-
Złośliwe aplikacje Google Play kuszą darmowymi butami
... tym głównie butów, infekują urządzenia użytkowników złośliwymi programami, które wyświetlają niechciane reklamy. Jak donosi ESET, wszystkie z wykrytych przez badaczy White Ops ... , że choć oficjalny sklep nadal pozostaje najbezpieczniejszym źródłem, z którego możemy pobrać nowe aplikacje, to nie powinno to w żadnym przypadku uśpić naszej czujności – ...
-
Cyberzagrożenia mobilne: mniej ataków, więcej szkód?
... wyrafinowane i o wiele bardziej zyskowne. W krajobrazie szkodliwego oprogramowania pojawiły się m.in. nowe metody kradzieży danych zapewniających dostęp do gier online i bankowości elektronicznej. ... narzędzi adware, które wyświetlają uciążliwe i trudne do wyłączenia reklamy. Liczba ataków wykorzystujących trojany bankowe, czyli programy stworzone ...
-
Uwaga na greenwashing. Jak nie nabrać się na "zielone kłamstwa"?
... jedynie ekościemą. Unia Europejska chce z tym walczyć i zapowiada nowe przepisy chroniące nas przed greenwashingiem. Proekologiczną aktywność wymuszają rosnące oczekiwania ... jej lotów i planów przeciwdziałania szkodom klimatycznym. Pozywający utrzymują, że reklamy przewoźnika i jego program redukcji emisji dwutlenku węgla tworzą fałszywy obraz ...
-
Oszustwa na ChatGPT. Facebook zalany fałszywymi treściami o sztucznej inteligencji
... zarówno fałszywe strony, jak i reklamy. Niektóre ze stron mają dziesiątki tysięcy obserwujących, którzy narażeni są na znalezienie w udostępnianym im contencie złośliwego oprogramowania. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie strategie wykorzystują w swojej działalności cyberprzestępcy? Jak rozpoznać phishing? Nowe oszustwo wykryte przez Check ...
-
Czy SearchGPT może zagrozić Google?
... nowe funkcję wyszukiwania informacji dla ChatGPT. Rozwiązanie jest przełomem dla modeli językowych, ale wydaje ... / CEO, Socjolog, badacz i marketingowiec. Od ponad dekady zajmuje się strategią marketingową, efektywnością reklamy i badaniami marketingowymi. Zbierał doświadczenie w domach mediowych i największych agencjach badawczych. Speaker ...
-
Rzetelne opinie vs fałszywe recenzje w internecie. Czy umiemy je odróżnić?
... działających narzędzi reklamy. W realiach, w których znakomita część biznesu funkcjonuje online, rolę rekomendacji przekazywanych sobie "z ust do ... prawodawcy, platformy e-commerce oraz urzędy antymonopolowe. Najnowsze badanie TRUSTMATE.io rzuca nowe światło na świadomość polskich konsumentów w tej kwestii. Okazuje się, że 39% badanych ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... czterema perspektywami w planowaniu komunikacji w kanałach reklamowych. Cały czas pojawiają się nowe technologie, które pozwalają agencjom mediowym na lepsze kontrolowanie momentu i ... się reklama cyfrowa. Na przykład emisja reklamy telewizyjnej samochodu może zostać zsynchronizowana z wyświetlaniem reklamy zawierającej link do rezerwacji jazdy próbnej ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... finanse (7%) i żywność (7%). Kluczowymi dla branży reklamy cyfrowej zagadnieniami i wyzwaniami w kontekście dalszego rozwoju stanie się nowe Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych – RODO (obowiązujące w Polsce już od 25 maja 2018), a także viewability (miara określająca jaki procent odsłon reklamy znajdowało się w polu widzenia użytkownika ...
-
PR w nowych mediach
... , ale również pod względem zmian, jakie zachodzą w otoczeniu medialnym reklamy. Nowe media zyskują bowiem i wnoszą nowe, istotne cechy, które kształtują komunikację rynkową. Nie tylko wchłonęły ... miejsce w przypadku reklamy. Im bardziej zróżnicowane będą elementy systemu, tym system będzie bardziej twórczy. Należy się więc spodziewać, że nowe media ...
