-
DSA i DMA, czyli przepisy, które zmienią internet
... jest poprzez platformy, które są pośrednikami pomiędzy ich wydawcami, a odbiorcami. Nowe regulacje unijne mają zapewnić uczciwą konkurencję firm działającym w sieci i nie ... e-commerce z 2000 r. Reguluje m.in. rynek reklamy internetowej oparty o profilowanie użytkownika wprowadzając chociażby zakaz reklamy profilowanej skierowanej do osób małoletnich ...
-
Konsument w UE ufa reklamom
... napojach bezalkoholowych oraz wyrobach związanych z rozrywką i rekreacją – tak deklaruje ponad 60 proc. badanych. Statystyczny mieszkaniec Unii na pierwszym miejscu wymienia nowe pojazdy mechaniczne (73 proc.), a następnie urządzenia gospodarstwa domowego (70 proc.) i wyroby związane z rozrywką i rekreacją (67 proc.). Konkurencja na rynku powoduje ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... gigant – Facebook – kupił ją za miliard dolarów. Wraz z rosnącą liczbą korzystających pojawiły się nowe możliwości. Michał Bajorek miał własną firmę, był doradcą finansowym. Wydawało się więc, ... Millionaire Mentor, który ma dwa miliony followersów, a za maksymalnie osiem godzin reklamy liczy sobie 600 dol. Mając kilku klientów dziennie, łatwo można ...
-
Ewolucja spamu 2010
... prawdopodobnie nie utrzyma się do następnego roku. Autorzy wirusów potrafią tworzyć nowe botnety i z pewnością to zrobią. Tyle że tym razem zlokalizują je w krajach, ... stać się znacznie bezpieczniejszym miejscem dla użytkownika. Tymczasem radzimy użytkownikom ignorować reklamy w wiadomościach spamowych oraz pod żadnym pozorem nie klikać zawartych w ...
-
Coolhunter czyli analityk trendów rynkowych
... . Informacje uzyskane przez coolhuntera w trakcie obserwacji i przekazane specjalistom od reklamy pozwalają dostosowywać produkcję do potrzeb i oczekiwań danej grupy odbiorców, ... uzyskanie cennych informacji. Coolhunterzy to zazwyczaj młode osoby otwarte na nowe sposoby wyrażania siebie, obdarzone wyczuciem stylu i dobrą prezencją. Dobry coolhunter ...
-
Gdzie Twoi klienci, tam Twoje pieniądze
... nie wystarczy już wykupienie reklam w państwowej telewizji, może i nie wystarczyć zakup reklamy w Polsacie i TVN. W takich sytuacjach marketerzy wspierają swoje działania innymi mediami, ... doboru medium, które posłuży do komunikacji z klientem. Nowe tredny, a może nawet nowe zasady marketingu, dobrze widać na rynku telefonii komórkowej. Jedna ...
Tematy: -
Gorączka świątecznych zakupów
... . pomysłów pojawia się pod wpływem przeglądania czasopism, 9,3 proc. wywołują reklamy radiowe i telewizyjne a 7,8 proc. reklamy internetowe. Bardziej inspirujące od tych ostatnich jest, jak wynika ... którzy obchodzą święta Bożego Narodzenia deklaruje, że każdego roku dokupuje nowe ozdoby choinkowe (37,2 proc.), które zdobią świąteczne drzewka. W domach ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
... mocniej uwiarygodnić swoje produkty i ich skuteczność w oczach grupy docelowej? Nowe technologie, nowe możliwości Z pomocą śpieszy tutaj coraz częściej wykorzystywana na ... świetle wspomnianej już wcześniej ustawy agencji przyda się odrobina doświadczania w tworzeniu reklamy na potrzeby branży farmaceutycznej, by mądrze poradzić sobie z litanią ...
