-
Marki własne: ciągle za drogie, aby zdobyć rynek?
... . Już co 4 konsument planuje zwiększyć swoje wydatki na produkty z logo marek własnych. Jednocześnie zaledwie 5 proc. Polaków deklaruje takie zamiary wobec artykułów markowych. ... Austriacy (37 proc.) czy Hiszpanie (42 proc.). Cena nadal króluje Głównym wyróżnikiem marek własnych jest postrzeganie cen przez konsumentów. Jest to szczególnie ważny aspekt ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... . Jedno jest pewne: media społecznościowe i internet pozwalają wypłynąć na szerokie wody w tej branży. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną najpopularniejszych marek wód mineralnych oraz ich wydatki reklamowe. Okazuje się, że ponad połowa publikacji o popularnych wodach pojawia się na Facebooku i forach. Z danych ...
-
Domeny: cybersqatterzy zarabiają na homofonach
... i monetyzacji domen podobnych pod względem brzmienia do adresów www znanych marek. Zarabianie na „podróbkach” domenowych to praktyka sięgająca końca ubiegłego ... uTube.com – to oczywiście warianty adresu YouTube.com. Skąd się bierze popularność soundsquattingu? Przyczyn rosnącej popularności soundsquattingu jest kilka. Jedną z nich jest coraz ...
-
Motoryzacja: tego Polacy szukają w Google
... popularnością? Analiza pokazuje, że są to pojazdy, jak i części konkretnych marek. Za samochodami, zarówno używanymi, jak i nowymi, najczęściej rozglądają się ... a 3,3% o limuzyny. Najwięcej wyszukiwań dotyczy samochodów używanych, jednak to nowe auta coraz szybciej zyskują popularność (+38% r/r vs. +15% r/r).1 Co ciekawe, w stosunku do liczby ...
-
Brand phishing w II kw. 2024. Cyberprzestępcy coraz częściej podszywają się pod Adidasa
... roku rosła popularność ataków z wykorzystaniem wizerunku Adidasa. W II kw. 2024 aż 57% ataków phishingowych wykorzystywało markę Microsoft. Na podium najczęściej wykorzystywanych przez cyberprzestępców marek znalazły się Apple z 10% udziałem i LinkedIn z 7% prób ataków. Jak wynika z najnowszych danych firmy Check Point Research na liście marek ...
Tematy: brand phishing, phishing, ataki phishingowe, ataki hakerów, hakerzy, cyberprzestępcy, Microsoft, LinkedIn, Apple, Amazon, Google, Adidas -
Najpopularniejsze drukarki VI 2010
... Polsce. Zestawienie zawiera kilka tabel, które przedstawiają najchętniej wybierane urządzenia poszczególnych marek oraz jeden ranking podsumowujący wszystkie firmy. Partnerem raportu ... zdecydowanie znokautował pozostałe produkty tego producenta. Z pewnością duży wpływ na taką popularność jest niska cena tego modelu, która średnio wynosi 185,16 zł. W ...
-
Tworzenie nazw produktów spożywczych
... naszego rynku. Jako znaki unijne zarejestrowano już ponad milion marek. Wiele lokalnych marek planuje ekspansję poza granice naszego kraju. Na co zwrócić ... Rogaliki Babuni, Kluseczki Babuni, Twarożek Babuni, Ser Babuni, Szynka Babuni. Zbyt wielka popularność zdewaluowała markę Babunia. Na fali „sukcesu” przyszedł czas na rozszerzanie nazwy Babunia ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... Grupę Orange. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną wybranych sieci komórkowych oraz ich wydatki reklamowe. Zaskoczyła sytuacja najnowszych na rynku marek. Okazuje się, że nie zawsze konieczne są duże wydatki by wzbudzić zainteresowanie internautów. Co ciekawe, dyskusja o sieciach komórkowych prowadzona jest ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2015
... . W mniejszych miastach odnotowuje się zwiększoną dostępność najbardziej popularnych marek. To tylko niektóre z wniosków wypływających z najnowszego raportu JLL, w którym ... co w rezultacie może przyczynić się do wzrostu odwiedzalności”. Rośnie również popularność sklepów “pop-up”, czyli pojawiających się tymczasowo w rozmaitych lokalizacjach. Czynsze ...
