-
Nierzetelny jak polski handlowiec?
... , który niezależnie od klienta, z którym się spotyka, pracuje na jednej wersji oferty, a poza tym nie sprawdza, czy konsument na pewno kupuje to, ... przejrzystym opisie rozwiązania i ceny (51%) oraz ograniczeniu treści ogólnych (49%). Sprzedaży nie da się nauczyć? Proces sprzedaży jest zdefiniowany i opisany w zaledwie 54% firm działających w Polsce ...
-
6 kluczowych cech skutecznego marketingu referencyjnego
... Dobrym rozwiązaniem jest zachęcanie klientów, by w treści zwrócili uwagę na korzyści, jakie osiągnęli po skorzystaniu z oferty firmy. Można wcześniej zadać im pytania pomocnicze o efekty (w tym wzrost sprzedaży), odczucia i emocje związane z produktem/usługą. Nie bójmy się także liczb. Niech nasze rekomendacje pokażą innym potencjalnym ...
-
Mobilne nowości HP
... rozwiązania dla przedsiębiorstw. Prezentacja nowej oferty rozpoczyna promocję urządzeń mobilnych HP w Europie. Nowe produkty obecnie wprowadzane na rynek ... i umożliwia szybkie bezprzewodowe drukowanie podczas podróży z każdej drukarki HP wyposażonej w port USB. W sprzedaży od początku listopada 2003 r. w większości krajów regionu EMEA, cena 175 euro. ...
Tematy: urządzenia mobilne -
Idea zmienia się w Orange
... marki dotyczy całej ogólnopolskiej sieci sprzedaży: salonów firmowych oraz punktów dystrybucji prepaid. W salonach sprzedaży obejmujących ponad 1.200 lokalizacji w całej ... Firma - elastyczna oferta z dużymi pakietami minut, - Firma MIX - połączenie zalet oferty na abonament i na kartę - gwarancja kontroli kosztów pracowników firmy, - Pakiet E-mail ...
-
Najpopularniejsze marki własne w Rosji 2007
... (mimo, że pierwsze wprowadzone marki własne pozycjonowane były na średnim poziomie cenowym). Strategia sprzedaży tych produktów w Rosji często polega na wykorzystaniu podobieństw do opakowania produktów markowych i wprowadzaniu do oferty ich tańszych wersji. Koncentracja na markach tańszych tłumaczy znaczącą różnicę pomiędzy cenami produktów ...
-
Sprzedaż bezpośrednia w 2009 r. wzrosła
... nie tworzy barier dla osób z podstawowym wykształceniem. Rynek sprzedaży bezpośredniej rośnie systematycznie i nieprzerwanie od początku lat dziewięćdziesiątych, stanowiąc znaczące uzupełnienie tradycyjnego handlu sklepowego. Polacy coraz chętniej korzystają z oferty sprzedawców bezpośrednich, pozytywnej zmianie ulega też wizerunek sektora. Biorąc ...
-
Strategie marketingowe: rozszerzanie marek
... r. Amazon.com startował jako księgarnia internetowa, stał się objawieniem. Jednak zamiast żmudnego zwiększania przychodów ze sprzedaży książek, co oczywiście również robił, portal wybrał szybszą drogę rozwoju – rozszerzanie oferty. Do książek w 1998 r. dołączyły muzyka i filmy, dwa lata później – elektronika, gry, zabawki, samochody oraz ...
-
Wtórny rynek mieszkaniowy 2010
... Większość 2010 roku upłynęło pod znakiem sprzedaży mieszkań do 250 000 zł. Jest to typowa wysokość zdolności kredytowej przeciętnej poznańskiej rodziny. Transakcje tego typu stanowiły niemal 90 proc. zarejestrowanego obrotu. Zainteresowaniem cieszyły się również oferty mieszkań w rewitalizowanych kamienicach oddawane w standardzie deweloperskim ...
-
Rynek detaliczny na świecie po kryzysie
... , kiedy punkt ciężkości działania powinien zmienić się w kierunku opracowania nowej oferty i rozwiązań dla klientów”- mówi Magdalena Jończak, Starszy Menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte. We wszystkich regionach zaobserwowano spowolnienie wzrostu sprzedaży, ale wszędzie też, z wyjątkiem Afryki i Bliskiego Wschodu, odnotowano poprawę rentowności ...
