-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... ze sposobu, w jaki ich firma sprzedaje do sklepów detalicznych swoje nowe produkty. Dane o klientach są dziś niezbędne do wdrożenia personalizowanej i zautomatyzowanej ... reklamę w tradycyjnych mediach, ograniczą reklamę z użyciem poczty (spadek o 18%), nakłady na reklamy w TV (spadek 16%), a także na wsparcie poprzez telefoniczne infolinie (spadek o ...
-
Cyberataki: w III kw. phishing nieco osłabł, ale miał godnych następców
... sieciowej. Popularnością wśród cyberprzestępców cieszy się również omijanie narzędzi blokujących reklamy. Na przykład w ostatnim kwartale inżynierowie FortiGuard Labs zaobserwowali ... starają się być o krok przed profesjonalistami z dziedziny cyfrowego bezpieczeństwa. Opracowują nowe złośliwe oprogramowanie i ataki zero-day, ale nie rezygnują ze ...
-
Ataki na macOS: uwaga na złośliwe dodatki do Safari
... o aktywności w sieci, podstawiać reklamy na odwiedzanych stronach i przekierowywać wyniki wyszukiwania. Wyścig z zabezpieczeniami Wprowadzone przez Apple funkcje systemu macOS oraz przeglądarki Safari blokują tego typu programy, dlatego oszuści zaktualizowali swój sposób działania. Nieustannie usuwają i tworzą nowe konta deweloperskie, aby uniknąć ...
-
Cyberbezpieczeństwo: Polska znowu poza TOP20 najbezpieczniejszych krajów
... program ładujący złośliwe oprogramowanie. W ostatnich miesiącach odkryto jego nowe warianty ze znacznymi zmianami funkcjonalnymi, które umożliwiają Valakowi działanie ... urządzeń mobilnych czołowym zagrożeniem jest xHelper, czyli malware wyświetlający reklamy i pobierający inne szkodliwe oprogramowania. W pierwszej trójce znalazły się również ...
-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
... i kupujących? Jakim trendom uległo w pandemii dostarczanie paczek? Która kategoria, jeśli chodzi o nowe sklepy internetowe, stała się pandemicznym hitem e-commerce? Mija rok od momentu, ... pandemią. W maju ubiegłego roku Shoper policzył, że wydatki sprzedawców na reklamy Facebook Ads, wzrosły w porównaniu ze styczniem aż o 142 proc.! Ewidentnie ...
-
CERT Orange Polska: 2020 rok pod znakiem phishingu
... powiedział Piotr Jaworski, członek zarządu Orange Polska ds. Sieci i Technologii. Stare i nowe oblicza phishingu Z najnowszego raportu CERT wynika, że w 2020 roku najpopularniejszym typem ... podacie potwierdźcie wiarygodność tej osoby. Nie klikajcie w sensacyjne reklamy i bannery. Zawsze instalujcie aplikacje tylko z pewnych źródeł. Aktualizujcie ...
-
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
... osiągnięcie wcale nie będzie łatwe. Pomocne w takim podejściu mają być nowe, zwinne (agile) struktury marketingowe, bazujące na interdyscyplinarnych zespołach, wykorzystujących ... i wykorzystywania danych, aby dalej móc skutecznie i angażująco adresować reklamy. Wyniki badania Deloitte pokazują, że marki, które cechuje ponadprzeciętny wzrost, ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... proc. konsumentów znacznie częściej decyduje się na sprawunki online. Rozwój e-commerce generuje nowe potrzeby. Szybkie zmiany sprawiają, że platformy sklepowe i sklepy ... zakupów, płci. Jak twierdzą eksperci, inteligentne rekomendacje (takie jak np. Reklamy Google od IdoSell) to dopiero początek wykorzystywania AI w e-commerce. Wyszukiwanie głosowe ...
-
Kim jest polski respondent badania CAWI?
