-
Fiat największym reklamodawcą
... środków przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję zajął General Motors Polska, który przeznaczył na reklamę 8 mln 316 tys. zł. (19,9 procent). Na ... Poland (5 mln 178 tys. zł, 12,4 procent), Renault S.A.R.L. Polska (4 mln 684 tys. zł, 11,2 proc.) oraz Citroen Polska (3 mln 29 tys. zł, 7,2procent). W sumie całość wydatków ...
-
Reklama w motoryzacji V 2005
... na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję obroniła firma Renault S.A.R.L. Polska, która przeznaczyła na reklamę 6,7 mln zł (11,8 procent). Kolejne miejsca ... General Motors Polska (28,7 mln zł, 11,1 procent), Toyota Motor (22,6 mln zł, 8,7 procent), Citroen Polska (21,8 mln zł, 8,4 procent) i Skoda Auto Polska (20,4 mln zł ...
-
Centra handlowe: Indeks Obrotów PRCH
... im kategorii i wyciągać odpowiednie wnioski. Wkrótce PRCH zaprezentuje najemcom indeks z podziałem na kategorie, takie jak: moda i akcesoria, usługi, restauracje, sklepy specjalistyczne, zdrowie i uroda itp. Polska Rada Centrów Handlowych jest organizacją non-profit. Od 2003 roku zrzesza firmy i osoby pracujące w branży nieruchomości centrów ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... Internet. Jak podkreśla Jakub Potrzebowski, wiceprezes holdingu Group One, do którego należy Equinox Polska, 2014 rok przynosi bardziej optymistyczne prognozy, szczególnie w porównaniu z kilkoma ostatnimi ... kosztami dotarcia oraz do Internetu – oceniają analitycy Equinox Polska. Jakub Potrzebowski przyznaje, że zmiana polityki handlowej Grupy ...
-
Europejskie standardy reklamy online
... wprowadzeniem standaryzacji były postulaty media plannerów, handlowców i reklamodawców domagających się systematyzacji oraz zwiększenia efektywności. Jak mówi Dominik Kaznowski, Wiceprezes IAB Polska – "European Online Ad Formats jest zbiorem rekomendowanych parametrów form reklamowych, które będą obowiązywały użytkowników sieci EIAA oraz IAB. Ta ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2005
... wyasygnowanych na reklamę aut osobowych w mediach. Drugą pozycję zdobyła firma Renault S.A.R.L. Polska, która przeznaczyła na reklamę 3,9 mln zł (12,5 procentowy udział). Kolejne ... Polska (42,9 mln zł, 12 proc.), która wyprzedziła kolejno Renault S.A.R.L. Polska (37,7 mln zł, 10,6 proc.), Toyota Motor (33,7 mln zł, 9,5 proc.), Citroen Polska (31,3 ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... przynieść wzrost gospodarczy na poziomie 5,5 proc. rocznie, w następstwie czego prognozy dla rynku reklamy są równie optymistyczne. Jacek Olechowski, prezes IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, przyznaje, że są to zdecydowanie dobre wieści dla utrzymujących się głównie z reklamy mediów, zapewniając równocześnie, że analogicznego ...
-
Aktywność fizyczna w wydaniu Polaków
Moda na zdrowy styl życia dotarła również do Polski – siłownie i kluby fitness nie świecą pustkami. TNS Polska przygotował raport "Aktywność ... rozwoju w Europie.”– komentuje wyniki badania Artur Gontarczyk, Senior Research Executive w TNS Polska, autor projektu. Zajmując się aktywnością fizyczną należy również wspomnieć o szerszym trendzie, który ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... , Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska, IDG, IDM Net, Infor Ekspert (częściowo szacowane), Interia.pl, Iplex (szacowane), Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2016
... odnoga Nord Streem-u prowadząca do Czech, po stronie niemieckiej , wzdłuż granicy z Polską. Polska sprzeciwiała się tym decyzjom. Rosyjski gaz dla Europy. Rosja zaproponowała przedłużenie do ... dobre, a blisko co drugi jako dobre[2]. Przyczynia się do tego także moda na tzw. „bycie fit”. Nawyki prozdrowotne wykluczają bowiem palenie papierosów czy ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... Account Director z domu mediowego Codemedia. - Z przygotowanego przez Ceneo.pl i TNS Polska raportu „E-zakupy 2016” wynika, że już połowa z nas decyduje ... uplasowały się: Bon Prix, Tchibo, Eobuwie.pl, Grupa Wirtualna Polska, Heligo Polska (właściciel Enbutique.com), Polska Press Grupa i Ucando - internetowy sklep motoryzacyjny. Inwestycje w promocję ...
-
Ciepła posadka czy własny biznes?
... moda. Ze zrealizowanego na zlecenie Providenta badania „Finanse Polaków” wynika, że marzenia o byciu na swoim towarzyszą ... na pewno dobry plan i wsparcie ze strony bliskich – mówi Agnieszka Kłos, członek zarządu Provident Polska. Chcemy niezależności w biznesie, ale obawiamy się formalności Skłonność do przedsiębiorczości maleje wraz z wiekiem. Im ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... ZPR Media, Havas Media, IDG, Interia, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polska Press Grupa, Publicis Groupe, Re:define, Ringier Axel Springer Polska, Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Dane ...
