-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
... młodzież niż pokolenie ich rodziców. Zaskakująca jest za to większa popularność smartfonów u kobiet niż u mężczyzn. Innowatorki i tradycjonaliści W badaniu SMSAPI dla czterech ... przy pytaniu o odbieranie wiadomości z ofertą promocyjną. - Taki wynik to cenna wskazówka dla marek adresujących swoją ofertę głównie do kobiet. Powinny komunikować się ...
-
Powierzchnie handlowe przenoszą się do małych miast?
... rynek atrakcyjny dla zagranicznych marek Pomimo wyraźnego ograniczenia tempa wzrostu zasobów, Polska jest wciąż atrakcyjnym rynkiem dla nowych marek, zarówno polskich jak i ... wybrała ona dominujące centra handlowe na głównych rynkach. Z kolei rosnąca popularność produktów typu „eco” skłoniła markę Carrefour do otwierania nowych placówek o nazwie „ ...
-
Polacy gotowi na elastyczne formy zatrudnienia. A pracodawcy?
... jest pełny etat (70% wskazań), to jednak wyraźnie zaznacza się również rosnąca popularność elastycznych form zatrudnienia. Jeszcze w 2017 roku za tym modelem pracy optowało 18% ... czy IT, zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników, z którymi nie planują długoletniej współpracy – dodaje Marek Wróbel. Polska na tle innych rynków Jak na innych rynkach ...
-
Oferty pracy w maju 2020: ile i dla kogo?
... 18% oraz po 12% w dwóch ostatnich kategoriach. Dwa pierwsze miejsca podium swoją popularność zawdzięczają stopniowemu odmrażaniu gospodarki. Obie omawiane grupy kandydatów od ... w obszarze ecommerce w związku z przeniesieniem sprzedaży do online przez większość marek w obliczu społecznej izolacji. Najbliższe miesiące pokażą, czy wzrost zainteresowania ...
-
Polscy konsumenci: przed świętami mniejsze obawy i pełne koszyki
... domu, prawie trzy czwarte polskich konsumentów zdecyduje się na wybór produktów znanych marek. Ponad połowa z nas wybiera je, sięgając w sklepie po napoje. Private ... mocno Po znacznym zwrocie w kierunku zakupów online na początku listopada, ich popularność utrzymała się na zbliżonym poziomie. Kategorią, którą najchętniej Polacy kupują w Internecie ...
-
Centra handlowe: mały format, innowacje i zrównoważony rozwój
... wzrost świadomości ekologicznej klientów. Dziś plany większości marek zakładają włączanie działań zgodnych ze strategią ... marek jak IKEA, Zalando, H&M czy 4F. Warto jednak podkreślić, że również dla właścicieli obiektów handlowych wdrażanie strategii ESG jest coraz częściej wybieranym kierunkiem - dodaje Anna Wysocka, ekspertka JLL. Rośnie popularność ...
-
TikTok rośnie w siłę. TOP5 polskich kont
... , filtra lub efektu albo układu tanecznego. Ważnym czynnikiem napędzającym popularność i tworzenie nowych trendów są influencerzy, zachęcający swoich obserwatorów do nagrywania własnych ... udostępniane publicznie. Duety można tworzyć z wykorzystaniem dowolnego nagrania od marek, influencerów czy znajomych, jeśli tylko wyrażą oni na to zgodę. F ...
-
Parki handlowe i centra convenience: 2023 rok z nowym rekordem?
... możliwość dokonania szybkich codziennych zakupów niewątpliwie wpływają na utrzymującą się popularność niewielkich parków handlowych.”, mówi Maciej Kotowski, Dyrektor w dziale Badań Rynku, JLL. ... , skłaniając najemców do lokowania w nich swoich sklepów, w tym również nowych marek zarówno lokalnych, jak i sieciowych. Dlatego też nasze Vendo Parki są w ...
-
Parki wypierają centra handlowe?
