-
Królik Nesquika w internecie
... kolorowa, żywa i bardzo atrakcyjna wizualnie, a całość reprezentuje podstawowe atrybuty marki, czyli zabawę, radość, przygodę" - mówi Agnieszka Strzyżewska, Brand Manager marki Nesquik. Strona Nesquika wpisuje się w ogólną strategię budowania bazy lojalnych konsumentów marki. Cała platforma internetowa Nesquik, czyli layouty oraz system zarządzania ...
-
ARSS: lokale gastronomiczne w 2009 r.
... łączą w sobie kwotę inwestycji w wysokości dopasowanej do realiów rynkowych z nieskomplikowanym technologicznie produktem w atrakcyjnej cenie. W innym przypadku nawet silne i popularne marki będą miały trudności z rozbudową sieci w oparciu o franczyzę – mówi Andrzej Krawczyk, partner zarządzający w Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych. Kto się ...
-
Najpopularniejsze auta w Europie
... marki samochodów. Mieszkańcy starego kontynentu najczęściej poszukują sedanów. Jeśli mowa o europejskim samochodzie - to tylko w ... jazdę po stepowych bezdrożach - drugim najczęściej wybieranym typem samochodu okazały się tam SUVy. Popularne marki - co kraj to obyczaj Marką, która cieszy się największym zaufaniem w Niemczech, Polsce i Rumunii ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... tys. złotych), osiągnęła mniejsze zainteresowanie niż konkurencja, ale i tak „wypłynęła” w internecie. Co ciekawe obie marki mimo, iż pozycjonowane są jako ekskluzywne, a co za tym idzie droższe niż popularne marki wody mineralnej, spotkały się z ciepłym przyjęciem internautów – szczególnie tych „ćwierkających”: W badanym okresie najwięcej wzmianek ...
-
Jak wygląda dekoracja stołu świątecznego?
... popularne są tez te tradycyjne – białe i w jasnych odcieniach. W przypadku kategorii "Sukienki na krzesła" Dekoria również nie ma sobie równych. W tym miejscu warto zwrócić uwagę na dwa aspekty. Po pierwsze, pod względem popularności marki ... zestaw, 20% - 200 zł. Biorąc z kolei pod uwagę popularne marki, tu prym wiedzie Lubiana - 25% użytkowników ...
-
Kaspersky ogłasza alarm na Czarny Piątek
... się marki związane z elektroniką użytkową (12%) oraz rozrywką/grami (12%). W badaniu zidentyfikowano 14 rodzin szkodliwego oprogramowania, które zaatakowały łącznie 67 stron związanych z elektronicznym handlem konsumenckim, w tym: 33 strony oferujące odzież, 8 stron oferujących elektronikę użytkową, 8 stron poświęconych rozrywce i grom, 3 popularne ...
-
Coca-Cola czy Pepsi - który napój wybiorą Polacy na święta?
... wygrywają marki, które zajmują największą część ekspozycji. Analiza eLeader pokazuje, że Coca-Cola i Pepsi oprócz kampanii marketingowych prowadzą także zaciętą rywalizację o uwagę klientów na sklepowych ekspozycjach zwłaszcza w obszarze swoich flagowych brandów. Znacząco wygrywają z innymi markami. W listopadzie obie popularne marki, zajmowały ...
-
Ciemne strony internetu
... których można zbudować całościowy obraz marki. Napotkamy tu informacje dla marki pozytywne, neutralne oraz negatywne. Te ostatnie stanowią szczególnie ... marki. Firma, w przypadku wykrycia swoich antystron, powinna więc w pierwszej kolejności podjąć działania PR z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową. I nie ma znaczenia, jak bardzo popularne ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... zbyt długo. W Wielkiej Brytanii szczególnie popularne będą aplikacje mobilne do robienia zakupów, natomiast w Indiach spodziewany jest rozwój zakupów biletów przez Internet, dzięki czemu internauci unikają długich kolejek na dworcach. W wymiarze globalnym można się spodziewać, że marki będą posługiwać się nowymi, innowacyjnymi technologiami ...
