-
Polskie MŚP bardziej optymistyczne niż reszta?
Przed nami najnowszy Global Business Monitor autorstwa Bibby Financial Services. Badanie zrealizowane w 13 krajach dowodzi niezbyt dobrych nastrojów wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Okazuje się, że przedstawiciele tego sektora odczuwają już geopolityczną niepewność, efektem czego uznają, że nie bardzo można ufać w dobrobyt na rynkach ...
-
Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS. Nowy raport Elephate
... stronach polskich firm SaaS" edycja 2024. Publikacja powstała na podstawie analizy danych 371 stron internetowych firm działających w modelu Software as a Service (SaaS) z 40 różnych branż. Celem raportu jest szczegółowe przyjrzenie się źródłom ruchu oraz ukazanie trendów marketingu cyfrowego w polskim sektorze SaaS ...
-
Era wdrożyła rozwiązanie firmy FileNet
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., operator sieci telefonii komórkowej Era, uruchomiła autorski system ATLAS, w którym jednym z elementów jest rozwiązanie Panagon eProcess Services firmy FileNet. Rozwiązanie firmy FileNet służy do zarządzania dokumentami pracowniczymi organizacji i procesami z nimi związanymi, w ramach autorskiego systemu ...
-
Europejski PR w netPR.pl
Jeden z najlepszych na świecie serwisów dystrybucji informacji korporacyjnych rozpoczął współpracę z netPR.pl. Dzięki temu polski wire service wzbogacił się o ciekawe źródło informacji dla dziennikarzy - bieżąco aktualizowane informacje europejskie pochodzące z PR Newswire. Dzięki współpracy netPR.pl z PR Newswire ...
-
Pierwszy bank w modelu ASP
Bank Spółdzielczy w Brodnicy, jako pierwszy w Polsce, wdrożył system bankowości internetowej w modelu ASP (Application Service Provider - udostępnianie oprogramowania za pośrednictwem Internetu lub łącz dzierżawionych). Rozwiązanie dostarczone przez Wonlok udostępniła za pośrednictwem własnego ośrodka przetwarzania danych ...
Tematy: bankowość elektroniczna, asp -
SMSowe porady
BABY SMS to pierwszy na polskim rynku serwis SMSowy skierowany do młodych rodziców z dziećmi. Działa od początku września, stworzyły go agencje Present-Service i MobiJOY! Mobile Marketing. Na telefon komórkowy rodziców przesyłane są informacje i porady dotyczące ich dziecka oraz przypomnienia o terminach np. badań kontrolnych. Przykładowo w czasie ...
-
Cztery kółka w Gery.pl
... Gery.pl uruchomił nowy serwis poświęcony szeroko rozumianej motoryzacji - moto.Gery.pl. Powstanie serwisu jest efektem współpracy nawiązanej z firmą Internet Service S.A., właścicielem wortalu mojeauto.pl. Dzięki nawiązaniu współpracy użytkownicy Gery.pl uzyskają dostęp do największej i najdokładniejszej bazy modeli samochodów nowych, a także ...
Tematy: gery.pl, mojeauto.pl -
PowerControls w TPSA
Po FBI, Senacie Stanów Zjednoczonych, US Postal Service, agencji komunikacji Białego Domu oraz armii USA z rozwiązania Ontrack PowerControls skorzysta Telekomunikacja Polska S.A. Aplikacja umożliwia szybki dostęp do wiadomości poczty ...
-
PGNiG i gaz ziemny on-line
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA we współpracy z firmą WebService Grupa Solidex przygotowało nowy serwis korporacyjny oraz serwis produktowy Gazu Ziemnego. Serwisy zostały zaprojektowane z myślą o szerokim gronie użytkowników. Układ funkcjonalny serwisu produktowego Gaz Ziemny jest spójny z serwisem korporacyjnym, jednak odmienny ...
-
Świnoujście: SNC Lavalin zaprojektuje terminal LNG
Kanadyjska spółka SNC Lavalin Services wykona projekt terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego LNG w Świnoujściu - podało w komunikacie Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo. Podpisanie umowy odbędzie się 10 stycznia 2008 roku. Przetarg na projekt terminalu został ogłoszony pod koniec czerwca ubiegłego roku. Wpłynęło sześć wniosków ...
-
Dziennik telewizyjny: co przyciąga widza?
Oglądalność programów informacyjnych we wrześniu spadła. Także dzienniki telewizyjne tracą widzów. Jak podaje dziennik Polska, widownia "Wiadomości" w zeszłym miesiącu wynosiła 4,4 mln osób - to o 12 proc. mniej niż rok wcześniej. Podobne spadki zanotowały "Wydarzenia" (2,3 mln widzów - mniej o 11,7 proc. niż rok wcześniej) i "Panorama" (1,4 mln ...
-
Dzienniki telewizyjne XII 2008
W grudniu twórcy serwisów informacyjnych najczęściej sięgali po tematy związane z polityką. Dziennikarze zastanawiali się m.in. nad szansami Radosława Sikorskiego w staraniach o fotel szefa NATO, komentowali częste weta prezydenta, z wielką wnikliwością przyglądali się pracom sejmu nad ustawą medialną. Dość często przywoływali temat ...
