-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... ) zaczęły zwalniać. Szacujemy, że TV ARPU osiągnął już swój szczyt, a obecnie popularne oferty wieloelementowe wpływają na obniżenie ceny telewizyjnego składnika pakietu. Wydatki na ... liczby: zmieniają one definicję prasy z wyłącznie drukowanej gazety na marki informacyjne, pod którymi treści dostarczane są różnymi kanałami do docelowego odbiorcy” – ...
-
Kupony rabatowe zdobywają polski rynek
... , ale także wspierająca je społeczność blogerów wyspecjalizowana w poszukiwaniu okazji (popularne zjawisko tzw. coupon blogging). Według statystyk, w 2012 roku 79% amerykańskich ... serwisem pomiędzy sklepem a siecią afiliacyjną utrudnia też budowanie silnej marki i nawiązywanie bliższych relacji ze sprzedawcami. Przykładem ryzyka związanego z byciem ...
-
ETHOS: nowa inwestycja Kulczyk Silverstein Properties
... , ambasady Stanów Zjednoczonych, Kanady i Francji, a także luksusowe butiki oraz popularne restauracje i kawiarnie. Lokalizacja w ścisłym centrum Warszawy gwarantuje doskonały dostęp do ... . – Zupełnie nowy projekt i wizerunek kompleksu ETHOS ma przyciągać najbardziej luksusowe marki. Także te, których nie ma jeszcze na polskim rynku. Wielką zmianą ...
-
Sklepy internetowe a promocje świąteczne
... dostawie (20%). Mniej popularne są promocje ograniczone czasowo (17%), konkursy z nagrodami (10%) i schematy gratisowe, np. kup 2, a 3 otrzymasz gratis (10%). Dla niemal połowy e-sklepów głównym celem promocji świątecznej jest po prostu wzrost sprzedaży. Natomiast, budowanie relacji z klientami i zwiększenie rozpoznawalności marki e-sklepu to cel ...
-
Rejestracja domen 2013
... Duże firmy, korporacje o ugruntowanej pozycji traktują sieć jako jeden z wielu kanałów promocji marki. Podmioty z sektora MSP widzą w Internecie dużą, a często główną szansę na rozwój ... a także budownictwa. Według danych GUS w tyle pozostają - wydawałoby się popularne - turystyka i edukacja z techniką. Na szarym końcu plasują się przedsiębiorstwa ...
-
Wielkanoc 2014: Polacy rozpoczęli przygotowania
... swoją uwagę właśnie na wyborze producenta. A ten padł, jak pokazują statystyki, na marki: Kenwood (25%), Bosch (18,5%), Moulinex (14,6%). Na rynku pojawiają się urządzenia ... , przypominając o wartości Wielkiego Postu. W ostatnim czasie modne stały się bardziej popularne w innych krajach zajączki i kurczaki kosztem naszych polskich baranków. Już od ...
-
"Najlepsze" aplikacje mobilne do wyłudzania pieniędzy
... okupu, nie otrzymujemy bowiem klucza do ominięcia blokady. Na co uważać? Najbardziej popularne oprogramowanie Ransomware FakeDefend Odkryty w lipcu 2013 roku. Atakuje urządzenia z ... urządzenia mobilne powinno pomóc uchronić się przed większością ataków; Użytkownicy urządzeń marki Apple powinni jak najszybciej ustalić kod dostępu do urządzenia, aby ...
-
Turystyka online: Polska kontra USA
... sposób wybiera 95 proc. osób odbywających podróże służbowe i rekreacyjne. Mniej popularne są serwisy skupiające wiele ofert w jednym miejscu. – Z naszych badań wynika, ... kanale sprzedaży, dzięki dokładnemu rozpoznaniu preferencji klientów i budowaniu lojalności wobec marki. Niezależnie od kraju zamieszkania czy celu podróży, turyści szukają ofert ...