... całym świecie obserwujemy rosnącą popularność stosowania technik online i pojawiające się nowe możliwości ich wykorzystywania. Wg danych za 2021 rok regularne wykorzystywanie ... sklepach produkty, które oceniali w ankietach, 51% panelistów lubi widzieć w mediach oceniane reklamy, 45% panelistów uważa, że udział w badaniach zmienia świat na lepsze, 26 ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... (64 proc.) zgadza się ze stanowiskiem, że „influencerzy są jak chodzące reklamy, które kierują się chęcią zysku i nie sprawdzają promowanych marek i produktów”. Zdecydowana ... : gier, rozrywki, podróży czy mody. Z tematów ogólnych zajmuje ich psychologia czy nowe technologie. Przy czym widać, że dziewczyny followują zupełnie inne treści niż faceci – ...
-
Jakie motywacje stoją za dezinformacją?
... opinii publicznej w błąd. Jednak przejście do „ery cyfrowej” stworzyło nowe wyzwania i nowe aspekty, które wcześniej nie istniały – czytamy w raporcie EU DisinfoLab, ośrodka ... dla własnej korzyści, po osoby i grupy chcące wykorzystać model biznesowy reklamy internetowej w celu osiągnięcia zysku – ostrzegają autorzy raportu EU DisinfoLab. ...
-
Czy można jeszcze taniej?
... jak i oferta bardzo się urozmaiciły. Uruchomiono kilka nowych sposobów targetowania reklamy, oprócz już istniejących są to: - limity odsłon w ciągu dnia - emisja bannera co x ... uległy warunki na jakich serwisy internetowe współpracują z siecią. Zainstalowane zostało także nowe, specjalnie stworzone na potrzeby systemu oprogramowanie statystyczne, ...
Tematy: sieci reklamowe -
Edukacja informacyjna (informatyczna) - czy to "rzecz pospolita"?
... , ale czas antenowy najlepszej oglądalności w całości sprzedany jest na dochodowe reklamy lub priorytety niuansów walki politycznej. Na nic się przyda dobre ... gdy stworzy mu się warunki poznania nowych możliwości edukacyjnych, jakie stwarzają nowe technologie. Dopóki priorytet edukacji nie uzyska konsensusu jakiegoś powszechnego PAKTU DLA EDUKACJI ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Październik 2003
... przeciwko przeziębieniom i grypie, a koncerny farmaceutyczne prześcigają się w pomysłach na nowe kampanie promujące leki. W porównaniu do września zwiększyła się także ilość ogłoszeń ... miesiącem zamieścili także pracodawcy z branż: hotelarsko - gastronomicznej, usług oraz mediów i reklamy. Praca - Stanowiska W październiku nie zmieniły się trendy w ...
Tematy: -
Wydatki na reklamę w 2003 r.
... %*). Co ciekawe, prawie 1/3 tego wzro-stu wygenerowały nowe magazyny wprowadzone na rynek w 2003 roku. * Wyliczenia szacunkowe – dane wymagają urealnienia ze względu na bardzo duży rozwój monitoringu w 2003 roku. **Kolumna zawiera dane bez uwzględnienia typów reklamy, które nie były monitorowane w 2002 roku. (bez ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama -
Wyzwania public relations 2004
... public relations nie może nie dostrzegać zmian w marketingu. Musi posiąść nowe umiejętności, narzędzia i argumenty, aby nie stracić fotela w sali posiedzeń ... monitorowany - trafia do prasy. Będzie potrzebować danych statystycznych, które można porównać z badaniami reklamy, promocji sprzedaży i marketingu. Słowem - zmieniaj się albo zgiń. 10. Ponieważ ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2004
... nie zmniejszy się znacząco w 2004 roku. Na rynek pracy wejdą nowe roczniki z wyżu demograficznego, kończące studia i szkoły średnie, dlatego nawet otwarcie rynków ... klinik. Zwiększyła się także liczba ogłoszeń pochodzących z branży mediów i reklamy. i wyniosła prawie 10% wszystkich ogłoszeń. Pracowników rekrutowały agencje reklamowe, wydawnictwa ...
