-
Profesjonalna obsługa klienta wspomaga budżet firmowy
... obsługa klienta jest najskuteczniejszą drogą do zbudowania i utrzymania pozytywnej reputacji przedsiębiorstwa. Siedmiu na dziesięciu konsumentów jest skłonnych wydać o 13 proc. więcej pieniędzy na produkty firm, których obsługa klienta ...
-
Obsługa klienta e-commerce: ciężki kawałek chleba?
... badany (33,3%). Rozwojowa ścieżka wynagrodzeń „Raport wynagrodzeń i trendów w przedsiębiorstwach” Grafton Recruitment wskazuje na bardzo duże – największe wśród wszystkich badanych branż - zróżnicowanie wysokości wynagrodzeń. Na największe zarobki mogą liczyć pracownicy w Warszawie i Łodzi. Maksymalne wynagrodzenie doradcy klienta wynosi 5 tys. zł ...
-
Obsługa klienta: Internet i Web 2.0
Obsługa klienta odgrywa ważną rolę w walce z ich migracją i często jest jedną z przyczyn odejścia od dotychczasowego operatora. Z tego względu operatorzy powinni stale poszerzać ...
-
Obsługa klienta 2015
... o historii klienta. Badanie Salesforce pokazało, że najskuteczniejsze firmy modelują obsługę klientów pod kątem ewolucji ich wymagań i zwyczajów – obsługują klientów, tak, jak ci tego oczekują. Szczególnie wyraźnie widać to w trójkącie, w którym trzy zmienne to wielokanałowa komunikacja, aktywność w socialmediach i obsługa klienta z wykorzystaniem ...
-
Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji
... kadrę zarządzającą największych firm. Badanie wykazało, że kanały społecznościowe i mobilne nadal nie są traktowane jako pełnoprawny element obsługi klienta. Raport Genesys zatytułowany „Zbliżając się do klienta” („Getting Closer to the Customer”) to efekt badania przeprowadzonego na grupie 798 menedżerów z całego świata. Ponad połowa ...
-
Nadchodzi spersonalizowana obsługa klienta
... sobą spersonalizowana obsługa klientów i pracowników. Nadal jednak sygnalizują pewne kłopoty z jej wdrożeniem. 8 na 10 firm zauważa, ... od narzędzi do analizy danych biznesowych do aplikacji branżowych i rozwiązań w zakresie obsługi klienta. Ponadto 81% ankietowanych zauważa istotną korelację pomiędzy rozwiązaniami informatycznymi dostępnymi w chmurze ...
-
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
... ułatwia komunikację z ośrodkami w innych krajach dobra strefa czasowa bliskość kulturowa Raport Antal International nie wspomina o komunikacji w językach obcych, ale może dlatego, ... branżowych na Zachodzie. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono w formie tajemniczego klienta i objęło swym zasięgiem polskie firmy sektora eCommerce, które nie ...
-
Obsługa klienta: zawody męskie i kobiece
... mówi się o równouprawnieniu to wciąż dzielimy branże na typowo kobiece lub męskie i mamy konkretne preferencje co do płci sprzedawców - głosi raport z badania Programu Jakość Obsługi. Kobieta-mechanik? Nie, dziękuję Warsztat samochodowy, salon motoryzacyjny, sklepy AGD RTV, komputerowe czy banki i firmy ubezpieczeniowe to ...
-
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
... obsługa klienta? O ile zasadniczą miarą poziomu obsługi klienta jest zadowolenie, o tyle firmy reagują na mierniki przekładające się na wymierne koszty. O kosztach tych nieubłaganie przypominają utracone przychody. Badanie pokazuje, iż koszty niskiego poziomu obsługi klienta ... Polski, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii i Włoch. Raport dotyczący rynku ...
-
10 kluczowych trendów w obsłudze klienta firm produkcyjnych
... klienta często traktowany jest jak centrum kosztów. Zadania polegają tu na rozwiązywaniu problemów, jak np. zakomunikowanie o opóźnionej wysyłce czy wysłanie technika do naprawy uszkodzonej maszyny. Obecnie stan ten szybko ulega zmianom. Obsługa klienta ...
-
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
... klienta uważa, że ich rola w firmie jest bardziej strategiczna niż przed dwoma laty. W ciągu 18 miesięcy wykorzystanie sztucznej inteligencji w obszarze obsługi klienta wzrośnie o 143%. 66% zespołów obsługi klienta obserwuje wzrost wolumenu spraw załatwianych w kanałach cyfrowych. Obsługa klienta ...
-
Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014
... - to sieci, w których obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie – wynika z czwartej edycji badania zrealizowanego przez firmę Daymaker. ... , zostały także najwyżej ocenione pod względem zauważalnego zaangażowania sprzedawców. Informacje o badanie Raport Daymaker opiera się na badaniu Mystery Shopping przeprowadzonym w 780 punktach sprzedaży, 156 ...