-
Forum Radunia – nowa wizytówka Gdańska
... i usługowych, 9-ekranowe Multikino, klub fitness Pure Jatomi, restauracje i kawiarnie oraz wielopoziomowy parking na 1 100 miejsc. Wśród najemców są już popularne polskie i międzynarodowe marki, w tym: C&A, Deichmann, Diverse, Douglas, H&M, Rossmann, Solar, Super-Pharm, SWISS, Triumph, Vistula, W.Kruk, Wólczanka i Yes oraz McDonald’s. Lokale ...
-
Gaming przynosi krociowe zyski
... i artystycznym sukcesem – w dosłownym znaczeniu tego słowa. Producenci wzięli za punkt odniesienia popularne, wykonane przez Japończyków z From Software gry z serii „Dark Souls”. „Soulsy” to ... sprzedaż odrobinę mniejszą, to nasz cel zostanie osiągnięty, bo jest to budowanie marki.” Cel, jaki postawił przed sobą Gop został osiągnięty – „Lords of the ...
-
Jak zaistnieć na Instagramie?
... może być za mało. Najlepiej zorientować się, jakie hashtagi są aktualnie popularne i sprawdzić, czy można je dopasować do publikowanej treści. Możesz również zaproponować własne ... działania marketingowe. Pamiętaj też o tym, żeby zachować spójną tożsamość marki, jej wizualną identyfikację, na wszystkich kanałach społecznościowych. Za nazwę ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... forum fanów słodyczy i słodkich przekąsek, którzy narzekali na trudną dostępność cukierków marki Crispy M&M’s, otrzymali od przedstawicieli koncernu Mars podziękowania za udział w dyskusji, ... pojawiające się pytania na ten temat, zorganizowali otwartą sesję pytań i odpowiedzi (popularne „AMA”, czyli „ask me anything”). Zarówno Mars, jak i VMWare, w ...
-
Polskie sklepy internetowe nie tylko dla Polaków
... , który do 2018 roku będzie obejmował swym zasięgiem już 130 milionów konsumentów transgranicznych, wydających łącznie ponad 300 miliardów dolarów. Polskie marki na światowych rynkach Według danych PayPal, 28% użytkowników, którzy kupują za pośrednictwem polskich stron internetowych, pochodzi z Niemiec, druga w kolejności jest ...
-
Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta
... sprawę z tego, jak ważne są inwestycje w nowoczesne technologie w tym zakresie. Popularne obszary inwestycji planowanych na 2015 rok to m.in. dodatkowe możliwości internetowej ... 60%), utrzymać dotychczasowych klientów (47%) lub zwiększyć świadomość marki i skuteczność przekazu marketingowego (85%). Przedsiębiorstwa bardziej ufają tradycyjnym kanałom ...
-
"Program tv" najczęściej wyszukiwanym hasłem telewizyjnym
... kanałach i ich źródłach: TVN24, TVN Meteo i Cyfrowym Polsacie. Jednak wszystkie te trzy marki nadają również online, a więc nie są to treści odbierane wyłącznie przez ... tzw. treści hybrydowe – komentuje dr Albert Hupa Filmy i seriale online nie tak popularne Filmy i seriale dostępne online znalazły się dopiero na kolejnych pozycjach zestawienia. ...
-
Telefon AVM FRITZ!Fon C4
... podświetlaną klawiaturę i intuicyjne menu. Funkcje komfortowe FRITZ!Fon C4 posiada wszystkie popularne funkcje komfortowe telefonu DECT, takie jak klawisze szybkiego wybierania, ... użytkownik bierze ją do ręki. Tak jak we wszystkich telefonach DECT marki AVM, każde połączenie jest standardowo szyfrowane. Router FRITZ!Box Wszystkie modele routerów ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... internecie szuka wygody Obecnie poprzez sieć sprzedaje się praktycznie wszystko. Najbardziej popularne są odzież oraz akcesoria i dodatki – z danych wynika, że aż 73% ... w centrum handlowym albo kto jechał kilkadziesiąt kilometrów, aby zrobić zakupy w sklepie danej marki, doceni zakupy w internecie. Przedsiębiorcom też się opłaca To, co jest zaletą ...
