-
Reklama telewizyjna nadal działa
... wielu dostępnych treści. Widzowie dobrze rozumieją również związek pomiędzy reklamą a finansowaniem treści, są otwarci na nowe formy reklamy. Jest wiele powodów, by z nadzieją patrzeć na przyszłość reklamy telewizyjnej.” – podkreśla Dorota Żurkowska-Bytner, Vice-President, Ad Sales Development w Discovery Networks CEEMEA Główne wnioski raportu ...
-
Marketerzy a reklama online
... ’ wynoszącym 0,22%. CTR zbliżony do średniej dla podobnych kreacji (0,11%) miała także kreacja standardowa (0,14%). REKLAMY W OCENIE INTERNAUTÓW Kreacja Rich Media z wideo, w porównaniu z pozostałymi, najwięcej komunikowała o akcji (‘nowe smaki kanapek – 30%; ‘zachęca do udziału w promocji’ – 27%) oraz częściej niż pozostałe charakteryzowana była ...
-
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
... która do niedawna należała do największych reklamodawców na rynku reklamy wielkoformatowej; Podróże i turystyka – głównym czynnikiem wzrostu znaczenia sektora jest ... . Lista 10 największych reklamodawców uległa bardzo istotnym przetasowaniom. W zestawieniu pojawiły się nowe firmy, jak i wypadli reklamodawcy wcześniej zajmujący kluczowe pozycje w ...
-
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
... świat badanie powstało w oparciu o wywiady przeprowadzone z 459 dyrektorami marketingu, które koncentrowały się przede wszystkim na ich opiniach na temat ewolucji reklamy i marketingu w kontekście większego wykorzystania inteligentnych technologii na cyfrowym rynku sprzedaży. 30% respondentów zajmuje stanowisko CMO (chief marketing officer), VP ds ...
-
Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu
Nowe technologie często nazywa się rewolucyjnymi i przełomowymi dla danej branży. Reklamodawcy ... być naszym jedynym asem w rękawie. Czy uczenie głębokie zaburza rynek reklamy cyfrowej? Aby ułatwić zrozumienie szans i wyzwań związanych z uczeniem głębokim w kontekście reklamy, postaram się w prostych słowach wyjaśnić, jak działa uczenie maszynowe i ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... Korea Południowa i Japonia, gdzie skuteczniejsze okazują się reklamy umieszczane bezpośrednio na stronie w formie baneru. Dodatkowo reklama internetowa określana jest jako bardziej irytująca niż ta występująca w czasopismach. Takie sugestie respondentów wyraźnie sugerują, że potrzebne jest nowe podejście do marketingu internetowego. Reklama w sieci ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... przygotowania potraw oraz ich jakością w sieciówkach. W kontekście Świąt najczęściej wymieniano Lidla, a nie jak się spodziewano Biedronkę, która zainwestowała sporo pieniędzy w reklamy poświęcone bezpośrednio Świętom. Głównym miejscem dyskusji był tradycyjnie Facebook oraz Twitter,a także wiele forów kobiecych, takich jak: zdrowie-kobiety.com, net ...
-
Dane osobowe pod parasolem RODO. Koniec masowego targetowania?
... reklamy pod względem podstawowych danych demograficznych, a spora część udostępnia kod pocztowy (podobnie do zakupów w galeriach handlowych). Jeśli tylko nowe ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... wszystko sprawia, że nawet z niewielkim budżetem na marketing, możemy skorzystać z reklamy telewizyjnej. Do niedawna reklamowanie internetowych biznesów w telewizji uważane było za ... Kobiet, Święta Bożego Narodzenia) dla sklepów internetowych już dobrze prosperujących. Nowe sklepy internetowe, które nie mają swoich stacjonarnych odpowiedników, na ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... spowoduje ok. 700-1 200 kliknięć. Wysokie wyniki można osiągać także przy niższym budżecie. W jaki sposób? – Rezygnując z kampanii ogólnopolskiej na rzecz reklamy w określonej lokalizacji, co jest dobrym krokiem w momencie, gdy promujemy warsztat działający lokalnie. Drugim sposobem jest ograniczenie merytoryczne, czyli reklamowanie przy ...
-
Mobilne trojany szukają nowych metod
... na globalnym rynku mobilnym. Obecnie widzimy spadek liczby mobilnych trojanów wyświetlających reklamy, które wykorzystują prawa dostępu na poziomie administratora, jednak jeśli nowe wersje systemów operacyjnych będą podatne na ataki, pojawią się nowe możliwości i liczba takich trojanów ponownie wzrośnie. To samo dotyczy kryptowaluty – wraz ...
