-
Najlepsze marki świata bazują na ideałach
... nierozerwalnie powiązane” – stwierdził Jim Stengel, były Dyrektor Marketingu w międzynarodowej firmie Procter & Gamble oraz autor książki GROW. „Na partnerów wybrałem Millward Brown oraz zespół Millward Brown Optimor, nie tylko dlatego, że dysponują ogromną, największą na świecie bazą danych o markach, lecz przede wszystkim ze względu na ...
-
Polacy docenili bankowość internetową
... , że właśnie tacy klienci są najlepszymi odbiorcami rozwiązań finansowych”. Piotr Jakubowski, Research Unit Director, Millward Brown SMG/KRC „Ostatnie badanie zrealizowane dla Deutsche Bank przez Millward Brown SMG/KRC wykazało kilka bardzo ciekawych i istotnych informacji na temat korzystania z usług finansowych i produktów oszczędnościowych ...
-
Ranking najsilniejszych marek
... widzenia potencjalnych klientów," - mówi Andy Farr, dyrektor wykonawczy Millward Brown Optimor sprawujący kierownictwo merytoryczne nad badaniem. "Wyniki dowodzą, że inwestowanie w marki to klucz do długofalowego sukcesu firm". Joanna Seddon, kierująca działalnością Millward Brown Optimor w skali globalnej dodaje: "Przekonaliśmy się, że silne ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2009
... ranking pozwala firmom na określenie wartości ich marek na rynku.” Informacje o badaniu Badanie BRANDZ zamawiane przez WPP i corocznie prowadzone przez Millward Brown, mierzy kondycję tysięcy marek konsumenckich i business-to-business. Ranking BRANDZ 100 Najbardziej Wartościowych Marek jest liczony za pomocą metody zwanej “Economic Use ...
-
Media społecznościowe a zachowania konsumentów
Firefly Millward Brown, globalna sekcja badań jakościowych sieci badawczej Millward Brown, zaprezentowała wyniki pierwszego globalnego badania jakościowego na temat ogólnych postaw konsumentów wobec marek w serwisach społecznościowych i związanych z tym zachowań. W badaniu przeanalizowano ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... się coraz ważniejszym elementem w planowaniu kampanii w mediach elektronicznych. Dzięki łatwiejszej dostępności pomiarów tego typu przekazów (np. viral potential pre-test firmy Millward Brown czy Kantar Videos) marketerzy mogą lepiej planować, monitorować i dostosowywać swoje działania do potrzeb. Marketing wirusowy nie jest już postrzegany jako ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2011
... potężne narzędzie określające, w jakim stopniu poszczególne firmy są w stanie budować autentyczną i trwałą wartość dla akcjonariuszy” – stwierdziła Eileen Campbell, prezes firmy Millward Brown zajmującej się badaniem marek. „Dzięki dbałości o własną markę oraz nieustannym innowacjom Apple może żądać wysokiej premii za swoje produkty i utrzymywać ...
-
Rynek mediów: trendy 2014
Millward Brown, będąca wiodącym globalnym ekspertem w zakresie budowania wzrostu i siły marek, opublikowała swoje doroczne prognozy na przyszły rok w zakresie rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych. W raporcie, którego współautorami są eksperci Millward Brown z wielu krajów świata, podkreślono potrzebę lepszego poznania i zrozumienia zachowań ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... z „drugim ekranem” oferują duży potencjał wzmocnienia wydatków na reklamę telewizyjną oraz… na torpedowanie reklam konkurencji! W ubiegłym roku w swoich prognozach firma Millward Brown przewidywała, że meshing (równoległe oglądanie powiązanych ze sobą przekazów na wielu urządzeniach) stanie się początkiem nowej ery reklam typu multiscreen ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Ranking najcenniejszych marek 2012
... przynosi doroczne badanie najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100 realizowane przez firmę Millward Brown należącą do WPP. Już drugi rok z rzędu Apple jest marką nr 1. Odnotowała ona ... 100 Most Valuable Global Brands), opracowywany na potrzeby grupy WPP przez Millward Brown Optimor, istnieje już piąty rok. Jest to jedyne badanie, które przynosi ...
-
Ranking marek Value-D
... Millward Brown wskazują, że najwyższą pozycję w rankingu Value-D zajęła marka Amazon.com. Ta znana księgarnia ... się co do obecnych deficytów i możliwości zwiększenia potencjału sprzedaży” – stwierdził Peter Walshe, Global BrandZ Director w Millward Brown. W badaniu Value-D marki są dzielone na tańsze i droższe. Marki o niższych cenach mogą być mimo ...