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
... teledysków i programów religijnych. Zauważalna staje się również rosnąca popularność kampanii integrujących Facebooka i Youtube’a. Co jeszcze ujawnia ... zmienia swoją rolę i obecnie stanowi medium drugiego wyboru w tego typu sytuacjach, a marek chętniej poszukują tam osoby nieco starsze. Charakterystyka użytkowników VoD 58% internautów korzysta z ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 34/2016
... zł. Spore uwagi do projektu zgłaszają znani ekonomiści, np. prof. Marek Belka, były premier i prezes NBP uważa, że realizacja przyjętych zadań będzie ... a coraz więcej z nich pojawia się też w punktach stacjonarnych – ocenia Czechowska. Coraz większą popularność zdobywają mobilne punkty gastronomiczne, czyli food trucki. Ocenia się, że w Polsce jest ...
-
W czym lepsi są drobni influencerzy i jak z nimi współpracować?
... popularność. Nie powinno to być jednak żadnym zaskoczeniem - pewnych usług lub towarów nikt nie ... Modele współpracy - umowa barterowa vs działania płatne Współpraca z influencerami przybiera różnorodne formy, dostosowane do specyfiki marek i ich celów promocyjnych. Kluczowe modele współpracy to umowy barterowe oraz działania płatne, które różnią się ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... używanych do wyrobu opakowań. Najbardziej skutki dekoniunktury odczuwają producenci popularnych marek, produkowanych przemysłowo. Piwa regionalne, niepasteryzowane, niszowe odnotowują ... mln zł. Mimo to ten nowy format gastronomiczny zyskuje coraz większą popularność i w przeciwieństwie do konkurencji, okazał się odporny na kryzys. - Profit z ...
-
Polscy internauci o Pinterest
... skuteczne narzędzie i nadzieja marketerów? Jedno jest pewne, popularność serwisu rośnie, co zauważalne jest nie tylko w liczbie artykułów na jego temat, ale ... sposobach dotarcia do klientów za pośrednictwem tego serwisu napisano prawie 50 razy. „Ponoć wiele marek zwija się z Facebook.a bo f-commerce po prostu nie wychodzi. Przenoszą się gdzie? Ano ...
-
Jakie smartfony najpopularniejsze?
... mających smartfona jak nie. Posiadacze smartfonów to awangarda, która wyznacza trendy popularności na rynku marek telefonów komórkowych. Dobrze te zmiany ilustruje wykres pokazujący, jak w 2012 zmieniła się popularność marek w porównaniu z 2011 rokiem. Obecnie najpopularniejszą marką jest Samsung posiada ją blisko jedna trzecia posiadaczy ...
-
Po tragedii w Dhace. Fair Trade rozwiązaniem?
... pracowników w biednych krajach, w których często odbywa się produkcja dla wiodących światowych marek. Cięcie kosztów i nie przestrzeganie podstawowych norm bezpieczeństwa oraz prawa ... Trade (przede wszystkim żywność i odzież) zyskują z roku na rok coraz większą popularność - mimo wyższych cen. Powstają też inne programy tego typu. Jednak trudno mówić ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 5/2014
... sygnał dla naszej gospodarki i rynku pracy. Prezes Narodowego Banku Polskiego prof. Marek Belka ponownie został wybrany na trzyletnią kadencję do Komitetu Sterującego ... zwiastują serwisy streamingowe. W 2012 roku przychody związane z dystrybucją cyfrową wzrosły o 77 procent, a popularność platform takich, jak Spotify lub WiMP ciągle rośnie. Portale ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
... najgłębiej sięgnął do kieszeni, i czy promocyjne wysiłki przełożyły się na popularność ofert w dyskusjach internautów? Liderzy wydali o połowę mniej Łączna kwota wydatków firm ... przedstawicieli banków oraz - co jest stałym elementem społecznościowego buzzu o każdej z marek - dzielenie się numerami kont bankowych, zwłaszcza w kontekście zbiórek ...