-
Satysfakcja z pracy to mało, teraz liczy się pracoszczęście. Zobacz, gdzie je znaleźć
... pokaźna liczba profesji, chociaż z drugiej strony wyraźnie zaznacza się, że nowe technologie zaowocują również powstaniem zupełnie nowych zawodów. Okazuje się też, ... z kolei specjaliści IT, marketingu, reklamy i inżynierowie, co bez wątpienia ma ogromny wpływ na stopień satysfakcji z pracy. - Specjalista IT, marketingu i reklamy czy inżynier to ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... seniorów, a także na ile marketerzy firm spełniają oczekiwania tej wymagającej grupy docelowej. Okazuje się, że reklamując nowe technologie najlepiej wykorzystywać motyw rodzinny (51% ankietowanych), z kolei reklamy kosmetyków są najchętniej przyjmowane gdy występuje w nich znana osoba (58%), a środki farmaceutyczne doceniane są, gdy reklama ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... polegające na podejmowaniu grupowych decyzji w kolejnych krokach zaprojektowanych przez autora, to nowe narzędzie w rękach marketerów. Czy przekazy promocyjne umieszczane w tego typu rozgrywkach sprawdzą się? Rosnące zainteresowanie różnymi formami reklamy natywnej wykorzystywanej nie tylko w kanałach webowych, ale także mobilnych pozwala sądzić ...
-
ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz
... o nowe terminy w stale zmieniającym się branży reklamowej. Słownik programmatic buying AdFraud – każda forma nielegalnej aktywności w reklamie online, włączając sztucznie napędzany ruch przez automaty czy wielokrotną sprzedaż tej samej powierzchni reklamowej, tak, że reklamodawcy zostają obciążeni kosztami jej zakupu, tymczasem ich reklamy nie ...
-
Cyberprzestępczość mobilna 2016. Co nęka smartfony i tablety?
... 1,6-krotnie więcej niż w 2015 r.). Trojany wyświetlające reklamy Cyberprzestępczość mobilna 2016 stała trojanami wyświetlającymi niechciane reklamy. Oprogramowanie to jest w stanie pozyskać ... twórcy mobilnych trojanów bankowych nieustannie udoskonalali swoje szkodniki o nowe możliwości. Na przykład rodzina Marcher, oprócz typowej funkcji ...
-
Google udostępnia Moje Centrum Reklam
Moje Centrum Reklam to udostępnione właśnie przez Google nowe narzędzie do personalizacji wyświetlanych reklam. Dzięki niemu będzie można łatwiej i szybciej decydować, jakie reklamy będą wyświetlane w wyszukiwarce Google, na YouTube oraz w karcie Discover. Moje Centrum Reklam zapewnia większą kontrolę nad reklamami w witrynach i aplikacjach ...
-
Plotka czy rekomendacja
... . Pojawiają się nowe kształty banerów (ostatnio skyscrapers, pup-up, pop-under itp). Nadaje im się cech interaktywności, formularzy ... Pamiętaj, że klienci są bardziej skłonni uwierzyć w korzystną opinię innych użytkowników niż w najwymyślniejsze nawet reklamy. Poza tym, nic tak nie przekonuje niż pozytywne doświadczenia drugiego człowieka. ...
-
Klient złapany w sieć
... przez pojawienie się na rynku reklamy internetowej nowych zleceniodawców, o zwiększonych wymaganiach wobec media planów oraz zwiększania się ogólnych wydatków w sieci. Niebagatelny jest również fakt nabierania wiatru w żagle, po kryzysie z lat 2001-2003, przez rozwijające się kompanie e-reklamowe. Inwestują one w nowe technologie, zachęcone przez ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... także doprowadzić do konieczności podjęcia działań dziewiczych, czyli takich, które ustanowią nowe wzorce do naśladowania przez innych. Nie pamiętam, aby kiedykolwiek klient, oczekujący ... czyta? Jak wygląda jego dzień pracy? Jaka forma reklamy go interesuje? Czy w ogóle jego stosunek do reklamy jest aktywny, czy może bierny? Pamiętajmy, że strategia ...
-
Polski e-commerce rośnie najszybciej w Europie
... serwisy zakupów grupowych oraz sprzedawcy biletów lotniczych. Więcej istotnych dla rynku reklamy internetowej oraz e-commerce danych można znaleźć w najnowszym raporcie zanox. Analiza ... , a także UPC i Netia. Swoje reklamy powierzyły także serwisy e-commerce, takie jak: Groupon, ASOS, Gruper, Douglas, Limango czy nowe na polskim rynku Sarenza, ...
-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
... że średnia globalna liczba kliknięć w reklamy na Facebooku wynosi zaledwie 4 na 1000 wyświetleń. Najlepsze wyniki osiągają reklamy gier – 6 kliknięć na 1000 wyświetleń, ... Sociomantic Labs. Serwis jest świadomy swojej siły i zasięgu. Od niedawna testuje więc nowe narzędzie – przycisk „Kup”, mający umożliwić firmom sprzedawanie swoich produktów ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... już za sobą? Jak tacy konsumenci postrzegani są przez pracowników działów reklamy - twórców licznych spotów, które mamy przyjemność oglądać na ekranach naszych telewizorów? ... . A także wszelkiego rodzaju maści, tabletki, krople i urządzenia medyczne. Nowe oferty operatorów komórkowych, platform telewizyjnych, dostawców internetowych. I oczywiście ...
