-
Social Video - witamy w erze post-YouTube
... . Zresztą sama specyfika Internetu nie sprzyja skupieniu uwagi na słowie pisanym, stąd taka popularność filmów video w Internecie. Powstaje coraz więcej serwisów oferujących ciekawe obrazy. W ostatnim czasie obserwujemy ... , jak smartfony czy tablety. Wiele wskazuje na to, że coraz więcej komunikatów firm i marek publikowanych na Twitterze czy ...
-
Budowanie świadomości marki w social media
... , prezentacji, obrazków, infografik oraz wideo posiadam? Które z tych treści nie są do końca wykorzystywane? W jaki sposób poprawić wygląd i popularność już posiadanych treści? Wiele marek posiada bardzo interesującą historię, nie zdając sobie nawet z tego sprawy! 3) Zidentyfikuj pośrednie sposoby na prezentowanie treści Teraz, kiedy ...
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?
... nim nadal jako o serwisie do działań indywidualnych, a nie komercyjnych aktywności firm i marek. Tymczasem… Dlaczego LinkedIn zarabia W 2003 r. prof. Mikołaj Piskorski spotkał się z ... zainteresowanej biznesem, powodem jest również rodzaj treści i jej popularność. Strategia LinkedIn, o której wspomniałam, dąży do zwiększenia częstotliwości odwiedzin ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 31/2014
... domową lekarza czy elektryka, kupić meble czy opłacić wyjazd wakacyjny. Popularność kryptowalut rośnie. W maju w Warszawie stanął pierwszy w kraju bitcoinmat, w którym można kupować ... w sprawie orzeczenia zgłosili sędziowie: Maria Gintowt-Jankowicz, Mirosław Granat, Marek Kotlinowski, Małgorzata Pyziak-Szafnicka. W ich ocenie skarżone przepisy są ...
-
Eko trend - o co w nim chodzi?
... to have”. Wśród czynników napędowych tego trendu wymienić można: zdobywającą coraz szerszą popularność ideę zrównoważonego rozwoju (sustainable development); zmiany klimatyczne, wyczerpywanie się naturalnych ... Imperatyw bycia eko jest silny dla wielu konsumentów i dla marek. Producenci coraz chętniej wykorzystują popyt na eko, oferując różnego typu ...
-
Marketing treści - 7 najnowszych trendów
... widownię, do której pragną dotrzeć. Jest to sytuacja korzystna zarówno dla marek jak i konsumentów. Marki będą w stanie szybciej przesortować i znaleźć najważniejsze informacje i dostarczyć ... stać udokumentowana strategia. W najbliższej przyszłości termin „marketing treści” prawdopodobnie zdobędzie wyższą popularność a przedsiębiorstwa będą w ...
-
Mikroporzedsiębiorcy coraz bardziej aktywni
... rozliczania się z fiskusem będzie już stale zyskiwał na popularności, bo w ostatnich latach podatników rozliczających się ryczałtem raz przybywało, raz ubywało. Marek Siudaj,
-
Marketing social media: wykorzystaj treści z bloga
... obszarze będziesz w stanie eksperymentować z różnymi formatami, kształtami i rozmiarami. Możesz zastosować podobną taktykę jak w przypadku Facebooka czy Twittera, jednak największą popularność na Pinterest zyskują bardziej rozbudowane treści graficzne (np. infografiki). Wykorzystaj programy graficzne (lub nawet PowerPoint) do stworzenia bardziej ...
-
Prognozy na 2015 według Saxo Bank
... nadal tylko 5 procent tego, co zjada konsument z Europy Zachodniej. Wyraźnie więc widać, że w nadchodzących latach popyt będzie rósł. Coraz większa popularność gorzkiej czekolady wśród dotychczasowych konsumentów w Stanach Zjednoczonych i Europie również przyczyniła się do wzrostu zapotrzebowania. W ciemnej czekoladzie znajduje się do 70 ...
