-
Najbardziej wyraziste marki samochodów
... osobowych. Na pytania dotyczące postrzegania wizerunku marek samochodów odpowiadali wszyscy Polacy w wieku od 18 lat, a więc zarówno ci, w których gospodarstwie domowym znajduje ... siedemnaście różnych cech wizerunkowych począwszy od stwierdzenia „to marka bezpieczna” do „to marka, która ma najlepszy stosunek jakości do ceny”. Wyniki badania ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 19/2018
... NA SPERSONALIZOWANE AUTA. DO ZAKUPU SPECJALNYCH WERSJI KONIECZNE SĄ ZAPROSZENIA. Polacy coraz chętniej kupują luksusowe samochody. Oprócz wygody i mocy liczy się ... samochód wyjątkowy, tworzony tylko w jednym egzemplarzu, tego nie proponuje żadna inna marka – przekonuje Karolina Szulęcka. Za możliwość samodzielnego wyboru części wnętrza trzeba sporo ...
-
Lubimy wyroby markowe
... własnym doświadczeniem przy wyborze produktów markowych. Badania "Co Polacy sądzą o marce" miały na celu m.in. ... Polacy, robiąc codzienne zakupy, chętnie sięgają po produkty markowe (80 proc. badanych kupuje artykuły markowe). Mniej niż 1/5 Polaków powiedziało, że kupuje towary markowe ,,bardzo rzadko” lub ,,nigdy”. Przeczy to opinii, że marka ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... co widoczne jest choćby w Internecie. Polacy chętnie przeglądają strony z kategorii "Zakupy online" i szukają informacji o obniżkach cenowych. Temu zjawisku przyjrzeli ... Ad Contacts. Na pierwszym miejscu pod względem liczby kontaktów reklamowych znalazła się marka Media Expert z ponad 8 mld kontaktów reklamowych we wszystkich mediach. Drugie miejsce ...
-
Zakupy AGD w Internecie
... wynika m.in., że dla nabywców artykulów gospodarstwa domowego duże znaczenie ma marka producenta. Z danych sklepów internetowych wynika jednak, że najczęstszym kryterium ... płytach poskrzyło się w wyszukiwaniu filtrem Kolor. Jak wynika z danych Skąpiec.pl Polacy w kuchni cenią klasykę – najczęściej wybieraliśmy kolor biały i czarny. Jeśli chodzi ...
-
Kawiarnie sieciowe: wzrasta lojalność klienta
... 3 miesięcy odwiedzili tylko jedną sieć kawiarni. „Powyższe wyniki świadczą o tym, że Polacy – klienci kawiarni sieciowych – są coraz bardziej lojalni w stosunku do swojej ... znajomość spontaniczna wzrosła o 15 punktów procentowych. Na uwagę zasługuje również marka Coffeheaven, która mimo przejęcia przez Costa Coffee utrzymała wysoką znajomość. ...
-
Firmy rodzinne w opinii Polaków
... wiedzą o rodzinnym pochodzeniu danego produktu. Firmy rodzinne – jak je postrzegamy? Polacy darzą firmy rodzinne dużym zaufaniem i mają o nich bardzo dobrą opinię ... zwrócić uwagę, że w czołówce zestawienia pojawiła się tylko jedna marka nie-rodzinna (Wedel), choć o niewątpliwie rodzinnym rodowodzie. Zapadło to najwyraźniej w pamięć respondentom ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... Polacy wydali na zakupy w Internecie przeszło 5,5 mld zł. Mimo kryzysu wydajemy coraz więcej, ale ... by jeszcze efektywniej sprowadzić klienta i zachęcić do zakupu. Wnioski można przedstawić w kilku prostych punktach. 1) Znana marka sklepu nie jest tak istotna Wielu internautów dokonuje zakupów za pośrednictwem porównywarek cen, poprzez portale ...
-
eBay czy Aliexpress? Jaki jest wybór Polaków?
... (6 proc.). Czy to lokalny patriotyzm Badanie dowiodło, że Polacy niezbyt chętnie korzystają z oferty zagranicznych e-sklepów - przyznał się ... Polacy decydują się na zakupy w lokalnych sklepach. Jeśli cokolwiek zmieni się na rynku to głównie za sprawą pojawienia się polskich wersji światowych gigantów takich jak Amazon. Choć wydaje mi się, że ta marka ...
