-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2012
... Podatkowego KPMG, współautor raportu. Luksus po polsku Najczęściej nabywanymi dobrami luksusowymi przez Polaków o ponadprzeciętnych dochodach były w ostatnim roku perfumy (58%), odzież (43%), obuwie (42%) oraz alkohol (39%). Na zakup samochodu luksusowego zdecydowało się 23% osób, zaś domu lub apartamentu – 9%. Najważniejszymi cechami marki ...
-
Polacy a prezenty świąteczne
... %. Co trzeci z nas kupi zabawki (33%), a co czwarty (24%) – odzież i obuwie. Pierwszą piątkę najpopularniejszych prezentów zamykają książki, które podarować najbliższym planuje 18% respondentów. 8% ... niż mężczyźni kupią w prezencie zabawki (37% pań i 29% panów) oraz odzież i obuwie (30% pań i 16 % panów). Zapytaliśmy respondentów także jakie prezenty ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2012
Serwis Opineo.pl opublikował najnowsze wydanie Niezależnego Rankingu Sklepów Internetowych. Podobnie jak w przypadku poprzednich edycji sklepy nagrodzono w trzech kategoriach: Mega-sklepy, Sklepy średniej wielkości oraz Młode wilki. Niekwestionowanym liderem pierwszej kategorii okazało się ELECTRO.pl. 1. LIGA: Mega-sklepy Do grona „Mega-sklepów” ...
-
Chińczycy kupują dobra luksusowe za granicą
... ostatniej zamorskiej wycieczki 72% badanych dokonało zakupu dóbr luksusowych. Chińscy konsumenci najchętniej kupują markowe kosmetyki i perfumy, w następnej kolejności zegarki, torby, odzież, biżuterię, obuwie i alkohol, a na zakupy wybierają się przede wszystkim do Hong Kongu, na Tajwan i do Makao. Na znaczeniu zyskują też kraje ...
-
Internet a polska gospodarka
... komunikacyjnych, np. będąc na portalach społecznościowych. W sieci najczęściej kupujemy odzież i obuwie Około 42 proc. ankietowanych internautów zadeklarowało zakup odzieży i obuwia w ... natomiast nazwać nabywane w ten sposób książki, płyty muzyczne i wideo, gry oraz odzież i obuwie. Szacunki wskazują, iż około 9 proc. przeznaczanych na te cele kwot ...
-
Mobilne zakupy online ewoluują
... miejskiej, a 7% - bilet parkingowy. Telefon pomaga nam w zakupie wielu artykułów koniecznych do codziennego życia. Niemal połowa użytkowników smartfonów kupuje w kanale mobilnym odzież i obuwie. 45% książki, 33% kosmetyki, a 25% sprzęt elektroniczny. Kupujemy też sprzęt AGD (19%), produkty spożywcze (18%), artykuł dla dzieci (17%), leki ...
-
Opineo przedstawia najlepiej oceniane sklepy internetowe 2020
... Dla dzieci, Debiuty, Dom i wnętrze, Elektronika, Książki, Militaria, Motoryzacja, Odzież i obuwie, Ogród, Sport, Zdrowie i uroda, Zegarki i biżuteria, Żywność. Zwycięzcami ... North.pl Książki – Taniaksiazka.pl Militaria – Gunfire.com/pl Motoryzacja – Oponeo.pl Odzież i obuwie – Eobuwie.com.pl Ogród – Rolmarket.pl Sport – R-gol.com Zdrowie i uroda ...
-
Black Friday już nie zachwyca, ale sprzedaż ciągle wysoka
... %. Black Friday po polsku Wśród Polaków, biorących udział w wyprzedażach pod koniec listopada, największą popularnością cieszyły się takie kategorie produktów jak odzież i obuwie, kosmetyki, książki, elementy wyposażenia wnętrz i elektronika. Przy czym przeciętna wartość koszyka wyniosła wtedy 273 zł, a wysokość uzyskanego rabatu – 45%, co ...
-
Zakupy internetowe - jak zmienia się e-klient?