... mówi Fabrice Paumelle, Dyrektor Działu Powierzchni Handlowych BNP Paribas Real Estate Poland. Popularność tego segmentu obiektów handlowych przekłada się na zainteresowanie inwestorów. Udział parków handlowych ... wielu debiutów. W 2023 roku pojawiło się na rynku aż 29 nowych marek, co jest najlepszym wynikiem od 2017 roku. Nowe formaty otwierają także ...
-
Są najnowsze dane o e-commerce w Polsce
... Kolejnym trendem, któremu poświęciliśmy w tegorocznym raporcie szczególne miejsce, jest rosnąca popularność zakupów produktów używanych. Z tej formy e-commerce’u korzysta już co szósty ... związanych z kupowaniem online. Badano m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale ...
-
Jak kupujemy świąteczne prezenty w internecie?
... ścieżce zakupowej. Krótkie wideo i AI, czyli jak szukamy inspiracji Popularność nowych technologii i narzędzi w procesie zakupowym stale rośnie. 45% ankietowanych przyznało, ... również narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, takie jak chatboty na stronach marek, zyskują na popularności (18%). Wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość (AR) są ...
-
5 globalnych makrotrendów dla biznesu i konsumentów 2025
... 40 proc. konsumentów napotkało fałszywe recenzje produktów online. Zjawisko to może nie tylko obniżyć poziom zaufania do poszczególnych marek, ale także negatywnie wpłynąć na popularność zakupów online. W czasach, gdy konsumenci coraz częściej podważają wiarygodność treści wirtualnych i są coraz bardziej ostrożni w relacjach z markami ...
-
Skuteczny link sponsorowany
... "ZA" Przytoczone dane rodzą od razu pytanie - co zapewnia taką popularność i skuteczność tej formie promocji? Jednym z najważniejszych argumentów jest gwarancja pozycji ... trzeba chyba nikomu przedstawiać - to obecnie jedna z najbardziej znanych marek z internetowym rodowodem, światowy lider w dziedzinie wyszukiwania. Mechanizm płatnych linków ...
-
Najpopularniejsze auta
... rekord. Na załączonym wykresie widać tendencję spadkową zainteresowania Aveo, jednakże jego popularność i tak jest bardzo duża i zapewne nie wpłynie to na jego pozycję na liście ... Jako jedyny przedstawiciel samochodów luksusowych na liście TOP TEN najpopularniejszych marek mojauto.pl w czerwcu znalazł się Mercedes. Zajął on ósme miejsce w rankingu i ...
-
Octavia zburzyła porządek
... a wartość dodatkowego wyposażenia w cenie samochodu wynosi 3 623 zł. W rankingu marek w tym miesiącu największym zainteresowaniem cieszył się Ford, który zajął pierwsze miejsce ... imprez motoryzacyjnych w Europie. Zobaczymy, czy samochody prezentowane podczas targów zdobędą popularność w Polsce i będą miały wpływ na notowania TOP TEN. Walkę ...
-
Pozycjonowanie - fałszywe obietnice
... , na które nikt nie ma pełnego, bezpośredniego wpływu. Im mniejsza popularność słowa kluczowego lub zwrotu, tym większe prawdopodobieństwo, że osiągnięta pozycja będzie ... Project Manager & SEO Specialist. Kieruje projektami realizowanymi przez firmę m.in. dla marek: 7UP, Gatorade, Niquitin, Pepsi, Telekomunikacja Polska, TVN. kontakt: m.galecki ...
-
Serwisy samochodowe 2007
... ” warsztatów samochodowych są nieautoryzowane, ale sieciowe serwisy obsługi. Ich rozwój i rosnąca popularność być może spowodowana jest łączeniem w sobie zalet ASO i nieautoryzowanych stacji. W przypadku ... Telephone Interview) w dniach 29 października – 31 grudnia 2007 r. Respondentami byli właściciele 9 najpopularniejszych marek samochodów. Wiek aut ...