-
Ile wydajemy na slow life?
... stylu życia począwszy od kupna ekologicznej żywności, aktywności fizycznej, używania naturalnych kosmetyków, czy kontaktu z naturą. Chcieliśmy – jako marka rozwijana w nurcie slow – sprawdzić, jak Polacy rozumieją to pojęcie, w jakim stopniu i w jakich obszarach je realizują. Tak powstał pierwszy w Polsce raport, który holistycznie przedstawia ...
-
"Zacne suchary" podbijają Internet
... z regularnie prowadzonych badań Megapanel PBI/Gemius, z mikrobloga korzystają najchętniej młodzi Polacy w wieku 15-24 lat. Także reprezentacja grupy wiekowej 7-14 jest ... magazynu „Secret Service” (PadPortal.pl). Archaiczne czy tylko archaizujące? W ocenie profesora Marka Łazińskiego z Uniwersytetu Warszawskiego, nie wszystkie słowa wskazane przez ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2016
... sprzedaży. Jej udziały w rynku lodów familijnych przekraczają 15 proc. - Polacy są przywiązani do tradycyjnych smaków i naturalnych składników - komentuje właściciel marki. Według GUS sprzedaż ... te same, co kiedyś, czyli śmietanę, cukier oraz owoce. W 2015 roku marka została liderem rynku lodów familijnych, zwiększając udziały do 15,4 proc. W ...
-
Jak sprzedaż piwa "nakręca" rynek pracy
... . W 2014 roku na serwowane w nich dania Polacy wysupłali aż 27,3 mld zł, z czego wniosek, ... Polacy przekonują się też powoli do piw ciemniejszych – około 15 proc. wskazań restauracyjnych wyborów piwnych to portery i koźlaki. Według badań najważniejszym kryterium branym pod uwagę przy wyborze piwa jest jego smak (56 proc.), w dalszej kolejności marka ...
-
Rynek spożywczy 2008: produkty luksusowe
... na tego rodzaju żywność. W odpowiedzi na ten trend pojawiła się m.in. marka Krakowski Kredens, wprowadzona na rynek przez jednego z największych operatorów sklepów delikatesowych – Alma Market. …ale też kosmopolitycznie Jednak z drugiej strony, Polacy coraz więcej podróżują i w czasie zagranicznych podróży próbują nowych produktów, poszukując ...
-
EURO 2012 a zakupy Polaków
... z Euro 2012. Jednocześnie 78 proc. rodaków deklaruje, że to czy dana marka lub firma sponsoruje polską reprezentację, nie wpływa na ich decyzje o zakupie produktu lub ... dana firma lub marka sponsoruje polską reprezentację piłkarską. Dla 78 proc. nie jest to czynnik, który by w znaczący sposób przesądzał o dokonaniu zakupu. Polacy również nie czują ...
-
Polski Internet a sport
Polacy mają mistrzostwo w piłce nożnej, drugie miejsce w pływaniu i brąz w siatkówce. Koszykówka ... od popularności sponsorowanej dyscypliny. W analizowanym okresie najczęściej w kontekście sportu wspominana była w internecie marka T-Mobile – sponsor piłkarskiej ekstraklasy: 6,1 tys. publikacji. Na drugim miejscu znalazła się Enea, związana z żużlową ...
Tematy: internet, monitoring mediów, internauci, sport, Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, polacy -
Polski Internet a wody mineralne
Polacy piją coraz więcej wody mineralnej, a na każdego z nas co roku przypada jej prawie ... wzmianek (nieznacznie więcej miał tylko Żywiec Zdrój – 1080). Zupełnie inaczej jest w przypadku Vody Naturalnej. Ta młoda marka nie wydała znaczących środków na reklamę (137 tys. złotych), osiągnęła mniejsze zainteresowanie niż konkurencja, ale i tak „wypłynęła” ...
