-
Wtórny rynek nieruchomości III 2011
... „jedynie” 62 proc. Poznań: porównanie oferty rynkowej i dokonanych transakcji Porównując ostatnie 6 miesięcy pod względem dokonanych transakcji i oferty rynkowej, w Poznaniu, tak jak i w innych miastach prym wiodą mieszkania dwupokojowe. Statystyki serwisu Szybko.pl wskazują, że oferty sprzedaży mieszkań dwupokojowych stanowiły 41 proc. wszystkich ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce VIII 2011
... oferty spośród innych dostępnych na rynku. Przy tak dużej podaży mieszkań i ograniczonym popycie nabywców znajdą te, które się wyróżnią konkurencyjną ceną - podaje cykliczny "Raport z rynku nieruchomości Oferty.net i Open Finance". Potwierdzeniem powyższej opinii są wyniki najnowszej analizy cen mieszkań wystawionych do sprzedaży w serwisie Oferty ...
-
Egzotyczne wakacje w przystępnych cenach
... wakacje mamy bardzo dobrą wiadomość – zapowiada Iwona Sokołowska, dyrektor pionu sprzedaży w portalach turystycznych EasyGo.pl i Wakacje.pl. – Nie dość, że przed nami ostatni miesiąc ścisłego sezonu letniego, to równolegle, wystartowała przedsprzedaż oferty egzotycznej. Koniec z mitem o drogich podróżach egzotycznych. To co na najbliższe ...
-
Mundial 2014 a ceny sprzętu RTV
... ostatnio więcej telewizorów 3D, co niewątpliwie przyniosło skutek w postaci zwiększonej sprzedaży. Oficjalny sponsor tegorocznych mistrzostw, który kusił planowanymi promocjami, w ... ). Telewizory LED-owe zdominowała marka Samsung, co wynika prawdopodobnie z najbogatszej oferty produktowej. Firma Toshiba uplasowała się na drugiej pozycji. Największa ...
-
4 globalne trendy w Customer Experience
... na szybką dostawę, jak i na oczekiwania klientów, względem dostosowywania asortymentu i ogólnej atmosfery punkty sprzedaży. Ponadto, na całym świecie, coraz więcej sprzedawców internetowych i cyfrowych startupów, dołącza do swojej oferty fizyczną przestrzeń handlową. Nawet tacy giganci jak Amazon w Meksyku, czy Alibaba w Chinach, inwestują ...
-
Jak stworzyć skuteczny program partnerski?
... afiliacyjnymi, to często niedoceniana przez marki forma zwiększania sprzedaży. Ujmując krótko – w takim systemie osoby spoza firmy ... sprzedaży, dzieląc się z partnerami wypracowanym zyskiem. Jak zaktywizować partnerów? Dla każdego partnera handlowego korzyści finansowe z programu są istotne. Ale to nie znaczy, że aktywność w promowaniu danej oferty ...
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
... , ale z czasem z pewnością oferty będą coraz bardziej personalizowane. I właśnie ta personalizacja jest kluczowa w profilowaniu. Firmy profilują klientów po to, aby otrzymywali oni oferty bardziej dopasowane do swoich potrzeb. Celem sieci handlowych lub usługowych jest oczywiście dążenie do większej sprzedaży. Ale z drugiej strony – jaką ...
-
Jakie zmiany w m-commerce w najbliższym czasie?
... . Chat GPT może także pomagać w promowaniu produktów lub usług poprzez personalizowane oferty i rekomendacje itp. Tym samym ChatGPT może pomóc w usprawnieniu różnych aspektów m-commerce, co z kolei będzie przyczyniać się do zwiększenia sprzedaży i lojalności klientów. Stacjonarnie i online, czyli omnichannel Konsumentom coraz częściej zależy na ...