-
Grunty inwestycyjne w Polsce - prognoza 2015
... których można wybudować między 2 000 mkw. a 5 000 mkw. powierzchni handlowej. Popularność zyskały projekty łączące obiekty handlowe z obiektami użyteczności publicznej - dworcami autobusowymi ... obiektów hotelowych, z czego połowę będą stanowić hotele niskobudżetowe. Obok znanych marek, pojawią się również nowe, debiutujące na naszym rynku, które w ...
-
Warszawa w oczekiwaniu na nowe powierzchnie handlowe
... w Polsce siła nabywcza mieszkańców aglomeracji przekraczająca średnią krajową o 68% buduje popularność stolicy wśród deweloperów, inwestorów i najemców. Wysoki popyt na dobrej jakości ... ul. Mysiej 3. We wcześniejszych miesiącach stołeczny rynek handlowy wzbogacił się o sklepy takich marek jak m.in. Devred 1902 w Wola Park, Undiz, Kiehl’s Since 1851 ...
-
Na karmę dla psa i kota wydamy w 2015 roku 2 miliardy zł
... chodzi o karmy kocie, jest powstawanie bogatej oferty produktów premium i superpremium – dania z kaczki, króliczej wątróbki lub owoców morza. A równocześnie rośnie popularność i jakość karmy marek własnych. Smakołyki, ciasteczka, psie czekoladki od lat są oferowane naszym pupilom. Ostatnio w ofercie pojawiły się też… lody (do kupienia ...
-
Centra handlowe w Europie w 2014 r.
... w firmie Cushman & Wakefield, powiedział: „Ze względu na rosnącą popularność sprzedaży internetowej większego znaczenia nabiera możliwość interakcji klientów z ulubionymi ... na 1.000 mieszkańców i utrzyma się na takim poziomie w krótkiej perspektywie. Marek Noetzel, Partner, Dyrektor działu powierzchni handlowych w firmie Cushman & Wakefield w Polsce, ...
-
Jachty i łodzie najczęściej przywozimy z Wielkiej Brytanii
... tego we własnym zakresie; wypożyczają przyczepy i wykorzystują swoje prywatne samochody do transportu – zaznacza Agnieszka Korzeniewska z Clicktrans.pl Do najczęściej transportowanych marek jachtów należą Tango, Mak, Tes, Sportiva, Bavaria i Venus. Sprawdzono także najpopularniejsze kierunki transportu krajowego. Okazuje się, że Polacy cenią sobie ...
-
MSZ nie przestraszył Polaków. Wycieczki do Grecji ciągle popularne
... polskich turystów. Pod koniec czerwca w zamachu na plaży w Tunezji zginęło z rąk zamachowców 38, głównie brytyjskich turystów. Zaledwie kilka dni później Marek Biernacki – koordynator służb specjalnych, poinformował o ustaleniach Agencji Wywiadu o możliwych atakach terrorystycznych w Tunezji i Egipcie a w ślad za tymi enuncjacjami polski MSZ wydał ...
-
Hotele w Europie Środkowo-Wschodniej: obiecujące perspektywy
... sieci hotelowych analizuje ten rynek pod kątem potencjalnego poszerzenia portfela marek. Według dostępnych danych w najbliższym czasie w segmencie hoteli 3-5-gwiazdkowych do 2016 r. ... tego sektora, między innymi alternatywne modele biznesowe, w tym rosnąca popularność serwisu Airbnb. Frédéric Le Fichoux powiedział: „Hotelarze uważnie analizują ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... , które jednocześnie oferuje niskie ceny swoich najbardziej popularnych produktów. Popularność Gemini w Google nieprzerwanie rośnie od 2013 roku. Najbardziej zauważalnym i efektywnym ... działań mailingowych wskazuje również na pozytywny wpływ tej formy na wizerunek marek aptek. Social Media dla aptek to poboczny, ale kluczowy rodzaj działań. ...
-
Obsługa klienta 2015
... mobilnych, które w ciągu dwóch nadchodzących lat zyskają jeszcze większą popularność (wykorzystanie na poziomie 70%). Dla porównania, obecnie w grupie Moderate Performers ... dla firm są opinie konsumentów, angażowanie ludzi w życie i kreowanie marek (crowdsourcing) i samoobsługę świadczą plany inwestycyjne firm. W ciągu 12-18 miesięcy chcą one ...
