-
Kogo powinien przyciągać polski rynek pracy?
... Syrii, Iraku i Turcji), których widziałoby u nas 8% badanych. Metodologia badania: Dane zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut badawczy Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie 27 marca-2 kwietnia 2017 r. Badanie zrealizowano na próbie N=662 osób pracujących, bezrobotnych, uczących się oraz ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2017
... 6,3%. Informacja o badaniu: Liczebność próby: N=138 286. Grupa objęta badaniem 7-75 lat. Do badania wykorzystano dane o strukturze internautów pochodzące z badania NetTrack Millward Brown z I kwartału 2017r. i badania Maluchy z 2016r.
-
Niedobór pracowników blokuje rozwój firmy
... S.A. Metodologia badania: Dane prezentowane w ramach „Barometru Rynku Pracy VIII” zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut badawczy Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie 14-27 lipca 2017 r. Badanie zrealizowano na próbie pracodawców (N=300) dobranych w kwotach dla wielkości zatrudnienia, po ...
-
Rynek pracy: rekordowa rekrutacja pracowników
... Metodologia badania: Dane prezentowane w ramach „Barometru Rynku Pracy VIII” zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: 1) Pracowników – Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących (N=515) dobranej z ogólnopolskiej reprezentatywnej próby ...
-
Czy sytuacja na rynku pracy zakończy emigrację zarobkową?
... : Dane prezentowane w ramach raportu Migracje Zarobkowe Polaków VII zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut badawczy Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie 12-16 września 2017 r. Badanie zrealizowano na próbie N=636 osób pracujących, bezrobotnych, uczących się oraz przebywających ...
-
Jeśli emigracja zarobkowa, to Niemcy
... Dane prezentowane w ramach raportu Migracje Zarobkowe Polaków VII zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut badawczy Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie 12-16 września 2017 r. Badanie zrealizowano na próbie N=636 osób pracujących, bezrobotnych, uczących się oraz przebywających ...
-
Pracownicy z Ukrainy już deficytowi?
... w raporcie „Barometr Imigracji Zarobkowej – II półrocze 2017” zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Personnel Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracodawców – badanie pracodawców zostało przeprowadzone metodą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych w ramach dedykowanego ...
-
Praca szuka pracownika
... : Oferty pracy Co ciekawe, bardzo wiele osób chce pracować nawet po osiągnięciu wieku emerytalnego. Świadczą o tym wyniki ostatniego badania Kantar Millward Brown, z których wynika, że plany takie ma blisko 54 proc. Polaków. Powody? Przeważają te finansowe. Polacy pozostając na rynku pracy, chcą ...
-
Firmy i kandydaci pogubieni na rynku pracy
... zamieszkania), wyniki poddano procedurze ważenia. Maksymalny błąd pomiaru dla całej próby pracujących to +/-4,4%. Badanie zostało przeprowadzone przez instytut Kantar Millward Brown S.A. za pomocą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych CATIBUS w okresie 19-24.07.2017 r.
-
Kłamstwa w CV, kłamstwa podczas rozmowy
... , co oznaczało wzrost o 37% r/r. Metodologia badania: Dane prezentowane zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowano na próbie osób pracujących (N=636) dobranej z ogólnopolskiej reprezentatywnej próby dorosłych Polaków N=1000(dobranych zgodnie ze strukturą ...
-
Podwyżki, nadgodziny i Ukraińcy. Co na brak pracowników?
... 8,7% badanych. Metodologia: Dane prezentowane w ramach Barometru Rynku Pracy IX zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zrealizowano na próbie pracodawców (N=300) dobranych w kwotach dla wielkości zatrudnienia, po 100 wywiadów dla firm małych (10-49 pracowników), średnich ...
-
Rynek pracy: masowe rekrutacje i podwyżki
... S.A. Metodologia badania: Dane prezentowane w ramach Barometru Rynku Pracy IX zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracowników – Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących (N=580) dobranej z ogólnopolskiej reprezentatywnej próby ...