... ? Z badania przeprowadzonego przez agencję Inquiry wynika, że produkty najchętniej kupowane w sieci to obuwie dla dorosłych (51% badanych kupiło te produkty online w ciągu ostatniego roku), kosmetyki oraz perfumy (50%) oraz odzież i bielizna dla dorosłych (50%). Na kolejnych, również wysokich pozycjach znajdziemy kategorie związane ...
-
Automaty paczkowe jak grzyby po deszczu
... . Co i do jakich automatów zamawiamy najczęściej? Respondenci w 2023 roku wskazali, że wśród produktów zamawianych przez nich do automatów wciąż dominują odzież i obuwie (kategorię tę wskazało 87% ankietowanych) oraz książki (80%). Co ciekawe, pomimo pojawienia się nowych graczy na rynku Paczkomaty InPost nadal ...
-
Artykuły dla dzieci: połowa firm cienko przędzie
... odzież, jedna czwarta na zabawki, a jedna dziesiąta na żywność Według PMR główne segmenty wydatków na artykuły dla dzieci stanowi odzież i obuwie ...
-
Buty online - tak kupuje Polak
... czołówce europejskich liderów. Dużą część rynku stanowią sklepy oferujące e-klientom odzież i obuwie. Czy cieszą się one popularnością? Zdecydowanie tak.Jak wynika z ... wybierają sklepy stacjonarne, to okazuje się, że coraz chętniej kupują obuwie w sklepach internetowych. Wirtualny koszyk polskiego mężczyzny Ponad połowa mężczyzn (56%) przyznaje, ...
-
Mini-siłownia w domu Polaka
... Najpopularniejsze modele to: Hula hoop Magnetyczne 77 kul oraz Anion 2 – anionowe podwójne koło. Odzież sportowa Największym zainteresowaniem cieszy się odzież wykonana z „oddychającej tkaniny”. Koszulki wybierane przez klientów mieszczą się zazwyczaj w przedziale cenowym ... , orbitreki, rowery treningowe, hantle, stepy, hula hoop oraz odzież i obuwie ...
-
Black Friday i Cyber Monday. Inne niż rok temu?
... kupują przede wszystkim odzież i buty (38% odpowiedzi), kosmetyki i perfumy (17%), a także elektronikę (11%). Uwagę Panów przyciągają zaś kolejno: elektronika (34%), odzież i buty (23%) oraz artykuły RTV i AGD (16%). A jak wyglądają tegoroczne plany łowców okazji? Co czwarty ankietowany zamierza zapolować na odzież i obuwie, co piąty ...
-
Czy w 2022 r. Polacy ograniczą wydatki na zakupy?
... odzież, kosmetyki, restauracje, kulturę (kino, teatr itp.) oraz leki, artykuły sportowe, a także usługi takie jak np. fryzjer. Respondenci wskazali, że na ubrania wydajemy miesięcznie średnio 184 zł, na obuwie ... zł. Gdzie będziemy generować oszczędności? Meble, elektronika, odzież, podróże, artykuły sportowe, wyjścia do restauracji i kultura – to ...
-
Kibice nie grają fair play: kwitnie nielegalny streaming i sprzedaż podróbek
... ponad połowę z 14 mln towarów podrobionych skonfiskowanych w 2023 r. Podrabiane towary sportowe to m.in. podrabiane tekstylia, obuwie, etykiety, wyroby skórzane i dodatki odzieżowe, w tym obuwie sportowe i odzież, o szacunkowej wartości detalicznej 120 mln euro. W wyniku operacji w związku z fałszerstwami aresztowano 264 osoby. Podczas operacji ...
-
Polskie sklepy internetowe 2007
... trzecie miejsce, odzież i obuwie plasuje się na czwartym. PMR przewiduje, że rynek sprzedaży detalicznej w Polsce będzie rozwijał się kierunku podobnym do tego, jaki ma miejsce w najbardziej rozwiniętych krajach europejskich i USA. Na świecie najważniejszą kategorią dóbr, którymi handluje się przez Internet jest odzież. W przeciągu ...
-
Unia Europejska: inflacja X 2008
... o najwyższych miesięcznych wskaźnikach wzrostu cen była odzież (3.3%). Najniższe miesięczne wskaźniki zarejestrowano natomiast w sektorach transportu (-1.8%) oraz sektorze kultury i rekreacji (-0.3%). Szczegółowo największy wpływ na wzrost wskaźników miały: odzież (+0.17 punktów procentowych), gaz i obuwie (po +0.05), podczas gdy największy spadek ...
