-
Internet w Polsce I-XII 2008
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta z 16,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń - grudzień 2008 roku na próbie 21556 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Rynek mieszkań 2009: preferencje nabywców
... i preferencje nabywców” został opracowany przez firmę Nowy Adres S.A. (dawniej The Report Sp. z o.o.) przy współpracy z instytutem badawczym Millward Brown SMG/KRC. Pierwsza część badania dotycząca potencjału rynku mieszkaniowego w 5 aglomeracjach Polski: krakowskiej, poznańskiej, trójmiejskiej, warszawskiej i wrocławskiej została przeprowadzona ...
-
Wyniki Megapanel XII 2008
... się w zestawieniu. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=17 092. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2008
... w listopadzie pozycję 10. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=17092. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wyniki Megapanel I 2009
... 10 w styczniu. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=17 410. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2009
... z pierwszej dziesiątki zestawienia. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=17410. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Sytuacja na rynku nieruchomości 2009
... oraz ułatwienia dla inwestorów (proinwestycyjne rozwiązania prawno-podatkowe). Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone w formie panelu eksperckiego, przez firmę badawczą Millward Brown SMG/KRC, na zlecenie kancelarii Krawczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa, w listopadzie 2008 roku. Realizowane było metodą wywiadu telefonicznego – CATI ...
-
Wyniki Megapanel II 2009
... komunikator Flircik. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=18 083. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2009
... miejscu 10 w lutym. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=18083. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wyniki Megapanel III 2009
... miejsce 10. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 18 079. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2009
... na pozycji 9. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=18 079. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wyniki Megapanel IV 2009
... na pozycji 7. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 18 438. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2009
... miejscach 8 i 10. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=18 438. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wyniki Megapanel V 2009
... komunikatora Konnekt. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 18 292. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2009
... niespełna 2 proc. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=18 292. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wyniki Megapanel VI 2009
... dziesiątki zestawienia. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 17 786. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2009
... się niebawem. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=17 786. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wyniki Megapanel VII 2009
... 10 Konnekt. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 17 290. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2009
... badaniu Megapanelu. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=17 290. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Mikroblogi coraz popuplarniejsze
... oglądalności witryn z niestandardowego drzewka agregatów "Serwisy mikroblogingowe" autoryzowanego przez Gemius SA. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej przez PBC.
-
Wyniki Megapanel VIII 2009
... się w rankingu. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 900. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2009
... przetasowania o 1 oczko. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 900. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Branża turystyczna a potencjał Internetu
49% Polaków w wieku 15+ deklaruje korzystanie z Internetu, wynika z zakończonego w kwietniu 2009 roku badania Net Track firmy Millward Brown SMG/KRC. Daje nam to blisko 14,8 mln świadomych konsumpcyjnie Polaków. Dalsze analizy pokazują, że 74% polskich internautów korzysta z sieci codziennie ...
-
Polscy internauci mówią politykom NIE
... . Ponad 5 milionów wyborców gotowych już dziś oddawać głosy w sieci, może zadecydować o wygranej ugrupowania, które odpowie na ich potrzeby. Kuba Antoszewski, Millward Brown SMG/KRC W przypadku absencji wyborczej można mówić o dwóch jej przyczynach. Jest tzw. absencja zawiniona, czyli wynikająca ze świadomego, mniej lub bardziej ...
-
Wyniki Megapanel IX 2009
... 10 w sierpniu). Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 939. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2009
... 19 w sierpniu). Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 939. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Branża piwna nie boi się kryzysu
... . spadek sprzedaży w stosunku do 2008 r. A tymczasem kolejna grupa browarów dochodzi do wniosku, że nie będzie katastrofy. Z badań przeprowadzonych przez SMG/KRC Millward Brown na zlecenie Kompanii Piwowarskiej wynika, że Polacy w dobie kryzysu chętniej rezygnują z czasopism, ubrań, sprzętów domowych czy podróży niż z ulubionego piwa ...
-
E-marketing coraz popularniejszy
... kraju na reklamę trafi do internetu, składając się na sumę 1 mld zł. Warto zwrócić również uwagę na fakt, że wg Millward Brown SMG/KRC aż 53% krajowych firm nie posiada swojej strony www. Jest to znacząca nisza, którą mogą wykorzystać nie tylko webmasterzy ...
-
Wyniki Megapanel X 2009
... się miejscami. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 667. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2009
... miejscu 19. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 667. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Polskie domy bogate w nowe technologie
... WWW – słuchamy internetowych stacji radiowych, oglądamy filmy korzystamy z serwisów społecznościowych, przesyłamy zdjęcia" - mówi Mariusz Piaseczny z D-Link. "Z prowadzonych przez Millward Brown badań w różnych krajach europejskich w 2009 roku wynika, że Polscy konsumenci stosunkowo lepiej radzą sobie z kryzysem gospodarczym, niż mieszkańcy innych ...
-
Wyniki Megapanel XI 2009
... poniżej 1 proc. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 497. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2009
... Gazeta.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 497. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium
... na zakup. Strukturę tej grupy (a co za tym idzie i próby), wg płci i wieku, oparto na danych badania TGI Index firmy Millward Brown SMG/KRC. Grupa ta stanowi 38,6% całej próby badania TGI, co w przeliczeniu na populację Polaków w wieku 15+ daje 11,64 miliona ...
-
Wyniki Megapanel XII 2009
... poniżej 1 proc. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 17 949. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.