-
Model SaaS oferuje już 100 firm w Polsce
Usługi Software-as-a-Service, czyli wypożyczanie oprogramowania, zaczynają w niektórych krajach zagarniać coraz większą część budżetów działów IT przeznaczonych na nowe aplikacje i systemy. Trend ten nie ominie Polski. Według właśnie opublikowanych analiz DiS już dziś na naszym rynku działa około 100 firm produkujących oprogramowanie gotowe do ...
-
Private banking: co piszą media?
Bankowość prywatna jest w Polsce ciągle nową usługą - wynika z analizy doniesień medialnych, opracowanej przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Publikowane informacje mają w większości charakter ogólny, brak jest szczegółowej oferty. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów podaje, iż w prasie i Internecie odnotowano w 2009 roku blisko 3,5 tys. materiałów ...
-
Promocja polskich miast w mediach 2008
To media są najlepszą formą kształtowania wizerunku dla miast. Żadne billboardy, spoty i inne formy reklamy nie są w stanie przesłonić tego aspektu promocji. Łączna wartość publikacji prasowych osiemnastu głównych polskich miast wyniosła prawie 19 miliardów złotych - wynika z badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który podsumował roczny cykl ...
-
Polacy otwarci na samozatrudnienie
Z najnowszego badania Kelly Services, globalnego dostawcy rozwiązań w zakresie HR wynika, że kryzys gospodarczy w Polsce wykreował nowe podejście do przedsiębiorczości na rynku pracy - większą otwartość na rożne formy samozatrudnienia. Spośród badanych 20% określa siebie jako samozatrudnieni, a z pozostałych ponad połowa wyraża chęć do pracy na ...
-
Wydajność pracowników a formy wynagradzania
Według najnowszego sondażu Kelly Services, globalnego dostawcy rozwiązań w zakresie HR, ponad 75 proc. ankietowanych pracowników z Polski uważa, że byliby bardziej wydajni, gdyby uczestniczyli w zyskach pracodawcy lub posiadali akcje i udziały w zatrudniającej ich firmie. Wyniki sondażu wskazują również, że w przypadku 49 proc. zatrudnionych ...
-
Firmy produkcyjne odczuwają poprawę
Jak wynika z najnowszej edycji badania firmy doradczej KPMG "Global Business Outlook Survey - Worldwide Manufacturing and Services", nastroje panujące wśród przedsiębiorstw produkcyjnych na niemal całym świecie są bardzo dobre. W ciągu najbliższego roku producenci planują zwiększyć swoją aktywność gospodarczą, spodziewając się dalszego wzrostu ...
-
Coca-Cola najlepszą marką spożywczą
Wizerunkowy prym na polskim rynku artykułów spożywczych wiedzie Coca-Cola. Doniesienia medialne na temat koncernu miały największy zasięg, a ich wartość wyniosła 215 milionów złotych - podał PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który opublikował we współpracy z miesięcznikiem Press III edycję badania Top Marka. Znakomite wyniki wizerunkowe w branży ...
-
Nowe data center na Śląsku
W Katowicach powstaje jedno z największych w Polsce centrum przetwarzania danych. Klienci będę mogli skorzystać z usług kolokacji już w pierwszym kwartale 2011 roku. Inwestycja jest wspólnym projektem TKP S.A., operatora telekomunikacyjnego oraz PCC SE, koncernu międzynarodowego z siedzibą w Duisburgu. Jej prowadzeniem zajmie się powołana do tego ...
-
Praca za granicą ciągle interesująca
Według najnowszego sondażu Kelly Services, globalnego dostawcy rozwiązań w zakresie HR, ponad trzy czwarte polskich respondentów byłoby skłonnych przeprowadzić się dla odpowiedniej pracy, a wielu deklaruje wręcz gotowość do zmiany kraju lub kontynentu, żeby otrzymać preferowane stanowisko. Najbardziej mobilni są pracownicy w wieku 18-29 lat ( ...
-
Wizerunek medialny specjalisty PR
Powszechna opinia na temat zawodu piarowca nie znajduje odzwierciedlenia w mediach. Z badania agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wynika, że analizowana profesja opisywana jest w większości neutralnie (58 proc.), a w aż 36 proc. przekazu pozytywnie. Z mediów ...
-
Służby ratunkowe a technologie komunikacyjne
Firma Motorola Solutions Inc. opublikowała streszczenie badań przeprowadzonych na jej zlecenie przez firmę analityczną IDC w krajach z regionu EMEA, w tym w Polsce. Z badań wynika, że pomimo kurczących się budżetów organizacje bezpieczeństwa publicznego w regionie EMEA są coraz bardziej zainteresowane wprowadzeniem szerokopasmowych sieci ...
-
Usługi lokalizacyjne mają przyszłość
Usługi lokalizacyjne, czyli LBS (ang. location-based services), weszły do światowej pierwszej ligi, jako usługa, która w najbliższej przyszłości będzie się rozwijać najszybciej. Dane TNS pokazują, że globalnie ponad 60% użytkowników telefonów komórkowych, którzy nie korzystają jeszcze z usług lokalizacyjnych, chce rozpocząć korzystanie z tej ...