-
Internet - wymagające medium
... ze strony internauty. Widać to wyraźnie w kreacjach reklamy internetowej, jakie ostatnio spotykamy w sieci. Reklamy te są bardzo dopracowane pod względem brandingowym, spójne ... znaczenie polega na rozwiązaniu jakiegoś problemu internauty. Np. dużo płacę za komórkę - nowe taryfy dla gadatliwych. Internet jest o tyle idealnym medium, że stosunkowo ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... w dużym stopniu zautomatyzowane. Zamiast produkowania dziesiątek bannerów wystarczy ustalić capping [1] na poziomie kilku odsłon. Biorąc pod uwagę nowe możliwości reklamy, szczególnego znaczenia nabiera wybór odpowiednich narzędzi promocji. W przypadku generowania ruchu w pierwszej kolejności należy zainwestować w pozycjonowania w wyszukiwarkach ...
Tematy: -
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... o 10,9%. Równocześnie średni roczny budżet reklamowy firm, które skorzystały z reklamy wielkoformatowej wyniósł 246 420 zł. To oznacza spadek o 10,5%. Lista 10 największych reklamodawców w porównaniu z rokiem 2011 uległa zasadniczym zmianom. W zestawieniu pojawiły się nowe firmy, a wypadli z niego reklamodawcy zajmujący kluczowe pozycje w roku 2011 ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... korzystają. W ostatnich latach platforma X bardzo się zmieniła i może być nieprzewidywalna, wprowadzając nowe elementy dosłownie z dnia na dzień. Trudno więc mieć pewność co ... z natarczywością. Inne preferowane kanały komunikacji to reklamy kinowe, wydarzenia sponsorowane, reklamy prasowe i reklama zewnętrzna. Najpopularniejsze kanały medialne w ...
-
Ewolucja spamu I-VI 2007
... filtry spamowe zostaną przekonfigurowane, tak aby mogły zwalczać nowe taktyki spamerów. Jednak nawet nowe triki spamerów nie stanowią zazwyczaj problemu dla bardziej ... który coraz bardziej odchodzi od tradycyjnej reklamy. "Przestępczy" spam nie podlega prawom rządzącym rynkiem reklamy i nie jest podatny na zmiany związane z okresową podażą ...
-
Ewolucja spamu 2007
... do natychmiastowego zaprzestania dystrybucji reklamy skierowanej do osoby, która poprosiła o zaprzestanie dostarczania jej takiej reklamy". "O reklamie" Artykuł 18, punkt 1. W ... spamerom żadnych szczególnych korzyści. Filtry spamu potrafią szybko zareagować na nowe typy zagrożeń, zapewniając ochronę użytkownikom komputerów. W 2008 roku Kaspersky Lab ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... z określonych dziedzin, muzyków, artystów, organizacji non profit, parafii oraz firm produkujących produkty niszowe, tradycyjna forma reklamy jest z założenia tak szeroko emitowana, że staje się nieskuteczna. Emisja reklamy za pomocą wielkich koncernów medialnych może przynieść korzyści produktom skierowanym do masowego odbiorcy i dystrybuowanym na ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... sieci pojawiają się także reklamy wideo, przypominające tradycyjne reklamy telewizyjne, umożliwiające jednak użytkownikowi interakcję i przejście na witrynę reklamodawcy. Reklamy tego typu ... wizerunkowych, jak i sprzedażowych. Nie tylko otwiera ona przed firmami zupełnie nowe możliwości działania na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, lecz wpływa ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... był szczytem koniunktury na rynku reklamy. W okresie lipiec-wrzesień wzrost nie był już tak silny. Prognozujemy, iż w kolejnych miesiącach zarówno w gospodarce, jak i na rynku reklamy będzie następować dalsze stopniowe osłabienie wzrostów. Beneficjentami wzrostu są wszystkie media poza magazynami i prasą. Nowe inwestycje reklamowe trafiały w tym ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... zmian, rozważając różne scenariusze. Widać jednak, że TVN konsekwentnie utrzymuje nowe zasady, stając się benchmarkiem dla innych stacji – TVP i Polsatu, ... redakcyjnych portali i serwisów tematycznych. Duże wzrosty wydatków dotyczą także reklamy mobilnej i reklamy targetowanej/retargetowanej (Audience on Demand). Na tych płaszczyznach nadal widać ...