-
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... sąsiadów? To pokazuje najnowszy raport przygotowany przez międzynarodową firmę ... obsługa była przy ladzie, więc klient i tak musiał podejść do pracownika lub czekać w kolejce). Prawie wszyscy pracownicy (91,7%) oferowali swą pomoc w miły i uprzejmy sposób. Trzech z czterech pracowników zadawało dodatkowe pytania, by lepiej rozpoznać potrzeby klienta ...
-
Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie
... obsługa mailowa ma znaczące przełożenie biznesowe: ponad 53% badanych rezygnuje ze współpracy z firmą, która ... odpowiedzi wyniosła 4,61. Kontakt z konkretnym pracownikiem vs. kontakt z Biurem Obsługi Klienta Kontakt z konkretną osobą, a nie z anonimowym pracownikiem Biura Obsługi Klienta jest ważny (raczej ważny i bardzo ważny) w sumie dla ponad 83% ...
-
Formy obsługi klienta w e-commerce
... do ogólnoeuropejskiej średniej. Nawet jeśli poszczególne dane czasem się różnią, obsługa klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail lub formularza kontaktowego oraz infolinii są najczęściej ... w którym dostępna jest możliwość kontaktu poprzez live chat. Jak pokazuje nasz raport, w tej kwestii między popytem a podażą wciąż istnieje pewien rozdźwięk. ...
-
Dobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze
... 31%), ale w podobnym stopniu co spersonalizowanie komunikacji i oferty oraz proaktywna obsługa klienta (po 28%). Coraz większego znaczenia nabiera także postawa samej ... doradczej w zakresie strategii i operacji w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Informacje o badaniu Raport pt. „Global Consumer Executive Top of Mind Survey 2015” powstał ...
-
Wykorzystanie Infolinii w Polsce - Raport
... jest informacją o zdobytych nagrodach i wyróżnieniach (54%) oraz wprowadzaniu systemów zarządzania jakością (71%). Informacje przydatne dla klienta Kolejną ważną kwestią była sama obsługa klienta, a więc zdobycie informacji nt. lokalizacji najbliższej placówki / punktu usługowego oraz możliwości zgłoszenia reklamacji przez telefon. Otrzymaliśmy ...
Tematy: -
Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
... tak dobre efekty, jak wytworzenie u klienta wrażenia, że to jego potrzeby są dla firmy najważniejsze. W kategorii „Obsługa” International Service Check szczególny nacisk położyło ... tego typu badania powtarzać cyklicznie w dłuższym okresie czasu. Z pewnością jednak raport może stanowić podstawę do wyciągnięcia odpowiednich wniosków, szczególnie że ...
-
Ubezpieczenia: obsługa online nie jest priorytetem
... Raport „Przegląd portali online majątkowych Towarzystw Ubezpieczeń” jest kontynuacją badania KPMG w Polsce z 2007 r. „Internet w ubezpieczeniach direct – szansa czy tylko eksperyment” i ma na celu zaprezentowanie obecnego stanu wykorzystania portali internetowych polskich majątkowych towarzystw ubezpieczeń w kontekście sprzedaży i obsługi klienta ...
-
Jakość obsługi klienta a pokolenie Y
... wsparcie online, wiadomości tekstowe i prowadzenie blogów. Raport podkreślił silną potrzebę inwestowania przez firmy w nowe ... klienta do drugiego). Co więcej, respondenci twierdzą, że udogodnienia, bardziej niż cena wpływają na decyzję o zakupie podejmowaną przez przedstawicieli pokolenia Milenium. Inni dodają do tego „szybka, godną zaufania obsługa ...
-
Rynek pracy specjalistów I poł. 2021
... Pracuj.pl. Na trzecim miejscu z wynikiem 15% ogłoszeń uplasowała się obsługa klienta. Dużym zainteresowaniem cieszyli się także pracownicy fizyczni (11%), inżynierzy (10%) i specjaliści ds ... na stanowiska juniorskie w IT. Rosnące znaczenie kompetencji cyfrowych Opublikowany w maju 2021 raport Pracuj.pl „Cyfrowa ewolucja kariery” wykazał, że Polacy są ...
-
Światowy rynek ubezpieczeń 2011
... w jakim stopniu ubezpieczyciele są elastyczni w różnych elementach ubezpieczeniowego łańcucha wartości, takich jak roszczenia, ale również projekt produktu, obsługa klienta, oraz zasady administracji/wydawania polis. Raport pokazuje, że pomimo, że elastyczność zależy po części od linii biznesowej, ubezpieczyciele mogą być wysoce skuteczni dzięki ...
-
Na wyprzedaże czekamy z utęsknieniem
... zegarki. Doskonała obsługa (CX) buduje lojalność wobec sprzedawcy Nieco ponad połowa badanych konsumentów (51%) przyznała, że to Customer Experience, czyli doskonała obsługa klienta ... – mówi Maciej Szatkowski, starszy menedżer w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce. O RAPORCIE: Raport KPMG w Polsce pt. „Zakupy Polaków na wyprzedażach. Kto realnie ...