-
Rynek odzieżowy i obuwniczy czeka ożywienie?
Spowolnienie gospodarcze, z jakim mieliśmy do czynienia w 2009 roku, negatywnie odbiło się na dynamice rynku odzieży i obuwia w Polsce. Jednak wbrew wcześniejszym przewidywaniom nie doszło do całkowitego zahamowania konsumpcji, co potwierdzają wyniki badania przeprowadzonego na potrzeby najnowszego raportu PMR pt. "Handel detaliczny odzieżą i ...
-
Opinie klientów nie do przecenienia
... działa blisko 20 tysięcy sklepów. Co trzeci z nich oferuje akcesoria do domu i ogrodu, co piąty odzież ― wynika z raportu „Ecommerce Standard 2013”. Według CBOS, najchętniej kupujemy w sieci właśnie odzież i obuwie, sprzęt elektroniczny, a także artykuły motoryzacyjne oraz zabawki i artykuły dziecięce. Chcąc nabyć daną rzecz, musimy ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 45/2014
... Adidas AG to dziś renomowana, o wieloletniej tradycji niemiecka firma produkująca obuwie i odzież sportową. Została założona w 1924 przez braci Dasslerów pod marką Bracia Dassler OHG ... 18 sierpnia 1949 r. W 1997 Adidas zakupił francuską firmę produkującą odzież sportową Salomon SA i wówczas zmieniono nazwę na Adidas-Salomon AG. Jednak już ...
-
Jaki prezent pod choinkę?
... : kosmetyki, elektronikę i prezent związany z hobby. Młodzi najchętniej otrzymaliby sprzęt czy gadżety elektroniczne – smartfony, tablety, czytniki e-booków, ale także odzież i obuwie. Osoby z wyższym wykształceniem będą najbardziej zadowolone z książki, modnego dodatku, perfum oraz prezentu związanego z hobby. Wybierając się na świąteczne zakupy ...
-
Coraz więcej Made in China
... napędowym gospodarki będzie popyt konsumpcyjny, który obejmuje właśnie elektronikę i odzież, a więc produkty, które są głównym produktem eksportowym Chin. Dodatkowo, w ... każdy z nas. Importujemy wszelkiego rodzaju materiały i tekstylia oraz gotową odzież, nakrycia głowy, obuwie, zegarki i biżuterię. Korzystamy z chińskiego sprzętu takiego jak małe ...
-
Polskie kobiety: rozważne, towarzyskie i modne
... także za decyzje zakupowe w takich obszarach jak produkty żywnościowe, wyposażenie wnętrz oraz odzież dla całej rodziny, „I chociaż Polki zakupy lubią, rzadko pozwalają sobie na ... stosują swoją znajomość trendów praktyce. Trzeba pamiętać, że często kupują odzież i obuwie także dla swoich bliskich. Naprzeciw tej potrzebie bycia modnym przy ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... wygody Obecnie poprzez sieć sprzedaje się praktycznie wszystko. Najbardziej popularne są odzież oraz akcesoria i dodatki – z danych wynika, że aż 73% internautów robiących zakupy ... na kupno przedmiotu z tej kategorii), na trzecim – sprzęt RTV/AGD (57%), a na czwartym obuwie (52%). Osoby, które decydują się na zakupy w sieci, wskazują na zalety ...
-
Instagram: coraz większa popularność w e-commerce
... idealo widoczny jest fakt, że spośród 32% korzystających z Instagrama sprzedawców wyraźnie dominują konkretne branże. W połowie przypadków są to sklepy oferujące obuwie i odzież. Moda jest bowiem bardzo specyficzną gałęzią e-commerce, w której bardziej niż tekstowe opisy produktu liczą się jego graficzne przedstawienia . Platforma służąca ...
