-
Warszawskie ulice handlowe wracają do łask?
... "Shop in or Shop out?", w miarę dojrzewania rynków centrów handlowych, ponownie popularność zdobywają właśnie ulice handlowe. Dziś mają one realną szansę wrócić ... kolei okolice Placu Trzech Krzyży i Placu Teatralnego to główne warszawskie lokalizacje dla marek luksusowych i premium – mówi Joanna Tomczyk, Starszy Analityk JLL. Usługi i sektor ...
-
Phishing: Google i Amazon przynętą na ofiary
Popularność phishingu nie maleje. O tyle nie jest to zaskoczeniem, że jest to stosunkowo prosta i ... złośliwe e-maile - stanowią one już 1/4 wszystkich uderzeń. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentuje się zestawienie marek najczęściej wykorzystywanych w phishingu? Na jakich markach żerowano w kanale mobile? Na co należy szczególnie uważać? Jak ...
-
Najpopularniejsi polscy przedsiębiorcy w Internecie
... listy może wydać się nieco zaskakujący. Jednocześnie zestawienie pokazuje, że na popularność mogą liczyć zarówno ci liderzy biznesu, o których jest głośno, jak i ... Mokrysz (480) Wojciech Śmiechowski (480) Leszek Boruch (390) Marcin Grzymkowski (390) Marek Grzebita (390) Jacek Szwajcowski (320) Krzysztof Kostowski (320) Krzysztof Pruszyński (320) ...
-
Telewizory LCD: preferencje zakupowe V 2010
... najczęściej w odniesieniu do marki Sony. Opcję najtańsze telewizory LCD Sony wybierało ponad 9% przeglądających produkty tej japońskiej firmy. Dla innych marek popularność strony z najniższymi cenami nie przekraczała 2%. Preferencje dotyczące ceny Internauci, szukając produktów z konkretnego przedziału cen, najczęściej wybierali górną granicę do ...
-
Marki odzieżowe w social media
... Popularność Najwięcej wzmianek zanotowano w kontekstach trzech z pięciu marek należących do potentata na polskim rynku odzieżowym, spółki LPP. W związku z tym nie dziwi fakt, że największą ilość wyników zebrano dla marki Reserved, spora liczba dotyczyła również marek ... , a trzecie miejsce zdobył Cropp. Popularność na FB Zdecydowanie najwięcej wyników ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... ale już obecnie popularność zyskują agregatory Vine dla ... marek jest rozpowszechniana metodą wirali (w przeciwieństwie do płatnej promocji), ale jeśli powtórzy się historia znana z reklam na platformach takich jak Twitter czy YouTube, to możemy być niemal pewni, że w ciągu kilku lat pojawi się na nich reklama na zasadach komercyjnych. Popularność ...
-
Pop up store: rozwiązanie na czas pandemii czy długotrwały trend?
... w przypadku marek oferujących akcesoria czy obuwie - mówi Mariusz Czerwiak. Stosunkowo niskie koszty, które generuje pop up, są powodem, dla którego w ten typ sprzedaży mogą też wchodzić mniejsze i nieznane na rynku marki. Pandemia podkreśliła konieczność wspierania lokalnych sprzedawców, projektantów i przedsiębiorców, którzy popularność zdobywają ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... ? Zasięgi przekładają się na konkretne zyski. Im większa popularność profilu, tym więcej zapytań od marek i klientów, którzy za jego pośrednictwem chcą reklamować ... Maslowa. Jakie? Potrzebę uznania, samorealizacji oraz przynależności. Publikując zdjęcia, zdobywając popularność, użytkownicy nie tylko mogą zyskać uznanie, ale i stworzyć swój wirtualny ...
-
Pomysły na prezenty świąteczne znajdziesz w mediach
... Gdzie w sieci szukamy prezentów? Jakie są najpopularniejsze hashtagi? Które posty marek i digital influenerów angażują najbardziej? Które marki wydają najwięcej na reklamę ... rosnącą popularność zakupów online. Dodatkowo, dostawa ze sklepu internetowego trwa, więc coraz mniej klientów odkłada zakupy na ostatnią chwilę. Na rosnącą popularność zakupów ...