-
Słuchanie muzyki online: YouTube na czele
... – komentuje Robert Sołkiewicz z kolporter.pl. „Głównym czynnikiem wpływającym na jego popularność, wśród fanów muzyki, jest zapewne łatwy dostęp do ogromnej liczby utworów ... uzyskują dobre wyniki w Internecie, gdyż daje o sobie znać przywiązanie do sprawdzonych marek" – mówi Robert Sołkiewicz z kolporter.pl. "Internauci stykają się z nimi przecież ...
-
Ranking telefonów wg InfoNokia.pl i Skąpiec.pl
... wynosi 749,52 zł. W rankingu na próżno by szukać telefonów, takich marek jak LG, Siemens, Sagem oraz Alcatel. W zestawieniu nie ma ani jednego ... proc. Porównując sierpień do lipca, można zauważyć, że prawie wszystkim producentom z pierwszej czwórki wzrosła popularność. Wyjątek stanowi Motorola, której wynik spadł z 19,6 proc. do 16,6 proc. ...
-
Technologie komunikacyjne - trendy 2010
... dialogów w aplikacjach samoobsługowych, oraz szybki instruktaż pracowników. Wzrośnie popularność alternatywnych form zatrudnienia. Wciąż rośnie zainteresowanie alternatywnymi formami ... pochodzących od różnych dostawców - telekomunikacja stanie się niezależna od marek produktów. Złożoność w komunikacji przestanie być problemem. Obecnie wiele firm ...
-
Najlepsi pracodawcy 2010: Global Top 10
... ukończą swą edukację i wkroczą na rynek pracy. Ranking odzwierciedla popularność konkretnych organizacji jako pracodawców i jej zakres. Firmy zajmujące najwyższe miejsca w tym ... rankingami najbardziej podziwianych firm (sporządzony przez Fortune) lub najcenniejszych światowych marek konsumenckich (Interbrand) staje się jasne, że najbardziej cenieni ...
-
Rynek pracy w 2011 r. - prognozy
... produktów. Przewidujemy także spadek zatrudnienia w administracji publicznej – komentuje Marek Karczewski z Praca.pl 3. Masowej emigracji do Niemiec nie będzie ... zainteresowania nowoczesnymi kanałami komunikacji, jakim są media społecznościowe. Ogromna popularność Naszej – Klasy, z każdym dniem rosnąca ilość użytkowników Facebooka, mikroblogi czy ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce 1991 - 2011
... technologii mobilnej zmieni się podejście pracodawców do kwestii środowiska pracy, wzrośnie popularność pracy z domu lub dowolnego innego miejsca. Biura nadal będą miejscem spotkań ... także w formie domów towarowych, przy wzrastającym udziale zagranicznych marek luksusowych. Doczekamy się wreszcie zagospodarowania Placu Defilad w Warszawie i wielu ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... z całkiem sporą precyzją. Nie ma cię w social media? Najwyższa pora to zmienić Popularność marketingowego wykorzystania społeczności rośnie, ale wciąż nie brakuje tych nieprzekonanych ... gastronomiczne, kluby i stacje telewizyjne. Internauci tłumaczyli, że czują do tych marek przywiązanie, chcą wiedzieć co w tych firmach się dzieje i o tym dyskutować. ...
-
Luksusowy samochód na kredyt
... , z czego co dziesiątą stanowią jachty o co najmniej 10 metrach długości. Coraz większą popularność zdobywają również ekskluzywne marki i modele samochodów. Oldtimery – pasja i inwestycja W Polsce otworzono przedstawicielstwa już niemal wszystkich luksusowych marek samochodów. Ceny pojazdów Ferrari czy Maybacha są jednak tak astronomiczne, że mogą ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... . Są to osoby nie tylko poszukujące wiedzy na temat produktów i marek w Internecie, ale jednocześnie dzielące się opiniami o nich z innymi internautami. ... w Polsce, co stanowiło wzrost o 4 punkty procentowe w stosunku do roku poprzedniego. Niezwykła popularność tej formy reklamy wynika przede wszystkim z jej wysokiej skuteczności, będącej efektem ...