-
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
... technologicznych. Jeszcze 10 lat temu było to nie do pomyślenia, ale raport Deloitte pokazuje, że współcześnie zarządzający działami marketingu często postrzegają zdolności ... (40 proc.) oraz meble (39 proc.). Po drugie, istotna jest kompetentna obsługa klienta, także posprzedażowa. Wiele marek już dziś wykorzystuje narzędzia klasy AI tak w ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... na te i wiele innych pytań niesie za sobą najnowszy, podsumowujący 2020 rok raport „Rynek Pracy Specjalistów”. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Ile ofert ... obsługa klienta (18% ofert). W obliczu COVID-19 zaledwie 3-procentowy spadek udziału tej kategorii w ofertach rok do roku można uznać za przyzwoity wynik. Stacjonarne punkty obsługi klienta ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... sieci? A może obaw jest coraz więcej? Na te i podobne pytania odpowiada raport "Zaufanie jako podstawa rozwoju w handlu internetowym". BADANIE PRZEPROWADZONE WŚRÓD KUPUJĄCYCH ... opcji, które stosują aby zyskiwać zaufanie konsumentów. Najważniejsza okazała się obsługa klienta na wysokim poziomie – opcję wskazało aż 89,5% ankietowanych. Firmy dbają ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2010
... raport z badania konsumenckiego "Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2010 roku. Klienci instytucjonalni" przeprowadzonego ... Badanie pokazuje, że najwyższą średnią oceną (4,24) w 5-stopniowej skali cieszy się wymiar: ogólna obsługa klienta. Podobnie oceniono jakość innych usług (4,2), a także dostępność informacji o ofercie nowych produktów (4,12). ...
-
Customer experience równie ważny jak sam produkt
... budowę konsumenckiej lojalności może być niezwykle trudno. Potwierdzeniem tego jest opracowany przez Salesforce raport "Trends in Integrated Customer Experience". Wynika z niego, że aż ... firmy potrafią skutecznie dopasować obsługę i budować zaangażowanie w oparciu o dane historyczne klienta. Zestawmy te dane z faktem, że aż 57% nabywców przestanie ...
-
CIO o najważniejszych trendach technologicznych w biznesie
... klienta: obsługa klienta, sprzedaż i marketing. Ponad jedna trzecia (36%) ankietowanych firm używa już technologii głosowych do kontaktów z klientem. Mniej popularnym zastosowaniem (24%) jest wykorzystanie technologii głosowych do zwiększania produktywności pracowników. W ciągu dwóch lat zastosowanie technologii głosowych ukierunkowanych na klienta ...
-
TOP 10 sieci handlowych według Polaków
... sieci handlowych. Raport nie tylko ... obsługa klienta i jakość produktów, a także wygoda i dobre customer experience. Czasy turbulencji pogłębiają polaryzację. Także w zakupach. Klienci nie zmieniają wszystkich swoich nawyków, ale widać wyraźnie, że teraz dokonują ostrzejszej selekcji. Na szczycie rankingów w kategoriach: wiarygodność, obsługa klienta ...
-
Usługi dla biznesu: dobry czas dla pracowników?
... m2 powierzchni biurowej – przybędzie jej przede wszystkim w Katowicach i Krakowie. Wynagrodzenia w górę Raport „Business Services 2022” zawiera zestawienie wynagrodzeń dla 190 stanowisk ... bankowość i usługi finansowe (9,3 proc. wzrostu), finanse i księgowość (8,9 proc.), obsługa klienta i sprzedaż (7,7 proc.) oraz marketing (6,2 proc). Coraz ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... przez Salesforce wynika, że stawia na nie również obsługa klienta. Skąd pomysł na taki krok? Odpowiedzią jest większa efektywność i wyższa skuteczność aniżeli ... . 66% marek, które wykorzystują social media do obsługi klienta, wolą je od call center. Pracownicy obsługi klienta poprzez media społecznościowe w tym samym czasie obsługują od 4 ...
-
Trendy technologiczne na rok 2019
... branży IT, które kształtować będą obraz technologii na takich polach jak obsługa klienta, cyberbezpieczeństwo, cyfrowy biznes, infrastruktura oraz miejsce pracy, innowacje technologiczne ... doczekają się wraz z nadejściem pierwszych efektów długoterminowych projektów. Komentując raport, Ettienne Reinecke powiedział: „Do tej pory branża IT ...
-
Sprzedaż, marketing, technologie i cyfrowa transformacja - trendy 2023
... klienta, jeśli chodzi o wdrażanie nowych technologii. Ponieważ klienci przyzwyczaili się do możliwości wyboru spośród wielu kanałów komunikacji, skuteczna obsługa klienta ... w cyfrowej transformacji MuleSoft niedawno opublikował nasz coroczny raport pt. „Top 7 Digital Transformation Trends” (Siedem najważniejszych trendów w zakresie transformacji ...
-
Jak budujemy wizerunek pracodawcy
... i przyciągnięcia dobrych kandydatów. W firmach, w których przeważają handlowcy oraz obsługa klienta, za główny cel obierano wsparcie rekrutacji i przyciągnięcie dobrych kandydatów ... odpowiedzialna za działania wizerunkowe skierowane do przyszłych i obecnych pracowników. Raport "Kształtowanie wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy" został opracowany ...