-
Wirusy, robaki, phishing VI-XII 2006
... Serwisy społecznościowe zagrożone robakiem Pod koniec lipca zespół badawczy odkrył nowe przykłady robaków atakujących aplikacje webowe, wykorzystujących luki w serwisach internetowych, ... ofiarą złośliwej reklamy bannerowej, uruchomionej w serwisie. Banner wykorzystywał lukę w obsłudze WMF w Windows, wyświetlając niechciane reklamy na komputerach ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2009
... hostingowych nie położyło kresu działalności przestępczej i spamerskiej, ponieważ cyberprzestępcy zdołali znaleźć nowe zasoby. Mimo to w okresie, gdy tego rodzaju przestępcy byli zajęci ... nie tylko przy użyciu innych szkodliwych programów, ale również poprzez reklamy internetowe. Obecnie spora liczba stron wyświetla banery promujące nowy "cudowny" ...
-
Fortinet - zagrożenia internetowe I kw. 2013
... fraud (skłanianie do kliknięcia w fałszywy link sponsorowany lub inną formę reklamy w celach zarobkowych) oraz w „wykopywaniu” (mining) Bitcoinów. Wartość Bitcoin – zdecentralizowanej, ... sieciach. Usuwanie infekcji trwa, a winowajcy wciąż pozostają anonimowi. Dwa nowe warianty oprogramowania typu adware dla systemu Android Jak potwierdzają badania, ...
-
Spam w V 2013 r.
... Matki – który w Stanach Zjednoczonych tradycyjnie obchodzony jest w drugą niedzielę maja – wysyłając reklamy kwiatów, czekoladek i podrabianych produktów znanych projektantów. Warto zauważyć, ... Western Union. Odbiorców wiadomości informowano, że wydano dla nich nowe certyfikaty cyfrowe dla przelewów pieniężnych za pośrednictwem internetu i aby je ...
-
Spam w VII 2013 r.
... nie był wyjątkiem – wykryliśmy kilka angielskojęzycznych masowych wysyłek obejmujących nie tylko tradycyjne reklamy z okazji Ramadanu dotyczące nocnych restauracji i jedzenia, ale również oferty samochodów i letnich wakacji dla dzieci. Nowe gwiazdy listów „nigeryjskich” Tradycyjnie, najpopularniejszymi autorami listów „nigeryjskich” są krewni lub ...
-
5 trendów w e-commerce na 2015 rok
... tego parametru. Warto więc rozważyć wprowadzenie dodatkowych opcji dostawy, jak nowe firmy przewozowe. Ciekawym rozwiązaniem może być też nawiązanie współpracy z ... już danych o klientach pozwoli właścicielom sklepów internetowych tworzyć unikalne – osobiste reklamy produktów. Umożliwi też kierowanie ich do konkretnych konsumentów. – W ten sposób ...
-
Google wyrusza na podbój rynku rejestracji domen
... przejąć część rynku domen. Inne usługi to przede wszystkim system reklamy kontekstowej AdWords/AdSense. Za dość niskie stawki umożliwia ona firmom ... reklamy kontekstowej oraz ich łączna promocja może być mocnym „argumentem” Google w walce o pozycję na rynku domen. Ale AdWords to oczywiście nie jedyny as w rękawie tej korporacji. Kolejnymi są nowe ...
-
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
... aż o 109% więcej. Internet generuje już 32% przychodów całego sektora muzycznego. Rynek reklamy to barometr sytuacji gospodarczej. W kryzysie budżety reklamowe jako pierwsze padają ofiarą ... , bardzo szybko się rozwija i będzie dalej rósł, co będzie tworzyć nowe branże, nowe miejsca pracy, wymagać będzie budowania nowych umiejętności. Obecna sytuacja ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... wszelkie towarzyszące serwisom społecznościowym konotacje z ultranowoczesnością i futuryzmem są pieśnią przeszłości. Nowe media „są i już” – zostały odczarowane, a osłaniająca je kurtyna wiedzy ... dręczących ich autorów traktować należy nie jako okazję do agresywnej reklamy i sprzedaży, a bardziej jako szansę na nawiązanie rozmowy i kontaktu z ...
