-
Jak wykryć i usunąć robaka Conficker?
Kaspersky Lab, producent rozwiązań do ochrony danych, opublikował nowy artykuł pt. "Usuń Confickera ze swojego domowego komputera" autorstwa Piotra Kupczyka. Artykuł podsumowuje dotychczasową wiedzę o jednym z najgłośniejszych zagrożeń IT oraz zawiera porady pozwalające na uchronienie się przed szkodnikiem i wyleczenie swojego komputera. Kaspersky ...
-
Branża PR w mediach VI 2009
... drugim miejscu pojawił się dziennik Rzeczpospolita (38), a następnie telewizja Polsat News (19). W opisywanym miesiącu ekspertem najczęściej proszonym o komentarz PR-owski był Piotr Tymochowicz, który pojawił się w mediach i na łamach ogólnopolskiej prasy 36 razy. Drugie miejsce zajął Wojciech Jabłoński (11), a trzecie Eryk Mistewicz ...
-
Dzienniki telewizyjne VI 2009
... nieudolność, mógł zapaść odcinek „Wiadomości”, który posiadał dwóch prowadzących. Ze studia widzów witała piękna Małgorzata Wyszyńska, natomiast z miejsca tragedii – oddany Piotr Kraśko. Pomylił się ten, kto myślał, że poświęcający się reporter skomentuje sprawę, opowie o tym, co widział i odda głos do studia ...
-
Silna pozycja branży mięsnej
... mięsne. Zwłaszcza dla małych przedsiębiorstw ze wschodu kraju uruchomienie handlu przygranicznego jest szansą na poradzenie sobie ze spowolnieniem gospodarki - mówi Piotr Ziemann z SRW RP. Jego zdaniem, mały handel przetworzonym towarem przewożonym przez granicę to jeden z najlepszych sposobów na promocję polskiej żywności ...
-
Branża mięsna i rozwiązania IT
... , cały czas zachowując informację o partii, z której pochodzi surowiec. Na wpływ dziennej ceny surowca na koszty i zyski produkcji mięsnej zwraca uwagę Piotr Stalęga z Macrologic. W tej branży bardzo istotne jest skrupulatne naliczanie kosztów, ponieważ często produkt finalny, np. schab, tuż po zejściu z taśmy ...
-
Focus Mall w Piotrkowie wkrótce otwarty
Otwarcie galerii Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim zaplanowane jest na 13 listopada 2009 r. Obecnie w Focus Mall trwają ostatnie prace - najemcy urządzają lokale, dekoratorzy pracują nad odpowiednią stylizacją budynku. Budowa, jak na tak okazałe rozmiary kompleksu, przebiegła w bardzo szybkim tempie. Kamień węgielny został wmurowany 17 ...
-
Internetowe sklepy spożywcze są drogie
... w sklepie Frisco aż 173,39 zł. W innych internetowych sklepach jest sporo taniej, ale niektóre liczą sobie dodatkowo za dostawę. Internetowy Piotr i Paweł wycenił zakupy u siebie najtaniej, tylko na 126,26 zł. To nawet mniej niż za zakupy w Piotrze i Pawle w realu. Na ...
-
Delikatesy Alma znów najtańsze
... kg). No i ta wódka Wyborowa poniżej 20 zł za butelkę, tak tanio jest tylko w dyskontach. Niewiele droższy od Almy jest Piotr i Paweł, w którym na zakupy podstawowych artykułów spożywczych trzeba wydać o niecałe 4 zł więcej. Bomi i Delima są droższe o kolejne 3-4 zł. Delikatesy ...
-
Nokia 5330 Mobile TV Edition
... sport. Liczymy na to, że efektem działań prowadzonych w Polsce będzie coraz większe zainteresowanie tą usługą także na naszym rynku." – powiedział Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland. Nokia 5330 Mobile TV Edition daje dostęp do telewizji na żywo jednym kliknięciem. Model ten ...