Tematy: -
Ekstranet dla zaufanych i wybranych
... Część z nich, tak jak ERA (Polska Telefonia Cyfrowa) czy też Biuro Reklamy TVP S.A. już wykorzystują w swoich działaniach handlowych i marketingowych ekstranety. OD CZEGO ... siła napędowa handlu elektronicznego w relacji B2B, które nadają działalności firm nowe oblicze. Jak skrupulatnie wyliczał EDS, koszt jednej transakcji w ekstranecie został ...
-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2004
... warunki dla rozwoju firm. Światowi giganci przenoszą swoje centra oraz tworzą nowe lokalizacje w centralnej i wschodniej Europie oraz w Azji. Polska może być ... jak i w realnej liczbie ogłoszeń. Najbardziej - trzy punkty procentowe utraciła branża mediów i reklamy. Ofert z niej pochodzących było o 90 mniej niż w maju. Po dwa punkty procentowe ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... się należy, że coraz większą popularność zyskiwać sobie będą rozwiązania nowe a nie standardowe, kosztem tradycyjnych, wciąż jeszcze najchętniej wykorzystywanych. Wraz z ... reklamowy w Internecie prawdopodobnie już niedługo będzie przypominał rodzaj interaktywnej reklamy telewizyjnej serwowanej jedynie osobom z danego segmentu docelowego. Marketing w ...
-
10 największych zagrożeń 2004
... w zabezpieczeniach (tzw. exploity) oraz oprogramowanie typu adware (prezentujące niechciane reklamy). Na podstawie tych danych McAfee AVERT przewiduje, że w 2005 r. w ... ewoluującego zagrożenia bezpieczeństwa, autorzy tych destrukcyjnych programów stale wynajdują nowe warianty, które rozpowszechniają się w systemach niezabezpieczonych przed błędem ...
-
Portale górą? Guzik prawda!
... w podziale na domy sprzedaży – zarówno portale jak i sieci reklamowe. Rzuca to nowe światło na faktyczny rozkład sił na rynku i potencjał, którym dysponują poszczególni ... sieci reklamowe – AdClick i Q-net mają miejsca w pierwszej dziesiątce największych graczy na rynku reklamy internetowej. Jak podkreślają reprezentanci sieci reklamowych, taki układ ...
-
Najpopularniejsze wirusy II 2005
... tworzyć jego odmiany oraz gwarantuje dużą skuteczność. Ostatni miesiąc to dwa nowe warianty: WmvDownloader.A oraz Downloader.ALQ, które wykryte zostały po raz ... firmach doprowadzają do paraliżu przekierowując witryny internetowe na różne serwisy, wyświetlając reklamy, wiadomości itd. Najczęściej cel jest prosty – przejęcie poufnych danych, ...
-
Jest już Opera 8
... niełatwe zadanie – norweska przeglądarka walczy już nie tylko z Internet Explorerem, ale też z szybko zdobywającym popularność Firefoksem. Nowe funkcje mają jednak przekonać internautów, że warto oglądać reklamy w darmowej wersji Opery, bądź zapłacić za wersję bez reklam. Opera 8 posiada poprawiony, bardziej intuicyjny interfejs, choć ...
-
Bezpieczeństwo marki w internecie
... online, • wypełniania ankiet i kwestionariuszy, • klikania na prezentowane reklamy, • współuczestniczenie w przygotowywaniu treści (np. wypowiedzi na forum), • ... domenę) lub też negocjować jej zakup z cybersquatterem. Przeciwdziałanie zjawisku phisingu Phishing to nowe, niebezpieczne zjawisko polegające na rozsyłaniu fałszywych wiadomości e-mail do ...
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Biuro Google w Polsce
... oddziale Google. Z oficjalnych informacji wynika, że celem biura Google będzie wzmocnienie pozycji programów reklamowych Google na polskim rynku reklamy internetowej, wprowadzone mają zostać nowe programy partnerskie dla polskich firm, głównie internetowych sieci reklamowych. Otwarcie biura Google w Polsce podkreśla fakt, iż Polska staje ...
