-
Cechy marek godnych zaufania
... marka jest ekologiczna, prosta i dobrze znana. Pomimo dość nielicznych wskazań na cechy ekscytująca i lokalna, to pozostali Europejczycy częściej zwracali uwagę na te cechy marek niż ankietowani Polacy ... i tradycyjne, a także większą wagę przywiązujemy do tego, czy marka jest modna i nowoczesna. Sugeruje to, że mamy nie najlepsze doświadczenia ...
-
Marki godne zaufania 2014
... laureatów Złotego Godła European Trusted Brands 26 marek powtórzyło swój sukces z ubiegłego roku. Uwzględniając wszystkie kategorie badania, Polacy największym zaufaniem obdarzyli markę Rossmann. Marka ta została tegorocznym laureatem Złotego Godła w kategorii Drogeria, otrzymując 67% głosów. Kolejnymi najczęściej wymienianymi markami były: Visa ...
-
Gdzie powstają centra handlowe?
... holenderska marka modowa 100Days Amsterdam. W Pasażu Łódzkim pojawiła się hiszpańska marka modowa La’Mona w Pasażu Łódzkim, a w krakowskiej Bonarce - Monki – samodzielna marka odzieżowa z Grupy ... obsługi konsumentów pozytywnie wpływają na rozwój handlu internetowego w Polsce. Polacy cenią e-commerce dodatkowo za wygodę, duży wybór produktów i bardzo ...
-
Allegro liderem YouGov BrandIndex 2023
... Polacy potrafią docenić zarówno marki silnie kojarzone z niskimi cenami, ale też takie, które słyną z wysokiej jakości. Zestawienie dotyczące poziomu satysfakcji wśród klientów ponownie wygrywa Allegro, marka ...
-
E-handel w Polsce I-VI 2012
... półrocza to doskonały obraz tego, czego Polacy szukają w sklepach internetowych, jak rozwijają się ... Polacy przestali obawiać się dokonywania zakupów tych produktów w sieci. Teraz już nie tylko małe sklepy czerpią korzyści z obecności w świecie on-line. Swoje wirtualne sklepy otwiera coraz więcej popularnych sieci odzieżowych, których marka ...
-
Zachowania konsumentów: inflacja popycha do szukania promocji
... Polacy zmieniają się w prawdziwych „łowców promocji”. Kryterium ceny i „dobrej okazji” są też kluczowe przy ocenie samych produktów. Jako te najważniejsze wskazało je łącznie 65% ankietowanych. Konkretne cechy, opinie czy marka ... Iwona Karczmarczyk z aplikacji Moja Gazetka. Polacy szukają oszczędności To, z jaką uwagą Polacy zaczęli podchodzić ...
-
2012 = podwyżki cen + spowolnienie gospodarcze
... zatrudnienie, by szukać środków na podwyższoną składkę. Czy Polacy są gotowi na nadejście 2012? Czy Polacy myślą o zabezpieczeniu się finansowo przed kryzysem i rokiem ... aż 67% deklaruje, że warto tak robić. Według Marka Nienałtowskiego (DK Notus i Związek Firm Doradztwa Finansowego) Polacy od kilku miesięcy czynią starania, by zabezpieczyć się przed ...
-
Prasa a prezydencja Polski w UE
... ekspertów na temat kształtu i celów naszej prezydencji. Według historyka idei politycznych Marka Cichockiego: „Prezydencje sprawowane przez kraje założycielskie Unii mają inny ... nie przyczyniła się do rozwiązania kryzysu w strefie euro” (Gazeta Wyborcza, „Polacy raczej źle o prezydencji”, 24.01.). Podsumowując: Polska przewodniczyła Radzie UE od ...
-
Na zakupy online najczęściej po obuwie, płacimy szybkim przelewem
... kupują Polacy w sieci? Jak płacimy najczęściej za zakupy online? Jakie serwisy płatności wybierają Polacy? Z raportu "E-commerce w Polsce. 2021" wynika, że Polacy wydają w ... odsetek wskazań dotyczy PayU (48%). Na drugim miejscu uplasowała się marka Przelewy24, wskazana przez 36% badanych. O raporcie Celem badania, którego wyniki zostały ...