-
McAffe: złośliwe oprogramowanie na urządzenia mobilne
... mobilnych. Jego autorzy zwracają uwagę na taktykę cyberprzestępców, którzy z powodzeniem wykorzystują popularność, funkcje i słabe punkty legalnych aplikacji. Okazuje się zatem, ... atakującemu przechwycenie i udostępnienie konwersacji i zdjęć bez zgody użytkownika - Mamy zaufanie do marek i nazw, które znamy z Internetu. Kiedy bardzo chcemy coś mieć, ...
-
Praca w bankowości ciągle przyciąga studentów
... zdetronizowana, ale trzeba podkreślić, że są jeszcze miejsca, w których jej popularność nie spada (Wielka Brytania, Chiny, Singapur i Hong Kong. „W Polsce ... Sektor dóbr szybko zbywalnych zajmuje pierwsze miejsce z uwagi na wysoką rozpoznawalność marek oraz dużą różnorodność stanowisk, firm i możliwości realizacji kariery zawodowej” – wyjaśnia ...
-
Sezon na lody w social media
... IMM. Poznań, Warszawa i Kraków okazały się miastami lodowych smakoszy, a wśród marek dominują Koral, Grycan i Algida. Pod względem popularności w internetowych dyskusjach w ... i waniliowy (11%), zaskoczeniem jest drugie miejsce. Przypadło ono lodom… smerfowym. Swoją popularność lody te - jak donoszą internauci - zawdzięczają przede wszystkim ...
-
Czy chatboty wyprą aplikacje mobilne?
... sprawia, że coraz częściej ludzie decydują się na usunięcie ich z urządzeń. Popularność natomiast zyskują chatboty, które stają się głównym kanałem komunikacji marki z ... dokonać zakupu lub rezerwacji korzystają z botów zainstalowanych na stronach danych firm i marek, które w błyskawiczny sposób, bez konieczności logowania i przemieszczania się na ...
-
Phishing: Facebook najczęściej wykorzystywaną marką
Popularność phishingu nie maleje. Wynika to między innymi z tego, że jest to stosunkowo ... ułatwiają przestępcom podszywanie się pod jedną ze stron. Phishing będzie rosnącym zagrożeniem w 2020 roku. Raport Phishingowanych Marek Check Pointa powstał na podstawie danych pochodzących z TheatCloud firmy Check Point, największej sieci współpracy do walki ...
-
Parki i centra handlowe w trudnych czasach. Podsumowanie 2022
... Warszawie – został w ubiegłym roku zamknięty. Ubiegły rok jeszcze bardziej wzmocnił popularność wygodnych i szybkich zakupów. Znalazło to również odzwierciedlenie w nowej ... 2022 roku na polskim rynku zadebiutowało czternaście nowych polskich i międzynarodowych marek, o dziewięć mniej niż rok wcześniej. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły, m. ...
-
Influencer marketing bez influencera: o co chodzi w tym trendzie?
... nieodłączną częścią branży marketingowej. W ostatnim czasie w sieci coraz większą popularność zyskują twórcy, których podstawą działalności jest prezentowanie asortymentu sklepów ... WhitePress kampanie CPC z Trade Influencerami cieszą się dużym zainteresowaniem marek. Dlatego też skrupulatnie analizujemy dynamiczny rozwój tej części marketingu, ...
-
Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne
... sferze zakupów. Mężczyźni częściej przywiązują się do marek i trudniej promocją zachęcić ich do zmian. Kobieca część konsumentów chętniej "poluje" na ... – atrakcyjne są produkty z dołączonymi pełnowartościowymi towarami lub drobnymi upominkami. Popularność programów lojalnościowych koncentruje się głównie wokół stacji benzynowych (mających zwolenników ...
-
Dodatki do wędlin coraz popularniejsze
... lista stosowanych i dozwolonych dodatków liczy kilkaset pozycji. Skąd taka popularność dodatków? Przyczyną popularności dodatków jest pośpiech. Kiedyś świnia żyła dłużej, obecnie ... solanką mięso traci odpowiednią barwę, zatem dodaje się barwnika - mówi Marek Panasik, były zastępca dyrektora Biura Rozwoju Produktu w Zakładach Mięsnych "Rawa" ...