-
Rynek pracy specjalistów: podsumowanie 2021 nie wypada źle
... przypadku marketingu popyt na specjalistów mógł prawdopodobnie napędzać ogromny wzrost sektora e-commerce i reklamy internetowej. Z kolei specjaliści HR stali się niezbędni do organizacji pracy ... na zmianę oczekiwań kandydatów wobec modeli pracy, ale także na nowe postawy pracodawców. Mimo znoszenia części obostrzeń pandemicznych, w minionym roku ...
-
10 trendów marketingowych na 2025 rok
... żywo do 2026 r. osiągnie pułap 20% całkowitej sprzedaży detalicznej w tym kraju. Reklamy w live streamingu mogą zwiększyć zarówno krótkoterminową chęć zakupu, jak ... więcej kreatywnych innowacji i elementów teatru wizualnego, np. eksperymentalne ujęcia kamery, cięcia i nowe sposoby opowiadania dobrze znanych historii. Zrównoważony rozwój jako zadanie ...
-
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2004
... rozpoczną się poszukiwania pracowników. W sierpniu na czele branż oferujących nowe miejsca pracy utrzymał się handel. Jednak liczba ofert pochodzących z tego sektora ... niektórych źródeł w najbliższym czasie możemy się spodziewać dynamicznego wzrostu w sektorze mediów i reklamy. Walka na rynku mediów staje się bowiem coraz bardziej zacięta, a branża ...
-
Dalszy rozwój WP.pl
... w czwartym kwartale wzrostu rynku reklamy. Użytkownikami WP jest kilka milionów osób fizycznych. Klientami i współpracownikami Wirtualnej Polski są m.in. wydawnictwa prasowe, banki i domy maklerskie, przedsiębiorstwa handlowe, przedsiębiorstwa prowadzące aukcje internetowe. Portal jest i będzie rozbudowywany o nowe serwisy i usługi. Pod względem ...
-
Internet w 2006 wg eMarketer
... , MSN i AOL mają „widownię” na poziomie 30% wszystkich użytkowników internetu. W najbliższych latach właśnie te portale i wyszukiwarki będą dostarczać nowe i coraz bardziej skuteczne formy reklamy. Wyszukiwarki przyciągną w 2006 roku o 5% więcej użytkowników (146 mln). 7. Technologia VoIP Nieuchronnie Amerykanów czeka powolna transformacja branży ...
-
Dobre wyniki Gadu-Gadu w I kw. 2007
... , prowadzoną dotychczas, do 2006 roku przez zewnętrznych partnerów. W wyniku dostosowania oraz rozszerzenia oferty reklamowej wprowadzane zostały niestandardowe formy reklamy również w oparciu o nowe usługi: Gadu Radio, serwis społecznościowy MojaGeneracja.pl, czy telefonię Gadu nagłos. Na koniec pierwszego kwartału 2007 Spółka zwiększyła liczbę ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie
... (ang. spim) rozsyłanych przez komunikatory internetowe stale wzrasta. Są to reklamy, które zawierają często nieodpowiednie treści (np. zdjęcia pornograficzne) pojawiające ... ze znajomymi poznanymi w Internecie. Czasami Twoje dzieci mają okazję poznawać nowe osoby w Internecie, na przykład gdy korzystają z serwisów społecznościowych. Mogą wtedy ...