-
E-commerce: liczy się cena, a nie ekologia i zrównoważony rozwój?
... e-sklepie, podstawowe czynniki również pozostają bardzo praktyczne, jak cena, jakość, marka, skład i opinie innych konsumentów, ale wskazania na elementy związane ze ... tym roku również wzrosła chęć dopłaty za eko-opakowanie. Deklaruje ją 40% (+6p.p.) badanych. Polacy kupują produkty lokalne. Uważają, że lokalne produkty są zazwyczaj lepszej jakości ...
-
Kupno samochodu: jakie kryteria są kluczowe?
... czasie? Na czyjej opinii polegamy, kupując samochód? Cena rządzi, koszty decydują: Polacy wybierają auta przede wszystkim portfelem Zgodnie z wynikami badania aż 56 proc. ... (29 proc.), które jest istotne zwłaszcza dla kobiet, a także komfort jazdy i marka samochodu (ex aequo 22 proc.) oraz wyposażenie i zastosowane technologie (17 proc. wskazań). ...
-
Zakupy na Wielkanoc 2025. Jakie wydatki Polaków na żywność?
... znaczenia (wcześniej – 6,3%). Natomiast 2,9% jeszcze nie wie, co zrobi (przed rokiem – 3,2%). Polacy przed Wielkanocą stawiają przede wszystkim na sprawdzone produkty i marki. ... doświadczenie – 25,1% (poprzednio – 33,2%), dostępność – 14,7% (24%), a także marka – 9,8% (8,7%). Dotychczasowe doświadczenia konsumentów ustępują miejsca wiodącym trendom, ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... zareagować Każda marka w każdej kategorii – niezależnie ... Polacy wypadają mizernie Na tym tle polska reklama, a tym samym marketing, pozbawione są prawdziwości, świeżości, sprytu i rozmachu. Mało któremu z marketerów chce się opowiedzieć choćby krótką historyjkę w trzech aktach. A jak już, to zazwyczaj nie opowiadamy jej serio. Natomiast jeśli marka ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... . Wyzwaniem jest jednak to, aby w dialog angażować coraz więcej osób - wówczas marka może „pozyskać nowe terytoria”. Użytkownicy Facebooka kupieni na potrzeby mojego eksperymentu nie ... osiąga się chyba w zupełnie inny sposób. Piłka, polityka i social media Wszyscy Polacy znają się na polityce, piłce nożnej i medycynie. To stwierdzenie coraz częściej ...
-
Internetowy Samochód Roku 2010
... modelom udało się stanąć na podium w miesięcznych rankingach. Świadczy to niewątpliwie, że Polacy są dość stali w swoich gustach podczas szukania dla siebie wymarzonych ... podium. Teoretycznie bezkonkurencyjny pod tym względem był ponownie Volkswagen, która to marka aż osiem razy zajmowała pierwsze miejsce, a czterokrotnie była druga w miesięcznych ...
-
Portret własny Polaków
... poszanowanie tradycji (82 proc.), a także waleczność (76 proc.) Jak Polacy postrzegają inne grupy narodowościowe? Tylko jeden procent ankietowanych wymienił jako ... publiczna debata na temat otwartości i tolerancji, której inicjatorem pragnie być marka Hoop Cola. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane przez Interaktywny Instytut Badań ...
-
Zakup domen internetowych a projektowanie nazwy
... ich kilkaset tysięcy. Odmiana języka, którą posługują się w zasadzie wszyscy Polacy, liczy od 6 tysięcy do 10 tysięcy wyrazów. W wielu wypadkach projektowanie ... AFBF), amerykańskiej organizacji zrzeszającej gospodarstwa rolne w Stanach Zjednoczonych. Po co korporacji Marka Zuckerberga taka domena, skoro firma jest właściciel marki i domeny „facebook. ...
-
Polscy konsumenci a żywność funkcjonalna
... i starszych (11% osób). Jaką żywność funkcjonalną kupują Polacy? Brak znajomości terminu „żywność funkcjonalna” nie oznacza, że Polacy nie kupują produktów należących do tej kategorii ... . Wybory konsumentów wskazują jednak na to, że produkty, których marka została zbudowana jako zdrowa lub dietetyczna kojarzy się z żywnością funkcjonalną, która ...
