-
Polskie firmy ekspansywne
... dodatkowo wartość marki produktów lub usług w oczach polskiego klienta. Jednocześnie działalność na kilku rynkach pozwala zwiększyć efekt skali” – wyjaśnia dr Piotr Kaczmarek-Kurczak z Centrum Przedsiębiorczości przy Akademii Leona Koźmińskiego. Świadomość tego ma coraz więcej przedsiębiorców. Wprawdzie przyznają oni, że odczuwają coraz większą ...
-
Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm
... zajmują emocje i brak szacunku dla innych, możemy mówić o hejterstwie – mówi Piotr Kozyra, właściciel agencji interaktywnej WuWu. Radzi, by zamiast walczyć z negatywnymi komentarzami, ... i portali lokalnych oraz stałą komunikację z klientami np. poprzez fanpage – mówi Piotr Kozyra. Eksperci odradzają też korzystanie z usług firm, które specjalizują ...
-
Ubezpieczenia: obsługa online nie jest priorytetem
... polisy wypisywanej ręcznie na tę drukowaną z systemu. Ubezpieczyciele direct w pierwszej kolejności postawili na rozwój kanału telefonicznego a następnie kanału agencyjnego - mówi Piotr Kondratowicz, starszy menedżer w dziale usług doradczych dla branży ubezpieczeń w KPMG w Polsce - i dodaje: Póki online nie będzie standardem na rynku i nie ...
-
Oszczędności Polaków rosną
... euro. Przy obecnym tempie wzrostu, dogonimy ich za 31 lat – mówi Piotr Grzybczak, dyrektor zarządzający BGŻOptima. – W znacznej mierze nadrobiliśmy dystans do innych ... początku 2012 roku, obecnie ma całkowicie marginalne znaczenie (0,1 proc. aktywów). – mówi Piotr Grzybczak, dyrektor zarządzający banku BGŻOptima – Bez mocnych zachęt podatkowych, na ...
-
Wyszukiwanie lokalne napędzi sprzedaż w m-commerce
... do smartfonów i tabletów, opuszczają je w aż 74 proc. przypadków – mówi Piotr Krawiec, prezes zarządu mGenerator.pl. Jak pokazują badania mShopper, 57 proc. ... dość krótkim czasie znaleźć się w siedzibie firmy, by z niej skorzystać – mówi Piotr Krawiec z mGenerator.pl. Wykorzystanie wyszukiwania lokalnego do zwiększania sprzedaży jest możliwe ...
-
Cyberataki kosztują firmy 575 mld USD
... , służb PR czy pracowników. Dlatego powinny znaleźć się na mapie najważniejszych ryzyk monitorowanych przez rady nadzorcze i dyrektora audytu wewnętrznego” – mówi Piotr Urban, partner, lider zespołu ds. zarządzania ryzykiem w PwC. „Tymczasem niewiele organizacji w Polsce ma strategię bezpieczeństwa i jasno określone najważniejsze aktywa, które ...
-
Gospodarka strefy euro: raport XII 2015 r.
... wydatków inwestycyjnych powinno być źródłem oszczędności, to niewątpliwie stabilizacja finansów publicznych była niezbędna do zażegnania kryzysu w strefie euro – podsumowuje Piotr Pękała. Dodaje, że spodziewany wzrost inwestycji publicznych pojawi się w 2016 roku i wyniesie skromne 0,4% r/r. Jednak perspektywa średnioterminowa wzrostu inwestycji ...
-
Polska i Polacy w 30 lat od transformacji gospodarczej
... publicznego. Z gospodarczego punktu widzenia ostatnie trzydzieści lat to najlepszy czas w historii Rzeczpospolitej - mówi Piotr Arak, dyrektor Polskiego Instytutu Ekonomicznego i dodaje, że wystarczy spojrzeć na polski eksport, którego wartość ... pokój i bezpieczeństwo, globalne ocieplenie, a także przyszłość Unii Europejskiej – podsumowuje Piotr ...
-
Ochrona środowiska: jakie działania proekologiczne podejmujemy najczęściej?