-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... , że marketing przyszłości musi zacząć przykładać wagę do tego drugiego. Popularne niegdyś pojęcie „lovebrand” stopniowo wypierane jest przez „wisebrand”, ponieważ mądra ... – bo zielony, dla dzieci – bo kolorowy) przestaje przyciągać, a nawet może do marki zniechęcić. Świadomość dotycząca zanieczyszczenia środowiska jest w dzisiejszych czasach na tyle ...
-
Mikro i małe firmy w czasie recesji i wzrostu gospodarczego. Wyniki badań mogą zaskakiwać
... : 23% chce kupić zegarek luksusowej marki, który kosztuje 3 tys. zł. za sztukę; 27% planuje zakup luksusowej marki skórzanej galanterii; Prasa gwarantuje wysoki i efektywny ... poziom oglądalności TV. Różnice wahają się od 11 pkt. proc (kupujący popularne marki samochodów) do jedynie 3 pkt. (kupujący drogą elektronikę, podróże, luksusowe zegarki); ...
-
Branding w Internecie
... charakterystyczny dla Twojej firmy. Oprócz w/w form istnieją jeszcze inne, mniej popularne i rzadziej stosowane techniki. Na przykład pop-up, który pokazuje coś ważnego na temat ... bannery? Musisz stworzyć bannery o wysokim CTR, czyli nie bannery, które zbudują świadomość marki, a bannery, które przyciągną klientów na Twoją witrynę, a tam za pomocą ...
Tematy: brand marketing, branding -
Internetowy Samochód Roku 2010
... popularne marki wprowadziły w 2010 roku po dwa swoje modele do pierwszej dziesiątki rankingu Top Ten mojeauto.pl. Pozostałe dwa miejsca zajęły Dacia oraz Nissan, ale tylko w przypadku należącej do Renault rumuńskiej marki ... najbardziej popularnych marek mieliśmy mało przetasowań. Wszystkie marki z pierwszych ośmiu pozycji rankingu również rok temu, w ...
-
Smog na ulicach i w social mediach
... są najbardziej aktywni uczestnicy dyskusji oraz jakie marki w tym kontekście są najbardziej popularne wśród internautów. Smog w social media Problem zanieczyszczenia powietrza w ... maskami antysmogowymi i oczyszczaczami powietrza. Wśród masek najwięcej wypowiedzi dotyczyło marki Respro (64% spośród analizowanych marek) i Dragon Mask (11%). Respro i ...
-
Ceny telewizorów spadły w I poł. 2010
... Tendencja do obniżania cen ominęła najwyraźniej telewizory z podświetleniem LED najbardziej popularnej marki tj. Samsunga. Biorąc pod uwagę wszystkie modele tego producenta ... gwarantuje największe obniżki cen. Średnie ceny sprzętu tej marki poszybowały w dół o ok. 10 %. Pozostałe dwie popularne marki nie stwarzają aż tak dużej pokusy dla naszych ...
-
Działania ekologiczne firm strategią przyszłości
... się w ostatnich latach bardzo popularne, zarówno w Polsce, jak i na świecie. To dobre podejście, gdyż dbałość o środowisko ... zaangażowania w tę problematykę, a nie jedynie z chęci zwiększenia zysków. „Zielone eventy” – sposób na wykreowanie marki Zaangażowanie w ekologię powinno się promować na wszystkich poziomach, zarówno wśród pracowników firmy ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2013
... rynku, a kilka międzynarodowych marek realizowało plany ekspansji. Spadek wydatków konsumpcyjnych w Korei Południowej (7,2%) niekorzystnie wpłynął na marki luksusowe, a spowolnienie w tym segmencie rynku wykorzystały popularne marki odzieżowe, które odnotowały wzrost sprzedaży. Warunki i nastroje na japońskim rynku (6,2%) znacząco się poprawiły, do ...