-
Jak wygląda dekoracja stołu świątecznego?
... zostały wykonane oraz miejsce, w których się znajdą. Jeśli chodzi o kolorystykę, tu Polacy mocno związani są z trzema tradycyjnymi kolorami: czerwienią, bielą i zielenią. Wśród ... stołowej, należy wspomnieć o coraz modniejszych obrączkach do serwetek. W tym przypadku marka dla internautów nie ma znaczenia. Większe znaczenie ma wygląd i cena niż ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... na linii człowiek – marka. Gdy w proces komunikacji, który dotychczas w naturalny sposób odbywał się między dwiema osobami, wchodzi dziś byt trzeci – marka – należy zadbać, by wejście to, było możliwie najbardziej naturalne, łagodne i płynne. Każdego dnia w serwisach społecznościowych i na forach Polacy zamieszczają kilka tysięcy pytań ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2015 – Top20
... trwania kampanii wyborczej. To, szczególnie w Polsce, czas spadku zaufania społecznego – jeżeli Polacy nie ufają politykom, nie ufają sobie nawzajem i te nastroje ... co w ubiegłym roku – Google, Lego i YouTube. Co ciekawe do T20 wkroczyła marka Apple, nieobecna w czołówce w 2014. Widoczna w zestawieniu przewaga zagranicznych reprezentantów została ...
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, Superbrands, marki, badania konsumentów, Allegro, Google, YouTube, Tymbark, Lego -
Tefal i Krups - najlepsze prezenty za lojalność
... szczególnie osobom poniżej 40. roku życia (75%) oraz najlepiej wykształconym (78%). Polacy pytani o znanych i godnych zaufania producentów ekspresów do kawy najczęściej wskazują markę ... 14% ankietowanych nie znało ani jednej marki. Polacy nie są zainteresowani przypadkowymi nagrodami – dla 64% badanych marka upominku ma duże znaczenie. Aby program ...
-
GPS obiera kierunek "media społecznościowe"
... w IMM, każdego tygodnia na Facebooku, Twitterze i na forach dyskusyjnych pojawia się ok. 150 pytań i próśb związanych z nawigacją. Polacy najczęściej pytają o to, jakie urządzenie wybrać, która marka jest najlepsza, a także zamieszczają rozmaite prośby o pomoc w rozwiązaniu problemów związanych z nawigacją. „Co myślicie na temat nawigacji ...
Tematy: GPS, nawigacja, smartwatch, bieganie, media społecznościowe, TomTom, Garmin, monitoring mediów -
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... Media. Social Mix został ostatnio wprowadzony aż w 20 sklepach Mango w Hiszpanii. Marka o zasięgu międzynarodowym jest pierwszą firmą modową w Europie, która zaczęła oferować ... oraz przyjemność, jaką dają im standardowe zakupy i chodzenie po sklepach. - Polacy będąc w sklepie stacjonarnym, często natomiast sprawdzają ceny w sklepach internetowych ...
-
Atmosfera w pracy i rozwój zawodowy. To liczy się najbardziej
... na przyciągnięcie i zatrzymanie u siebie najlepszych fachowców. A na co - poza finansami - zwracają uwagę Polacy podczas poszukiwania pracy? Ipsos na zlecenie firmy finansowej Wonga zapytał o to ... oczywistych elementów, takich jak wynagrodzenie. Co ciekawe, Polacy częściej niż Polki wskazują na takie aspekty, jak marka firmy (25 proc. vs. 13 proc.). ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... państwie konsumenci nie dokonują zakupów spożywczych niemal każdego dnia. W efekcie dotychczasowych przeobrażeń Polacy mają możliwość dowolnego wyboru miejsc, w których kupują. O pozycję na rynku walczą u ... and collect, food-court czy SENS (nowy system znakowania żywności). Francuska marka jest obecna we wszystkich formatach, ale okazuje się, że ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 14/2018
... SEAT. Polska stała się jednym z dziesięciu największych rynków dla SEAT-a. W 2017 roku Polacy zarejestrowali niemal 10,5 tys. samochodów tej marki, niemal o 20 proc. ... 13,7 tys.). – SEAT bardzo silnie się rozwija w sensie geograficznym. Do tej pory marka była obecna przede wszystkim w Europie, a w najbliższych latach będziemy obecni również w Afryce ...