-
Marketing mobilny rozczarowuje
... na razie są rozczarowani - wniosek ten płynie z raportu AdReaction 2012 przygotowanego przez firmę Millward Brown. Wspomniane ogólnoświatowe badanie zrealizowane we współpracy z firmą Firefly (oddziałem badań jakościowych w Millward Brown), przynosi analizę opinii i oczekiwań konsumentów dotyczących marketingu mobilnego. Na tej podstawie marketerzy ...
-
Rynek mediów: trendy 2013
Międzynarodowy instytut badawczy Millward Brown, specjalizujący się w usługach budujących wzrost marek, ogłosił 12 grudnia br. swoje doroczne przewidywania dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych, w tym 10 głównych trendów, które w ostatnim czasie przybierają na sile. Zdaniem Futures Group (oddziału Millward Brown) głównym filarem dobrych planów ...
-
Cechy dobrego sprzedawcy
... kilka cech). Znacząco rzadziej wskazują na „wyniki finansowe sprzedaży (36%), czy „znajomość zasad negocjacji” (20%). – komentuje wyniki badań Kuba Antoszewski z Millward Brown. - Polski konsument jest coraz bardziej dojrzały, świadomy swych potrzeb oraz praw. Aby sprostać jego oczekiwaniom, a także osiągnąć wyniki finansowe, sprzedawca ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - sektor ubezpieczeń
... ” – stwierdziła Elspeth Cheung, kierująca działem wyceny marek na potrzeby rankingu BrandZ w instytucie Millward Brown Optimor. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii. Jest to jedyny ranking biznesowy, w którym ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - usługi B2B
... odbiło się na wartości tych marek. Ben Lloyd, stojący na czele działu Millward Brown Corporate, stwierdził: Firmy działające w sektorze B2B zaczynają zwracać dużą uwagę na ... „BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands” prowadzony przez firmę Millward Brown, która w ramach grupy WPP zajmuje się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018
... , technologii kierowania przekazu do różnych grup docelowych oraz ROI, a więc pomiarów poziomu zwrotu z inwestycji. Przed nami najnowsza z cyklicznych publikacji Kantar Millward Brown, której autorzy corocznie formułują prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych. Dziesiąta już edycja raportu rzuca światło na perspektywy, wyzwania i szanse ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2018 -
Najcenniejsze marki świata 2018 - rozrywka
... w kategorii rozrywkowej w najnowszej edycji dorocznego rankingu BrandZ™ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown. Zwycięzca osiągnął wzrost wartości swojej marki o 23%, dzięki czemu udało ... marek świata BrandZTM Top 100 opublikowanym przez WPP oraz Kantar Millward Brown Wśród marek zajmujących się wyłącznie rozrywką, Netflix (nr 61 wśród 100 ...
-
Recesja zmienia zachowania zakupowe
... swój obecny styl życia” – stwierdza Cécile Conaré, EuroQual Manager w instytucie Millward Brown. „Wielu ludzi sprawia sobie przyjemności, co pozwala im łatwiej ... przy użyciu metody IDEABLOG – społecznościowej platformy badawczej opracowanej przez instytut Millward Brown. Metodę tę wykorzystano do zbadania, w jaki sposób konsumenci radzą sobie w ...
-
Najbardziej znane marki w Polsce - Nokia liderem
Nowe badanie TrustR firmy Millward Brown wskazuje, że w Polsce największym zaufaniem i gotowością konsumentów do rekomendacji cieszy się marka Nokia. TrustR to nowy wskaźnik wspomagający zrozumienie i wzmacnianie więzi między konsumentem i marką. Nowe wyniki badań konsumenckich opublikowane przez firmę Millward Brown wskazują, że głównymi ...
-
Media cyfrowe - trendy na 2012 rok
... z coraz większą liczbą cyfrowych konsumentów, a sposób korzystania z tych technologii będzie silniej ukierunkowany na przyjemność i rozrywkę”. Poniżej prezentujemy trzy prognozy Millward Brown dla świata mediów cyfrowych na rok 2012. Gamification – duże marki chcą się bawić Gamification („gryfikacja”) to prosty pomysł – chodzi o zbudowanie ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - handel detaliczny
... obecnie jednym z najszybciej rozwijających się regionów – Walmart nabył tam sieć Massmart” – zwraca uwagę Peter Walshe, dyrektor ds. rankingu BrandZ w firmie Millward Brown. Atrakcyjność sektora detalicznego jest nadal wysoka. Tradycyjne sieci internetowe jak Amazon tworzą sklepy „w realu”, a firma Apple rozwinęła sieć punktów sprzedaży ...