-
Sprzedaż samochodów używanych I-VI 2011
... , niż nowe, prosto z salonu, auta z niższych klas i słabiej wyposażone" – komentuje popularność Audi Wojciech Traczyk. Bez niespodzianek Nie od dzisiaj wiadomo, ... a w tym roku spadł na ostatnią pozycję top 10 najczęściej wystawianych na sprzedaż marek. Z rankingu wypadła Toyota, a na 7 miejscu w zestawieniu pojawiła się nieobecna w zeszłym roku w ...
-
Lubię to i kupuję to? Czy social media sprzedają?
... najwięcej użytkowników ma w grupie 19-24 lata (88%), ale już wśród najmłodszych w wieku 15-18 lat jego popularność jest znacznie niższa, zbliżona do tej w grupie wiekowej 45-54 lata ... poszukuje informacji o markach i treści przez nie udostępnianych. Najczęstszym powodem śledzenia marek w social media jest chęć uzyskania wskazówki, co kupić. ¾ ...
-
Marki rosną nam wszerz
... najprostszej definicji polega na wykorzystaniu przez producenta jednej ze swoich istniejących marek do oznaczenia nowego produktu. Zaproponowanie pojedynczego wariantu piwa bez ... produkt – Jogobellę L.Casei. Odpowiedziała tym samym na zyskujący coraz większą popularność trend żywności funkcjonalnej, czyli takiej, która poza swoją podstawową funkcją ...
-
Najpopularniejsi wśród Internautów
... stosunku do ubiegłorocznego zyskały Avril Lavigne i Shania Twain. Najszybciej tracą popularność Pamela Andersen, Shakira i Anna Kurnikova, której nie udało się nawet znaleźć ... Sony. W zestawieniu umocniła się pozycja wszystkich producentów samochodów (łącznie 5 marek w pierwszej dziesiątce), a największym awansem w stosunku do ubiegłego roku mogą ...
-
Czego szukają Internauci
... polskich operatorów GSM – Idea, Plus i Era. Wśród dziesięciu najpopularniejszych marek w polskim internecie znajdziemy również dwie inne firmy produkujące sprzęt elektroniczny (Sony i ... roku nie mieliśmy okazji oglądać żadnego dużego filmu z jego udziałem. Popularność szybko zdobywa Maciej Stuhr, który w tym roku uplasował się na piątym miejscu. ...
-
Czym nie wypada jeździć szefowi?
... w przypadku Forda (samochody mało pożądane, a jednocześnie często użytkowane). Popularność takich marek jak Opel, Citroën, Volkswagen i Chrysler nie przekroczyła w każdym z przypadków 4% wskazań. Częściej użytkuje się samochody marki Škoda i Peugeot, których popularność wśród badanej grupy wyniosła odpowiednio 5% i 7%. Opinie osób z kadry ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 11/2014
... autami droższymi, do 20 tys. zł. Zestawienie dziesięciu najczęściej poszukiwanych marek aut używanych zdominowały koncerny niemieckie: Volkswagen, Audi i BMW. – W ... cenie tych paliw praktycznie nie istnieje – podkreśla Michał Roszkowski z TNS Polska. – Powracająca popularność silników benzynowych może się nasilać, bo koncerny starają się, ...
-
Nie ma cię w e-commerce, nie istniejesz. 84% Polaków robi zakupy online
... się m.in.: Jak rośnie zainteresowanie zakupami online? Co dla e-commerce oznacza zwiększona popularność zakupów przez Internet? Na co należy wrócić uwagę przy dużym ... z tym, w tym roku, podobnie jak w poprzednim, najczęściej kupują na platformach zakupowych i w sklepach internetowych marek, które znają i cenią. To, co uległo zmianie w tym roku, to ...
-
Globalne marki stawiają na handel online
... z dostawą, jednak i tu następuje szybki rozwój – obecnie już średnio 28% światowych marek dostarcza zakupy internetowe konsumentom na badanych rynkach, w porównaniu do 26% w ... w tym sportowe (39%). “Choć większość marek ma już europejskie lub globalne sklepy internetowe dostępne w języku angielskim, ich popularność w Polsce jest wciąż ograniczona ...