-
E-klienci. Wydają, ale wymagają
... Ponad połowa konsumentów oczekuje, że w przypadku jakichkolwiek pytań czy problemów z zakupem, marka udzieli im odpowiedzi maksymalnie w ciągu 3 godzin. Dla co 4. ... sklepy stacjonarne uznawały programy lojalnościowe, z jakich korzystają już online i mobilnie. Polacy chcą też mieć możliwość korzystania offline z szerszego wachlarza metod płatności. ...
-
Tydzień 14/2006 (03-09.04.2006)
... (przykładowo Duńczycy przeznaczają ok. 11%, Finowie – ok. 13% i Włosi - ok. 19%). Polacy na mieszkania i energię przeznaczają ok. 20% ogólnych wydatków domowych. W opinii ekspertów NBP w II ... BPH, co jest początkiem fuzji z Pekao SA. Włosi uzyskali to co chcieli: marka BPH po fuzji była dla nich niepotrzebna, odsprzedanie 200 oddziałów nie sprawi im ...
-
Rynek wędlin 2008: producenci nieznani
... domowe w ciągu tygodnia kupuje przeważnie od 25 dag do 0,5 kg wędlin. Polacy kupują wędliny przede wszystkim w wyspecjalizowanym sklepie mięsnym (61%), zdecydowanie rzadziej w ... autorka raportu ARC Rynek i Opinia. Choć generalnie na rynku wędliniarskim marka nie jest podstawowym czynnikiem wpływającym na decyzję zakupową, zdecydowanie najsilniejsza ...
-
Czy małe sklepy przetrwają?
... Zwyczaje zakupowe Polaków 2010) wynika, że Polacy nadal lubią małe sklepy. Potwierdza to analiza Shopper Trends 2010 przeprowadzona przez firmę Nielsen – Polacy najczęściej, spośród państw ... rozwój sieci franczyzowych pokazuje, że dla klientów ważna jest również rozpoznawalna marka oraz stały, wysoki standard jaki zapewniają wymagania sieciowe. Jest ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... naszych portali swoimi wyborami zakupowymi na szczyt zestawienia wynieśli opolską Itakę. To marka, która od kilku sezonów cieszy się bardzo wysokim zaufaniem. W ... z takiej oferty skorzystało zaledwie 2 proc. kupujących. Wyżywienie Wszystko wskazuje na to, że Polacy podczas wakacji coraz więcej czasu spędzają w hotelach i przynależnych do nich ...
-
Start-up: 25 lat wolności
... dryfując w świecie ambitnych koncepcji. Co jednak nie znaczy, że się lenią... Polacy w światowej czołówce Do naszego kraju, jak to zwykle bywa z trendami, moda na ... 3D, a swoje know-how monetyzują świadcząc usługi czy pośrednicząc w sprzedaży drukarek. Marka niedawno również pozyskała inwestora, który pomoże w realizacji kolejnego projektu. - ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... mediach 40,9 mln zł. W rankingu na 10 pozycji zadebiutowała marka Alma, która w czwartym kwartale roku przeznaczyła na emisję reklam w telewizji, ... – o niemal 29,5 mln zł. Internauci częściej chwalą niż ganią Od października do grudnia Polacy w mediach społecznościowych najwięcej uwagi poświęcili dyskontom Jeronimo-Martins. W efekcie pojawiło się ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 51/2015
... problemy. Prezes ZBP skierował w tej sprawie pismo do marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego. Przygotowano projekt ustawy dający prawo do bezpłatnych leków ... zobowiązań znacznie gorzej idzie mieszkańcom Polski północno-zachodniej. Pozytywnie wyróżniają się natomiast Polacy ze wschodniej oraz południowo-wschodniej części kraju – mówi Sławomir Grzelczak, ...