-
Zmiany w emeryturach dotykają nie tylko emerytów
... Kubisiak, Dyrektor ds. Analiz Work Service S.A. Metodologia: Prezentowane dane zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zrealizowano na próbie pracodawców (N=300) dobranych w kwotach dla wielkości zatrudnienia, po 100 wywiadów dla firm małych (10-49 pracowników), średnich ...
-
Emigracja zarobkowa. Częściej Holandia niż Wielka Brytania
... badania: Dane prezentowane w ramach raportu Migracje Zarobkowe Polaków zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut badawczy Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie 20-29 marca 2018 r. Badanie zrealizowano na próbie N=708 osób pracujących, bezrobotnych, uczących się oraz przebywających ...
-
Emigracja zarobkowa mniej popularna, ale...
... : Dane prezentowane w ramach raportu Migracje Zarobkowe Polaków VIII zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut badawczy Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie 20-29 marca 2018 r. Badanie zrealizowano na próbie N=708 osób pracujących, bezrobotnych, uczących się oraz przebywających ...
-
Działalność B+R potrzebuje przyspieszenia
... Co zrobić, aby B+R w naszym kraju wreszcie ruszyły? Przed nami rezultaty badania, którego przeprowadzenie firma Ayming Polska zleciła agencji badawczej Kantar Millward Brown. Jego autorzy poszukiwali informacji na temat prowadzonej przez rodzime przedsiębiorstwa działalności badawczo-rozwojowej, znajomości ulgi na B+R oraz poziomu korzystania z tej ...
-
Aplikacje zakupowe walczą o klienta
... z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Dane o populacji mobinautów, czyli internautów korzystających z internetu przez urządzenia mobilne, są dostarczane przez instytut Kantar Millward Brown.
-
Brak pracowników blokuje nowe kontrakty i inwestycje
... . Metodologia badania: Dane prezentowane w ramach „Barometru Rynku Pracy X” zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut badawczy Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie 18-27 lipca 2018 r. Badanie zrealizowano na próbie pracodawców (N=305) dobranych w kwotach dla wielkości zatrudnienia, po ...
-
Rynek pracy: czy ktoś się jeszcze boi bezrobocia?
... S.A. Metodologia badania: Dane prezentowane w ramach Barometru Rynku Pracy X zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: • Pracowników: Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących (N=554) dobranej z ogólnopolskiej reprezentatywnej próby ...
-
Czy zmiana pracy kogoś jeszcze interesuje?
... Metodologia badania: Dane prezentowane w ramach Barometru Rynku Pracy X zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących (N=554) dobranej z ogólnopolskiej reprezentatywnej próby dorosłych Polaków N=1000 (dobranych zgodnie ze strukturą populacji ...
-
Emigracja zarobkowa: kierunek północ?
... badania: Dane prezentowane w ramach raportu Migracje Zarobkowe Polaków zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut badawczy Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie 19-23 września 2018 r. Badanie zrealizowano na próbie N=593 osób pracujących, bezrobotnych, uczących się oraz przebywających ...
-
Przestajemy myśleć o emigracji zarobkowej?
... badania: Dane prezentowane w ramach raportu Migracje Zarobkowe Polaków zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut badawczy Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie 19-23 września 2018 r. Badanie zrealizowano na próbie N=593 osób pracujących, bezrobotnych, uczących się oraz przebywających ...
-
Pracownicy z Ukrainy chcą do nas wrócić, ale nie na stałe
... w raporcie „Barometr Imigracji Zarobkowej – II półrocze 2018” zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Personnel Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown. Badanie pracodawców zostało przeprowadzone metodą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych CATI. Próbę pracodawców N=300 dobrano w kwotach dla wielkości zatrudnienia, po ...
-
Relokacja za pracą? Nie, dziękuję
... badania: Dane prezentowane w ramach raportu Migracje Zarobkowe Polaków zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut badawczy Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie 19-23 września 2018 r. Badanie zrealizowano na próbie N=593 osób pracujących, bezrobotnych, uczących się oraz przebywających ...
