-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
... sezon grillowy otwarty”. Lokowanie spotu w badanych mediach kosztowało sieć ponad 4,5 mln złotych, a reklama była emitowana ponad 1 700 razy. Znany kucharz i krytyk ... ich asortymentu. W okolicach kolejnego rodzinnego święta sieci przypominały, że już niedługo dzieci będą oczekiwać prezentów. Lidl postawił na klocki Lego, Tesco na słodycze, a ...
-
Darmowe aplikacje mobilne, czyli pod wirtualną lupą
... precyzyjnie planować kampanię reklamową. Dlatego również wyodrębniono rodziców dzieci w kolejnych przedziałach wiekowych, a także same dzieci podzielono na grupy według etapu edukacji ... konkretnej grupy odbiorców. W tym leży źródło sukcesu kampanii reklamowej. Reklama denerwuje, gdy jest niedobrana Trafiona kampania to, paradoksalnie, także korzyść ...
-
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
... tylko do firm z konkretnej branży ale nawet do osób zajmujących w nich konkretne stanowiska. Przykłady Przykład 1. Reklama sklepu internetowego z zabawkami Prowadzimy sklep internetowy z zabawkami dla małych dzieci. Aby dotrzeć do grupy, w której będzie najwięcej osób zainteresowanych naszymi produktami, skierujmy nasz mailing do kobiet ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... pierwszym półroczu spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała nieznacznie większy budżet, bo o 0,2%. Telewizja i radio straciły odpowiednio ... restauracji, usług oraz odwołania imprez masowych. Najmocniej wzrosła oglądalność kanałów dla dzieci oraz kanałów informacyjnych. Niestety za wzrostem oglądalności nie ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... reklama obniżki cen bananów („W Dzień Dziecka róbcie z nami muffinki z bananami”). Tesco oraz Biedronka w tym samym czasie promowały w telewizyjnych spotach zabawki i inne artykuły dla dzieci ... internautka pytana na Facebooku o zabawki dla dzieci. W serwisie zapytaj.onet.pl użytkownik rozwiewa wątpliwości innego internauty w zakresie prezentów ...
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
... jako platforma rozrywkowa dla dzieci, teraz ... dzieci poniżej 13. roku życia. Ekosystem Tik Toka jest przyjazny młodej grupie docelowej, ponieważ platforma ta nie jest jeszcze przesycona reklamami – dostępne formaty nie dają jednak wielu możliwości i nie gwarantują skuteczności. Użytkownik zawsze może przesunąć palcem do góry, jeśli dana reklama ...
-
Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?
... wysiłki spełzną na niczym. Wyobraź sobie, że masz produkt na odporność dla dzieci. Logicznie wnioskując, Twoją grupą docelową są rodzice. Nie jest to przyjemne doświadczenie ... a i chore dzieci marudzą, bo źle się czują. Tu pojawia się pytanie. Który rodzic statystycznie częściej jest z chorym dzieckiem w domu? Mama czy tata? Wobec tego, czy reklama ...
-
Film "Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności
... reklama? W przypadku filmu "Barbie" marketing detaliczny odegrał kluczową rolę, ponieważ realnie przyczynił się do wzrostu sprzedaży przedmiotów sygnowanym tym logo. Genialność tej strategii polega na tym, że w praktyce film stał się niemal dwugodzinną reklamą całej linii produktów. Dzieci ... przyszłe pokolenia klientów. Dzieci wprowadzone w świat ...
-
Polacy o spożyciu, dostępie i zakazie sprzedaży alkoholu. Jesteśmy liberalni?
... badanych popiera zakaz sprzedaży alkoholu w małych saszetkach przypominających musy czy soczki dla dzieci. Tego typu opakowania są mocno krytykowane za swoje podobieństwo do ... oraz osób zmagających się z problemami alkoholowymi. Zakaz reklam alkoholu w mediach Reklama alkoholu w telewizji, radiu czy Internecie od lat jest przedmiotem gorących debat. ...
-
Skuteczna strona WWW firmy
... jednocześnie żadnych zysków. Obecnie możemy wyróżnić kilka podstawowych celów witryn firmowych: Reklama Wciąż jeszcze popularny powód tworzenia stron internetowych pomimo tego, iż efekty ... do podawania informacji o firmie (chyba, że jest to sklep z zabawkami dla dzieci). Uważajmy również na czcionki szeryfowe takie jak Times New Roman czy Garamond. ...