-
Polacy a energooszczędność
... wiedzy Polaków nt. energooszczędnych rozwiązań stosowanych w domach i mieszkaniach. Badanie Energooszczędność w moim domu przeprowadziła pod koniec stycznia 2013 roku firma Millward Brown SMG/KRC na zlecenie przedstawicieli branży budownictwa zrównoważonego: IRA, NSG Group, Philips, Rockwool, Skanska Residential Development i Velux. Firmy te ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - handel detaliczny
... dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown Optimor. Ten detalista osiągnął wzrost wartości swojej marki o 34% (45,7 mld USD ... ., notując 5-procentowy spadek wartości (do 8,9 mld USD). Robin Headlee, wiceprezes Millward Brown Optimor, stwierdził: „Amazon odzyskał palmę pierwszeństwa dzięki temu, ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... odpowiednia alokacja budżetu pomiędzy różne ekrany pozwoli marketerom na zwiększenie zwrotu z inwestycji (wskaźnik ROI). Jedno z ostatnich badań przeprowadzonych przez firmę Millward Brown w Chinach wskazuje, że wskutek przeniesienia 40% budżetu telewizyjnego na reklamy emitowane na innych ekranach całkowity wskaźnik dotarcia wzrósł o 20%, a poziom ...
-
Multiscreen - antidotum na nudny program TV
... , komputerze przenośnym czy tablecie. Tak brzmi jeden z wniosków płynących z badania AdReaction 2014 zrealizowanego przez instytut Millward Brown. Tryb wieloekranowy zdecydowanie powszednieje. Jak jednak podkreśla Millward Brown, ekran ekranowi nierówny. Przedstawione wyniki badań oparte są na analizie zwyczajów konsumenckich z 30 krajów oraz ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny
... detalicznego w dziewiątym już dorocznym rankingu BrandZ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown Optimor. Zwycięzca osiągnął wzrost wartości swojej marki o 41%, dzięki czemu udało ... najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii. Jest to jedyny ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja
... wizji poszerzania swojej oferty” – stwierdziła Anastasia Kourovskaia, wiceprezes na region EMEA w instytucie Millward Brown Optimor. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii. Jest to jedyny ranking biznesowy ...
-
Dobry sprzedawca według Polaków
... ma się w praktyce? Polish National Sales Awards wraz z instytutem badawczym Millward Brown postanowili sprawdzić, jaki wizerunek handlowca wyłania się z opinii konsumentów. ... , Prezes PNSA. Informacje o badaniu Badanie Sprzedawcy oczami konsumentów zrealizował instytut Millward Brown dla PNSA w czerwcu 2014 za pomocą sondażu CAPIBUS, ogólnopolska, ...
-
Najcenniejsze marki europejskie 2015
... rzecz skóry i bardziej wyszukanych tkanin, aby uzasadnić swoją pozycję w segmencie luksusowym – stwierdził Peter Walshe, zajmujący stanowisko Global BrandZ Director w instytucie Millward Brown. Wśród kontynentalnych marek europejskich dobrze radzi sobie też sieć dyskontów ALDI, która wywindowała wartość swojej marki o 22%, do poziomu 11 ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016
... za media cyfrowe w Millward Brown. – Przewidujemy, że w roku 2016 reklamodawcy będą nakładać konteksty marketingowe na mapę podróży konsumenta, tworząc zintegrowaną całość, dzięki czemu sprzedaż i treści budujące wizerunek marek będą się wzajemnie uzupełniały zamiast ze sobą konkurować. Instytut Millward Brown przewiduje także inne ważne ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2016 -
Praca zawodowa kluczem do... Co mówi młode pokolenie?
... tym sport. Co jeszcze wynika z "Badania Młodych" - projektu, który Kantar Millward Brown zrealizował na zlecenie Provident Polska? Najmłodsza grupa ankietowanych (15-19 lat ... – wyjaśnia Kuba Antoszewski, rzecznik ośrodka Kantar Millward Brown. Badanie zrealizowane zostało techniką CAPI na ogólnopolskiej próbie n=759 przez Kantar Millward Brown ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... preferencję wobec otrzymania większej ilości informacji o marce” – zauważył Duncan Southgate, Global Brand Director odpowiedzialny za dział Media & Digital w firmie Kantar Millward Brown. Jak zaangażować pokolenie Z i zbudować z nim trwałą więź. Oto szereg wskazówek wynikających z badania AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z. Nie pomijaj mediów ...
-
Praca w niedziele? Jak najbardziej
... tygodnia. To główne wnioski z badania, które Millward Brown przeprowadził na zlecenie Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. Badanie Millward Brown pokazuje również, że dla 43% ... wypełnić w dni powszednie – dodaje dr Katarzyna Korpolewska. O badaniu Millward Brown: Badanie „Niedziela w Polsce” powstało na zlecenie Polskiej Organizacji Handlu ...
-
Przerwa na papierosa, czyli 31 mln zł dziennie
... . Palenie papierosów to zmora pracodawców. Badanie zrealizowane przez Kantar Millward Brown na zlecenie Work Service dowodzi, że 30% z nas to nałogowi palacze, ... zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut badawczy Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie 19-24 lipca 2017 r. Badanie zrealizowano ...