-
Handel detaliczny w Polsce ma się dobrze
... radzą sobie placówki średnie i małe, w tym convenience. Podążają za tym trendem także duże sieci handlowe, tj. Carrefour, Tesco, Auchan, a nawet Piotr i Paweł, które rozpoczęły intensywną ekspansję takich formatów. Penta Investments podaje, iż konsumenci coraz uważniej liczą pieniądze i analizują nie tylko każdy ...
-
Szkolenie pracowników korzystne w kryzysie
... do 80 proc. kosztów szkolenia lub studiów podyplomowych, nie więcej jednak niż 300 proc. przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w poprzednim kwartale” – mówi Piotr Augustyniak, Counsel, Hogan & Hartson Jamka sp. k.
-
Spożywcze sklepy internetowe za drogie
... każde zakupy, nawet za kilka złotych. Infolinia tego sklepu w sieci skutecznie odpiera ataki dzwoniących, jest zawsze zajęta. Zdarzenie nadzwyczajne: dostawa Piotr i Paweł jest droższy od Almy o niecałe 9 zł. Rachunek wynoszący nieco ponad 127 zł za 24 najczęściej kupowane artykuły spożywcze jest ...
-
Sprawozdania finansowe a ocena ryzyka
... zidentyfikowane ryzyka oraz określenie możliwości zarządzania tymi ryzykami. Oczywiście można zastosować również uproszczony proces ujmowania ryzyka w sprawozdaniu” - podkreśla Piotr Waliński, Dyrektor w dziale audytu Deloitte. „Podstawą każdego skutecznie zrealizowanego procesu jest stały monitoring kolejnych etapów, wewnętrzne konsultacje między ...
-
Delikatesy droższe przed świętami
... 133,72 zł w listopadzie. Bardziej wzrosły ceny w Piotrze i Pawle, ze 126,56 zł do 132,47 zł (o prawie 6 zł). Ale Piotr i Paweł i tak okazał się minimalnie tańszy od Delimy. Najdrożej, podobnie jak przed miesiącem, było w delikatesach Bomi. Tutaj też odnotowaliśmy najwyższy ...
-
Nowy SUPERSAM* Katowice
Firma Centrum Development & Investments planuje gruntowną przebudowę Supersamu położonego w ścisłym centrum Katowic, przy ul. Piotra Skargi. Na trzech kondygnacjach nowego SUPERSAMU* o powierzchni najmu wynoszącej blisko 20 tys. mkw. znajdzie się ok. 90 sklepów i punktów usługowych. Do dyspozycji klientów będzie także 3-poziomowy parking dla ok. ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie
... . Test został przeprowadzony na 5 000 stronach internetowych z tematyką dla dorosłych. W listopadzie jedynie 1,3% stron zostało nieprawidłowo dopuszczonych do wyświetlenia. Piotr Kupczyk, dyrektor działu prasowego Kaspersky Lab Polska, w artykule "Flirtowanie online - czy jest całkiem bezpieczne?", napisał: Badanie przeprowadzone przez Web ...
-
Branża PR w mediach w 2009 r.
... w kwietniu (77), zazwyczaj, w kontekście kondycji rynku usług PR w czasie kryzysu ekonomicznego. Osobą, której wypowiedzi media najczęściej przywoływały w kontekście PR-u był Piotr Tymochowicz (180 materiałów). Był on częstym komentatorem wizerunku partii oraz polityków w aktywnej pod tym względem Superstacji. Drugie miejsce zajął dr ...
-
Branża PR w mediach I 2010
... drugim miejscu uplasowała się telewizja Superstacja (22), a następnie dziennik Rzeczpospolita (18). W opisywanym miesiącu ekspertem najczęściej proszonymi o komentarz PR-owski był Piotr Tymochowicz, którego cytowano 9 razy. Drugie miejsce zajął Eryk Mistewicz (8), następni to dr Wojciech Jabłoński (7) i dr Bartłomiej Biskup (7). Wśród najczęściej ...