-
Reklama w motoryzacji I 2005
... zajęła w styczniu firma Citroen Polska - informuje Instytut Samar, powołując się na badania firmy Expert-Monitor. Według zestawienia ... pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę prawie 4,2 mln zł (11,2 procent). Kolejne miejsca zdobyły firmy Renault S.A.R.L. Polska (3,7 mln zł, 10,1 procent), Honda Poland (3,4 mln ...
-
Co czwarty Polak robi zakupy przez Internet
... się, że przez Internet częściej kupują mężczyźni (29% vs. 22%). Moda na okazje? W sklepach online i na aukcjach internetowych produkty są znacznie tańsze niż ... badanie polskich konsumentów przeprowadzone przez GfK Polonia na zlecenie Loyalty Partner Polska operatora Programu Bonusowego PAYBACK. Celem projektu było uzyskanie pełnego obrazu polskich ...
-
Aliexpress wchodzi do Polski. Co już wiadomo o tym debiucie?
... odwiedzających pochodzi z Facebooka. Na Facebooku działa zamknięta grupa Aliexpress Polska (166 tyś. użytkowników), a fanpage CiekawostkiAli ma 67 tyś. fanów ... konkurencja. Aliexpress może powoli wchodzić w porozumienia z dużymi korporacjami – zarówno z międzynarodowymi (gdzie Polska będzie „jednym z rynków w pakiecie”) albo polskimi dużymi firmami, ...
-
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... i zrezygnowano z reklam zawierających ciężkie animacje. Po wprowadzeniu zmian poinformowano o nich użytkowników adblocków. Wydawca rozpoczął również testy alternatywnych sposobów wyświetlania reklam. Polska Na naszym podwórku walka z adblockami wkroczyła na nowy poziom za sprawą portalu Onet.pl. Jeden z największych e-wydawców nad Wisłą zablokował ...
-
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
... przypadku gastronomii za ponad połowę wszystkich wydatków odpowiadali McDonald’s Polska oraz Amrest. Liderami wśród touroperatorów okazały się Rainbow Tours i Nowa ... dużych reklamodawców wydatki na reklamę ograniczyli jedynie: Amrest (branża gastronomia), Neckermann Polska Biuro Podróży (branża biura podróży) i PKP Intercity (branża ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... Polsat, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska, Havas Media, IDG, Infor Ekspert (częściowo szacowane), Interia.pl, IPG Mediabrands, LEADR, Media Impact, Money.pl, NetSprint, Novem, OMD, Polskapresse ...
-
IBRiS: 4 na 10 Polaków sceptycznie podchodzi do zmian klimatu
... być ustalenia opracowanego przez IBRiS raportu „Zielony potencjał społeczny. Polska i Europa Środkowo-Wschodnia”, z którego wynika, że świadomość zmian warunków klimatycznych towarzyszy ... jedynie chwilowa moda. W opinii 27 proc. zmiany klimatu są procesami naturalnymi i nie zależą od działalności człowieka, a 21 proc. jest zdania, że Polska jest ...
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
... bardziej liczącą się siłę nabywczą na rynku – mówi Michał Pietruszka z Mobiem Polska, agencji specjalizującej się w reklamach w grach mobilnych. Które kanały angażują pokolenie ... będą skuteczniejsze i w pełni mierzalne – mówi Radosław Włoda, Dyrektor Handlowy w Mobiem Polska. Z kolei Tik Tok postrzegany jako platforma rozrywkowa dla dzieci, teraz ...
-
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
... , elektronika, książki, moda i turystyka. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie działania zastosować, aby usprawnić User Experience użytkowników mobilnych? Które z branż nie szczędziły pieniędzy na działania reklamowe w mediach? Które kanały komunikacji zanotowały najwyższe wzrosty? Wyniki 2-giej edycji badania Google Polska i e-point pokazują ...
-
Depilacja wg Polek
... że depilacja nóg to nie żadna moda, ale obowiązujący standard. Acxiom Polska postanowił zająć się tym, wbrew pozorom nie tylko wakacyjnym tematem ... 1,5 mln kobiet, które wypełniły Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług Acxiom Polska. Najpopularniejszym sposobem usuwania niechcianego owłosienia jest stosowanie zwykłych, jednorazowych ...
-
Reklama w Internecie 2010
... równomierny. Jak wynika z reklamowego podsumowania minionego roku, przygotowanego przez IAB Polska w ramach raportu AdEx 2010, najbardziej popularna reklama display, czyli w najprostszym ujęciu - ... wciąż spory, czego analitycy nie ukrywają. W tym roku - jeśli Polska pójdzie śladem bardziej dojrzałych rynków europejskich – możemy spodziewać się ...