-
Bazy danych wzajemnie udostępniane
... produktu. ZALETY WYMIANY BAZAMI Możliwość zaprezentowania własnej oferty klientom, których dane udostępni inny partner. Dostęp do danych osobowych nowych potencjalnych klientów, bardzo wartościowych z punktu widzenia potencjału zakupowego, o sprawdzonej sile nabywczej. Wzrost sprzedaży. Wzrost lojalności własnych klientów poprzez zaproponowanie im ...
Tematy: -
Rynek pracy specjalistów IV-VI 2006
... Braki kadrowe w branży handlowej i przemysłowej potwierdzają również oferty pracy analizowane według kryterium „Działy w firmie” (Tabela 2.). W analizowanym kwartale najczęściej poszukiwani byli przedstawiciele handlowi i specjaliści ds. sprzedaży oraz inżynierowie. W sumie oferty te stanowiły ponad ¼ wszystkich ogłoszeń umieszczonych w serwisie ...
-
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
... pomoc w promocji serwisów. Strategią BizOn media jest posiadanie kompleksowej i komplementarnej oferty z zakresu komunikacji marketingowej dla biznesu dlatego w ofercie nowego domu sprzedaży mediów znajdziemy rozwiązania z zakresu AMBIENT i PRASY. Uzupełnienie oferty internetowej o niestandardowe formy komunikacji i reklamę w prasie niszowej jest ...
-
Księgarnie internetowe 2006-2010
... oferty Allegro dotyczące tych towarów. Grubo ponad połowa z nich jest oferowana w opcji „Kup teraz”, co najczęsciej oznacza, że są to towary nowe, sprzedawane przez sklep internetowy działający pod szyldem Allegro. Skontaktowałem się w tej sprawie z Allegro, prosząc o podanie udziału sprzedaży ... i filmów. Pozostałe 20-25% sprzedaży należeć będzie ...
-
Sprzedaż bezpośrednia w Polsce rośnie
... Luboń, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. – W sprzedaży bezpośredniej dostępne są coraz lepsze towary i usługi, nierzadko o wyższej jakości czy wydajności w porównaniu ze swoimi odpowiednikami sklepowymi. Klienci to dostrzegają i coraz chętniej korzystają z takiej oferty. [...] rosnąca popularność tej formy handlu ...
-
Rynek mieszkaniowy VIII 2008
... oferty rynkowej) - skutkuje to załamaniem sprzedaży ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce - wrzesień 2008
... giełdzie. Ponadto w wielu przypadkach przy braku chętnych do zakupu alternatywą dla sprzedaży mieszkania jest jego wynajęcie i comiesięczny zysk w postaci czynszu. Jednak, według raportu, ... sprzedaży we wrześniu ponad połowa (52,3%) miała cenę nieprzekraczającą 7000 PLN za m2. Za cenę od 7000 do 9000 PLN za m2 oferowanych było 38,3% mieszkań a oferty ...
-
Sprzedaż bezpośrednia niedoceniana
... czynników determinujących rozwój sektora będą należeć systematyczne wzbogacanie oferty (obecnie, choć z roku na rok w coraz mniejszym stopniu, zdominowanej przez kosmetyki), ekspansję na terenach słabo zurbanizowanych, rosnącą popularność pozasklepowych form sprzedaży, a także... prognozowane spowolnienie wzrostu gospodarczego. Nadciągający kryzys ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce - sierpień 2009
... niezmiennie należą do najdroższych w kraju. Średnia stawka za m2 mieszkania oferowanego do sprzedaży w centrum stolicy w lipcu wynosiła 11675 PLN; była niższa o 4,3% niż przed rokiem (12193 PLN/m2), a ... jest podobny i wynosi odpowiednio 35,9% i 34%. Jedną czwartą ofert wystawionych do sprzedaży w serwisie Oferty.net w lipcu stanowiły najdroższe ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce IX 2009
... Oferty.net podaje, że końcówka wakacji nie przyniosła znaczących zmian w cenach mieszkań oferowanych na rynku wtórnym. Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez serwis Oferty.net na ponad 20 tysiącach ofert wystawionych do sprzedaży ... na podstawie preferencji osób poszukujących ofert sprzedaży mieszkań w serwisie Oferty.net zajął Ursynów, a trzecie - ...