-
Oszustwo na Ray Ban
... bezpieczeństwa IT. W przeszłości użytkownicy komputerów byli nękani wyłącznie niepożądanymi e-mailami, ale cyberprzestępcy odkryli nowe cyfrowe kanały. Przyjrzyjmy się zatem różnym kanałom, z których dotarły do nas reklamy okularów przeciwsłonecznych. Klasyka: e-mail Zgodnie z oczekiwaniami w przesyłanych wiadomościach, nie brakuje szerokiej gamy ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... końca. Jak mogłaby wyglądać rywalizacja o olimpijskie złoto w marketingu, gdyby do walki stanęły nowe technologie i najlepsze reklamowe rozwiązania? Które z nich, czy to ze względu na ... z wnikliwą analizą. Jak wynika z Jivox Benchmark Report, spersonalizowane reklamy mają moc – przy ich użyciu zaangażowanie konsumenta rośnie nawet trzykrotnie ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... jakim znakiem upłynie 2023 rok? Autorzy opracowania zwracają uwagę na m.in. nowe modele VOD oraz gwałtownie rosnące koszty. Z tego tekstu dowiesz się m.in ... zastąpić inną marką lub reklamą. Podobnie jak w przypadku reklamy adresowalnej, różnym widzom można wyświetlać zindywidualizowane reklamy – oczywiście przy założeniu, że dostępne będą odpowiednie ...
-
5 trendów marketingowych na 2025 rok
... przygotowało rekomendacje wskaźnika uwagi, który opiera się na parametrach związanych z ekspozycją reklamy i zachowaniem użytkownika. Sam wskaźnik jest oczywiście tylko syntetycznym modelem, ale w ... zauważalny i tym samym coraz bardziej kuszący dla marek. Druga kwestia to nowe rozwiązania sprzedażowe oferowane przez modele AI: już teraz perplexity.ai ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... . Istotnym elementem ograniczającym wejście firm na nowe rynki są zasoby strategiczne, które wynikają z konieczności poniesienia kosztów nieodwracalnych związanych z wejściem na określony rynek. Koszty te to nie tylko koszty poniesione na inwestycje, ale także koszty reklamy i zdobycia reputacji. Zasoby strategiczne wynikające z poniesionych ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2019
... Duterte, przywraca krajowi reputację z czasów pułkownika Marcosa. Znalazł nowe sposoby wywierania wpływu i manipulowania społeczeństwem, zamykania niewygodnych ust. Nie ... zwierząt” wysyłano reklamy z tego rodzajami informacjami, wzmacniane zdjęciami okaleczonych zwierząt do jednego rodzaju wyselekcjonowanych wyborców, a do innych łagodniejsze reklamy ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... CRM. Należy zrozumieć, że CRM jest "łańcuchem reakcji" hamowanym raczej przez nowe strategie niż przez nie inicjowanym, a co gorsza - hamowanym przez poziom techniczny. (Dick Lee) ... generują większą liczbę faktycznych zgłoszeń (rośnie skuteczność reklamy), co redukuje koszty tego typu reklamy. Sprzedaż Oszczędności wynikają ze zmniejszania czasu ...
Tematy: -
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
... i udziela się społecznie. BizOn media należy do grupy ARBOmedia A.G. Jest to pierwszy projekt o tematyce biznesowej w ramach sieci, realizowany w Europie. „Rynek reklamy internetowej w Polsce jest jednym z dynamiczniej rozwijających się rynków reklamowych w Europie, dlatego właśnie tutaj postanowiliśmy wprowadzić nową markę i otworzyć nową sieć ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... subtelne, niż w tradycyjnym przekazie reklamowym, działania PR znacząco różnią się od reklamy. Przekaz PR musi się opierać na wiarygodnych, prawdziwych i weryfikowalnych informacjach ... , ze względu na swoją niesłychaną dynamikę oferuje też stale nowe możliwości, wymagając od specjalistów internetowego PR stałego rozwoju i monitorowania trendów w ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... wejdzie w życie i gospodarczy dołek to wystarczające powody, by jeszcze rozważniej planować nowe inwestycje i skuteczniej przyciągać nowych klientów. Czy polscy deweloperzy znają potrzeby ... by zainteresować nabywców daną inwestycją. Dziś standardowe banery w sieci czy reklamy w prasie to za mało – przekonują specjaliści ds. marketingu z portalu ...
-
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
... do śledzenia zachowań konsumenckich. Reklama TV dla wszystkich – Wyobraźmy sobie, że mamy telewizję cyfrową, która ma technologiczną możliwość pokazania danej reklamy wyselekcjonowanej grupie abonentów. Dysponujemy także danymi dotyczącymi zakupów w sieci hipermarketów pochodzącymi z kart lojalnościowych. Nakładamy na siebie obie bazy. Na podstawie ...
-
Hakerzy wykorzystują Google Ads do kradzieży kryptowalut
... został przeprowadzony atak? Cyberprzestępcy, w celu zwabienia swoich ofiar, wykupili Google Ads, czyli reklamy mieszczące się na górze listy wyników wyszukiwań wyszukiwarki Google. Podszywając się ... wykraść hasło ofiary, jeśli posiada już portfel; lub dostarczy jej nowe hasło do nowo utworzonego portfela. W obu przypadkach oszust uzyskuje dostęp ...