... do zrobienia w tej kwestii jest jeszcze całkiem sporo. Jak podkreśla Piotr Zimolzak, wiceprezes SW Research, Polacy nie zdołali jeszcze osiągnąć takiego poziomu, ... za brak poczucia współodpowiedzialności za negatywne skutki dla całej zbiorowości - zaznacza Piotr Zimolzak. W badaniu zapytano respondentów, czy częściej zdarza im się podejmować ...
-
PIE: ile gospodarka światowa traci na wojnie?
... Unii Europejskiej. Dla Polski wojna w Ukrainie oznacza wyzwanie związane z bezprecedensową liczbą uchodźców, dalszy wzrost inflacji i pogorszenie struktury długu publicznego – mówi Piotr Arak, Dyrektor Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Trwałe skutki wojny Gdyby w latach 1970-2014 nie było konfliktów zbrojnych, światowa gospodarka byłaby teraz o ok ...
-
Liderzy polityczni w trakcie kampanii wyborczej 2023 - kto najcenniejszy medialnie?
... wycena medialna rzeczników największych partii. Zarówno z obecnego jak i poprzedniego rankingu wynika, że rola rzecznika partii schodzi na dalszy plan – podsumowuje Piotr Gąsiorowski. Jak zbadano potencjał medialny liderów politycznych? Instytut Przywództwa przeanalizował wzmianki o wybranych liderach politycznych z okresu od 8.08.2023 r. do 15 ...
-
Najpopularniejsi posłowie X kadencji Sejmu wg internautów
... także intensywność dyskusji na ich temat w przestrzeni publicznej – mówi Piotr Gąsiorowski, prezes Instytutu Przywództwa. Stanowisko i wyrazistość decydują o zainteresowaniu ... w tym 11 związanych ze Zjednoczoną Prawicą i trzech posłów Konfederacji. Jak zauważa Piotr Gąsiorowski, zainteresowanie posłami Zjednoczonej Prawicy może wynikać z tego, że ...
-
Ceny jajek to niejedyny powód droższej Wielkanocy
... niepozornego jajka, które ostatnio i tak jest tańsze niż w połowie zeszłego roku – mówi Piotr Arak, główny ekonomista VeloBanku. W lutym 2024 roku ceny jajek były o 2,4 proc ... ton). Polska wyprzedza m.in. Niemcy, Hiszpanię, Belgię, czy Francję w wielkości eksportu – dodaje Piotr Arak z VeloBanku. Nie tylko jaja są droższe Wielkanoc będzie dla Polaków ...
-
10 najlepiej i najgorzej ocenionych zawodów 2024
... profesji, z drugiej zaś – faktycznego obrazu wyłaniającego się z naszych obserwacji – wyjaśnia Piotr Zimolzak, wiceprezes agencji SW Research. W czołówce i w ogonie bez zmian Polskie ... oraz incydentami, które miały miejsce podczas tych manifestacji – uzupełnia Piotr Zimolzak z SW Research. Prezenterzy telewizyjni i taksówkarze – debiutanci rankingu ...
-
ESG - gorący temat w internecie
... odzwierciedla rosnące zrozumienie i świadomość społeczną na temat tych kwestii oraz rosnące zainteresowanie społeczne w kierunku bardziej zrównoważonych i odpowiedzialnych praktyk biznesowych – mówi Piotr Gąsiorowski, prezes Instytutu Przywództwa. Najwięcej o ESG pod koniec roku Warto zwrócić uwagę na trend wzrostowy liczby publikacji na temat ESG ...
-
Inwestycje w CEE, czyli Polska nadrabia wyniki regionu
... wynikiem poszukiwania interesująco wycenionych aktywów poza stolicą – tłumaczy Piotr Mirowski, Senior Partner w Dziale Doradztwa Inwestycyjnego w Colliers. – ... sektor logistyczny, oczekujemy powrotu zintensyfikowanego zainteresowania inwestorów tym segmentem rynku – dodaje Piotr Mirowski. Region wyczekuje ożywienia W całym regionie CEE odnotowane ...
