-
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
... Bazujący na badaniach przeprowadzonych w wielu krajach raport "Trends and Tactics Driving Marketing ROI ... etapie ich współpracy z firmą – od sprzedaży, przez marketing, obsługę klienta czy wszelkie obszary serwisowe lub logistyczne, z którymi ... dla umożliwienia realizacji celów, jakimi są właściwa obsługa, sprzedaż i zapewnianie klientom pozytywnych ...
-
Niska jakość usług w sklepach obuwniczych
... Na podstawie ankiety wypełnionej przez klientów testowych powstał raport pomiaru jakości obsługi w sklepach najbardziej znanych ... połączone zwykłym sznurkiem." - to opinia klienta testowego o sklepie Wojas w Poznań Plaza. Statystycznie największy problem ... jako normalny klient nie pojawię się w tym sklepie. Obsługa słaba to mało powiedziane. Sam sklep ...
-
3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu
... ich klientów, czyli klientów końcowych. Raport The Disconnected Customer, przygotowany przez ekspertów Capgemini ... aż prawie 70 proc. konsumentów spodziewa się, że obsługa sklepów będzie dysponować urządzeniami mobilnymi ułatwiającymi i usprawniającymi ... na przykład zadowolenie naszego klienta, które przekłada się na lojalność klienta, a firmy, które ...
-
Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?
... z którego aktualnie korzystają. Obsługa i kontakt ... klienta wyświetlają się w systemie w czasie rzeczywistym. Dodatkowo system przypomina o konieczności komunikacji zwrotnej, jeśli nie wystąpi płynna reakcja z naszej strony, co pozwoli nam uniknąć pozostawienia bez ewentualnej odpowiedzi zapytań klienckich – mówi Jan Michalski. Jak przewiduje raport ...
-
Polskie firmy 2017: plany, rozwój, finansowanie działalności
... się jedynie 22% małych firm. EKSPANSJA? DLACZEGO NIE? Raport potwierdza, że polskie przedsiębiorstwa nabrały ... i obie Ameryki – zauważa Maciej Sus, Dyrektor Departamentu Klienta Biznesowego, Deutsche Bank Polska. CZAS NA ... największe znaczenie mają kryteria jakościowe: profesjonalna obsługa, wiedza i doświadczenie – tegoroczne badanie przyniosło ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - handel detaliczny
... upraszczają drogę klienta po sklepie dzięki klarowniejszej nawigacji, szybszej obsłudze kasowej i wykorzystywaniu technologii (np. samodzielna obsługa kasowa za pomocą ... rynkowe, raporty analityczne i profile ryzyka, ale również opinie o poszczególnych markach. Raport badawczy (dostępny w Internecie) zawiera ranking oraz analizę najcenniejszych marek ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce 2015
... obsługa często może odbywać się w całości za pośrednictwem internetu. Możliwość tę wykorzystują zwłaszcza drukarnie internetowe, które na ogół całkowicie rezygnują ze stacjonarnego punktu obsługi klienta ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 16/2016
... Kubicz prezes Procontent Communication, podsumowując raport warto zwrócić uwagę na kilka kwestii ... klienta w danym banku oraz rozbudowaną sieć bankomatów placówki – podsumowuje Iwona Kubicz. Nadal dość spory odsetek klientów zmienia bank ze względu na jakość obsługi. Dla 16 proc. ankietowanych motorem do zmiany banku była nieprofesjonalna obsługa ...
-
Aplikacje mobilne piętą achillesową ubezpieczeń
... zgłoszenie szkody i oględziny przez aplikację mobilną klienta umożliwia znaczną optymalizację procesu po stronie ubezpieczyciela. ... sposób budują oczekiwania, jak powinna wyglądać dobra obsługa w każdej z branż. Z tego względu ... i mediów w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. O RAPORCIE: Raport KPMG w Polsce pt. „Ubezpieczenia w zasięgu ...
-
ESG: firmy potrzebują talentów od zrównoważonego rozwoju
... . Wysoki niedobór kandydatów z umiejętnościami w obszarze obsługi klienta czy logistyki i operacji są ... ” uniwersalnych kompetencji, jak znajomość i obsługa systemów, dzięki którym pracownicy będą ... skali trudności w pozyskiwaniu nowych pracowników o pożądanych kompetencjach. Raport prezentuje dane w podziale na 6 regionów Polski i 8 sektorów ...
-
Usługi pocztowe: uwolnienie rynku w 2013
... o klienta. STL chce również doprowadzić do zmiany zawyżonych cen za usługi pocztowe. Zgodnie z przyjęta strategią w lutym 2008 roku Stowarzyszenie opracowało "Raport na ... miastach Polski. W planach Polskiej Grupy Pocztowej SA na 2008 rok jest natomiast obsługa klientów w 11 miastach. Pozycję dominującą wciąż utrzymuje Poczta Polska, która posiada 8 ...
-
Cyberprzestępcy czyhają na mikrofirmy
... . Wiele dowodów przeczy pierwszemu założeniu. Na przykład, raport „2013 Data Breach Investigations” firmy Verizon, który zawiera ... niemal zawsze uzyskuje dostęp do prywatnych danych dotyczących klienta w tej czy innej formie, takich jak nazwisko, ... płacenia zbyt wysokiej ceny za coś, czego obsługa będzie dla nich wyzwaniem. Kluczowe obszary inwestycji ...
-
Przyszłość rynku pracy. Cyfryzacja i co jeszcze?
... , HR, kadr, księgowości, produkcji, prac fizycznych i obsługi klienta. Praca zdalna ważnym ogniwem podczas pandemii Jak ... do pracy w domu. Jak pokazuje raport, konieczność wdrożenia zdalnego lub hybrydowego systemu pracy ... obsługą rozwiązań IT, a więc: testowanie, programowanie i obsługa narzędzi informatycznych. Wzrośnie również zapotrzebowanie na ...
-
Czy platformy marketplace zdominują europejską logistykę e-commerce?
... kilku ostatnich lat nie pojawił się ani jeden raport rynkowy lub podsumowanie kwartalne, w którym nie zwrócono uwagi na ... bardzo ograniczonych kosztach ekspansji i ryzyku – dodaje ekspert. - Obsługa logistyczna marketplace nie jest jednak łatwa, ... nie jest jednak możliwe, stąd często dla jednego klienta uruchamianych jest klika lokalizacji. W obsłudze ...