-
Zakup domu coraz popularniejszy
... rynku pierwotnego. „Rosnące w niesamowitym tempie ceny mieszkań w dużych miastach spowodowały, iż alternatywą dla zakupu mieszkania była budowa własnego dom – komentuje Piotr Krawczyński, główny analityk DK Notus - Za cenę 2-3 pokojowego mieszkania w dobrej dzielnicy, można było wybudować dom o powierzchni ok. 150 m2 ...
-
Branża PR w mediach IX 2008
... pięć osób, które się w nim znalazły, media cytowały po 3 razy. Byli to: Wojciech Cwalina, Wiesław Gałązka, Michał Krawczyk, Anna Kubiak i Piotr Tymochowicz. Wśród najczęściej wymienianych w kontekście PR-u firm i instytucji na pierwszym miejscu znalazły się: Fundacja Stefana Batorego i Polska Organizacja Turystyczna (po ...
-
Symantec: spam I 2009
... jak widać – nie na długo. Szybki powrót niechcianych wiadomości do wysokiego poziomu świadczy o tym, jak dochodowa jest to działalność.” – powiedział Piotr Nogaś z firmy Symantec Polska. Ulubione domeny internetowych przestępców Przeciętnie około 90% wszystkich niechcianych wiadomości zawiera jakiś adres internetowy. Firma Symantec ...
-
TNS OBOP: handel ludźmi w opinii Polaków
... , jakim jest dotarcie z informacją na temat zagrożenia związanego z handlem ludźmi do mieszkańców mniejszych miast i osób słabiej wykształconych.” – komentuje Piotr Mierecki, Zastępca Dyrektora Departamentu Polityki Migracyjnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. „Pierwszym wnioskiem z badań jest potrzeba skupienia się na jakości ...
-
Bezpieczeństwo pożarowe a standard budynku
... standardzie, jak i tych, którzy budują w tzw. standardzie popularnym - ocenia Włodzimierz Wielogórski, specjalista ds. rynku pierwotnego w Home Broker. Potwierdza to również Piotr Krzywina z Komendy Głównej Straży Pożarnej. Eksperci zaznaczają przy tym, że nie we wszystkich budynkach jest możliwość zastosowania wszystkich obowiązujących przepisów ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 39/2010
... niego teza, o końcu trendu wzrostowego na surowcach w 2015 roku, jest coraz bardziej realna. Autorzy: Jan Mazurek Główny Analityk TFI Investors Piotr Kowalski Analityk TFI Investors
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... najbardziej zwiększyły swoje wydatki czyli motoryzacja, telekomunikacja i żywność, to branże tradycyjnie opierające swoją komunikację marketingową na długofalowym budowaniu wizerunku”, powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska. Wydatki na reklamę online Wyniki badania wskazują, że w stosunku do pierwszego kwartału 2010 r., wydatki na ...
-
Delikatesy w XI 2010
... pięcioma tygodniami), Bomi - 146,22 zł (o 9,16 zł mniej niż w listopadzie), Delima 151,67 zł (41 gr więcej niż poprzednio), Piotr i Paweł - 161,37 (więcej o 7,61 zł).
-
Polskie budownictwo nie jest energooszczędne
... jest powiązane z wysoką efektywnością energetyczną budynku, co potwierdzają dane z ponad 40.000 budynków, dla których wykonano świadectwa charakterystyki energetycznej – mówi Piotr Pawlak, dyrektor zarządzający BuildDesk Polska. - Dlatego też, budując dom warto zastanowić się na czym najbardziej nam zależy – na niskich kosztach ...
-
Biura podróży a reklama radiowa
... . W radiu możemy wygenerować informacje bardzo szybko i szybko dotrzeć z nimi do odbiorcy, dlatego jest przydatne przy promowaniu ofert last minute” – mówi Piotr Haładus z TUI Poland. Jak czytamy w raporcie, target biur podróży to osoby dorosłe (częściej kobiety, bo to one przeważnie decydują o wyjazdach ...
-
Nowa Dana w Szczecinie
... najwyższym piętrze ekskluzywnej restauracji. Biorąc pod uwagę wysokość budynku, będzie to ważny punkt na mapie turystycznej Szczecina i całego województwa – komentuje Piotr Misiło, Project Manager, J.W. Construction Holding S.A. Nowa Dana stanie w miejscu dawnych zakładów odzieżowych Dana przy al. Wyzwolenia i ul. Odzieżowej.
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
... szerokiej grupy celowej. Celem takich kampanii jest głównie wzrost sprzedaży produktu. Zdecydowanie rzadziej wykorzystuje się radio do kampanii wizerunkowych” - mówi Piotr Wałęski, media manager w Banku Zachodnim WBK. WIOSNA I JESIEŃ dla kredytów hipotecznych Jak wynika z raportu, w kategorii bankowej istnieje również sezonowość w wydatkach ...