-
Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności
... czatu. Najczęstszym i najprostszym sposobem na wirtualną rozmowę z konsumentami są popularne komunikatory internetowe. Korzysta z nich łącznie 23% sklepów. Najczęściej, bo ... Europie przez wrocławską spółkę LiveChat Software. Po 3% sklepów korzysta z usług polskiej marki Livesupport oraz firmy InteliWISE, której biuro deweloperskie również znajduje ...
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
... Instytut Badań Społecznych Pollster ma na celu zbadać, w jaki sposób marki są w stanie nakłaniać do działań wykorzystujących różne ekrany i media cyfrowe. ... % - z płatnego VoD (to nieco częściej kobiety). Najsilniejszą marką wciąż pozostaje Ipla, natomiast najbardziej popularne są vod.pl i zalukaj.tv (wybierany przez najmłodsze osoby). Użytkownicy ...
-
Kim są europejscy gracze?
... skłania do wniosku, że technologie powerline nie są w tym kraju tak popularne jak gdzie indziej, jednak z biegiem czasu można się spodziewać zmian tego ... . Stabilność, priorytetyzacja ruchu i wydajność to jedne z głównych zalet routerów FRITZ!Box marki AVM, co potwierdzają bezwzględne liczby. Jedynie 5% graczy, którzy wymienili router FRITZ!Box jako ...
-
Jak zarobić pierwszy milion, czyli co buduje sukces start-upa?
... odniósł międzynarodowy sukces wymienia się najczęściej Brand24, platformę do monitoringu marki w internecie. Wymyślili ją w 2011 roku trzej studenci Politechniki Wrocławskiej: Michał Sadowski ... Z.com wystartował, gdy łącza szerokopasmowe nie były jeszcze tak popularne, a oglądanie wideo w przeglądarkach wymagało instalacji dodatkowych kodeków. Chwilę ...
-
Co kupić na Święta? Przedświąteczna gorączka w social media
... zapytań stanowią nie lada okazję do publicznego wyeksponowania marki i jej potencjału. W tych przedświątecznych okolicznościach producenci z różnorodnych branż mieli zdecydowanie ... się ogłoszeniami na temat oczekiwanego prezentu. Można powiedzieć, że popularne kanały społecznościowe zostały wykorzystane przez użytkowników jako zastępstwo tradycyjnego ...
-
Czy Autosan się odrodzi?
... H9… W latach 60. powstało jedynie 15 prototypowych polsko-jugosłowiańskich maszyn tej marki. I w tym samym czasie rozpoczęły się też prace nad autobusem Sanok 09, ... z Sanoka, wersje miejskie tych pojazdów (H9-35), z automatycznie otwieranymi drzwiami, ale popularne Autosany znalazły zastosowanie głównie w PKS. Można powiedzieć, że „zalały” polskie ...
-
Inwestycja Elfa Pharm w ŁSSE
... w drogeriach, aptekach, jak i za pośrednictwem telezakupów, które są niezwykle popularne w Tajwanie. Nasze kosmetyki sprzedawane są już m.in. w Dubaju, Malezji, Singapurze ... przez zagranicznych dystrybutorów i konsumentów. W Azji udało nam się wprowadzić dwie marki – kontynuuje Topolski – ekonomiczną linię Green Pharmacy, oraz nieco droższą Vis ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... otworzyć konto w banku, dokonać przelewu i czy wiąże się to z jakimiś skomplikowanymi formalnościami. Popularne są także pytania odnoszące się do podwyższania i obniżania opłat za prowadzenie ... stylu życia coraz mniej czasu jest na czekanie, dlatego w interesie każdej marki leży, a już szczególnie z tej branży – z ich usług korzystamy codziennie – ...
-
Jak social media wpływają na rynek nieruchomości?
... wszystkie publikowane w mediach społecznościowych wzmianki na temat pośrednictwa (w tym popularne słowa i zwroty, a także nazwy największych agencji mieszkaniowych), okaże się, ... sposób działania. Media społecznościowe skróciły niemalże do minimum dystans dzielący marki od konsumentów, co szczególnie w branży nieruchomości ma wyjątkowe znaczenie. ...