-
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
... dla Twojego sukcesu! Andrzej-Ludwik Włoszczyński specjalizuje się w projektowaniu logo i logotypów firmowych. Aby zobaczyć przykłady wykonanych przez niego projektów odwiedź dział . Piotr Ryszard Michalak - Ententa Marketing Strategies
-
Szkolenie pracowników korzystne w kryzysie
... do 80 proc. kosztów szkolenia lub studiów podyplomowych, nie więcej jednak niż 300 proc. przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w poprzednim kwartale” – mówi Piotr Augustyniak, Counsel, Hogan & Hartson Jamka sp. k.
-
Kadra zarządzająca w social media I-III 2013
... i jego prezes byli wyjątkowo interesujący dla mediów w badanym okresie. Drugie miejsce zajął stojący na czele Lotosu Paweł Olechnowicz, trzecie zaś Piotr Dziwok (Shell Polska). Biorąc pod uwagę, jak wiele publikacji na temat Shell w badanym okresie zatytułowanych było „Shell coraz bardziej rozpycha ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2013 r.
... ostrożnością. Wydarzeniem na rynku w zakresie popytu było otwarcie sklepu Louis Vuitton oraz wejście nowego operatora sportowego, sieci Sports Direct” – mówi Piotr Kaszyński, Partner, Dyrektor działu powierzchni handlowych Cushman & Wakefield. Nieruchomości magazynowe Na koniec czerwca 2013 r. całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni magazynowej ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 48/2013
... inwestycyjnie województwem Polski jest nadal mazowieckie. W przyszłym roku ruszy w Polsce komercyjne wydobycie gazu łupkowego - taką optymistyczną prognozę przedstawił wiceminister środowiska Piotr Woźniak. Komentarz do wydarzeń gospodarczych POLSKA GOSPODARKA ROŚNIE CORAZ SZYBCIEJ. MA BYĆ LEPIEJ Z danych GUS za III kwartał wynika, że ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w 2013 r.
... dostarczonych zostanie odpowiednio dużo atrakcyjnych obiektów, a inwestorzy będą skłonni lokować pieniądze w bardziej wymagające nieruchomości, szczególnie w segmencie handlowym” – mówi Piotr Kaszyński, Partner, Dyrektor Grupy Rynków Kapitałowych z firmy Cushman & Wakefield. Nieruchomości biurowe W Warszawie w ubiegłym roku oddano do użytku ponad ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... na ten właściwy. Analityka Big Data pozwala trafiać do celu z niespotykaną dotąd precyzją i reagować na bieżącą aktywność użytkowników sieci – przekonuje Piotr Prajsnar, Prezes Zarządu Cloud Technologies, do której należy jedna z największych hurtowni anonimowych danych o Internautach na świecie oraz platforma DMP OnAudience ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w III kw. 2018 r.
... dużym zainteresowaniem deweloperów cieszą się główne rynki magazynowe. - Zostajemy w dużych miastach, bo długoterminowo łatwiej jest tam pozyskać pracowników – mówi Piotr Bzowski. Prognozy popytu na rynku nieruchomości komercyjnych pozostają wciąż optymistyczne. „Zapotrzebowanie na powierzchnie magazynowe i usługi logistyczne są wciąż bardzo duże ...
-
Rynek pracy: stopa bezrobocia nie przeraża, zatrudnienie w górę
... stanowią ponad 70 proc. osób zatrudnionych w sektorze opieki zdrowotnej i społecznej na świecie, tj. sektorach w sposób bezpośredni dotkniętych pandemią – dodaje Piotr Krasiński, zastępca dyrektora Departamentu Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach PARP. W II kwartale br. także dynamicznie zmieniająca się sytuacja w gałęziach gospodarki najbardziej ...
-
Najem instytucjonalny w Polsce: inwestorzy chcą, ale boją się podatków
... rynku, wzrost liczby transakcji, a także na pojawienie się nowych graczy, którzy ulokują swój kapitał w tę nową klasę aktywów – podsumowuje Piotr Staniszewski, partner w Zespole Nieruchomości w kancelarii Dentons. Inwestowanie najem instytucjonalny w Polsce powinno zostać poprzedzone szczegółową analizą konsekwencji podatkowych (w szczególności ...