-
Sprzedaż tabletów będzie rosnąć
... i fanom technologicznych nowinek. Obecnie zajmują coraz ważniejszą pozycję na rynku i stają się bardzo popularne wśród wszystkich grup klientów”, wyjaśnił Dobrosław Wereszko, Członek Zarządu ABC Data, odpowiedzialny za rozwój marki Colorovo. Oczekiwania co do wzrostu sprzedaży najsilniejsze są wśród największych sprzedawców – przede wszystkim ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 38/2014
... to najbardziej popularne artykuły spożywcze, chemia gospodarcza oraz kosmetyki. Przejrzeliśmy każdy produkt, przetestowaliśmy go z klientami, upewniliśmy się, że jego jakość jest właściwa, a gdy była taka potrzeba – poprawiliśmy receptury. Zadbaliśmy także o to, by nasi najlepsi partnerzy byli producentami tej marki. Zmieniliśmy również opakowania ...
-
Zakupy AGD w Internecie
... się w wyszukiwaniu filtrem Kolor. Jak wynika z danych Skąpiec.pl Polacy w kuchni cenią klasykę – najczęściej wybieraliśmy kolor biały i czarny. Jeśli chodzi o popularne marki, to Użytkownicy Skąpiec.pl cenią firmę Mastercook – informacji o produktach tego producenta szukało ponad 35% odwiedzających. Zainteresowaniem cieszyły się również wyroby ...
-
Obraz zamożnego konsumenta. Jaka jest polska klasa wyższa?
... i radość z życia. Z kolei marki ... marki utożsamiane z luksusem to Luis Vouiton, Ferrari, BMW czy Mercedes. Jeśli chodzi o konsumpcję mediów, to polska klasa wyższa korzysta z nichw dosyć tradycyjny sposób. Od ogółu populacji odróżnia ją bardzo regularne czytanie prasy codziennej. W przypadku kolorowych magazynów wśród badanych wyjątkowo popularne ...
-
5 sposobów na pozyskanie talentów. Elastyczny czas pracy to nr 1
... Na relokacji pracowników zależy nie tylko firmom. Ostatnio coraz bardziej popularne są inicjatywy całych regionów czy miast, które zachęcają do ... a niekoniecznie tylko największe ośrodki – podkreśla Dominik Pekról, Regional Manager, Antal. 5. Budowa marki pracodawcy, poprzez skuteczny content marketing LinkedIn w ujęciu globalnym to już ponad 645 ...
-
Najlepsi pracodawcy w branży handlowej, czyli YouGov Reputation 2022
... w rankingu YouGov Reputation 2022 w Polsce zajmuje Rossmann – wskaźnik reputacji dla tej marki wynosi ponad 31,3. Jest to jednak wynik o 3,6 p.p. niższy niż w 2020 roku. Sieci drogerii niewiele ... liście YouGov Reputation Top 10 znajdują się nie tylko najbardziej znane i popularne marki, ale też firmy, które kojarzą się z wysoką jakością. Widzimy też ...
-
Brand phishing w IV kw. 2024. Microsoft, Apple i Google w czołówce
... pozycję. Eksperci analizowali również kampanie wykorzystujące popularne marki odzieżowe. Pod koniec ubiegłego roku na celowniku cyberprzestępców znajdował się sektor technologiczny, wyprzedzając media społecznościowe i sektor handlu detalicznego. Oszuści szczególnie często podszywali się pod znane marki odzieżowe w okresie Świąt, tworząc fałszywe ...
Tematy: brand phishing, phishing, ataki phishingowe, ataki hakerów, hakerzy, cyberprzestępcy, Microsoft, LinkedIn, Apple, Amazon, Google, WhatsApp, Alibaba, Twitter, Facebook, Adobe -
Firma w Internecie to nie tylko strona www
... .pl. Media społecznościowe Serwisy społecznościowe z roku na rok zdobywają coraz większą popularność. Stają się zatem nie tylko sposobem na budowanie marki, ale również doskonałą metodą na kontakty z klientami, generowanie marketingu szeptanego i w końcu sprzedaż bezpośrednią dzięki integracji oprogramowania e-sklepu z serwisem. Jedynym kosztem ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... więcej, analiza liczby wyszukiwań po wpisaniu kombinacji składającej się z frazy „serwis” oraz marki samochodu, pokazała, że serwisy takich marek, jak: Opel, Ford, ... badania sprawdzili także, które usługi serwisowe są najczęściej wyszukiwane przez internatów. Popularne okazały się zapytania o „wymianę oleju” (189 452 wyświetleń oraz 19 748 ...
