-
Ochrona danych osobowych. RODO zmieni rozkład sił
... próby wyłudzenia zgody na przetwarzanie danych mogą spowodować negatywny stosunek konsumentów do marki. Firmy powinny podejść do tego zadania w sposób bardzo wyważony. Warto ... doświadczeń (66 proc.). Tymczasem w krajach Europy Zachodniej takie żądania są popularne i stanowią dla przetwarzających bardzo duże obciążenie. „Dane osobowe żądającego są ...
-
Wakacje 2017: wycieczki są za drogie
... wakacyjne, wycieczki objazdowe oraz wyjazdy narciarskie, a zestaw kierunków obejmuje wszystkie popularne miejsca wypoczynku, takie jak Turcja, Hiszpania, Wyspy Kanaryjskie i Grecja, a także ... spółki, ale raczej właśnie dysponującej atutami znanej, aczkolwiek niewykorzystanej w pełni marki oraz mniej znanego w Polsce know how w obszarze turystyki ...
-
Trend Micro: zagrożenia internetowe I poł. 2017
... Micro. „Masowe cyberataki wymierzone w przedsiębiorstwa na całym świecie w pierwszej połowie 2017 r. stały się wyjątkowo popularne, a niestety ta tendencja się prawdopodobnie utrzyma. Jeśli firma chce nadal odnosić sukcesy, nie może ... news) lub złych opinii, co może mieć poważne następstwa finansowe dla firm, których reputacja i wartość marki ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 46/2017
... estetycznej - mówi Krzysztof Sokalski, prezes Medical Finance Group właściciela marki MediRaty, jedynej instytucji, która finansuje leczenie i zabiegi medyczne oraz ... kwas hialuronowy czy tkanka tłuszczowa pobierana z organizmu pacjenta. Wcześniejsze, popularne również dzisiaj, metody zakładały użycie fal radiowych, mikroprądów czy ultradźwięków, ...
-
10 największych naruszeń bezpieczeństwa danych 2017
... , przez małe firmy i duże korporacje – powiedziała Natalia Kowalska, promotor marki Bitdefender w Polsce. Czy liczba zagrożeń wzrośnie w 2018 roku? Niestety ... Dla producentów złośliwego oprogramowania jest to dobry biznes. Szczególnie, że popularne obecnie kryptowaluty sprawiają, że hakerzy są praktycznie niewykrywalni przez służby bezpieczeństwa ...
-
5 rzeczy, których lepiej unikać korzystając z dysku SSD
... w tym jednak, że ta komenda obsługiwana jest głównie przez najbardziej popularne dziś systemy operacyjne, z kolei nie została ona zaimplementowana w starych systemach ... wydajności. Dla przykładu, w czerwcu Plextor wyszedł naprzeciw użytkownikom dysków tej marki i zaprezentował Plextool, czyli narzędzie, które dzięki technologii S.M.A.R.T., pozwala ...
-
Żywotność dysku SSD
... , że kości TLC istotnie nie wpłyną na długość życia dysku. Dla przykładu - flagowy dysk marki Plextor, M9Pe, zbudowany jest na kościach 3D TLC, a mimo to producent objął ... znacznie więcej danych, niż jest to deklarowane. Choć testy żywotności SSD nie są popularne, wszak prowadzą do uśmiercenia dysku, na taki eksperyment w 2013 roku zdecydował się ...
-
Elastyczne powierzchnie biurowe na fali
... udogodnień. To sprawia, że wynajmujący zmieniają strategię, wprowadzając własne marki coworkingowe, albo wchodzą we współpracę z profesjonalnymi operatorami. ... korzystają z zalet płynących z elastycznych rozwiązań — wyjaśnia Tom Sleigh. Coraz bardziej popularne podejście do powierzchni biurowej jako usługi, a nie produktu, jest chyba najważniejszym ...
-
5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową
... new SEO”, gdyż dostarczając wartościowe treści, możemy zwiększyć świadomość marki w Internecie, jednocześnie uzyskując wysoką pozycję w wyszukiwarkach. Tu jednak też ... strategii komunikacji marketingowej zwracajmy także uwagę na tak popularne w ostatnim czasie wyróżnione generacje. Strategia komunikacji marketingowej skierowana do pokolenia ...
-
Jak wzmocnić sygnał WiFi? 3 proste kroki
... Warto również co jakiś czas sprawdzać, czy mamy zainstalowane aktualne oprogramowanie. Największe marki wypuszczają nowe wersje na bieżąco, dzięki czemu ich urządzenia mogą zapewnić ... prędkości i siły sygnału. Krok 3 - Postaw na nowoczesność Ostatnimi czasy coraz bardziej popularne stają się systemy WiFi w technologii mesh, takie jak Tenda Nova ...