Tematy: -
Tydzień 47/2005 (21-27.11.2005)
... (13,4%), mazowieckim (13,4%), wielkopolskim 14,3%). Według rzecznika Praw Dziecka 3 miliony polskich dzieci żyje w biedzie. W opinii rządu w ciągu 4 najbliższych lat zostanie zakończony ... PZU, za co Skarb Państwa ma im zapłacić 3,4 mld zł.... Znakomita reklama naszych umiejętności prowadzenia własnych interesów i dbałości o nie! To było echo ...
-
Ewolucja spamu 2008
... zostało porwane, i zawierała żądanie wysokiego okupu. W celu obejrzenia zdjęć uprowadzonych dzieci użytkownicy mieli otworzyć załączony plik, który w rzeczywistości zawierał szkodnika: ... .ru Nawet przy dowolnej liczbie zer odsyłacz “otworzy" stronę. 2. Reklama na darmowych serwisach hostingowych Kolejną popularną techniką rozprzestrzeniania spamu w ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... owe odkrycie, zaczęto dzielić klientów na grupy kobiece (gender marketing), singli, dzieci, seniorów, młode małżeństwa oraz przedsiębiorców. Nadal niewielu badaczy oraz marketerów ... same POSy, które wiszą na billboardzie – są pozostawieni sami sobie. Taka reklama jest zatem jedynie formą przypomnienia o swojej marce i w niektórych przypadkach ...
-
Marketing: strategie wzrostu
... rynkowe Mamy kilka taktyk, które na pierwszy rzut oka są atrakcyjne: reklama, promocja lub – co najczęstsze – redukcja ceny albo obniżenie jakości celem obniżenia ... pożądana wartość dla zmęczonych żon. To samo dotyczy kinderklubów (miejsc pobytu dla dzieci) w ośrodkach wczasowych. Warto dostrzec, jak skrzętnie wykorzystywane jest nasze lenistwo. ...
-
Wydatki Polaków na jedzenie rosną
... Zachowań Konsumenckich na Uniwersytecie Wrocławskim. Jak zauważa "GW", ten kulinarny schemat utrwalają producenci żywności - niemal każda reklama sosu, majonezu, czy żurku opiera się na jednym wzorcu: dzieci pomagają mamie w przyrządzeniu dania, które będzie smakować jak u babci, wszyscy się oblizują i chcą dokładkę. Polacy ...
-
Zachowania konsumenckie
... stanowią źródła zewnętrzne i donoszą się do tego nośniki informacji takie jak reklama, opinie znajomych, czy informacje dostępne w sklepie. Konsument może także ... częściej zakładane są w nich centra rozrywki z fontannami, miejscami do zabawy dla dzieci i usługami gastronomicznymi. Zwiększenie zakupów poprzez takie posunięcia dokonuje się poprzez fakt ...
-
Polski konsument 2009
... telewizji postrzegane są jako zbyt długie i zbyt głośne, a jej oddziaływanie na dzieci jest – w opinii większości badanych - szkodliwe. Warto w tym miejscu podkreślić, że ... , jak i formy. W porównaniu z 2007 rokiem rośnie odsetek osób uważających, że reklama może być pomocna przy dokonywaniu wyboru spośród innych towarów i usług dostępnych na rynku ...
-
Spam w VI 2012 r.
... drugie, w okresie wakacyjnym następuje zwykle spadek aktywności konsumenckiej, w wyniku czego reklama towarów staje się nieopłacalna. W tej sytuacji każdy bezrobotny użytkownik będzie aktywnie korzystał ... jakie czyhają na nich w internecie. Rodzice powinni zadbać o to, aby ich dzieci posiadały wystarczającą wiedzę na temat bezpieczeństwa IT i nie ...
-
Emotional branding dla kobiet
... model, lecz jako zimna zołza, z którą żadna się nie utożsamiała. Reklama wywołała więc emocje odmienne do zamierzonych. Psychografia zamiast demografii Jeśli ... trendów w kulturze i sztuce, oferowaniu przestrzeni spotkań, a jednocześnie zapewnianiu atrakcji dla dzieci i rodziny, projekt zbudował emocje, które automatycznie przełożyły się na markę ...