-
Przedświąteczny zakupoholizm Polaków
... przyznaje się do bezrefleksyjnego wydawania pieniędzy na używki, a 11 proc. - na odzież i obuwie, przy czym niemal co dziesiąty ankietowany wskazuje, że zakupy odzieżowe ... Najczęściej wskazywanym produktem, którego kupowanie prowadzi do zachwiania domowego budżetu jest odzież, wskazana przez 33 proc. badanych. Do problemów finansowych prowadzi ...
-
Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?
... dostarczają im dodatkowych wrażeń w trakcie robienia zakupów. Poza tym zauważalny jest fakt, że przedstawiciele obu płci chętnie dotykają towarów. W kategorii „odzież“ dla połowy respondentów, zarówno wśród kobiet jak i mężczyzn, możliwość dotknięcia towaru miała duże znaczenie. W przypadku towarów w sklepach budowlano-dekoracyjnych płeć męska ...
-
Luksus kocha dzieci
... jednak znacznie później. Dziś to szeroka kolekcja, obejmuje ubrania, akcesoria, obuwie, ostatnio do listy produktów dla najmłodszych dołączyła luksusowa biżuteria. Wraz ... zabawek zrezygnowaliśmy, bo stawały się coraz mniej prestiżowe, postawiliśmy za to na odzież od najlepszych projektantów, zaczynając od Boss Kids, Kenzo, DKNY, przez Astona Martina ...
-
Przed czym ostrzega deficyt w handlu zagranicznym?
... importu towarów konsumpcyjnych (dane Eurostat BEC). W całym 2017 r. import konsumpcyjny (odzież oraz obuwie, kosmetyki, sprzęt AGD/RTV, żywność; kategoria nie zawiera paliw) zwiększył się o ... się z utrzymaniem silnego wzrostu konsumpcyjnego importu (kosmetyki, sprzęt RTV/AGD, odzież). To może oznaczać, że Polacy zamiast wykorzystać wyższe dochody z ...
-
Upadłości firm VIII 2018 r.
... problemami firm zaopatrujących budownictwo. W chwili obecnej ponad 2/3 niewypłacalności w hurcie dotyczy firm zaopatrujących rynek konsumencki – nie tylko w żywność, ale także odzież i obuwie czy art. wyposażenia mieszkań (AGD, naczynia itp.). Jak wielokrotnie już komentowano – nie wszyscy korzystają w równym stopniu na wzroście konsumpcji, a tak ...
-
Wyprawka szkolna bez ofert specjalnych
... w koszyku zakupów dla polskiego ucznia. I to właśnie te artykuły wybrane zostały do analizy. Znalazły się wśród nich plecaki, zeszyty, piórniki, odzież i obuwie, ale również sprzęt elektroniczny (smartfony, laptopy, smartwatch). Przy pomocy dostarczanych przez firmę Dealavo narzędzi służących monitorowaniu cen wyszukano konkretne oferty ...
-
Idą Black Friday i Cyber Monday. Mamy rady dla e-commerce
... w internecie kategorią jest odzież i akcesoria. ... odzież i akcesoria są najchętniej kupowaną w e-sklepach grupą produktów. Tego typu transakcji dokonuje 64% e-konsumentów. Na drugim miejscu wśród najczęściej kupowanych zdalnie towarów są książki, filmy i muzyka (54%), a na trzecim i czwartym odpowiednio bilety do kin i teatrów (51%) oraz obuwie ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... i 3,2 mln zł (dynamika -11,4%), straciły też arcyważne dla magazynów sektory odzież i obuwie oraz higiena i pielęgnacja. Dzienniki Po dziewięciu miesiącach budżety przeznaczone na ... ,5%), handel (+2,6 mln zł, dynamika +62,4%), napoje i alkohole (+2,0 mln zł, dynamika +25,5%), odzież i dodatki (+1,4 mln zł, dynamika +120,8%). Dane Starcom wskazują, że ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... dynamika -14,0%) i 5,1 mln zł (dynamika -9,4%), straciły też kluczowe dla medium sektory odzież i obuwie oraz higiena i pielęgnacja. Jedną z głównych przyczyn spadków było ... , dynamika +26,9%), finanse (+3,2 mln zł, dynamika +23,6%), handel (+2,3 mln zł, dynamika +27,4%), odzież i dodatki (+1,8 mln zł, dynamika +60,0%). Udział mediów w przychodach z ...