-
Centra danych: walka z kryzysem
... , które pozwoli im zmierzyć się z takimi wyzwaniami jak umowy dotyczące poziomu świadczonych usług, rosnącą liczbą danych oraz problemami kadrowymi” - powiedział Piotr Nogaś, Presales Consultant Manager w firmie Symantec. - „Od typowego menedżera centrum danych wymaga się dostarczania większej liczby usług o wysokiej jakości w coraz ...
-
Branża PR w mediach XI 2007
... osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych publikacjach 67 razy. Trzy najczęściej cytowane osoby w listopadzie to: Piotr Czarnowski, Adam Łaszyn i Mateusz Zmyślony, w mediach powoływano się na każdego z nich po trzy razy. Wśród osób najczęściej wzmiankowanych w kontekście PR-u ...
-
Rynek produktów żywnościowych w Polsce 2007
... gospodarcze, informujące o wzroście dochodów, ale także przez dynamiczny rozwój sieci handlowych specjalizujących się w bardziej wyszukanym asortymencie, takich jak poznański Piotr i Paweł i krakowska Alma. Specyficzną kategorią są nowości międzysektorowe. Marki, które zdobyły uznanie w swojej kategorii produktów, pojawiają się w kategoriach ...
-
Rynek spożywczy: handel detaliczny 2007
... specyfice – konsumenci w Polsce wciąż przyzwyczajeni są do robienia częstych i niewielkich zakupów w małych sklepach, położonych blisko domu. Rozwój supermarketów delikatesowych Piotr i Paweł oraz Bomi, dwie sieci supermarketów z rozbudowanym asortymentem premium istnieją już od początku lat dziewięćdziesiątych. W 1995 dołączyła do nich krakowska ...
-
Branża PR w mediach 2007
... wypowiedzi Piotra Tymochowicza media powoływały się w 2007 roku 29 razy, a Eryka Mistewicza – 23. Kolejne miejsca zajęli: Rafał Czechowski (22 cytowania), Piotr Czarnowski i Dariusz Tworzydło – każdy po 20 cytowań. Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji w ubiegłym roku pierwsze miejsce zajęła agencja On ...
-
Zakup domu coraz popularniejszy
... rynku pierwotnego. „Rosnące w niesamowitym tempie ceny mieszkań w dużych miastach spowodowały, iż alternatywą dla zakupu mieszkania była budowa własnego dom – komentuje Piotr Krawczyński, główny analityk DK Notus - Za cenę 2-3 pokojowego mieszkania w dobrej dzielnicy, można było wybudować dom o powierzchni ok. 150 m2 ...
-
Tydzień 11/2008 (10-16.03.2008)
... : Rezerwy walutowe naszego kraju są dziś szacowane na 45 mld euro i udział dolara w tych rezerwach jest znaczny. Nowy wiceprezes NBP Piotr Wiesiołek ostatnio zapowiedział zamiar banku centralnego do zmniejszenia (o kilkanaście procent) w koszyku walutowym rezerw udziału amerykańskiego dolara. Pogląd jest generalnie słuszny ...
-
Rynek spożywczy 2008: produkty luksusowe
... ważne miejsce wśród kanałów dystrybucji na tym rynku, mimo że relatywnie prowadzą jeszcze niewiele placówek. Największe sieci tego typu to Piotr i Paweł, Bomi, Alma. Do mniejszych sieci można zaliczyć na przykład Stokrotkę Premium, Keraniss, Delikatesy Mini Europa, A.Blikle. Kolejni gracze zapowiadają ...
-
Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji
... w oparciu o jej szefa – VIP-a. Skutecznie udało nam się to zrealizować we współpracy np. z Łukaszem Wejchertem, szefem Grupy Onet.pl – wyjaśnia Piotr Krawiec, właściciel wrocławskiej agencji Synergic. Zacieranie granic Specjalizacja nie może oznaczać tylko zawężania się agencji do wykonywania jednego typu usług ...