-
Ile dni trwała sprzedaż mieszkania w III 2011 r.?
... monitoruje, ile czasu zajmuje przeciętnie sprzedaż mieszkań. Proces sprzedaży rozbijamy na dwa etapy: pierwszy od wprowadzenia oferty do sprzedaży do zawarcia umowy przedwstępnej, a drugi od zawarcia umowy przedwstępnej do zawarcia umowy ostatecznej. Długość procesu sprzedaży traktujemy jako jeden z mierników nastrojów rynkowych. W uproszczeniu ...
-
Ile dni trwała sprzedaż mieszkania w IV 2011 r.?
... monitoruje, ile czasu zajmuje przeciętnie sprzedaż mieszkań. Proces sprzedaży rozbijamy na dwa etapy: pierwszy od wprowadzenia oferty do sprzedaży do zawarcia umowy przedwstępnej, a drugi od zawarcia umowy przedwstępnej do zwarcia umowy ostatecznej. Długość procesu sprzedaży traktujemy jako jeden z mierników nastrojów rynkowych. W uproszczeniu ...
-
"Średni" standard mieszkania najpopularniejszy
... trzy podstawowe grupy, które odzwierciedlają standard lokali. Najbardziej powszechne są oferty, których stan techniczny pozwala na wprowadzenie się bez większych dodatkowych ... zakwalifikowane do średniego standardu. Największy odsetek tego typu ofert mieszkań do sprzedaży (74 proc.) znajduje się w Łodzi, najmniej (47 proc.) w Gdyni. Popularność tego ...
-
Polacy już wykupują zimowe wakacje
... się na początku września, a pierwsze oferty pojawiły się już pod koniec sierpnia. Najwięcej jednak trafi do sprzedaży w ciągu najbliższych 2 ... sprzedaży – mówi Wójciak z biura podróży Sport Vita, właściciel portalu znaminanarty.pl Dlaczego Polacy już we wrześniu decydują się na rezerwację zimowych wakacji? - Przede wszystkim, dlatego że zimowe oferty ...
-
Ile dni trwała sprzedaż mieszkania we IX 2011 r.?
... monitoruje, ile czasu zajmuje przeciętnie sprzedaż mieszkań. Proces sprzedaży rozbijamy na dwa etapy: pierwszy od wprowadzenia oferty do sprzedaży do zawarcia umowy przedwstępnej, a drugi od zawarcia umowy przedwstępnej do zwarcia umowy ostatecznej. Długość procesu sprzedaży traktujemy jako jeden z mierników nastrojów rynkowych. W uproszczeniu ...
-
Ile dni trwała sprzedaż mieszkania w I 2012 r.?
... monitoruje, ile czasu zajmuje przeciętnie sprzedaż mieszkań. Proces sprzedaży rozbijamy na dwa etapy: pierwszy od wprowadzenia oferty do sprzedaży do zawarcia umowy przedwstępnej, a drugi od zawarcia umowy przedwstępnej do zwarcia umowy ostatecznej. Długość procesu sprzedaży traktujemy jako jeden z mierników nastrojów rynkowych. W uproszczeniu ...
-
M-commerce przyszłością handlu detalicznego
... się mogą na wzmocnieniu oferty e-commerce i m-commerce, ich celem będzie, w perspektywie długoterminowej, zrewolucjonizowanie usług świadczonych w sklepach, poprzez zapewnienie bezproblemowej obsługi we wszystkich kanałach. 41% detalistów przewiduje, że do roku 2020 zaoferuje przy swoich sklepach mobilne punkty sprzedaży, podczas gdy 33% uruchomi ...
-
Doradcy finansowi niezależni tylko pozornie
... finansowego, który – jak sama nazwa wskazuje – ma doradzić w wyborze najlepszej oferty. W rzeczywistości wygląda to niestety nieco inaczej. Okazuje się bowiem, że doradcy, ... przepisy o oświadczeniu woli zdziałanym pod wpływem błędu. W razie nieprawidłowości przy sprzedaży produktów finansowych może też interweniować bądź Urząd Ochrony Konkurencji i ...