-
Najpopularniejsze telefony dotykowe
... dotykowymi, największym powodzeniem cieszą się aparaty marki Samsung. Popularność bez wątpienia związana jest z ich ceną - średnio około 3-krotnie niższą ... wyprzedził również inny południowokoreański konkurent – LG. Zestawienie średnich cen telefonów wybranych marek odkrywa podstawy ich popularności. Samsung i LG kuszą Polaków przede wszystkim ...
Tematy: telefony komórkowe, telefony dotykowe, Samsung, Nokia, HTC, Apple, iPhone, LG, najpopularniejsze telefony -
Najpopularniejsze telewizory 3D
... nie tylko ogromna popularność kinowych hitów zrealizowanymi w trójwymiarze, ale również rosnąca sprzedaż telewizorów 3D. Skąpiec.pl prześledził ... Samsung UE46C7000, Sony KDL-46HX800. Wyniki te potwierdzają zaufanie Internautów do sprawdzonych marek. Informacje o badaniu Powyższe zestawienie zostało przygotowane na podstawie wyborów dokonywanych przez ...
-
SMS Premium w sprawie promocji? Polki są na "tak"
... popularność krótkich wiadomości tekstowych w znacznej mierze odpowiedzialne są kobiety - z raportu "Komunikacja SMS w ... na zdobycie nowych klientów. Kobiety należą do grupy najbardziej lojalnych konsumentów, przywiązują się do marek, a zakupy robią regularnie. Wśród najczęściej kupowanych przez panie produktów znajdują się artykuły dla dzieci, ...
-
10 najlepszych polskich aplikacji mobilnych - jesień 2015
... ostatnich znajdują się zarówno flagowe produkty znanych marek, jak i zupełnie niszowe "apki", wykreowane przez młodych twórców. Które z nich ... w sierpniu znajdowała się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych aplikacji (9 miejsce), we wrześniu jej popularność spadła do 14 pozycji w rankingu. Najpierw zakupy, potem transport komunikacją miejską, ...
-
Usługi bankowe oczami przedsiębiorcy
... popularność produktów kredytowych ciągle wzrasta, w finansowaniu swojej działalności polski ... , przygotowując m.in. program certyfikacji doradców bankowych w zakresie nowych regulacji tj. MIFID 2 – mówi dr Marek Radzikowski, współautor raportów z badania. Według badania najbardziej popularnymi kanałami komunikacji i rozliczeń z bankami jest Internet ...
-
Polacy chcą wybierać metody płatności
... popularność. Dziś przyznaje się do nich już 86 proc. rodzimych internautów. Jeżeli chodzi o metody płatności, to ... bazować na silnej marce i wiarygodności sklepu. Idealnym przykładem są wdrożenie szybkich płatności kartą dla takich marek jak UPC, Play czy Ergo Hestia. Wkomponowany w proces zakupu mechanizm rejestracji karty jest naturalny i ...
-
Nadchodzi era freelancera
... na rynku i zyskuje coraz większą popularność wśród pracodawców. Okazuje się, że na przestrzeni ostatnich 5 lat połowa z nich zdecydowała się zwiększyć ... co nigdy wcześniej w sytuacji standardowego zatrudnienia nie było możliwe na taką skalę – mówi Marek Jarocki, Partner w Zespole People Advisory Services w Dziale Doradztwa Podatkowego EY. Nie sposób ...
-
DIY - szansa na produktowy product placement
DIY jest kojarzone z hobbistyczną dłubaniną, podczas której robimy coś z niczego. Coraz częściej jednak ta dłubanina ma twarz znanych marek, które nawiązują współpracę z influencerami. Postanowiliśmy przyjrzeć się dyskusji na temat DIY, która miała miejsce na przestrzeni ostatniego roku i zobaczyć jakie ...
Tematy: DIY, monitoring mediów