-
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
... produkt lub usługę. Interstitial – typ reklamy pełnoekranowej, do której użytkownik jest przenoszony po kliknięcu w określoną treść. Reklamy out-stream są o 25% częściej ... reklamy wideo - out-stream, która ma zwiększyć dochody i dodać nowe możliwości dochodu dla firmy. Jednostka reklamowa nosi nazwę Adapt i wykorzystuje rozwiązania reklamy natywnej, ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... spadków budżetów poprzez inwestycje w wydania cyfrowe i tabletowe, a także w nowe tytuły, kierowane do grona sprofilowanych odbiorców, zainteresowanych daną tematyką. W segmencie reklamy zewnętrznej 2015 rok minął pod znakiem kontrowersji wokół ustawy krajobrazowej i inwestycji w nowe nośniki reklamowe. Jest też kolejnym rokiem, w którym branża nie ...
-
Ewolucja spamu VII-IX 2012
... w wysyłce wykorzystującej nazwisko amerykańskiego prezydenta i dotyczącej nadchodzących wyborów: Nowe nośniki reklam: wady i zalety Spadek udziału spamu W drugim kwartale 2012 roku zauważyliśmy, że reklamy zaczynają przenosić się ze spamu na inne nośniki: reklamy banerowe, portale społecznościowe, reklama kontekstowa oraz serwisy zakupów grupowych ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2012
... , które znalazły się w pierwszej dziesiątce, składa się z modułów wyświetlających reklamy - Plangton oraz Hamob. Nie jest przypadkiem, że szkodniki z pierwszej z tych ... systemu Mac OS X. Od czasu Flashfake’a nie pojawiły się żadne nowe epidemie, jednak cyberprzestępcy regularnie wykorzystywali szkodliwe oprogramowanie dla Maków do przeprowadzania ...
-
Outdoor w badaniu Mediapanel
... , który w cross-mediowym pomiarze widowni pokazuje ogromny potencjał naszego medium na tle innych. Obecność reklamy zewnętrznej w badaniu Mediapanel oznacza możliwość sprawdzenia i porównania zasięgu mediów i otwiera marketerom nowe ścieżki dla wyboru efektywnych strategii komunikacyjnych - potwierdzają zgodnie Marek Kuzaka (AMS), Filip Hołowczyc ...
-
Więź klienta z luksusową marką
... na reklamy przy jednoczesnym wzroście sprzedaży! Ponadto jest również prawdopodobne, że reklamy łączone, jako nowe i wyróżniające się spośród innych spotów, zostaną lepiej zapamiętane. Efekt będzie prosty – wzrost świadomości marki. Wniosek taki postawili autorzy raportu z badań nad skutecznością reklamy łączonej „Nowe związki prominentów ...
-
Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?
... typu reklamy. Po dokonaniu selekcji, możesz wybrać zdjęcie reklamy zasugerowane przez Facebook lub sam zdecydować, które będzie odpowiednie. Dodaj nagłówek i wcześniej opracowany tekst reklamy, ... nie poprzestawać na jednym rodzaju promocji i zawsze starać się znaleźć nowe, optymalne rozwiązania, które zwiększą szansę na sukces. Czasami nawet mała ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... weryfikujemy. Trend ten oczywiście nie jest nowy, ale w dzisiejszych czasach zyskał nowe znaczenie, które być może będzie się pogłębiać, więc warto bacznie go obserwować ... ankietowanych, za raczej niewiarygodną kolejne 25 proc. W przypadku reklamy zewnętrznej było to odpowiednio 44 i 25 proc., a reklamy w internecie 43 i 25 proc. Badania wykazały ...