-
Rynek mediów: treści rozrywkowe przodują
... Badanie Deloitte wykazało również, że reklamy telewizyjne najsilniej wpływają na decyzję konsumenta w sprawie zakupu produktów. Reklamy zamieszczane w prasie i Internecie mają drugorzędne ... treści, nadawców i reklamodawców oraz dostawców urządzeń elektronicznych”. „Nowe media idealnie odpowiadają preferencjom badanych użytkowników: są dynamiczne ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy XII 2009
... szybki dostęp do gier online. Naturalnie, wyświetla również irytujące reklamy. Ponadto, instaluje wiele aplikacji, które działają niezależnie od paska narzędzi i ingerują ... stojące za tym zręcznie zaciemnionym kodem nie spoczęły na laurach i regularnie tworzą nowe warianty. Rzeczywista funkcja tego trojana jest bardzo prosta - szkodnik pobiera inne ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy II 2010
... tych z zawartością multimedialną). Program modyfikuje również odwiedzane strony, tak aby wyświetlały reklamy. Przypadek programu not-a-virus:AdWare.Win32.RK.aw (na trzynastym miejscu) jest ... razem czarne kapelusze nie zmieniły znacząco swojego podejścia; zbierali po prostu nowe dane, które mogą zostać wykorzystane do uzyskania dostępu do stron ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy VIII 2010
... to skrót, który po uruchomieniu prowadzi do adresu URL określonego w odsyłaczu do reklamy. Skrót ten jest instalowany przez różne programy adware. Na osiemnastym ... sierpniowe rankingi zawierają stosunkowo niewiele nowości (w sumie dziesięć). Wszystkie z nich to nowe modyfikacje exploitów, które wykorzystują znane luki w zabezpieczeniach. W sumie, ...
-
Pliki muzyczne i filmowe niebezpieczne
... zagrożenie. Cyberprzestępcy coraz chętniej wykorzystują niebezpieczne serwisy internetowe, reklamy i narzędzia do oglądania wideo do włamywania się na komputery użytkowników ... może ich to drogo kosztować. Powinni być świadomi ryzyka i uważać na potencjalne nowe zagrożenia”. Wskazówki pozwalające uniknąć zagrożeń Według Pauli Greve, aby uniknąć ...
-
Spam w X 2010
... , że 10% wszystkich szkodliwych programów zidentyfikowanych w ruchu pocztowym to nowe zagrożenia wykryte przez oprogramowanie Kaspersky Anti-Virus proaktywnie. Phishing Wiadomości phishingowe ... ilość spamu farmaceutycznego oraz szkodliwego, co spowodowało inne zmiany, np. reklamy pornografii i kasyn online odzyskały swoją niszę w ruchu spamowym. Gdy ...
-
Spam w XI 2010 r.
... procent. W trzecim tygodniu listopada wzrosła liczba wiadomości spamowych zawierających reklamy treści dla dorosłych oraz portali randkowych; jeszcze na początku miesiąca tego typu ... adware lub ich aktualizacje i uruchamiają je na komputerach ofiar. Nowe zagrożenia stanowiły niecałe 5% wszystkich szkodliwych programów wykrytych w ruchu pocztowym. ...
-
Google Instant a pozycjonowanie
... reklamy. Kampanie AdWords zapewne staną się droższe, przez to mniej dostępne dla małych firm. Jednakże Google zapewne przeliczyło, że w bilansie ogólnym, zysk z AdWords i tak będzie większy. Po prostu wyciągnie większe pieniądze od dużych firm. W końcu każda firma wprowadzając nowe ...
-
Google Plus goni Facebooka
... do swojego produktu podchodzi z ogromnym zaangażowaniem. Na jego podbudowie testuje nowe rozwiązania i inwestuje pokaźne środki w jego rozwój. Inżynierowie Google przyznają, że ... przewidują również, że Google wprowadzi lepsze sposoby indywidualizowania reklam. Reklamy mogą być kierowane na podstawie słów kluczowych używanych przez użytkowników w ...
-
Grzechy polskich stron www
... czytelny układ serwisów internetowych. 7. Prezentacja ważnych elementów w formie przypominającej reklamy Internauci od lat bombardowani są inwazyjnymi formami reklamowymi, dlatego ... stronie. Nic bardziej błędnego. Wprowadzenie odwiedzających w nową przestrzeń, jakim jest nowe okno, zaburza płynność ich poruszania się w obszarze sieci, co w efekcie ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... reklamy. W II kwartale 2012 roku najczęściej stosowanymi formatami kreacji – we wszystkich zrealizowanych w tym czasie kampaniach – były: Double Billboard (25,8%), Preroll (16,4 %) oraz Toplayer (12,4%). Jak pokazują prowadzone przez Gemius analizy – firmy coraz chętniej sięgają jednak po nowe ... wykorzystujących tę formę reklamy wyniósł 22,44%. ...