-
Europejczycy a mobilny Internet 2011
... zapewnia komunikacja z klientami poprzez media mobilne. Badania te znacznie ułatwią firmom precyzyjne określenie najlepszych sposobów dotarcia do klientów”. Najważniejsze wnioski - Polska W Polsce odsetek użytkowników mediów mobilnych wśród właścicieli telefonów komórkowych wzrósł z 14% w 2010 r., do 18% w 2011 r. Mimo to Polskiego rynku wciąż ...
-
Budowa CH Łacina w Poznaniu ruszy niebawem
... Na zewnątrz budynku pojawią się punkty restauracyjne wraz z ogródkami zimowymi i letnimi. Moda znajdzie się na pierwszym piętrze (z wyjątkiem lokali zajmujących dwa ... odwiedzających stolicę Wielkopolski. „Zielone” centrum handlowe O niekonwencjonalnym podejściu Apsys Polska do poznańskiej inwestycji świadczy także położenie szczególnego nacisku ...
-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
... oraz Wallpaper (uCTR: 2%). – Reklama internetowa jest przyszłością globalnego marketingu. Wyniki raportu AdMonitor za III kwartał 2012 roku pokazują, że Polska systematycznie zmierza w kierunku zachodnich sąsiadów. Działania promocyjne realizowane za pośrednictwem sieci nie tylko umożliwiają interakcję z użytkownikami, ale również angażują odbiorcę ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... w świątecznym nastroju spoty Rafaello. Wydatki drugiego na liście "top 5" w branży spożywczej Nestle Polska sięgnęły blisko 21 mln zł. Środki przeznaczone tylko na telewizyjną promocję wafelka Princessa "w nowej ... ) - w badanym okresie było to ponad 15 mln zł. Czwarty w kolejności Mars Polska wydał ponad 13 mln zł - tyle samo, co rok temu. Z kolei ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... ziarna sprowadził z krajów Basenu Morza Czarnego oraz z Francji. W tych dostawach uczestniczy też Polska, która sprzedała do Egiptu 60 tys. ton pszenicy. Kraje unijne uzgodniły ... funduszu pomocowego dla syryjskich uchodźców, przebywających w Turcji o wartości 3 mld euro. Polska składka do tego funduszu wyniesie 57 mln euro. Informacje na całym ...
-
Amazon porywa Polaków. Dyskutujemy o nim 3 razy częściej
... razy. Facebookowe strony "Pracownicy Amazon" i "Solidarność Pracowników Amazon Polska" to jedne z największych internetowych społeczności skupiających osoby ... materiałach fotograficznych związanych z Amazonem królują e-booki i czytniki Kindle, muzyka, i moda. A jakie produkty dostępne w ofercie Amazona są popularne w pozostałych dyskusjach ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
... zł). Kolejne pozycje zajmują: Bank Millennium, PKO BP, Vivus Finance, Provident Polska, Euro Bank, Alior Bank i Visa Europe. W porównaniu rok do roku, ... WBK. Wśród instytucji finansowych najwięcej na promocję wydały: Vivus Finance, Provident Polska i Wonga.pl. W kategorii ubezpieczenia prym wiodły: Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2017
... szansę podtrzymać wysoki apetyt na ryzyko na rynkach. A po nas choćby potop. Polska w unijnych rankingach. Często w zbyt optymistycznym nastroju wydajemy miliardy na prace rozwojowe ... kolejno Dania, Finlandia i Holandia, a tuż za nimi są Szwecja i Wielka Brytania". "Polska uplasowała się dopiero na 20. miejscu zaraz po Słowacji, Litwie i Łotwie. Na ...
-
Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online
... Skyscraper (75 proc. i 29,6 sek.) oraz Halfpage (71 proc. i 31,6 sek.). Ogólnie Polska, z wynikiem na poziomie 50 proc., znalazła się na końcu europejskiej stawki jeśli ... plasujemy się mocno poniżej tej średniej – mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager, Meetrics Polska - Trudno więc mówić o pozytywnym trendzie. Potrzebna jest praca u podstaw, nad ...
-
Połowa Polaków chce pracować w zagranicznej firmie
... z najnowszego badania „Firmy z kapitałem francuskim w ocenie pracowników” przeprowadzonego przez Nielsen Polska. Francja to drugi największy inwestor zagraniczny w Polsce. Szacuje ... wino 11%, żaby 8%, ślimaki, ser) oraz „francuskiego” stylu życia (romantyzm, elegancja, moda). Jedynie 35% Polaków było we Francji, a tylko 12% pracowało we francuskiej ...
-
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
... 50 proc., jednak czas kontaktu z reklamą wyniósł aż 39,9 sek. Ogólnie Polska, z wynikiem na poziomie 54 proc., poprawiła swoją pozycję, jednak wciąż plasuje się ... dobry prognostyk dla sytuacji w całym 2019 roku - komentuje Tomasz Piątkowski, Country Manager, Meetrics Polska - Trzeba jednak pamiętać, że wskaźniki nadal dalekie są od poziomów, które ...