-
Media to sfera wrażliwa. Wywiad z prezesem UOKiK
... koncentracji drukarni, rynku reklamy i tytułów prasowych. Jak wygląda obecnie sytuacja w tym segmencie? Jesteśmy na wczesnym etapie badania rynku reklamy, na razie ... by chronić szeroko rozumiane bezpieczeństwo państwa, w tym pluralizm w mediach. Potrzebne są nowe narzędzia by wyposażyć w nie odpowiedni organ. Dlatego UOKiK zaproponowałby, by w ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... tym celu zdrapkach: „Ptysiu, chodźże, co robisz? – „No drapię...”. Cennikowy koszt wyemitowania reklamy wyniósł ponad 7,5 mln zł. Niewiele mniej, bo 6,8 mln zł, koncern Jeronimo ... się” - kwitowano w stylu dobrze znanym ze słownika młodych internautów. Bardziej otwarci na nowe oferty sklepów byli rodzice. Podczas gdy ich pociechy spędzały czas na ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... . Dla pozycjonerów był to dość burzliwy i pracowity okres. Zmiany w Google Search Console Nowe wydanie Google Search Console od dłuższego czasu wymagało dopracowania. ... . Wprowadzenie formatu video, który umożliwia dokonanie akcji bezpośrednio z reklamy na YouTube, sporo zmienił w planowaniu strategii digital marketingowej oraz optymalizacji ...
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... większości będzie to pasmo problemów. Nowe technologie to bowiem najczęściej konieczność instalowania nowego oprogramowania i wtyczek, to nowe sposoby nawigacji i fajerwerki, które zazwyczaj ... reklamy nie stanowi problemu, a koszt dotarcia do jednej osoby jest dużo niższy niż w przypadku reklamy radiowej czy prasowej. Ponadto tradycyjne kanały reklamy ...
-
Spam 2013
... bardziej wolą legalną reklamę od spamu: pojawiają się bardziej zróżnicowane rodzaje reklamy online, które w porównaniu ze spamem generują wyższe współczynniki odpowiedzi przy niższych ... oraz uwięzieniu egipskiego prezydenta Hosniego Mubaraka. Chociaż spamerzy próbują wymyślać nowe historie, wszystkie te e-maile są bardzo podobne. Na przykład, wśród ...
-
Reklama w podcastach
... , GM, Warner Bros. Nowe medium stało się obiektem zainteresowania Ad:Tech, a o możliwości, jakie daje dyskutowano podczas sesji "Przyszłość Podcastingu w marketing mix” Treści podcastów są ogromnie zróżnicowane. Dostarczają je zarówno profesjonalne rozgłośnie radiowe, jak i osoby prywatne. Wykorzystanie reklamy w podcastach jest fazie zalążkowej ...
-
Zmiany w Google w 2010
... wyszukiwarkę, to zapewne kolejny krok do znacznego powiększenia zysków z reklamy. Zintegrowano także reklamy AdWords z kontem na Twitterze. Reklamodawcy mogą teraz swoje krótkie ... przyciski wykorzystywane choćby do odpowiadania na e-mail, czy przesyłania go dalej. Nowe umiejscowienie reklam ma przynieść zwiększenie ich klikalności. Google liczy, ...
-
Trendy w online marketingu 2017/2018
... wideo i contentu o wysokiej jakości, wzrost znaczenia Messengera oraz wyższe ceny za reklamy w ogóle. Reklamy w formie kolekcji i układ styl życia W ubiegłym roku Facebook testował układ ... wyszukiwania głosowego, którego liczby rosły już w 2017r., a który oferuje nowe możliwości. Wreszcie ciekawi mnie w jaki sposób użycie RankBrain do ustalania ...