-
Medyczna marihuana: social media zdecydowanie na tak
... Dziecka – tam, gdzie terapię z użyciem medycznej marihuany stosował dr Marek Bachański. W poruszającym wpisie mama Maximiliana podkreśla, jak wielkie koszty i ... poseł w „Kontrwywiadzie RMF FM”. Wypowiedź cytowano później wielokrotnie; zyskała również popularność w serwisie Wykop.pl. Internauci mówią „tak!” W ponad 80% komentarzy zawierających ...
-
E-administracja daleko od popularności. Polski biznes ciągle analogowy
... który wymaga wizyty w urzędzie i złożenia papierowego formularza. Rozproszenie nie pomaga Jak to już zostało wspomniane, niewielka popularność e-administracji wśród mikroprzedsiębiorców bierze się stąd, że nie mają oni takiej potrzeby. Ale na pewno ... 5 a 15 stycznia 2016 r. Miało formę sondażu telefonicznego. Katarzyna Siwek Katarzyna Miazek, Marek ...
-
Content marketing: poznaj najnowsze trendy
... 93 proc. Polaków w przedziale wiekowym 16-24 ogląda video w sieci. Co więcej, popularność treści video online w 2015 roku, po raz pierwszy osiągnęła wyższy poziom ... i B2C – 90 proc. – nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Badania pokazują, że w postach marek na tablicach użytkowników aż 73 proc. kliknięć stanowią kliknięcia w content wizualny, czyli ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 14/2016
... dotyczy to między innymi Mariusza Waltera (współzałożyciel TVN, były prezes ITI) i Marek Profus (wydawca "Piłki Nożnej"). Polityków na tej liście reprezentują: ... do wydarzeń gospodarczych W TYM ROKU NA POLSKI RYNEK TRAFI 8 TYS. HYBRYDOWYCH TOYOT. POPULARNOŚĆ TEGO NAPĘDU WŚRÓD KIEROWCÓW DYNAMICZNIE ROŚNIE W 2015 roku sprzedaż samochodów z napędem ...
-
Centra handlowe a gastronomia, czyli jak jemy w galerii
... lokalizacja obiektu oraz dostępność marek odzieżowych, ale także oferta w zakresie usług gastronomicznych. Nie tylko zakupy Od lat widoczna jest zmiana aranżacji przestrzeni w centrach handlowych, co związane jest z coraz bardziej dojrzałym rynkiem, a także zmianami zakupowymi polskiego społeczeństwa. Rosnącą popularność centrów handlowych, jako ...
-
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej?
... społecznościowych, a 63% wysyła SMS-y. Warto zwrócić uwagę na stosunkowo niewielką popularność aplikacji mobilnych – obecnie korzysta z nich 22% przedsiębiorstw e-commerce. Oferty i nie ... nastawieni do otrzymywania tą drogą różnego rodzaju komunikatów od marek. Najchętniej otrzymywalibyśmy oferty za pomocą SMS-a, w dalszej kolejności: e-maila i za ...
-
Nowe technologie: 6 najważniejszych trendów 2017
... smartfony, tablety, a także telewizory. Nie bez znaczenia dla przyspieszenia ruchu IP będzie również cyfrowa transformacja firm oraz coraz to większa popularność systemów IoT. Należy się spodziewać, że na nieustanny właściwie wzrostu transmisji danych w sieci znaczny wpływ wywrze monitoring wideo oraz mierniki ...
-
E-zakupy: co najchętniej kupujemy przed świętami?
... konsumentów, dla których e-zakupy stały się czymś zupełnie naturalnym ─ mówi Marek Molicki, menedżer regionalny w Gemiusie. – Strony WWW e-sklepów odwiedzają coraz młodsze ... i komputery. Analiza dowodzi, że zaglądał do nich średnio co trzeci użytkownik. Popularność nie ominęła również sklepów odzieżowych (29 proc.) oraz wielobranżowych (28,8 proc.). ...