-
Spam we IX 2012 r.
... nazwy rosyjskich firm. Spamerzy lubią maskować swoje wiadomości e-mail za pomocą znanych marek lub nazw, aby uzyskać jak największy odzew na swoją wysyłkę. ... Historii kuponowej część dalsza Tak jak spodziewaliśmy się, kupony zyskują coraz większą popularność wśród cyberprzestępców. We wrześniu odnotowaliśmy masowe wysyłki zawierające odsyłacze do ...
-
Nowa strategia marki dla sieci supermarketów
... dostępu, gwarantowanego poziomu obsługi, liczby klientów, liczby transakcji, wartości transakcji i przepustowości, zyskują olbrzymią popularność w innych dziedzinach. Strategia marki oparta na tej filozofii działania jest konkurencją dla marek i biznesów specjalistycznych. Z perspektywy klienta, podstawowe usługi realizowane w tym modelu, są bardzo ...
-
Banki a urządzenia mobilne i serwisy społecznościowe
... . Obecne możliwości technologiczne (rozwój mobilnego Internetu) oraz ogromna popularność serwisów społecznościowych to powody, dla których banki przymierzają się ... się w serwisach społecznościowych, nawiązujemy nowe znajomości, rozmawiamy z przedstawicielami marek i firm (interaktywna komunikacja marketingowa), kupujemy (zakupy społecznościowe) a już ...
-
Rynek detaliczny liczy na e-commerce
... klasa średnia z tych regionów poszukuje dobrze zdefiniowanych i zakorzenionych marek globalnych” – wyjaśnia Antoine de Riedmatten, Partner, Globalny Lider Consumer ... elektroniczny” – wyjaśnia Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte. Rosnąca popularność sklepów internetowych to także skutek coraz większej dostępności smartfonów i ...
-
Najczęściej cytowane media II 2013
... publikowanych przez gazetę rankingów – między innymi rankingu szkół wyższych czy polskich marek, ale też sondaży dotyczących poparcia dla partii politycznych. Wiodącym tematem ... potencjalnej przyszłości konserwatywnego odłamu Platformy Obywatelskiej. Stacja zyskała też sporą popularność wywiadem z Władysławem Serafinem na temat jego spotkania z ...
-
Ruch w Internecie: smartfony i tablety górą
... pochwalić liczbą odsłon mobilnych powyżej średniej regionalnej. – Słowacja, Węgry, Chorwacja i Litwa. To wpływ funkcjonowania na tych rynkach silnych lokalnych marek, które wysoką popularność wśród użytkowników urządzeń przenośnych zdobyły dzięki swoimi mobilnym serwisom www – uważa. Zdaniem Rosińskiego, fakt, że takie kraje, jak Czechy ...
-
Polski Internet a jazda na rowerze
... – bardziej od znajomości liczą się wspólne zainteresowania użytkowników. Coraz większą popularność zyskuje wśród polskich rowerzystów Instagram – co raz popularniejszy w Polsce serwis wymiany zdjęć ... sprawdzają opinię o sklepie. Szukają okazji cenowych oraz konkretnych marek rowerów. Oprócz jednośladów, internauci chętnie kupują gadżety i części. ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... podczas gdy w Polsce i w Rosji jest to odpowiednio tylko 2 i 1 razy w roku. Jak zapewnić popularność centrum handlowego? Zakupy w centrach handlowych położonych w dużych miastach oraz w centrach ... także inwestować w strategie przyciągające klientów do obecnych w centrum marek i sklepów, a także w technologie cyfrowe. Elementy wystroju, takie jak ...
-
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
... osobom starszym, kobietom i mieszkańcom dużych miast. Z pewnością wpływ na jej popularność miała wysoka liczba GRP. Trzecia lokata przypadła reklamie Plusa ... powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Spot Liga – 5 spontanicznie wskazywanych jako najbardziej lubiane reklamowanych marek W drugiej części badania, respondenci nie mieli do wyboru listy reklam, ...