... MŚP” – wskazuje Andrzej Lachowski, Partner, Lider Grupy Doradztwa dla Sektora Instytucji Finansowych Deloitte. Badanie Deloitte zrealizowane przy wsparciu Millward Brown sprawdzało preferencje i oczekiwania firm w zakresie korzystania z produktów bankowych, preferowanych kanałów dostępu, preferencji cenowych oraz ich relacji z bankami. Na ...
-
Długi urlop wypoczynkowy tylko na etacie
... równie niechętnie planują dłuższy wypoczynek – mówi Krzysztof Inglot, dyrektor działu rozwoju rynków w Work Service. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono przez instytut Millward Brown na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków o liczebności N=1000 osób w terminie 14-15.06. 2014
-
Rynek pracownika staje się faktem
... Hanczarek. Informacje o badaniu Dane prezentowane w ramach Barometru Rynku Pracy 2 zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracowników – Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących (N=522) dobranej z ogólnopolskiej reprezentatywnej próby ...
-
Księgarnie internetowe: jak oceniamy?
... opinie innych kupujących. To pomoże podjąć nie tylko właściwą decyzję zakupową, ale też pozwoli uniknąć rozczarowań i nieprzyjemności. Jak wynika z badania Millward Brown dla Rzetelnej Firmy, 65% respondentów korzysta z Internetu właśnie w celu sprawdzenia danych i opinii na temat sklepów. Metodologia: Opracowując Ranking Księgarń Internetowych ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 36/2014
... (76 mld USD), Microsoft (71 mld USD) i Coca-Cola (65 mld USD). Ranking został przygotowywany jest na podstawie danych pochodzących z firm Millward Brown, BrandFinance i Interbrand. (LL). Według HSBC Holdings i Markit Economics indeks PMI, określający koniunkturę w sektorze przemysłowym Chin, wyniósł w sierpniu 50,2 pkt. wobec ...
Tematy: gospodarka, wydarzenia, komentarz gospodarczy, świat, Siła Syberii, gaz, rynek gazowy, dostawy gazu -
Prawo pracy łamane przez pracodawców - 7 grzechów głównych
... przez pracodawców w miejscu pracy są częścią Barometru Rynku Pracy 2 i zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących (N=522) dobranej z ogólnopolskiej reprezentatywnej próby dorosłych Polaków N=1004 (dobranych zgodnie ze strukturą populacji ...
-
Megapanel VI 2014
... stron www, w tym aplikacje. Liczebność próby: N=12 783. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel VII 2014
... stron www, w tym aplikacje. Liczebność próby: N=12 248. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel VIII 2014
... stron www, w tym aplikacje. Liczebność próby: N=11 905. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Sieci handlowe stawiają na alkohole wysokoprocentowe
... promowane są wina czerwone, głównie wytrawne. Co ciekawe, sieci promują wina, które nie cieszą się największą popularnością wśród konsumentów (według Millward Brown to wina czerwone półsłodkie są najczęściej wybierane przez nich, a stanowią one jedynie 1/4 promocji win czerwonych). Wśród najczęściej promowanych produktów ...