Tematy: google, wyszukiwarki internetowe -
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2005
... 17,6%) oraz wyrobów z drewna (wzrost o 16,5%). Znaczny wzrost produkcji w firmach przygotowujących nowe tereny pod budowę, który sięgnął w listopadzie 74,3% wskazuje na ... w mniejszym zakresie liczba ogłoszeń rekrutacyjnych pochodzących z mediów i reklamy, oraz sektora farmaceutycznego i gastronomiczno-hotelarskiego. Branże te odnotowały odpowiednio ...
-
Rusza Wypoczynek.pl
... za pomocą specjalnie przygotowanego formularza. „W przyszłości portal zostanie wzbogacony o nowe pozycje – m.in. o przewodnik po ciekawych miejscach w Polsce oraz o narzędzie ... z modą na zdrowy, aktywny tryb życia” – tłumaczy Aleksandra Kaźmierczak z Działu Marketingu i Reklamy Wakacje.pl Nie bez znaczenia są wysokie kwoty, jakie Polacy i ...
-
Sekrety wielkich handlowców
... Nie sprzedasz piwa, siedząc przy biurku. Nie sprzedasz w ten sposób również reklamy, ubezpieczenia, urządzeń do rezonansu magnetycznego, książki, oprogramowania komputerowego. Nie sprzedasz wiele ... klienta to wspaniały sposób, żeby się o nim czegoś dowiedzieć, odkryć nowe możliwości sprzedaży. Wycieczka z klientem jako przewodnikiem to sygnał ...
-
Rynek pracy specjalistów IV-VI 2006
... dobrych inżynierów, jeśli jest ich zdecydowanie za mało? Miejmy nadzieję, że nowe inwestycje zachęcą do powrotu zza granicy dobrych fachowców, a powrót mody na ... ofert pracy do wyboru w II kwartale tego roku mieli specjaliści z zakresu marketingu, reklamy i PR; osoby szukające pracy w działach badawczych oraz tłumacze. - Rosnące zapotrzebowanie na ...
-
Marki wiernych wyznawców
... na indywidualność W bogatych demokracjach jednostki posiadają nieskończone możliwości. Mogą swobodnie wchodzić w nowe role. Korzystając z rynkowych wyborów, mogą pisać swoje indywidualne narracje ... koszykówkę. Gra z numerem 23. Jak myślicie, jakie jest „copy” do tej reklamy? Bingo! Wizyty w szkółce niedzielnej i czytanie Biblii nie poszło na marne. ...
-
Ranking wirusów V 2007
... jednak pobierany jest program adware, co nie powinno nikogo dziwić, ponieważ zyski z reklamy internetowej wynoszą teraz miliardy dolarów. Typowym przykładem takiego trojana jest ... utrzyma się długo w zestawieniu. Autorzy tego robaka zbyt szybko wypuszczają nowe warianty, aby szkodnik ten miał poważniejszy wpływ na listę. Kwiecień był pierwszym ...
-
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
... RSCG zorganizował konkurs polegający na wyborze spośród awatarów modeli, którzy promowaliby nowe ubrania tej marki. Chętni mają dwa tygodnie na to, aby ... potańczyć, odpocząć i porozmawiać ze znajomymi. Na ścianach można obejrzeć najnowsze billboardy i reklamy telewizyjne marki, a wszystko w typowej dla operatora kolorystyce. W planach jest również ...
-
Co musisz wiedzieć o wyszukiwarkach
... tę bazę danych - wychwytując statystyczne wzorce i algorytmiczne potencjały, odgadując nowe sposoby pozwalające na wykorzystanie ich w ostatecznym celu zapewniania jak najtrafniejszych ... zyski dla obu spółek. Dlaczego tak wiele osób klika w płatne reklamy? Oczywiście bardzo wiele osób korzysta z sieci WWW w celu znalezienia i kupienia różnych ...
-
Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe
... miarę upływu lat spółka może się zmieniać – rozpocząć nową działalność, wprowadzić nowe produkty, wkroczyć na rynki zagraniczne. Konieczność zachowania aktualności nazwy w długim ... hasło reklamowe? Hasło reklamowe, jak sama nazwa wskazuje, jest narzędziem reklamy. Jego podstawowym zadaniem jest zwrócenie uwagi na dany produkt, poinformowanie o ...