-
Centrum handlowe Blue Park Przemyśl
... Consulting. Obiekt zaprojektowany został przez krakowską pracownię WBWK Architekci zaś głównym wykonawcą jest spółka SPS Construction z Kielc. Project Managerem jest Piotr Kudlek z BOIG Project Managment. Liczby na budowie W trakcie budowy Blue Park Przemyśl: 12 tys. m. sześc. ziemi wywiezione zostało z placu budowy ...
-
E-delikatesy: Alma najtańsza w II 2010
Podobnie jak przed miesiącem najwięcej za zakupy w sieci zapłaciliśmy w sklepie Frisco.pl. Wzrosły też ceny w A.pl i Almie. Tylko w e-Piotrze i Pawle jest nieco taniej. Najtaniej lutowe zakupy w sieci zrobiliśmy w Almie, gdzie wydaliśmy 131,03 zł. Niewiele drożej było w e-Piotrze i Pawle. Tam koszyk produktów Handel-netu kosztował 131,37 zł. W ...
-
Branża PR w mediach II 2010
... najczęściej proszonym o komentarz PR-owski był Wojciech Jabłoński, którego cytowano 18 razy. Drugie miejsce zajął Bartłomiej Biskup (11), trzecie Piotr Tymochowicz (10), a czwarte Wiesław Gałązka (7). Najczęściej przytaczanymi w temacie PR-u organizacjami/ instytucjami/ firmami, były POT (3), Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych (2) i KPP ...
-
TNS OBOP: handel ludźmi w opinii Polaków
... , jakim jest dotarcie z informacją na temat zagrożenia związanego z handlem ludźmi do mieszkańców mniejszych miast i osób słabiej wykształconych.” – komentuje Piotr Mierecki, Zastępca Dyrektora Departamentu Polityki Migracyjnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. „Pierwszym wnioskiem z badań jest potrzeba skupienia się na jakości ...
-
Supermarkety w Polsce zwiększą obroty o 8 proc.
... Intermarche prowadzą w ramach systemu franczyzowego niezależni przedsiębiorcy. Z kolei następni w kolejności pod względem udziałów gracze to także polskie firmy: Polomarket oraz Piotr i Paweł. Supermarkety rosną też najszybciej pod względem liczby nowych sklepów. Z ostatniego raportu firmy Nielsen wynika, że w ub.r. ich liczba wzrosła ...
-
Spam w regionie EMEA: Polska na czele rankingu
... do rozsyłania miliardów niechcianych wiadomości dziennie. Po drugie, ukrywają się ze swoją nielegalną działalnością za komputerami zwykłych użytkowników” – powiedział Piotr Chrobot, Dyrektor Generalny, Symantec Polska. „Użytkownicy powinni pamiętać o stosowaniu odpowiednich programów zabezpieczających oraz o stosowaniu poprawek nie tylko do systemu ...
-
Bezpieczeństwo pożarowe a standard budynku
... standardzie, jak i tych, którzy budują w tzw. standardzie popularnym - ocenia Włodzimierz Wielogórski, specjalista ds. rynku pierwotnego w Home Broker. Potwierdza to również Piotr Krzywina z Komendy Głównej Straży Pożarnej. Eksperci zaznaczają przy tym, że nie we wszystkich budynkach jest możliwość zastosowania wszystkich obowiązujących przepisów ...
-
Najsłynniejsze afery finansowe
... m.in.: były trener piłkarski i poseł Samoobrony Janusz Wójcik, były minister w rządzie SLD Marek Ungier oraz ludzie kultury (m.in. Tadeusz Drozda). Piotr Osuch, czyli najsłynniejszy oszust Lubelszczyzny Najsurowszy wyrok za przestępstwo gospodarcze w Polsce, bo aż 14 lat więzienia i 1,5 mln zł grzywny oraz ...