-
Zachowania konsumentów: obawy na rekordowym poziomie, tniemy wydatki
... badania pozwala porównać stosunek Polaków do private labels, czyli marek własnych sieci handlowych i pozostałych marek. 38 proc. konsumentów, którzy preferują duże marki ... w sklepie elektronikę (13 proc.), a także jedzenie w restauracjach (12 proc.) – w tym przypadku popularność tej formy zakupu urosła w ciągu miesiąca o 3 pp. W Europie najbardziej ...
-
Coca-Cola czy Pepsi - który napój wybiorą Polacy na święta?
... około 40 proc. powierzchni sklepowych półek z napojami gazowanymi, nie licząc marek własnych sieci sklepów. Stąd w trakcie Świąt można zauważyć ich zaciętą rywalizację ... w Lidlu obecność marki własnej w ekspozycji jest na poziomie 17,5 proc. Na popularność poszczególnych marek mogą wpływać czynniki, takie jak cena, lojalność konsumenta, tradycja ...
-
Bez czego nie poradzi sobie FinTech?
... zyskać zaufanie branży finansowej, muszą wykazać się podstawową stabilnością biznesową - mówi Marek Woźny. Marek Woźny uważa, że powinni oni zadbać o to, by oferowane rozwiązania ... 2), regulującej rynek płatności, modelem który zyskuje w ostatnim czasie olbrzymią popularność są tzw. „open API”, czyli otwarte programistyczne interfejsy aplikacji. ...
-
Celebryci a budowanie marki
... for the Ethical Treatment of Animals. Beyonce jest właścicielką marek odzieżowych. W 2006 roku PETA skrytykowała Knowles za wykorzystywanie w liniach odzieżowych ... odmiany marihuany sprzedawanej w Hollywood. Jak można się domyślać, szum medialny i popularność jednej z najlepiej zarabiających na świecie par artystów wspiera sprzedaż narkotyków tej ...
-
Hashtag 2015 roku
... polskiego Twittera do góry nogami, tak popularność dwóch pozostałych rozłożyła się w czasie – szczególnie #polishgirl, którego rosnącą popularność obserwujemy już od 2013 roku. ... V) oraz Play Station 4 (#ps4). Poznanie społeczności powinno być kluczowe dla marek, które pragną zaistnieć w hashtagowym świecie. Zapewnienie marce hashtagowego sukcesu ...
-
20% phishingu żeruje na popularności i renomie marki Microsoft
... nią popularność pracy zdalnej, w której masowo wykorzystywany jest sztandarowy produkt Microsoftu, czyli pakiet biurowy Office. Warto podkreślić, że w poprzednim kwartale Microsoft posłużył jedynie do 7% wszystkich prób phishingu wykorzystującego globalne firmy. Check Point w swoim raporcie przedstawił pełną listę najczęściej wykorzystywanych marek ...
-
Znane marki a SEO
... popularność firmy i marki w świecie realnym zawsze przekłada się na popularność w Internecie. Taka prosta prawidłowość nie istnieje. Choć oczywiście jest wiele firm, których popularność ze świata realnego przekłada się na popularność ... SEO to obecnie niezbędny element działań marketingowych, także dla firm i marek dobrze znanych i już rozpoznawalnych. ...
-
Polacy piją jasne piwo
... jasne, bo są łagodniejsze i bardziej orzeźwiające. W tym okresie rośnie m. in. popularność piw pszenicznych. - Dla Pszeniczniaka tegoroczna wiosna to dobry czas. ... coraz bardziej świadomie wybierają piwa, a ich wiedza często wykracza poza podstawy – mówi Marek Puta, właściciel łódzkiej Piwoteki Narodowej, w której można dostać piwa z różnych zakątków ...