-
Biedronka i Lidl - najbardziej zaufane sklepy spożywcze
... ’s Digest wynika, że po zakupy Polacy najchętniej wybierają się do Biedronki i Lidla. Wśród marek cieszących się zaufaniem znalazły się również: ... również marki: Auchan, Real, Carrefour, Lewiatan, Żabka, Piotr i Paweł, Społem, Delikatesy Centrum i Netto. Marka Lidl od 2011 roku konsekwentnie zdobywa nagrodę Kryształowego Godła. Podobnie było i w tym ...
-
Mini-siłownia w domu Polaka
... skrępowania – to te czynniki przekonują do zagospodarowania miejsca do ćwiczeń w swoim domu. Polacy coraz częściej decydują się na wyposażenie własnych czterech ścian w sprzęt cardio ... wybieraną marką jest firma Sapphire (28% udziału w rynku), za nią uplasowała się marka Spokey (14%). Elementem, z którego chce korzystać aż 99% posiadaczy bieżni, ...
-
Amazon porywa Polaków. Dyskutujemy o nim 3 razy częściej
... marka sklepu pojawia się dziś blisko trzy razy częściej niż przed rokiem. Najwięcej wpisów i komentarzy na temat giganta e-commerce pojawia się na Facebooku i Twitterze, choć olbrzymią rolę odgrywa także YouTube. W filmach i komentarzach pod nimi Polacy ... laptopy, telewizory i konsole do gier). Polacy w social media wykazują ponadto duże ...
-
Zrównoważone rolnictwo: czy pochodzenie upraw ma znaczenie?
... nich, by wiedzieć, w jaki sposób są pozyskiwane składniki spożywanego przez nich jedzenia. Polacy widzą zalety zrównoważonego rolnictwa Natomiast aż 84% polskich konsumentów zgadza się, ... nią 25 września 2015 r. znalazł się ten mówiący o promocji zrównoważonego rolnictwa. Marka Knorr odpowiada na ten apel, uważając, że działania te są ważnym krokiem ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 28/2018
... są Stany Zjednoczone. Nie sprawdziły się złe prognozy dla FB i Marka Zuckerberga. Przewidywane kłopoty miały być konsekwencją udziału tego koncernu w ... POLAKÓW. Marki samochodowe zmieniają właścicieli i są przejmowane przez koncerny motoryzacyjne, ale Polacy nie zmieniają swoich preferencji i najczęściej wybierają auta używane, których marki pochodzą ...
-
Konsumenci częściej wybierają marki własne
... (6 proc.) Francuzów. Do kupowania żywności online wciąż nie mogą się też przekonać Polacy. Decyduje się na to jedynie 7 proc. z nas, tyle samo, ile w poprzedniej fali badania. ... (27 proc.). Polacy w sklepach stacjonarnych kupują także rzeczy do domu (82 proc.) i leki (80 proc.). Trend BOPIS najmocniejszy w elektronice Polacy najczęściej kupują online ...
-
Marki ukraińskie w polskich sklepach?
... polskich sklepach. W pytaniu ze wspomaganiem spośród ukraińskich marek najczęściej wskazywana jest marka wódki Nemiroff (rozpoznaje ją co trzeci Polak) oraz słodyczy ... zaangażowaniem podchodzimy nie tylko do bezpośredniej pomocy naszych sąsiadom. Z podobną otwartością Polacy chcą wspierać rozwój marek ukraińskich, których sytuacja w wyniku wojny ...
-
Najpopularniejsze marki odzieżowe
... swój własny, oryginalny styl ubierania się. Nie dziwi zatem fakt, że młodzi Polacy kupują odzież stosunkowo często. Jak wynika z raportu Fashion Trend, połowa badanych w wieku 15-35 lat kupuje ubrania przynajmniej raz w miesiącu. Na zakupy młodzi Polacy wybierają najczęściej centra handlowe oraz znajdujące się poza nimi sklepy firmowe. ...
-
Sprzedaż samochodów używanych I-VI 2010
... . Łączna liczba zamieszczonych ogłoszeń dla tych 3 marek wynosiła ponad 373 tys. Polacy bardzo chętnie wystawiali na sprzedaż także auta Renault (90 tys. ofert). Popularne ... półrocznym zestawieniu 10 najchętniej wystawianych modeli aut, zajęły Renault Megane i Laguna. Polacy najchętniej wystawiali na sprzedaż samochody osobowe z rocznika 1999. Od ...