-
ARSS: stacje benzynowe 2010
... także sieci spożywcze, współpraca ze stacjami na razie jednak nie układa się najlepiej i nie pozwala na szybką ekspansję. Przypomnijmy, że Piotr i Paweł podjął współpracę ze stacjami Shell. W 2008 r. uruchomiono trzy placówki testowe w Poznaniu, Swarzędzu i Warszawie. Test pokazał, że pod względem ekonomicznym ...
-
Dyrektywa EPBD a polski rynek energetyczny
... daje nam możliwość zweryfikowania i poprawy funkcjonujących w Polsce przepisów z zakresu certyfikacji energetycznej, umożliwiając jednocześnie właściwe wdrożenie dyrektywy i jej nowych postanowień – mówi Piotr Pawlak, Dyrektor Zarządzający BuildDesk Polska. Plany Krajowe wytyczą kierunki zmian Na początku warto zaznaczyć, że wszelkie zmiany zawarte ...
-
GG.pl: nowy serwis Gadu-Gadu
... dla osobistych rozmów prowadzonych na Gadu-Gadu. O tym wszystkim pamiętaliśmy gdy powstawała idea GG.pl jako naturalnego rozszerzenia naszego komunikatora" – mówi Piotr Pokrzywa z zarządu GG Network S.A. Osoby korzystające na co dzień z Gadu-Gadu zyskają dzięki serwisowi nowe funkcjonalności, które nie będą obciążać dotychczasowej ...
-
Cebra 2010: znane osobistości + marki
... dobra znajomość gwiazdy to nie koniecznie to samo, co szum medialny wokół jej osoby. Gwiazdy dobrze znane to na przykład: Piotr Fronczewski, Cezary Pazura albo Beata Tyszkiewicz. Z kolei, o Dodzie, Annie Musze, czy Katarzynie Cichopek – według badanych - można często przeczytać lub usłyszeć ...
-
GMO - wady i zalety
... też mięso, więc cóż prostszego niż zacząć rozpowszechniać informacje o rzekomej szkodliwości tych produktów” – pisze w tekście dla Gazety Wyborczej prof. Piotr Węgleński, dyrektor Instytutu Genetyki i Biotechnologii Uniwersytetu Warszawskiego. Naukowcy posiłkują się też argumentami ekonomicznymi. Według profesora Andrzeja Anioła z Instytutu Hodowli ...
-
MSP: ochrona danych sprawą priorytetową
... ochrony danych. Obecnie firmy z sektora MSP zdają sobie sprawę z zagrożeń oraz podejmują odpowiednie kroki w kierunku całkowitej ochrony informacji” – powiedział Piotr Chrobot, Dyrektor Generalny w firmie Symantec Polska. Wyniki badania Przedsiębiorstwa, które brały udział w badaniu, wykazują duże zainteresowanie oraz inwestują w ochronę informacji ...
-
Delikatesy w VII 2010
... towary z barometru nie były objęte czasowymi promocjami. Za koszyk 24 produktów spożywczych Handel-Net.pl zapłaciliśmy: w Almie 136,06 zł, w sklepach Piotr i Paweł 145,06 zł, w Bomi 158,62 zł oraz w Mini Europie 193,79 zł.
-
Sieci handlowe a preferencje konsumenta
... , Lidl, Real czy Tesco. Bezapelacyjnie jednak wygrała tania i o dyskontowym wizerunku Biedronka, która zebrała najwięcej poleceń. Marki z wyższej półki, na przykład Piotr i Paweł jako najlepsze wskazało w grupie z wyższym wykształceniem 20% badanych, delikatesy Alma natomiast otrzymały zaledwie 3,4% wskazań. Pokazuje to, że decydując się ...
-
Kłopotliwe zarządzanie danymi
... . Firmy zauważają wartość porządnego planu zarządzania informacją, ale zbyt wiele z nich trzyma się przestarzałej praktyki przechowywania wszystkiego na zawsze”, mówi Piotr Chrobot, Dyrektor Zarządzający w firmie Symantec Polska. „Ilość danych rośnie wykładniczo, więc próba przechowywania wszystkiego pożera ogromne ilości pamięci masowej i wymaga ...