-
Symantec: spam V 2008
... , że choć nie jesteśmy najlepiej zinformatyzowanym krajem w Europie, to jako społeczeństwo coraz chętniej korzystamy z szerokopasmowego połączenia z Internetem.” - powiedział Piotr Nogaś z firmy Symantec Polska.- „Niestety, ludzie bardzo często zapominają o zapewnieniu odpowiedniego poziomu zabezpieczeń przed zagrożeniami z sieci. W konsekwencji ...
-
Stereo.pl S.A. kupiło serwis Bileteria.pl
... rynku handlu internetowego wymaga od nas stałego konkurowania z innymi dynamicznie rozwijającymi się podmiotami. Dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną inwestycję. [...]” - powiedział Piotr Muranty, prezes Stereo.pl S.A. „Bileteria.pl to nie tylko sprzedaż biletów, ale pełne wsparcie dla organizatorów imprez w zakresie biletowania, obsługi ...
-
Prywatni operatorzy pocztowi V-VI 2008
... , 58-100 Świdnica, BARKA Sp. z o.o., 54-400 Wrocław, SKOCZEK Jarosław Wojcieszek, 51-661 Wrocław, SKOCZEK TEAM Krzysztof Sornat, 51-658 Wrocław, Przedsiębiorstwo Motoryzacyjne „AUTO-FINANCE" Piotr Kryjak, 69-100 Słubice, P.W. SIKORSCY Urszula Sikorska, 67-300 Szprotawa, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MARIUSZ" Mariusz Kasprzak, 68-100 Żagań.
-
Poszukiwane zawody VIII-IX 2008
... .” W zawodach związanych z usługami aptekarskimi najbardziej poszukiwani są obecnie technicy farmacji. „Rynek pracy w farmacji, to obecnie rynek pracownika a nie pracodawcy” – uważa Piotr Jóźwiakowski, Prezes Okręgowej Rad Aptekarskiej w Krakowie. „Wynika to z ostrej konkurencji i dużej liczby aptek, których jest obecnie już ponad 11 tysięcy ...
-
Branża PR w mediach VIII 2008
... magistratu. Wypowiedzi jej, związane z kontrowersjami wokół domniemanej kampanii promocyjnej miasta skierowanej do homoseksualistów, media przywoływały 7 razy. Drugi w zestawieniu był Piotr Tymochowicz (4 cytowania). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się tradycyjnie już Gazeta Wyborcza, która na ...
-
Branża PR w mediach IX 2008
... pięć osób, które się w nim znalazły, media cytowały po 3 razy. Byli to: Wojciech Cwalina, Wiesław Gałązka, Michał Krawczyk, Anna Kubiak i Piotr Tymochowicz. Wśród najczęściej wymienianych w kontekście PR-u firm i instytucji na pierwszym miejscu znalazły się: Fundacja Stefana Batorego i Polska Organizacja Turystyczna (po ...
-
Branża PR w mediach X 2008
... lub instytucji, dlatego ich liczba jest inna niż suma publikacji dotyczących branży PR. Październikowy ranking osób cytowanych w kontekście PR-u otwiera Piotr Tymochowicz, którego wypowiedzi na temat wizerunku polityków media przedstawiały 9 razy (głównie Superstacja). Na drugim miejscu znaleźli się: Eryk Mistewicz, Sebastian ...
-
Piractwo internetowe: Polska na 6 miejscu
... może być zależny nie tylko od dochodów użytkowników, ale przede wszystkim od szybkości Internetu i liczby użytkowników do niego podłączonych” – powiedział Piotr Chrobot, Country Manager w firmie Symantec Polska – „Zaskakujące może się wydawać odległe miejsce Chin, które posiadają jedną z największych liczb internautów z szerokopasmowym ...
-
Luki i łaty systemu Windows w 2008 r.
... . Jak widać, trzy ostatnie lata są pod tym względem zbliżone. "Pamiętajmy, że nastrój świąteczny i noworoczny udziela się także cyberprzestępcom", mówi Piotr Kupczyk, dyrektor działu prasowego Kaspersky Lab Polska. "Okres ten nie nastraja ich jednak bardziej pokojowo. Wręcz przeciwnie - są nastawieni na ...