-
Do kina czy na film?
... było tylko 19%). Ważnym czynnikiem zachęcającym do odwiedzania kin są również dzieci – aż 1/3 rodziców przyznaje, że to właśnie z dziećmi najczęściej chodzi do kina. ... konkretnego kina lub sieci kin, a nie w serwisach skupiających repertuary wszystkich lokalizacji. Reklama kinowa Aż 1/3 widzów bardziej pozytywnie ocenia reklamy w kinie niż w innych ...
-
E-commerce: 5 sposobów na pozyskiwanie leadów sprzedażowych
... ubranek, zabawek czy innych akcesoriów dla dzieci, może czuć tylko narastającą irytację. Jeżeli zaś zobaczy reklamę butów sportowych, która z racji czynnego uprawiania sportu bardzo go interesuje, wtedy chętniej przyjrzy się przedstawionej mu ofercie. Tak działa reklama osobista, która zawsze, bazując na dostępnych ...
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... kontrowersyjnej reklamy zostały dokładnie przeliczone: „No cóż, niby skandal a tak naprawdę reklama. W ostatecznym rozrachunku wyjdą (finansowo) na swoje. Nie wierzcie że ... portalu Fronda.pl, który napisał, że Dariusz Michalczewski popiera adopcję dzieci przez homoseksualistów. Po tej wypowiedzi w mediach zawrzało. Wypowiedź Jakubiaka podzieliła ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2015
... również użytkownicy forów społecznościowych. „Beee #wakacje, a ten #Lidl już psuje wakacje dzieciom. Reklama w #TV „Czas na super fajny powrót do szkoły: i promocja gadżetów.” – skarży ... szkolnych materiałów i zawyrokowała: najtaniej jest w Auchan. To, co dla dzieci jest obowiązkiem dla rodziców może być wyzwaniem. „MORTAL KOMBAT W LIDLU” - ...
-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... można bowiem zbudować mocniejsze przywiązanie. Konsument pomyśli „OK, ich nowa reklama jest kiepska, ale nie przyczyniają się do wypalania lasów palmowych. ... co przekazuje opakowanie produktu. Powierzchowny przekaz (typu: naturalny – bo zielony, dla dzieci – bo kolorowy) przestaje przyciągać, a nawet może do marki zniechęcić. Świadomość dotycząca ...
-
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
... słabych reklam, bez względu na to, do której płci są skierowane. Kobiety wykazują lekką preferencję wobec reklam pokazujących „scenki z życia”, dzieci i znaną muzykę. Istnieje bardzo niewiele innych konkretnych elementów kreacji reklamowej, które gwarantują sukces wśród widzów danej płci. Każdy lubi humor ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2019
... ale chwytliwych haseł, jak na przykład „odzyskać kontrolę nad państwem”, „wyrwać nasze dzieci z rąk zboczeńców”, „walka z zarazą”. Jeśli te hasła poda się z należytą dawką ... komputerowe pokazują nam określoną treść, a nie inną. Winniśmy rozumieć dlaczego określona reklama, artykuł, czy wiadomość jest skierowana specjalnie do nas, a nie do innych. ...
-
Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem
... odruchu bezwarunkowego, gdzie automatyka procesu jest wrodzona np.: ssanie kciuka przez dzieci. Dlatego marketing, choć postrzegany jako nienamacalny, staje się receptorem, kreującym określoną ... grupy odbiorców zależnie od istotnych dla nas kryteriów. Reklama RTB – realizacja kampanii w sieci reklam RTB tj. spersonalizowanych, spójnych zarówno z ...
-
1/3 ofert pracy wymaga kompetencji cyfrowych
... wysokiej klasy czy ekspertem R&D. W wielu branżach, takich jak np. reklama, marketing, e-commerce czy sprzedaż, wykorzystanie technologii opiera się na mniej skomplikowanych ... są prognozy OECD jeszcze sprzed pandemii koronawirusa, zgodnie z którymi aż 65% dzieci zaczynających obecnie naukę będzie pracować w zawodach, które jeszcze nie istnieją. Nie ...
1 2