-
5 największych cyberzagrożeń na najbliższe miesiące
... szybko urasta do najbardziej kosztownego rodzaju cyberataku. Znacznie zwiększyła się liczba masowych ataków phishingowych, w ramach których cyberprzestępcy podszywają się pod popularne marki internetowe i konsumenckie oraz wykorzystują fałszywe strony internetowe do kradzieży informacji. Sama marka, pod którą podszywają się atakujący jest mniej ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 4/2019
... ostatnim roku mocno inwestowały w rozwój wideo i testowały nowe rozwiązania. Za to marki, które zamierzają podjąć współpracę z influencerami, powinny w tym roku uważać ... z Instagrama czy Snapchata. Eksperci twierdzą, że wideo jest bardzo popularne w mediach społecznościowych i będzie zyskiwało na popularności. Dlatego Facebook opublikował też sekcję ...
-
Od miedzianych monet po sztuczną inteligencję. Jak zmieniały się programy lojalnościowe?
... wprowadzenie programów, które pozwalały zdobywać nagrody oferowane przez różne marki. Drugą – nagradzanie nie za transakcje, a za zaangażowanie, czyli np. recenzje ... personalizować oferty i dbać o utrzymanie lojalności. Początek XXI wieku: Aplikacje i równowaga Popularne w latach 90. programy lojalnościowe opierały się na fizycznych kartach. Wiek ...
-
Jaki kolor samochodu popularny wśród Polaków?
... Popularne wśród polskich kierowców okazały się również takie kolory, jak srebrny, szary oraz niebieski. Jeżdżę kolorowo Okazuje się, że wybór samochodu to nie tylko kwestia modelu, marki ... publikacji z zakresu koloroterapii. Co zatem mówią o właścicielach najbardziej popularne kolory samochodów? Jak informuje Katarzyna Dobrowolska, w psychologii ...
-
Polacy a programy kulinarne
... wybiera w niej programy o tematyce kulinarnej. Najbardziej popularne są "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler oraz "Makłowicz w podróży" - z raportu „Polska na widelcu – ... Jednocześnie z deklaracji widzów–respondentów wynika, iż w sumie dwie trzecie z nich dostrzega marki i produkty lokowane w programach (tak, chociaż rzadko 43 proc.; tak, często 20 ...
-
Phishing żeruje na turystach
... Bazują one na manipulacji i wykorzystywaniu ludzkich skłonności jak np. zaufanie do marki, za pomocą socjotechniki. Kampanie tego rodzaju są skutecznym wabikiem na ... okresie od końca kwietnia do końca maja badacze wykryli ataki phishingowe wykorzystujące popularne strony rezerwacji miejsc zakwaterowania na wynajem, takie jak Airbnb (7 917 ataków). W ...
-
Hakerzy wykorzystują Google Translate do ataków
... się przed takimi atakami? Popularne witryny są dla użytkowników synonimem zaufania. Bardziej prawdopodobne jest, że internauta otworzy stronę, która wygląda jak Google, niż taką, która z niczym mu się nie kojarzy. Psychologiczny mechanizm ekspozycji doskonale znają hakerzy, którzy wykorzystując popularne marki, starają się zwabić ...
-
FAQ w serwisie LiteOn
... użytkowników. Na stronie oprócz opisów poszczególnych modeli napędów, biosów i sterowników do nich, można również znaleźć informacje o monitorach CRT i panelach LCD marki LiteOn.
Tematy: liteon -
Jakie leki bez recepty kupują internauci
... przez 46,2 proc. badanych), atrakcyjne ceny (39,1 proc.) oraz przywiązanie (34,9 proc.). Popularne marki Internautów deklarujących stosowanie w ciągu ostatnich sześciu miesięcy leków z grupy OTC zapytano także o konkretne marki używanych produktów farmaceutycznych. Liderem wśród środków przeciwbólowych okazał się Ibuprom, najczęściej stosowanym ...