-
Rynek detaliczny: kryzys uszczuplił zyski
... z poziomu 3 proc. do 2,2 proc., mimo najwyższego w branży wzrostu sprzedaży (8,6 proc.). Zdaniem ekspertów Deloitte w 2008 r. detaliści sztucznie zwiększali sprzedaż, wprowadzając bardzo atrakcyjne oferty promocyjne, które negatywnie odbiły się na wynikach ze sprzedaży. Jednak poprawiające się czynniki gospodarcze powinny pozytywnie wpłynąć na ...
-
Polacy wolą małe mieszkania i tanie domy
... zainteresowanie nieco większymi, 3 lub 4-pokojowymi lokalami o powierzchni 60-80 m2 (16 proc.). Użytkownicy poszukujący w omawianym okresie domu jednorodzinnego, przeglądali głównie oferty sprzedaży nieruchomości o małej i średniej powierzchni. Największą popularnością cieszyły się zabudowania do 150 m2 – dotyczyło ich 44 proc. zapytań. Nieco ponad ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce I 2011
... , myślących o sprzedaży i tych, którzy planują zakup. W pamięci wszystkich pozostają nie tak dawne ... sprzedaży wynosiła w grudniu 7057 PLN/m2. Za m2 mieszkania w Ursusie – dzielnicy położonej na przeciwległym krańcu Warszawy – trzeba zapłacić o 10% więcej a decydując się na zakup lokum w Śródmieściu wydatek byłby wyższy o 65%. Jednak z analizy Oferty ...
-
ANR: grunty inwestycyjne w 2010 r.
... wzrost wpływów z tytułu sprzedaży gruntów nierolnych. Średnia cena 1 ha gruntów nierolnych w 2010 roku, w porównaniu z rokiem 2009, wzrosła o 23,4%. Coraz wyższe przychody ze sprzedaży ... informacyjnych i marketingowych, oraz na skrupulatnym przygotowaniu kompleksowej i atrakcyjnej oferty. W jej skład weszły nieruchomości, na których mogą powstać ...
-
Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2010
... sprzedaży wyniosła ponad 42,8 mld zł i była wyższa o 1,9% w stosunku do roku poprzedniego. Wielkość trzech głównych segmentów rynku mierzona wartością sprzedaży ... po znacznie niższych cenach, pakietyzacja usług. Zainteresowaniem Polaków cieszyły się oferty typu double play, najczęściej łączące w sobie telewizję kablową z dostępem do Internetu. ...
-
Ożywienie na rynku sztuki w Polsce
... rynków światowych, gdzie udział sprzedaży sztuki współczesnej jest porównywalny ze sztuką dawną. Odzwierciedleniem tych tendencji jest też olbrzymi sukces cyklu monograficznych wystaw Jerzego Nowosielskiego w salonie Marchand, należącym do sieci galerii DESY Unicum, na których sprzedaż sięgnęła 90% oferty. Oprócz Nowosielskiego, wśród artystów ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2015
... % Ponad 39% wszystkich ogłoszeń skierowanych było do pracowników handlu i sprzedaży W porównaniu z poprzednim kwartałem o 13,2% wzrosła liczba ogłoszeń dla pracowników HR. ... W tym czasie użytkownicy Pracuj.pl wysłali również o 10% więcej aplikacji na oferty pracy. Publikowane oferty pracy to dobry barometr nastrojów przedsiębiorców i kondycji branży. ...
-
Sprzęt AGD: co wybierali Polacy w I kw. 2015 r.?
... AGD. Największy wzrost sprzedaży odnotowały podkategorie kuchnie i piekarniki. Na drugim miejscu pod względem wzrostu sprzedaży znalazły się zmywarki, na trzecim – pralki oraz suszarki. Znaczące wzrosty sprzedaży w wybranych kategoriach to w dużej mierze wynik dynamicznego rozwoju oferty asortymentowej sklepu. Dynamika sprzedaży chłodziarek jest ...