-
Sprzedaż części przedsiębiorstwa sposobem na kryzys
... taką działalnością. Tylko jedna trzecia respondentów uwzględnia ich oferty przy podejmowaniu decyzji o wyborze inwestora. „Jest to bardzo ... wchodziła jednostka stanowiąca przedmiot zbycia. Koszty osierocone często stanowią problem w przypadku wydzielenia i sprzedaży części biznesu, ponieważ trudno jest je zmniejszyć w krótkim okresie czasu. ...
-
Polskie firmy a bezpieczeństwo inwestycyjne IV 2013
... badania wskazują, że przedsiębiorcy chcą zainwestować w działy sprzedaży i marketingu, ponieważ uważają, że nadszedł czas na promocję i sprzedaż ich oferty – powiedział Maciej Skórski, Country Manager Regus w Polsce. Wygląda na to, że profesjonaliści w dziedzinie sprzedaży i marketingu będą w najbliższych miesiącach rozchwytywani. Firmy muszą ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 9/2015
... sprzedaży, niż spadku produkcji. Spadek sprzedaży węgla sięgnął w 2014 r. 9,3 proc. przy czym sprzedaż węgla energetycznego była o 10,7 proc. r/r niższa , a koksowego - o 2 proc. r/r. Spadek sprzedaży ... nawet o 80 proc. Neinver podkreśla, że cały czas szuka nowych oferty dla klientów. Obecnie negocjuje kilkanaście nowych kontraktów z nowymi markami ...
-
Rynek pracy specjalistów II 2015
... poszukiwani byli specjaliści ds. handlu i sprzedaży, specjaliści ds. obsługi klienta i ... sprzedaży – było ich 12 459. Na kolejnych miejscach uplasowali się specjaliści ds. obsługi klienta (5 957 ofert), specjaliści ds. finansów (5 248 ofert) oraz specjaliści ds. IT (4 626 ofert). Największy udział w ogólnej liczbie ogłoszeń o pracę stanowiły oferty ...
-
Rynek pracy specjalistów w III kw. 2015
... r. najwięcej ogłoszeń o pracę opublikowali pracodawcy z firm zatrudniających powyżej 250 pracowników – ich oferty pracy stanowiły niemal 30% wszystkich ogłoszeń o pracę z ... % wzrostem zapotrzebowania rok do roku), dołączają kolejne specjalizacje, jak wykwalifikowani managerowie sprzedaży czy inżynierowie. Analiza liczby publikowanych ofert pracy to ...
-
B2B: klient biznesowy jak zwykły
... do świata wirtualnego dzięki powszechności urządzeń mobilnych. Prowadzenie sprzedaży w sektorze B2B wcale nie oznacza sprzedaży do firm, nadal to przecież ludzie zatrudnieni ... raportu Izby Gospodarki Elektronicznej. Klienci biznesowi znacznie częściej niż konsumenci porównują oferty kilku firm i zwracają uwagę na możliwość zwrotów, której nie ...
-
Polski eksport okien i drzwi. Mamy 1. miejsce w Europie
... pokaźne wzrosty sprzedaży zagranicznej stolarka otworowa odnotowała właśnie podczas kryzysu finansowego. Jak to się stało? Odpowiedzią jest wysoka jakość naszych produktów, połączona z ich relatywnie niską ceną. Dzięki asortymentowi o tych parametrach zagraniczni dystrybutorzy okien i drzwi poprawiali konkurencyjność swojej oferty i mogli uzyskiwać ...
-
E-commerce w 2021 roku: abonamenty, ekologia i nowe technologie
... rodzaju oferty czy rozmiaru e-biznesu. Stacjonarnie czy w sieci? Tradycyjny podział na sklepy online i stacjonarne będzie się dalej zacierał w duchu podejścia wielokanałowego (omnichannel). Placówki fizyczne będą coraz częściej pełniły rolę salonów pokazowych oraz punktów odbioru i zwrotu zakupów online, niż głównych miejsc sprzedaży. Nie ...
-
Po pandemii już tylko zakupy online?
... Udział e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce Jak wynika z badania, jeszcze przed wybuchem pandemii udział e-commerce w sprzedaży detalicznej oscylował w Polsce w granicach ... odwiedzających centra handlowe. Rolą właścicieli oraz najemców będzie takie przygotowanie oferty, by była ona dostosowana do potrzeb konkretnych grup kupujących - ...