-
Wirusy i grafika
... należy postawić przed każdym użytkownikiem Internetu okazuje się nie tylko zainstalowany program antywirusowy, ale również bieżąca informacja i świadomość zagrożeń – mówi Piotr Skowroński, kierownik PogotoVia AntyVirusowego Pandy Software.
-
Trojany wygrywają
... kolei użytkownicy, którzy nie zabezpieczają swoich komputerów kompleksowo są jak nigdy dotąd narażeni na utratę prywatności i straty finansowe – powiedział Piotr Skowroński, kierownik PogotoVia AntyVirusowego Pandy Software. Poniżej prezentujemy zestawienia najskuteczniejszych wirusów komputerowych w poprzednim miesiącu: Polska: (Wirus - % infekcji ...
-
E-commerce w Polsce 2005
... stałego i bardzo intensywnego rozwoju tego sektora w Polsce, w odniesieniu do krajów Europy Zachodniej i USA, jesteśmy w dalszym ciągu relatywnie małym rynkiem – mówi Piotr Krawiec, autor raportu. - Porównanie podstawowych wskaźników, potwierdza tą tezę – dodaje. Wielkość rynku, wartość obrotów, liczba internautów oraz średnie wydatki na ...
Tematy: handel elektroniczny, e-commerce -
Rozwód: SMS dowodem zdrady?
... nawiązywania kontaktów. Tym czasem SMS-y mogą się stać dowodem w sprawie rozwodowej, ponieważ często potwierdzają zdradę małżonka. Jak poinformował "Gazetę Wyborczą" Piotr Górecki z poznańskiego sądu okręgowego, ludzie przychodzą na rozprawy rozwodowe z telefonami komórkowymi i wyświetlają sędziemu dowody zdrady. Chociaż SMS-y są nowością w pozwach ...
-
Najpopularniejsze wirusy X 2006
... innych nielegalnych celów, jak skoordynowane ataki sieciowe przeciwko firmom konkurencyjnym lub kradzież poufnych danych. „Zalecamy użytkownikom zachowanie szczególnej ostrożności” – mówi Piotr Walas, kierownik PogotoVia AntyVirusowego Panda Software Polska. „W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia już wkrótce rozpocznie się okres ...
-
Najpopularniejsze wirusy I 2007
... Ten. Użytkownicy powinni zwracać na nie szczególną uwagę, bowiem obecnie większość złośliwych kodów ma za zadanie kradzież naszych pieniędzy” - mówi Piotr Walas, kierownik PogotoVia AntyVirusowego Panda Software Polska.
-
Branża PR w mediach VIII 2007
... of Promotion, On Board PR, First Public Relations oraz Profile. W badanym okresie najczęściej cytowaną osobą był specjalista ds. kreowania wizerunku Piotr Tymochowicz. Poza wypowiedziami dotyczącymi wizerunku osób publicznych, cytowano go również w kontekście utworzenia spółki Tymochowicz and Rutkowski. Political and Business Style ...
-
Najpopularniejsze wirusy IX 2007
... chętnie wykorzystywane przez cyberprzestępców i służą głównie do okradania kont czy przechwytywania kodów i haseł dostępu. Dlatego tak często je wykrywamy" - wyjaśnia Piotr Walas, dyrektor techniczny Panda Security w Polsce. Na trzecim miejscu znalazły się robaki (8,39%), a za nimi trojany typu backdoor (3,77%), które ...
-
Rynek spożywczy: handel detaliczny 2007
... specyfice – konsumenci w Polsce wciąż przyzwyczajeni są do robienia częstych i niewielkich zakupów w małych sklepach, położonych blisko domu. Rozwój supermarketów delikatesowych Piotr i Paweł oraz Bomi, dwie sieci supermarketów z rozbudowanym asortymentem premium istnieją już od początku lat dziewięćdziesiątych. W 1995 dołączyła do nich krakowska ...