-
Polskie marki nie dbają o fanów?
Socialbakers ogłasza ranking marek osiągających najlepsze wyniki w zakresie Social Customer Service. Żadna z marek polskich nie znalazła się w zestawieniu. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują że branże: telekomunikacyjna, lotnicza i finansowa najszybciej reagują na socialowe ...
-
Najbogatsi Polacy w mediach VII 2012
Fortuna najbogatszych rośnie mimo kryzysu. Czy podobny trend dotyczy ich obecności w mediach? PRESS-SERVICE Monitoring Mediów zbadał medialność pierwszej dziesiątki rankingu 100 najbogatszych Polaków, opublikowanego przez tygodnik "Wprost". Najpopularniejszy okazał się Jan Kulczyk. Zajmujący niezmiennie od 10 lat pierwsze miejsce w rankingu ...
-
Zakupy grupowe - ranking serwisów
Od pojawienia się pierwszych serwisów zakupów grupowych na polskim rynku minęły ponad dwa lata. Z takiej formy nabywania produktów i usług korzystają miliony internautów. Padają nowe, liczone w dziesiątkach tysięcy rekordy w ilości sprzedawanych kuponów. E-commerce kwitnie mimo kryzysu, a być może właśnie z tego powodu. Duża popularność serwisów ...
-
Najbardziej medialne kobiety w biznesie
Minister, prezes czy szefowa rady nadzorczej - które ze wskazanych, zajmujących nierzadko kluczowe stanowiska w Polsce kobiet, wytypowanych przez menedżerów w rankingu tygodnika "Wprost" pojawiała się w mediach najczęściej? Sprawdziła to agencja informacyjna "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Od stycznia do końca września br. media poświęciły ...
-
ŁSSE: nowe inwestycje w Kutnie, Łęczycy i Przykonie
ASTI Sp. z o. o., HTL-Strefa S.A., Sonoco Poland - Packaging Services Sp. z o.o., otrzymały zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. HTL-Strefa S.A. jest producentem nakłuwaczy bezpiecznych do użytku szpitalnego (posiada ponad 50% udziałów w globalnym rynku) oraz lancetów do użytku osobistego, ...
-
Gender Słowem Roku 2013
Naukowcy z Uniwersytetu Warszawskiego i Fundacji Języka Polskiego z udziałem internautów wybrali Słowo Roku 2013, a PRESS-SERVICE Monitoring Mediów i widzialni.pl przebadali medialność i popularność zwycięskiego słowa oraz wszystkich wyróżnionych w plebiscycie. Naukowcy z Uniwersytetu Warszawskiego i Fundacji Języka Polskiego z udziałem ...
-
Zimowy sponsoring sportowy przyniósł zyski
Firmy, które tej zimy postanowiły sponsorować sportowców. mogą mieć powody do zadowolenia - dzięki osiągnięciom naszych reprezentantów zyski w przypadku niektórych sponsorów osiągnęły zupełnie niespodziewany poziom. A wszystko to w przeważającej mierze za sprawą niezwykle udanej dla Polski Olimpiadzie w Soczi - wynika z badania zrealizowanego ...
-
Prezydenci miast w mediach w I kw. 2014
W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku najczęściej mogliśmy zetknąć się z informacjami na temat Hanny Zdanowskiej, Hanny Gronkiewicz-Waltz i Rafała Dutkiewicza – wynika z podsumowania wyników analizy „Prezydenci miast wojewódzkich”, przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Niemniej często mogliśmy trafić na materiały ...
-
Leśna Góra: najlepsza w Polsce promocja miasta
Wymyślone na potrzeby serialu "Na dobre i złe" miasteczko Leśna Góra jest najlepszym dowodem na to, że nieistniejąca marka również może wzbudzać duże zainteresowanie. Tylko w pierwszym kwartale bieżącego roku poświęcono jej słowo w 741 materiałach ogólnopolskich - wynika z raportu na temat promocji miast w serialach cyklicznie opracowywanego przez ...
-
Polski show-business: kto największą gwiazdą mediów?
Kamil Stoch, Robert Lewandowski oraz Agnieszka Radwańska to według najnowszego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” najbardziej medialne gwiazdy polskiego show-businessu. Na kolejnych pozycjach w pierwszej dziesiątce znaleźli się m.in. Marcin Gortat, Marcin Dorociński oraz Marek Kondrat. Według ekspertów opiniotwórczego miesięcznika „Forbes”, ...
-
Festiwale muzyczne w mediach
Woodstock i Opener to najpopularniejsze w polskich mediach festiwale muzyczne - wynika z analizy, jakiej dokonał „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. O pierwszym z nich mówiono w niemal 16,5 tys. informacji, drugi wzbudzał nieco mniejsze, choć i tak duże zainteresowanie (12,9 tys. wzmianek). Zestawienie dziesięciu najpopularniejszych festiwali ...