-
Ja się ma rynek nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej?
... typu BTS oraz pierwsze zainteresowanie inwestorów obiektami typu self-storage. Niezmiennie popularne wśród inwestorów pozostają obiekty o funkcji biurowej. Już nie ... wynajmując ale i kupując projekty. Do Polski weszły w tym roku nowe marki i koncepty hotelowe. Pojawiają się także inwestorzy zainteresowani tworzeniem sieci hosteli przemyślanych pod ...
-
Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy
... bezpośrednio przez sprzedawców. Nowe kanały cyfrowe są oczywiście popularne wśród młodego pokolenia. Pokolenie Z w porównaniu z pokoleniem baby boomers ( ... przed konkurencją. Centrum doświadczeń – sklep tradycyjny może być wyjątkowym miejscem, w którym marki mogą dbać o każdy element obsługi klienta i tworzyć z nim osobiste relacje. Zwłaszcza ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w centrum zainteresowania. Transakcji o 50% więcej
... Dyrektor, Dział Rynki Kapitałowe w BNP Paribas Real Estate Poland. Magazyny ciągle popularne Apetyt inwestorów na nieruchomości przemysłowe i logistyczne w 2019 r. utrzymał się ... przedmiotem repozycjonowania. Odświeżenie oferty czy poszerzenie zestawu najemców o nowe marki handlowe, operatorów usług czy element rozrywkowy pozwala zwiększyć wartość ...
-
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
... NagrodyB2B.pl, z której korzystają liczne programy lojalnościowe z nagrodami. Jednak nie wszystkie popularne na świecie programy lojalnościowe wiążą się z prezentami rzeczowymi. Niektóre bazują np ... o to, aby w szczególny sposób docenić najaktywniejszych klientów. W tym celu marki wprowadzają rozmaite systemy typu VIP, które są niczym innym jak ...
-
9 na 10 Polaków rozważa zmianę pracy. Jakie powody i motywacje?
... zmiany pracodawcy. Dużą popularnością cieszą się jednak także wyszukiwarki (46%), popularne serwisy społecznościowe takie jak np. Facebook i Instagram (41%), aplikacje mobilne (31%), a ... wyszukiwarkach serwisy pracy i dobrze oceniane aplikacje mobilne. Po drugie budowanie marki pracodawcy na Facebooku czy Instagramie. Te kanały trafiają nie tylko ...
-
Polski rynek kosmetyków w 2021 roku wróci na ścieżkę wzrostu?
... i atrakcyjną z perspektywy europejskiego konsumenta kulturę pielęgnacyjną. Trendy na kolejny rok – on-line i marki celebrytów Polski rynek kosmetyków, tak jak wiele innych sektorów, ... konsumentów. Normą jest unikanie testów na zwierzętach, coraz bardziej popularne są biodegradowalne opakowania oraz naturalne składniki, a niebawem standardem powinny ...
-
Masz złą wiadomość. Poczta e-mail narzędziem cyberprzestępczości
... zagrożeń należących do tej kategorii wzrosła w tym okresie o 41%. Częstą przynętą było hasło „COVID-19”, podobnie jak znane marki, takie jak Netflix, które stały się popularne podczas pandemii. Hakerzy zwykle szukali danych osobowych i finansowych umożliwiających osiąganie zysków. Wyłudzanie danych uwierzytelniających: Trend Micro wykrył ...
-
Ranking e-commerce: gdzie Polacy robią zakupy online?
... online w Polsce 2020” opracowanego przez ExpertSender, polską firmę wspierającą marki w automatyzacji marketingu opartym na danych, zakupy przez Internet robi ... konsumentów wróci do częstszego robienia zakupów stacjonarnie, choćby dla odmiany. Najbardziej popularne sklepy online to marketplace’y Z tego, co Polacy piszą w mediach społecznościowych, ...
-
5 typowych cyberoszustw wymierzonych w nastolatki
... społecznościowych, jest oferowanie dóbr luksusowych w rażąco niskich cenach. Aby uczynić swoje oferty atrakcyjnymi dla nastolatków, oszuści powołują się na marki i towary, które są popularne i pożądane wśród młodzieży, np. drogie trampki z limitowanej edycji czy ubrania marek, które są zwykle zbyt drogie dla przeciętnego ...
-
Fałszerstwo wina kiedyś i dziś. Na czym polega?
... jaka mogła spotkać delikwenta po spożyciu takiego specjału. Fałszerstwa były tak popularne, że ostrzegały przed nimi – czasem nawet wierszem – poradniki gospodarskie! W ... butelkują trunek i sprzedają go pod różnymi nazwami. Często są w ten sposób fałszowane marki uznanych producentów. Podobnie jest we Włoszech, gdzie fałszerstwa dotykają m.in. ...