-
Kluby fitness w social mediach. Co mówią internauci?
... fitness cieszą się coraz większą popularnością. Najwięcej informacji na temat wybranych marek z tej branży ukazało się na Facebooku (47 %) oraz na Instagramie ... szybkie reakcje mają duże znaczenie zarówno dla małych, jak i dużych sieci. Popularność medialna Jatomi Fitness w przeanalizowanych miesiącach widoczna jest także na mapie benchmarkowej ...
-
Branded content - reklama bez reklamy?
... od reklamy starają się stawiać na takie formy komunikacji, w których obecność marek nie budzi sprzeciwu i nie jest jednocześnie kojarzona z promocją danego produktu czy usługi. Jedną z nich jest zyskujący coraz większą popularność branded content - tworzone w ścisłej współpracy z markami narzędzie, które ma dostarczać konsumentom ...
-
Boty na rynku pracy – kto powinien się ich obawiać?
... - Dlatego popularność tych rozwiązań rośnie. Jednak automaty uzyskują coraz większą sprawność w posługiwaniu się językiem i nawiązywaniu rozmowy. Czytaj także: - Automatyzacja pracy. Szansa czy wróg? - Przemysł 4.0. Automatyzacja to nie tylko zwolnienia, ale i rekrutacja Coaching cyfrowy Korporacja Unilever, właściciel ponad 400 marek z segmentu ...
-
Trend Micro: zagrożenia internetowe 2018
... jego działanie i wymusić większy okup. Z uwagi na dość wysoki zwrot z inwestycji w udany atak, wzrośnie też popularność ataków typu BEC (ang. Business Email Compromise), polegających na podszywaniu się pod wiarygodnych przełożonych lub ... ze sprawdzonymi taktykami, opartymi na niemal 30 latach doświadczenia w zakresie ochrony największych marek ...
-
Trendy w online marketingu 2017/2018
... przychodów reklamowych w 3 kwartale 2017 r. To oczywiście olbrzymi udział, pokazujący ogromną popularność i dynamiczny wzrost tej formy w ostatnich latach. Reklama wideo Wzrost ... news feeda, które będą faworyzować posty o większym zaangażowaniu kosztem marek i wydawców. Reklamodawcy powinni się przygotować na wzmocnienie wagi postów prywatnych ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... danie w postaci kompaktowego dyskontowego hipermarketu (czy jak kto woli – hipermarketowego dyskontu), w połączeniu z asortymentowym marek własnych i znanych produktów markowych, okraszone relatywnie niskimi cenami, bardzo odpowiada również mieszkańców dużych miast ... centrach miast jest to model sklepu, który będzie zdobywał coraz większą popularność ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce. Oblicza rewolucji
... ,8 mln mkw. W tym czasie do Polski weszło ponad 30 nowych marek. Według ekspertów EY główną barierą dla międzynarodowych koncernów jest brak dostępnej powierzchni ... real state of real estate". Konferencje napędzają rynek hotelarski Wzrost gospodarczy, rosnąca popularność Polski jako celu turystycznego – także w obszarze turystyki medycznej, a także ...
-
Jak Polacy robią zakupy pierwszej potrzeby?
... , 27% robi całą listę zakupową, a na miejscu dokonuje jedynie wyboru marek. Siła promocji Ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe mają promocje. Większości ... 51%), lokalne pochodzenie produktu (21%) oraz opinie innych użytkowników (14%), a w dalszej kolejności popularność marki (9%). Marka ma znaczenie dla ponad 2/3 kupujących – wiąże się to głównie ...
-
WhatsApp udostępnił API. Co to oznacza?
... komunikatorów na świecie. Jedynie w Chinach przegrywa z WeChat i QQ, a w Rosji z Viberem. Popularność komunikatorów nie zmienia strategii Google i Apple, które wciąż promują własne ... Jak wykorzystanie tak osobistego kanału jak WhatsApp wpłynie na relacje marek z klientami? Trudno jednoznacznie wyrokować. Warto pamiętać, że w przypadku ...