-
Tempo życia Polaków wzrasta
Marka Bosch, w ramach trwającej kampanii "Perfekcja w Twoim rytmie" promującej serię ... z głównych cech podkreśla dostosowywanie urządzeń do rosnących i zmiennych oczekiwań użytkowników. Informacje o badaniu Badanie Jak Polacy postrzegają tempo swojego życia? przeprowadzone przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych metodą CAWI na reprezentatywnej ...
-
mBank zalany falą hejtu
... temat mBanku - wynika z monitoringu mediów społecznościowych w IMM. Wpisów, w których Polacy alarmowali o problemach z płatnościami i w których wyrażali niezadowolenie, było wielokrotnie więcej ... działających w Polsce banków jest PKO Bank Polski. W pierwszym kwartale 2016 roku marka PKO pojawiła się w 29% internetowych dyskusji na temat finansów. Na ...
-
Zakupy modowe online, czyli click&collect
... To miejsca, w których Polacy najchętniej kupują odzież - wynika z badania zrealizowanego dla CBRE. Dziś kupujący mają do wyboru ... zaprojektowanym wnętrzem i różnorodną pod względem modeli, wzorów, kolorów ofertą produktową, co obrazuje jak marka odnosi się do najnowszych trendów. Natomiast H&M w wyraźny sposób wyróżnia swoje kolekcje z materiałów ...
-
Idą Black Friday i Cyber Monday. Mamy rady dla e-commerce
... się harmonijnie niezależnie od formy kontaktu, na każdym etapie relacji klient- marka. To właśnie takie podejście kryje się za popularnym pojęciem customer ... stacjonarnych. Przed Black Friday i Cyber Monday warto zaistnieć w mediach społecznościowych A jak Polacy przygotowują się do Black Friday i Cyber Monday? Skąd czerpią inspiracje do zakupów? ...
-
Nowe technologie: 60% Polaków dostrzega korzyści, ale są też obawy
... wynika z badania Autopay Research “Polacy wobec zmian technologicznych”. Odsetek Polaków ... Polacy wobec zmian technologicznych" jest częścią większego badania Autopay Research “Innowacje finansowe 2019”, zrealizowanego metodą CAWI (internetowe wywiady) przez agencją badawczą Satisface na grupie 1109 respondentów. Autopay Research to marka ...
-
Zachowania konsumentów: czy chcemy kupować ukraińskie marki?
... wyraźnie wskazuje, że ubiegłoroczny entuzjazm co do obecności ukraińskich produktów na półkach polskich sklepów, znacznie osłabł. Zachowania konsumentów uległy zmianie - Polacy stali się mniej otwarci dla ukraińskiej oferty. W ich wypowiedziach pojawia się więcej obaw, związanych z konkurencyjnością produktów pochodzących od naszych wschodnich ...
-
Sieci handlowe a preferencje konsumenta
... Polacy poleciliby swoim znajomym. Jak wynika z badania On Board PR Ecco Network oraz PBS DGA zdobyła ona ... domowym najczęściej dokonują zakupów. Na drugim miejscu plasuje się Tesco. Poleca go prawie połowa badanych, jednak marka ta wskazywana była najczęściej wśród respondentów poniżej 40 roku życia. Mieszkańcy największych miast polecają również ...
-
Rynek herbat w Polsce nie traci rozpędu
... herbaty. Polacy zwykle wybierają klasyczną czarną, jednak coraz chętniej sięgają po inne gatunki. Z nadejściem chłodów na ... system odpornościowy, a dodatkowo skutecznym rozgrzewa. Producenci wykorzystują też sprawdzone „babcine sposoby”. Niemal każda marka oferuje herbaty z aromatem miodu, wanilii, czy owocowej konfitury. Sprzedaż zapewnia miejsce ...
-
Polski rynek m-commerce rośnie najszybciej w Europie
... wygląda podział urządzeń mobilnych za pomocą, których kupujemy w sieci. Tu przewodzi marka Apple - 75% udziału w rynku. Najnowszy raport "zanox Mobile Performance Barometer" pokazuje, ... i Wschodnią w zanox. W Polsce rządzi Android, Europa woli iOS Z badań wynika, że Polacy przekonali się do systemu operacyjnego Google. W 43% przypadków to właśnie ...