-
Gazy techniczne: rynek wciąż nienasycony
... Air Products and Chemicals. Z kwotą 370 milionów euro była to trzecia co do wielkości transakcja przejęcia w Polsce w 2007 roku - tłumaczy Piotr Wieczorek, dyrektor generalny Gazy Sprężone - Europa Środkowo-Wschodnia Air Products. Najważniejszą inwestycją firmy w tej chwili jest rozbudowa największego zakładu produkującego gazy ...
-
Inwestycje mieszkaniowe a subsydia
... do budowy i kupowania mieszkań. Inwestor poważnie myślący o wejściu na ten rynek powinien je dobrze znać i umieć z nich korzystać. Jak podaje Piotr Lis w książce „Polityka państwa w zakresie finansowania inwestycji mieszkaniowych” (Wydawnictwo C.H. Beck, 2008), istnieją trzy główne grupy narzędzi, które państwo stosuje do ...
-
Rynek reklamy online 2009: będą cięcia
... sprawdzonych działaniach. Na szczęście Internet wydaje się być zwycięzcą tej potyczki. "Wynika to m.in. z faktu" – mówi dyrektor zarządzający Praktycy.com, Piotr Krawiec - "że reklama internetowa jest mimo wszystko najtańsza, a ponad to najłatwiej i najszybciej można mierzyć jej efekty. Co ważne, reklama online ...
-
Symantec: spam I 2009
... jak widać – nie na długo. Szybki powrót niechcianych wiadomości do wysokiego poziomu świadczy o tym, jak dochodowa jest to działalność.” – powiedział Piotr Nogaś z firmy Symantec Polska. Ulubione domeny internetowych przestępców Przeciętnie około 90% wszystkich niechcianych wiadomości zawiera jakiś adres internetowy. Firma Symantec ...
-
Komputery Macintosh a szkodliwe programy
... od ilości szkodliwych programów, jakie potencjalnie mogą infekować komputery firmy Apple, ich użytkownicy powinni przestrzegać pewnych zasad bezpieczeństwa”, mówi Piotr Kupczyk, dyrektor działu prasowego, Kaspersky Lab Polska. „Nie możemy zapominać o regularnym uaktualnianiu systemy operacyjnego, a w szczególności programów iTunes oraz Safari ...
-
Branża PR w mediach 2008
... zarówno przedstawiciele agencji PR, jak i niezależni eksperci, a także przedstawiciele instytucji publicznych. Osobą, której wypowiedzi media najczęściej przywoływały w kontekście PR-u był Piotr Tymochowicz (51 materiałów). Był on częstym komentatorem wizerunku partii oraz polityków w aktywnej pod tym względem Superstacji. Drugie miejsce zajął Eryk ...
-
Polskie banki: jak obniżyć skutki kryzysu?
... makroekonomicznych na wyniki finansowe banków zaufanie inwestorów do polskich instytucji finansowych zostało mniej osłabione aniżeli do ich zagranicznych właścicieli”- mówi Piotr Siciak, starszy menedżer w Deloitte. Przykładowo wartość rynkowa Citigroup zmalała o 86% w porównaniu do zeszłego roku, podczas gdy dla Banku Handlowego było ...
-
Branża PR w mediach I 2009
... dotyczących branży PR. W styczniu ekspertem najczęściej proszonym przez media ogólnopolskie o komentarz PR-owski był Wojciech Jabłoński (12). Drugie miejsce zajął Piotr Tymochowicz (11). Obaj komentowali zazwyczaj, z perspektywy public relations, bieżące wydarzenia polityczne. Kolejni w zestawieniu to Wiesław Gałązka (5) oraz Rafał Czechowski ...