-
Zagrożenia w sieci I-VI 2011 wg CERT Polska
... tak ważne jest, aby dostawcy usług i operatorzy internetowi współpracowali ze sobą w celu lepszego wykrywania i zapobiegania incydentom pojawiającym się w sieci.” – mówi Piotr Kijewski, kierownik CERT Polska. Najczęściej skanowane usługi Podobnie jak w całym 2010 roku, w pierwszej połowie 2011 widzimy wyraźnie dominujący port 445 ...
-
Produkcja samochodów w Polsce nie wzrośnie
... badawczo-rozwojowej, zwłaszcza w kwestiach dotyczących ochrony środowiska, które umacniają pozycję producentów i pozwala im osiągać lepszą marżę – a więc i rentowność. Jak mówi Piotr Pławski, dyrektor zespołu ds. motoryzacji w Biurze Oceny Ryzyka Euler Hermes: - Większość działających w naszym kraju zakładów produkujących części należy do ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... sektorów jak handel, odzież czy produkty farmaceutyczne. W kwotach bezwzględnych natomiast nadal prym wiodą trzy sektory: finanse, motoryzacja i telekomunikacja.” – powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska Udziały i wzrosty w wydatkach na reklamę online Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem ...
-
Biurowiec Atrium 1 w Warszawie
... . Projekt ten doskonale obrazuje kierunek, w którym w Skanska podążamy, a więc ideał budynków samowystarczalnych, generujących tyle energii, ile same zużywają” – powiedział Piotr Srokosz, Project Manager Skanska Property Poland, akredytowany ekspert ds. systemu certyfikacji środowiskowej LEED. Podczas projektowania Atrium 1, które podobnie jak inne ...
-
Polscy przedsiębiorcy a praca zdalna
... dodatkowe oszczędności. Przekonywać ich do wdrażania tej formy zatrudnienia może również szybki rozwój narzędzi ułatwiających komunikację z pracownikiem” – komentuje wyniki raportu Piotr Krupa, Koordynator ds. PR w ClickMeeting. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane metodą CATI w okresie 19-27 lipca 2012r. na grupie 600 osób ...
-
Rozstrzyganie drobnych sporów transgranicznych jest proste
... procedury dochodzenia drobnych roszczeń, wówczas prawnicy Europejskiego Centrum Konsumenckiego poinformują konsumenta o jego prawach i możliwościach działania przed sądem – mówi Piotr Stańczak z Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce. ECK Polska znalazło się w grupie roboczej centrów ECC-Net (także z Litwy i Estonii), pracującej pod ...
-
Zarządzanie firmą w czasach kryzysu to wyzwanie
... przychodzą od ludzi, to motywuje pracowników, scala zespół i w dalszej perspektywie daje lepsze rezultaty niż zarządzanie z gotowymi receptami na wszystko” – dodaje Piotr Szeliga, prezes spółki Boryszew. Współczesny menedżer musi mieć otwarty umysł i patrzeć na wiele zagadnień wielopłaszczyznowo i z różnych perspektyw. „Lider ma coś ...
-
Rynek detaliczny liczy na e-commerce
... , ale też w Europie Wschodniej. W omawianym okresie 40 sieci rozpoczęło działalność na nowych rynkach otwierając 107 nowych punktów w 72 krajach” – wyjaśnia Piotr Świętochowski, Dyrektor w dziale Audytu Deloitte. W Polsce ten trend najlepiej obrazuje przykład Biedronki, która w 2012 r. zanotowała 6,4 proc. wzrost sprzedaży i otworzyła 263 ...
-
Bezpieczeństwo żywności na świecie: Indeks I kw. 2013
... indeksu z dnia 5 marca 2013). – Od lipca 2012 roku, czyli pierwszej publikacji Światowego Indeksu Bezpieczeństwa Żywności, punktacja Polski stale rośnie – mówi Piotr Gill, Dyrektor Generalny DuPont Polska. – Zaczynaliśmy od 72,3 pkt., a dziś możemy się już pochwalić wynikiem 75,2 pkt. Wzrost punktacji świadczy ...
-
Świąteczne zakupy Europejczyków 2013
... . Jeszcze dwa lata temu gotówka znajdowała się na trzecim miejscu, w tym roku wyprzedziła tak popularne książki oraz perfumy i kosmetyki.” –wyjaśnia Piotr Świętochowski, Dyrektor w Dziale Audytu Deloitte. W tym roku na popularności wśród Europejczyków znacznie zyskały smartfony. Aż 27 proc. respondentów chciałoby dostać ...
-
Centra handlowe w Europie w 2013 r.
... handlowe. Jedynym obiektem otwartym w bieżącym roku było centrum wyprzedażowe One Fashion Outlet o powierzchni 15 000 mkw. w miejscowości Voderady pod Trnawą. Piotr Kaszyński, Partner, dyrektor działu powierzchni handlowych Cushman & Wakefield w Polsce, powiedział: „Rok 2013 był kolejnym okresem dynamicznego rozwoju centrów handlowych w Polsce ...