-
Internet, telewizja lub abonament komórkowy w Vectrze bez zobowiązań
... , a w punktach sprzedaży oraz poprzez ... oferty oraz dostępności jej różnych wariantów znajdują się na stronie www.vectra.pl, w punktach sprzedaży (POS) oraz poprzez infolinię 601 601 601. Vectra przygotowała także dodatkowe promocje i atrakcyjne ceny przy zamówieniach online. Dla osób preferujących długoterminową współpracę dostępne są również oferty ...
-
Mapa Rynku Pracy - Październik 2003
... się o 26% w porównaniu z okresem od stycznia do sierpnia ubiegłego roku. Do sprzedaży produktów za granicą zachęca m.in. wysoka cena euro. Według danych ... kolejny miesiąc z rzędu wzrosła liczba ofert dla stanowisk rzemieślniczych i wyniosła 7,4%. Oferty pracy czekały głównie na mechaników samochodowych, których poszukiwały autoryzowane salony ...
Tematy: -
TPSA optymalizuje Telepunkty
... również zadanie opracowania prognozy optymalnej ilości punktów sprzedaży TP. - opowiada Piotr Kotowicz z TP S.A. - w ramach realizacji tego projektu analitycy określą profil mieszkańców obszarów oddziaływania Telepunktów, tak abyśmy mogli w pełni dostosować naszą oferty do potrzeb obecnych i potencjalnych klientów". "W projekcie prowadzonym ...
-
Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków
... na bilboardach (50 proc. wskazań). Nieco rzadziej wskazują na prezentację produktów w miejscach sprzedaży (40 proc.), katalogi przesyłane pocztą i reklamę w Internecie (odpowiednio 33 i 31 proc.). ... konsumentów nie otrzymała w ciągu ostatnich 12 miesięcy żadnej telefonicznej oferty zakupu produktu lub usługi. Opinie na temat telemarketingu i ...
-
Branża motoryzacyjna w stagnacji
... gospodarczym. Mimo, iż w latach 2000 - 2007 względny udział sprzedaży samochodów na rynkach wschodzących zwiększył się z 25% do 42% światowej sprzedaży, to obecnie spadek popytu na nowe ... Tomasz Starus: „Pewnym wyjściem dla producentów komponentów jest kierowanie swojej oferty nie tylko na pierwsze wyposażenie fabryczne, ale także na rynek części ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2010
... sprzedaży marek własnych w hipermarketach była również efektem dynamicznego wzrostu sprzedaży sieci Kaufland, która cechuje się największym udziałem marek własnych spośród sieci tego formatu. Za dynamicznym rozwojem sprzedaży ... . Do wzrostu rynku przyczyniać będzie się dalszy rozwój oferty private labels we wszystkich kanałach handlu nowoczesnego, jak ...
-
Rynek pracy w święta Bożego Narodzenia
... potrzeba w okresie jesiennym, dlatego przed świętami bardzo sporadycznie pojawiają się oferty pracy. Większe szanse na zdobycie pracy mają zawodowi kierowcy odpowiedzialni za ... bardzo często należy też otwieranie i zamykanie placu sprzedaży, dbanie o ekspozycję towaru oraz raportowanie wyników sprzedaży. W zamian pracodawcy oferują umowę zlecenie ( ...
-
Polski rynek pracy X-XII 2011
... . Jednocześnie wzrosła średnia oglądalność ofert pracy i spadła liczba ogłoszeń o wolnych stanowiskach. Kandydaci mogli znaleźć zatrudnienie w produkcji, sprzedaży lub budownictwie. Na rynku pojawiły się też oferty pracy sezonowej przez Świętami Bożego Narodzenia - podaje raport serwisu Szybkopraca.pl. Listopadowe dane GUS na temat stopy ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... kreacji, jak i strategii sprzedaży, należy wziąć pod uwagę czynnik płci odnośnie zakupu usług lub towaru i dopasować go do oferty - podaje agencja badawcza ABR SESTA ... sklepów wielkopowierzchniowych, które dzięki analizom mogą dokonać właściwej organizacji przestrzeni sprzedaży – mówi Paweł Jurowczyk ekspert ABR SESTA. Trendy zmieniają się w zawrotnym ...