-
Rynek pracy specjalistów V 2015
... , bo aż 20% ofert skierowanych jest do specjalistów do spraw handlu i sprzedaży, na drugim miejscu niezmiennie znajduje się branża bankowość/finanse/ ubezpieczenia (15%), ... handel i sprzedaż – 868 ofert, ekspertów budownictwa – 776 ofert oraz inżynierów 562 oferty. Najdynamiczniej natomiast przyrastała liczba ogłoszeń z tej branży skierowanych do osób ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... regularnie już korzystają z obu kanałów (online i offline) porównując oferty, poszukując informacji o produkcie i wybierając najkorzystniejszy i najwygodniejszy dla nich ... dużych retailerów czy też sieci handlowych zapowiedziało uruchomienie swojego kanału sprzedaży online. Rok 2016 będzie rokiem poszukiwań najlepszych rozwiązań technologicznych, ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 14/2016
... producent w tym roku chce podwoić sprzedaż, również dzięki rozszerzeniu oferty hybryd. Mowa o modelu RAV4 oraz najnowszej generacji Priusa. Do końca roku w ofercie pojawi się również crossover C-HR z napędem hybrydowym. – W kwestii popularyzacji i sprzedaży samochodów z napędem hybrydowym cały czas gonimy Europę. Zeszły rok zakończyliśmy ...
-
InfoPraca: w II kw. rynek pracy w rękach pracowników
... roku najczęściej poszukiwali pracowników call center. Natomiast na Pomorzu królowały oferty pracy w sprzedaży. Z drugiej strony najmniej pracy w całym kraju jest w administracji publicznej i organizacjach pożytku publicznego. Mało pracy jest także dla weterynarzy. Przydatne linki: Oferty pracy Kto szuka pracy? Z danych serwisu InfoPraca.pl wynika ...
-
Internet nie zastąpi sprzedawcy
... , który pozwala im nie tylko spokojnie zapoznać się z każdym szczegółem oferty handlowej, ale również otrzymać fachową poradę. Nacisk na profesjonalizm Z badania, które IBRiS przeprowadził w maju i czerwcu br. na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży wynika, że respondenci cenią w głównej mierze profesjonalną postawę sprzedawców - 8 na ...
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
... oczekiwaniom klientów, dla których jeden kanał sprzedaży to za mało. Nowoczesny konsument to bowiem konsument dynamiczny, świadomy bogatej oferty w Internecie i taki, który ... z raportu „E-commerce w Polsce 2016” mówią więc same za siebie: wielokanałowość w sprzedaży to już konieczność. Tymczasem z badania porównywarki cen idealo przeprowadzonego w ...
-
Czy e-commerce zastąpi handel tradycyjny?
... punktu Paczkomatów w sąsiedztwie obiektu. Nadrzędną cechą we współczesnym modelu sprzedaży pozostaje szybkość dostawy. Celem większości sieci handlowych jest taka organizacja ... które mają na celu komunikację z klientem przede wszystkim poprzez prezentację oferty produktowej i promocji cenowych. Stałym klientom dają one również możliwość zbierania ...
-
E-commerce w 2018 r. Prognozy i trendy
... , która siłą rzeczy nabierze pewnych cech B2C. Bardziej popularne staną się zamknięte systemy sprzedaży, w których klient po stworzeniu własnego profilu odnajdzie interesujące go produkty, usługi, ich ceny i specjalne oferty. Właściciele takich witryn skorzystają z możliwości cięcia kosztów personalnych, a klient uzyska wysoki poziom obsługi ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 47/2018
... dobrej cenie. Nowa koncepcja sprzedaży przewiduje wzrost obecności oferty firmowej w kanale internetowym, jednak bez rezygnacji z dotychczasowej sprzedaży w dużych centrach handlowych. w ciągu najbliższych 5 lat (do 2023 r) koncern Volkswagena planuje wydać 44 mld euro na modernizację oraz innowacyjny rozwój swojej oferty handlowej. To prawie jedna ...