-
Emotional branding dla kobiet
... Zachłannych Konsumpcjonistek istotniejsza będzie nie obiektywna jakość produktu, lecz jego popularność w grupach aspiracyjnych oraz dobra okazja do zakupu; z kolei Niespełnione Siłaczki, które ... sama dbałość o rozsądne wydanie każdej złotówki. Są one najwierniejszymi konsumentkami marek z tradycjami, typu Winiary lub Ludwik, mimo że zwykle nie są one ...
-
"Zacne suchary" podbijają Internet
... Na podstawie prac BŚ oraz własnych badań, Instytut Monitorowania Mediów sprawdził internetową popularność ponad 130 słów i zwrotów retro. Nie będę ukrywać, że swoista zabawa z dawnym słowem ... dziś podstawowe jest inne niż kiedyś – ocenia w komentarzu do raportu IMM prof. Marek Łaziński. Podkreśla, że np. „heca” jeszcze przed 20 laty była ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... 75 proc. wydatków. Jak więc stworzyć reklamę, którą kobiety pokochają? Wiele marek próbowało sprzedawać produkty dla kobiet przy pomocy femvertisingu - niektóre zrobiły to niezwykle ... najlepszy czas na zmianę komunikacji marki na bardziej pro-kobiecą. Niezwykła popularność femvertisingu sprawia, że kobiety jeszcze bardziej oczekują, że firmy wyjdą ...
-
Coworking 2018. Rekordowy popyt na elastyczne miejsca pracy
... gospodarki i stają się coraz powszechniejsze w naszych miastach. Ze względu na popularność coworkingu popyt na tego typu powierzchnię nadal rośnie na całym ... lokalnych operatorów, pojawienie się znanych zagranicznych marek Mindspace, Spaces czy Rent24, a także dalszy rozwój własnych marek co-workingowych przez wynajmujących. Pomimo znacznego, bo o ...
-
Centra handlowe już dojrzałe
... mln m kw. nowej powierzchni (spadek o 2,4% rok do roku). „Zmieniające się zachowania konsumentów i rosnąca popularność zakupów w kanale online będą w coraz większym stopniu wpływały na sytuację na ... zarówno dla inwestorów, jak i dużych rozpoznawalnych marek. Dowodzi tego wejście na polski rynek marek takich jak: Dealz, Tedi, czy planowane otwarcie w ...
-
Jakie będą media 2022? Są najświeższe prognozy Kantar
... . Platformy streamingowe poświęcone sportowi oraz e-sportom zyskają większą popularność wśród fanów. Nastąpi dalsza konsolidacja platform, spowodowana koniecznością ... efektywnościowe i utrzymanie równowagi w działaniach marketingowych – Aby przetrwać pandemię, wiele marek przyjęło strategie oparte na efektywności. Teraz pytanie brzmi, co robić ...
-
Rynek handlowy 2023 i prognozy na rok 2024
... w trakcie realizacji oraz w planach inwestorów i to nie tylko w największych miastach. Popularność food halli wynika z oferty, która zapewnia wyjątkowe doświadczenia, a także ... . 4. Nowe koncepty znanych marek i regionalne debiuty W 2024 r. eksperci Colliers prognozują kontynuację trendu otwierania nowych konceptów marek znanych już na polskim ...
-
Kreowanie marki na bazie emocji
... wzmacniają zbudowany wcześniej klimat i stanowią dalsze źródło bodźców w postaci uczuć. Popularność lovemarks i zasięg ich oddziaływania można prześledzić na przy- kładzie takich marek jak amazon.com, Google, Apple czy Swatch. Każda z tych marek wykorzystuje wybrane elementy (niektóre większość) brandingu opartego na emocjach, by trwale ...
-
Internetowy Samochód Roku 2010
... Top Ten. W porównaniu do 2009 roku w pierwszej dziesiątce najbardziej popularnych marek mieliśmy mało przetasowań. Wszystkie marki z pierwszych ośmiu pozycji rankingu również rok temu, ... miesiącach, w których to tego typu auta cieszyły się wciąż dużym wzięciem. Popularność ta została wzmożona kolejnymi zapowiedziami zmian przepisów, a które zawieszały ...