-
Smartphony: zadbaj o bezpieczeństwo
Kaspersky Lab, producent rozwiązań do ochrony danych, opublikował nowy artykuł pt.: "Podróżuj bezpiecznie ze swoim smartfonem" autorstwa Piotra Kupczyka. Tekst jest kierowany do właścicieli i pracowników firm korzystających w codziennej pracy ze smartfonów, a także do wszystkich osób zainteresowanych bezpieczeństwem mobilnym. Bycie osiągalnym ...
-
Branża PR w mediach II 2009
... (10). Drugie miejsce zajął Bartłomiej Biskup (9). Obaj komentowali zazwyczaj, z perspektywy public relations, bieżące wydarzenia polityczne. Kolejni w zestawieniu to Piotr Tymochowicz (8), Wojciech Jabłoński (7) i Wally Olins (7). Najczęściej wymienianą w kontekście PR-u instytucją był Instytut Adama Mickiewicza (5). W tym kontekście wzmiankowano ...
-
Rynek e-commerce: personalizuj ofertę
... na marketing i promocję. „Utrzymanie dotychczasowego, i co ważne zadowolonego, klienta wymaga pięciokrotnie niższych nakładów finansowych niż dotarcie do nowych klientów” – przekonuje Piotr Krawiec, dyrektor zarządzający Praktycy.com, autor badania na temat e-commerce w 2005 roku. – „Poza tym zmniejszenie tylko o 10% liczby odchodzących klientów ...
-
Piotrków Trybunalski: Focus Mall w budowie
Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim to kolejna inwestycja Parkridge Retail Poland, której otwarcie planowane jest na listopad 2009 r. Na dwóch kondygnacjach tej galerii ma się znaleźć aż 110 sklepów. Ze względu na planowany termin otwarcia – listopad 2009 roku – prace na terenie budowy są bardzo zaawansowane, m.in. z końcem maja zostanie ...
-
Outsourcing back-office 2008
... elementem długofalowych strategii coraz większej liczby firm, ponieważ stanowi źródło wymiernych korzyści, takich jak wzrost efektywności, oszczędność czasu i pieniędzy” – mówi Piotr Cholewa, Prezes Zarządu ArchiDoc. Badania wykazały, że w ciągu najbliższych dwóch lat firmy z branży finansowej, sektora handlu, a także transportu i energetyki ...
-
Serwis społecznościowy: korzystaj rozsądnie
Kaspersky Lab, producent rozwiązań do ochrony danych, opublikował nowy artykuł pt. "George Clooney chce zostać Twoim przyjacielem". Artykuł autorstwa Piotra Kupczyka z Kaspersky Lab tłumaczy zagrożenia związane z nierozsądnym korzystaniem z portali społecznościowych. Pozostań w kontakcie – ale bezpiecznie Portale społecznościowe mogą stanowić ...
-
Dzienniki telewizyjne IV 2009
... polskich kościołów pojawiały się we wszystkich serwisach. Jednak tylko telewizja publiczna pokazała widzom obchody Wielkanocy w Jerozolimie, gdzie przebywał korespondent, Piotr Górecki. Z raportu wynika, że najczęściej w serwisach informacyjnych obserwować mogliśmy reprezentantów PiS-u. To ci politycy byli najbardziej aktywni medialnie. Najchętniej ...
-
Jagiellońskie Centrum Rozwoju Leków
... wyposażenia. – Prace nad powstaniem centrum już się rozpoczęły, a pierwsze badania mają szansę rozpocząć się na przełomie 2009/2010 roku – dodaje Piotr Łada, senior project manager PM Group Polska, odpowiedzialny za projekty farmaceutyczne i biofarmaceutyczne. Projekt ten będzie umożliwiał prowadzenie interdyscyplinarnych badań poprzez ...
-
Branża PR w mediach V 2009
... PR-owski w maju był dr Wojciech Jabłoński, który pojawił się w mediach i na łamach ogólnopolskiej prasy aż 40 razy. Drugie miejsce zajął Piotr Tymochowicz (37), trzecie Eryk Mistewicz (26). Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują Wiesław Gałązka (10) i Sławomir Pawlak (9). Osobą, która najczęściej wzmiankowano w kontekście ...