-
Brexit raczej nie pomoże e-commerce
... (o ok. 1% miesięcznie) w odwiedzinach sklepów oferujących modę, a jak wiadomo brytyjskie modowe marki i sklepy online cieszą się ogromną popularnością w całej Europie. ... pewnością zadziała na niekorzyść brytyjskiej gospodarki i może negatywnie wpłynąć na popularne sklepy odzieżowe. Amerykański portal ekonomiczny Bussines Insider przewiduje również ...
-
Praca zdalna nadal dla wybrańców
... pracownicy, a powinni docenić również pracodawcy. Bo jak wynika z raportu marki Leitz korzyści z pracy w domu pozytywnie przekładają się nie tylko na jakość ... taki system pracy? Z ankiety MonsterPolska.pl wynika, że rozwiązanie to jest najbardziej popularne w firmach dużych, zatrudniających powyżej 1000 pracowników. Wśród osób pracujących zdalnie 17 ...
-
E-commerce w Polsce: w Lublinie kupuje się sukienki, w Bydgoszczy garnitury
... . Lublin, w porównaniu z innymi miastami, to stolica kobiecego stylu. Sukienki to element garderoby, który sprzedaje się tutaj najlepiej. Polacy uwielbiają marki premium oraz popularne międzynarodowe brandy. Imponują nam Włosi, którzy są prawdziwymi ekspertami modowymi. Co ciekawe, dostosowujemy się do mody i podążamy za nowymi ...
-
TUW-y rosną w siłę
... . Korporację, która musi mieć wykupione ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, czyli popularne OC. Oczywiście, ta korporacja może pójść do dużego ubezpieczyciela komercyjnego i negocjować ... . Czy na pewno sama? Czy nie za pośrednictwem eksperta określonej marki? Tak, będzie w tym procesie udział eksperta. Eksperta, który pomoże wejść w określoną ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2016
... estetyczne. Nie bez znaczenia są również takie kwestie jak prestiż marki, unikalność, a także opinie i rekomendacje osób trzecich – mówi Tomasz Wiśniewski, partner w KPMG w Polsce ... zadeklarowało, że inwestuje lub planuje zainwestować w sztukę. Nieco mniej popularne jest inwestowanie w luksusowe zegarki, alkohole i samochody. – Sytuacja, którą ...
-
Święto Zakochanych: gdzie, z kim, za ile?
... popis kreatywności – mają oni wiele pomysłów na tegoroczne prezenty, o czym świadczy brak jednego wiodącego trendu w podarunkach. Czekoladki i biżuteria to wciąż popularne rodzaje walentynkowych zakupów, jednak w tym roku większą popularnością cieszą się odzież i obuwie. Jest to związane z popularnością bluz i T-shirtów dedykowanych parom ...
-
Najpopularniejsi polscy sportowcy. Lewy, Żyła czy Chodakowska?
... ciągle intensywnie oglądają sukcesy naszych sportowców. Sport rusza również w digital marketingu. Marki sportowe rozglądają się za gwiazdami sportu i chcą ocenić ... liderów opinii. Obecnie przyglądamy się sportowcom; w październiku 2016 porównywaliśmy osoby popularne w kontekście zdrowia. Liderów opinii opisujemy na podstawie badań ilościowych CAWI ...
-
8 wskaźników najważniejszych w e-commerce
... interakcji. Może się tak dziać na przykład w przypadku niewłaściwej komunikacji marki i zupełnie innych oczekiwań klientów. Jednak w przypadku sklepu internetowego znacznie ... oferty sklepu tak, aby zawierała zarówno produkty zwiększające ruch na stronie (popularne, lecz o niskiej marży), jak i produkty o wysokiej konwersji (które przynoszą większość ...
-
Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje?
... najwidoczniej sprawę, że jest to jeden ze sposobów na zwiększenie zysków i popularności swojej marki – mówi Marta Puczyńska, dyrektor działu sprzedaży i marketingu w home.pl. - Internet daje im możliwość ... internetowych klientów korzysta podczas zakupów w sieci z komputera lub laptopa (63 proc. wskazań). Mniej popularne są telefony komórkowe ( ...