-
Prezenty świąteczne: najlepsza gotówka i książki
... prawdopodobnie z lepszej sytuacji ekonomicznej, a tym samym większego poczucia bezpieczeństwa finansowego ludzi, którzy na rynku pracy funkcjonują już kilkanaście lat” – mówi Piotr Świętochowski, Dyrektor w Dziale Audytu Deloitte. Niezależnie od płci najpopularniejszym upominkiem jest gotówka, a na drugim miejscu książki. Jednak kobiety pod choinką ...
-
Rynek słodyczy w Polsce 2013
... jest wśród osób do 24 roku życia. Prawie jedna piąta ankietowanych w tej grupie (18%) twierdzi, że preferuje smaki nietypowe – wyjaśnia Piotr Grauer, Dyrektor w KPMG w Polsce. O raporcie: Celem raportu „Rynek słodyczy w Polsce” jest zaprezentowanie jak najpełniejszego obrazu tego rynku i perspektyw jego rozwoju ...
-
Zakupy grupowe po 4 latach - usługi turystyczne
... czas na rozwój programu lojalnościowego i samej oferty serwisu. Podlegamy tym samym prawidłom co każdy biznes e-commerce.” - komentuje Prezes gruper.pl Piotr Majcherkiewicz. Czego dowiadujemy się z samego raportu, który w sposób szczególny traktuje zachowania klientów portalu dotyczące oferty turystycznej? Doświadczony klient e-commerce podejmujący ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... aż o 59,3 proc. Wiosną ub.r. bank kończył współpracę reklamową z Chuckiem Norrisem. W kampanii konta zastąpiła go Iza Kuna, a w kampanii kredytu konsolidacyjnego Piotr Cyrwus. Mocne wsparcie marketingowe bank otrzymał jesienią, kiedy jego nową gwiazdą został Kevin Spacey. W okresie od października do grudnia aktor ...
-
Sieci handlowe stawiają na alkohole wysokoprocentowe
... po trzynaście gazetek w każdym z formatów – hipermarkety, minihipermarkety oraz supermarkety. Inne sieci opublikowały nieco mniej gazetek, tj. Kaufland wydał ich dziesięć, Piotr i Paweł - osiem, Polomarket - pięć, ale pojawiały się też w segmencie Convenience - Żabka wydała trzy gazetki, a w dyskontach Biedronka ukazały się dwie. Sieci ...
-
Najlepsze tablety: jakie modele kupują Polacy?
... Klienci sięgają po tańsze modele A-brandowe, czyli Samsung czy Lenovo, jednak najpopularniejsze są tzw. B-brandy – Tracer, Manta, Prestigio itp. – mówi Piotr Michalski, Product Manager Agito.pl. Dość istotne wydaje się jednak to, że w czwartym kwartale 2014 roku po raz pierwszy od ...
-
Wakacje 2015: Grecja tańsza niż rok temu
... pragmatyczne stanowisko zamiast oddalania roszczeń, co często ma miejsce gdy jedną ze stron jest Skarb Państwa. Znany w środowisku turystycznym mecenas Piotr Cybula, który wygrał już kilka takich spraw, prowadzi ich jeszcze około 70 i może je wszystkie wygrać w pierwszej lub kolejnych instancjach ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... dzieci do szkoły. Drugi wyraźny trend to rosnące znaczenie Internetu, którego potencjał branża dostrzega i coraz lepiej oraz częściej wykorzystuje – podsumowuje Piotr Bieńko, Prezes Codemedia.
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... . Mając na uwadze premiery filmowych hitów w obecnym kwartale, można się spodziewać, ze w końcówce roku te wydatki jeszcze się zwiększą – komentuje Piotr Bieńko, Prezes Zarządu Codemedia.
-
Cyberbezpieczeństwo 2016: co nas czeka?
... NIMI 1. Wzrastające zagrożenia dla mediów społecznościowych W 2016 roku portale społecznościowe będą coraz częściej wykorzystywane do ataków prowadzonych przez cyberprzestępców – zauważa Piotr Trąbiński z BZ WBK. Ataki będą miały różne formy i będą stanowiły wzrastające, realne zagrożenie zarówno dla użytkowników prywatnych jak i firm komercyjnych ...
-
Bezpieczeństwo żywności na świecie: Indeks 2016
... do żywności oraz jej jakość i bezpieczeństwo. – W związku z rosnącą liczbą ludności bezpieczeństwo żywnościowe to jedno z najważniejszych globalnych wyzwań współczesnego świata – mówi Piotr Gill, dyrektor regionalny DuPont Crop Protection Europa Centralna. – Indeks pozwala na bieżąco śledzić czynniki zmiany, które wpływają na poziom bezpieczeństwa ...
-
Błaszczykowski i Milik detronizują Lewego
... ”, „Bartosz Salamon”, „Bartosz Kapustka”, „Artur Jędrzejczyk”, „Filip Starzyński”, „Kamil Glik”, „Kamil Grosicki”, „Karol Linetty”, „Krzysztof Mączyński”, „Mariusz Stępiński”, „Sławomir Peszko”, „Piotr Zieliński”, Thiago Cionek”, „Tomasz Jodłowiec”. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,