-
Pracownicy lubią się angażować w akcje charytatywne
... zapewniać swoim podwładnym możliwość realizacji w tym obszarze. Potwierdzeniem tego mogą być chociażby wyniki badania „Wszyscy jesteśmy Mikołajami” zrealizowanego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, które pokazuje, że aż 90 proc. firm zaprasza pracowników do udziału w akcjach charytatywnych ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 49/2019
... . Z drugiej strony konkurowanie o wyspecjalizowane kadry jest dla nich w tej chwili jednym z większych wyzwań. W badaniu przeprowadzonym na potrzeby raportu przez Kantar Millward Brown aż 89 proc. firm wskazało, że dostęp do wykwalifikowanych pracowników to kluczowy czynnik przesądzający o ich sukcesie, zaraz obok wysokiej jakości ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2005
Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ...
-
Rynek mediów i reklamy I 2006
Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wynosi 81,0 punktów i wzrósł w stosunku do poprzedniej fali badania o 0,25 (w październiku 2005 r. wynosił 80,75). Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Magazynu "Brief" w styczniu br. Utrzymujący się od kilku miesięcy wysoki ...
-
Jak planowaliśmy wypełnianie PIT?
Polacy chętnie korzystali z nieodpłatnej pomocy przy wypełnianiu formularza PIT - wynika z badania przeprowadzonego przez instytut MillwardBrown SMG/KRC w ramach sondażu CAPIBUS. W badaniu ogólnopolskim typu CAPIBUS, opartym na losowej próbie dorosłych Polaków i przeprowadzonym na początku kwietnia, pytano respondentów, w jaki sposób zamierzają ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2006
25 lipca br. w Polskiej Radzie Biznesu odbyło się ogłoszenie wyników XI fali badania BriefIndex. Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex - wzrósł o 0,75 punkta i obecnie wynosi 75,00 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Utrzymujący się od kilku ...
-
Gazeta Wyborcza: wysoki poziom czytelnictwa
Gazeta Wyborcza miała najwyższy poziom czytelnictwa, spośród wszystkich dzienników - wynika z danych (za okres grudzień 2006 - maj 2007 r.) PBC przygotowanych przez instytut MillwardBrown SMG/KRC. Gazeta Wyborcza miała w tym okresie czytelnictwo na poziomie 20,05 proc., Fakt - 19,2 proc., Super Express - 9,06 proc., Metro - 8,36 proc., Dziennik - ...
-
Korzystanie z Internetu a sektor MSP
Internet w sektorze MŚP jest dosyć popularny. Z sieci korzysta blisko 81% badanych firm, 71% korzysta z poczty e-mail w celach biznesowych. Jednak jedynie co druga firma (51%) ma swoją wizytówkę w sieci zawierającą podstawowe informacje; własną stronę internetową ma nieco mniej niż połowa (47%). Spośród firm nie posiadających własnej witryny, aż ...
-
Marketing zintegrowany w Polsce
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i MillwardBrown SMG/KRC opracowały pierwszy polski standard pomiaru kanałów Marketingu Zintegrowanego. Po raz pierwszy został on zastosowany przy realizacji Polskiego Badania Marketingu Zintegrowanego. Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego – nowa inicjatywa SMB i MillwardBrown SMG/KRC stanowi przykład ...
-
Jazda samochodem a rozmowy przez telefon
26 listopada 2009 r. ruszyła ogólnopolska kampania "Dajemy Ci wolną rękę", zainaugurowana przez Nokia Poland. Ma ona zachęcać kierowców rozmawiających przez telefon trzymany przy uchu do korzystania z alternatywnych rozwiązań, które pozwolą zwiększyć bezpieczeństwo jazdy. W ramach kampanii w listopadzie 2009 roku instytut MillwardBrown SMG/KRC ...
-
Rodziny zastępcze nie mają pieniędzy
Fundacja Świętego Mikołaja - wspólnie z Instytutem Badawczym MillwardBrown SMG/KRC - na zlecenie Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej zbadała, na jakie bariery napotykają osoby, które chcą zostać rodzicami zastępczymi. Jak wynika z analizy, aż 31% respondentów za największą przeszkodę uważa nadmiar biurokracji i niskie wsparcie finansowe (27 ...