-
E-commerce: jak robimy zakupy online w nowej rzeczywistości?
... online. Znaczenie ceny wzrosło w 2022 roku kosztem wygody zakupów (ten element jest obecnie najważniejszy dla 17% kupujących online). Najsilniejszy wizerunek marki w zakresie tych dwóch elementów mają Allegro.pl z kategorii marketplace, Auchan.pl z zakresu artkułów FMCG oraz Rossmann.pl z zakresu urody i farmaceutyków ...
-
3 wizje outsourcingu IT, czyli fareshoring, onshoring i nearshoring
... które zapewnia dużą oszczędność zarówno czasu, jak i pieniędzy. Na świecie popularne są trzy formy outsourcingu – Fareshoring, Onshoring oraz Nearshoring. Dzisiaj omówimy ... Europy Zachodniej chętniej będą współpracować z deweloperami z regionu Europy Środkowo-Wschodniej , a marki amerykańskie czy kanadyjskie szukać partnerów w Meksyku lub Ameryce ...
-
Pokolenie Z - generacja kryptowalut i NFT?
... przekonywać. Zajrzyjmy głębiej do portfeli zoomersów. Kryptowaluty stały się niezwykle popularne w ciągu ostatniej dekady. Milionowe stopy zwrotu w ciągu roku potrafią zawrócić w głowie. A ... interesuje ich znacznie bardziej niż realna rzeczywistość. Wiedzą o tym najpopularniejsze marki takie jak H&M, Armani czy Coca-Cola, które mają swoje sklepy i ...
-
Co zrobić w obliczu ataku ransomware?
... , może oznaczać to aktywność oprogramowania ransomware. Przegląd rozszerzeń plików – Jeśli popularne rozszerzenia plików, takie jak .docx lub .jpg, zostały zastąpione ... itd.), przestojem działalności, konsultacjami prawnymi, ewentualnymi grzywnami, a także utratą reputacji marki. Jednak, mimo świadomości tej skali kosztów, nie należy ulegać presji ...
-
Social media w pracy rekrutera. Są zalety, są wady
... Human Resources jest ogromny. Te narzędzia oferują szerokie możliwości, od budowania marki pracodawcy, przez efektywne rekrutowanie talentów, aż po budowanie kontaktów zawodowych i wymianę ... rekrutacyjnych. Możliwość kreowania pozytywnego wizerunku pracodawcy, choć mniej popularne w kontekście rekrutacji, zostało wskazywane przez 31,1% respondentów ...
-
Handlowe ulice w Warszawie: gdzie po luksus, a gdzie po świetne jedzenie?
... architektury, nadaje temu kwartałowi ulic prestiżu i eleganckiego charakteru. Znajdują się tam marki takie jak Omega, Mont Blanc, Rolex, Ermenegildo Zegna, Carolina Herrera ... dostęp do sklepów Tom Ford, Prada, Valentino, Miu Miu oraz Celine. Popularne ulice Warszawskie ulice handlowe odwiedzają nie tylko zamożni turyści i mieszkańcy. Na znajdujące ...
-
Cyberprzestępcy gotowi na igrzyska olimpijskie. Jakie działania podejmują?
... daną imprezą stron internetowych i usług. Tzw. haktywiści chętnie włamują się na popularne w trakcie wydarzenia witryny, aby za ich pośrednictwem głosić swoje przesłania. Natomiast ... związanych z loteriami olimpijskimi, w ramach których podszywano się pod tak znane marki, jak Coca-Cola, Microsoft, Google czy Bank Światowy. Głównymi celami tych oszustw ...
-
Wydatki na święta Bożego Narodzenia rosną w całej Europie
... na luksusową odzież - konsumenci przenieśli swoje zakupy z rynku masowego na marki premium, korzystając z obniżonych cen. Duża wrażliwość cenowa w 2024 roku ... pandemii. W okresie Bożego Narodzenia duży potencjał rozwoju mają popularne kategorie prezentowe: kosmetyki, moda oraz elektronika. Wydatki na odzież najbardziej wzrosną wśród Węgrów (+5,9% ...
-
Parki handlowe to 3/4 realizowanych na rynku inwestycji
... handlowej? Jaki udział w całości inwestycji pozostających w budowie mają centra handlowe? Jakie marki królują w parkach handlowych? Jakie trendy mają kształtować sytuację na rynku ... rosnącej roli parków handlowych, które stają się coraz bardziej popularne jako odpowiedź na potrzeby wygodnych i szybkich zakupów w najbliższej okolicy. Transformacja ...