-
Jak reklamy wpływają na dzieci i czy możemy je chronić?
... na ulubionych kontach w mediach społecznościowych. Dzieci również nie są wolne od tego wpływu. Ponieważ reklama może być potężnym narzędziem dla firm, jej negatywny wpływ na młode umysły jest często niedoceniany i pomijany. Badania pokazują, że ze względu na rozwijające się zdolności krytycznego myślenia, dzieci ...
-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
... zabawkami najlepiej będzie reklamować się w miejscach przeznaczonych dla rodziców małych dzieci. Jeśli natomiast z naszą ofertą chcemy dotrzeć do osób prowadzących własną ... jakie warto dobrać narzędzia reklamowe w zależności od naszych celów. Reklama firmy – pozytywny wizerunek firmy i budowanie świadomości marki Budowanie świadomości marki, które ...
-
Internet dla dzieci ale pod nadzorem
... Internetu stworzono specjalne wyszukiwarki indeksujące tylko strony dla dzieci. Pomysł Internetu dla dzieci jest bardzo popularny. Szybkie wyszukiwanie w Google słów ... reklama kontekstowa wybierze słowa z nazwami gier. W rezultacie dziecko może zostać przypadkową ofiarą piramidy finansowej, o czym sama się przekonałam na stronie z grami dla dzieci ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie
... dzieci mają najwięcej wolnego czasu, często spędzanego przed komputerem. Wtedy najłatwiej zachęcić je do rejestracji w różnego typu portalach, pobierania programów i dodatków. Reklama ...
-
Reklama internetowa skierowana do dzieci
... sekundowych telewizyjnych spotach reklamowych i pozwalają dzieciom na spędzanie nielimitowanej ilości czasu na interakcji z tego typu przekazem. Ponadto, niektóre strony rekrutują dzieci w celu reklamowania swoich produktów rówieśnikom. "Zasięg reklamy internetowej nie jest tak szeroki jak reklamy telewizyjnej, ale jest o wiele bardziej intensywny ...
-
Chronimy dzieci czyli internet tylko w nocy
... o ochronie małoletnich przed szkodliwymi treściami prezentowanymi w środkach masowego komunikowania. Psychiki dzieci przed zgubnym wpływem mediów będzie strzegł - według projektu - Prezes ... gry wideo i programy komputerowe, radiofonia i telewizja, prasa, komiksy, portale internetowe, reklama zewnętrzna, trwałe nośniki muzyki oraz filmy, umożliwiający ...
-
Reklama i zmysły
... i smak - jest równie ważny, jeśli chodzi o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy w ... dobrana kolorystyka wnętrz, przyjemna cicha muzyka płynąca z głośników, miejsca zabaw dla dzieci, kawa i herbata dla pacjentów… Wszystko to ma sprawić, że będziemy ...
-
Plotka kontra reklama
... też reklama? Umiejętnie wykorzystana, kontrolowana plotka może być nieocenionym elementem kampanii reklamowej. Doskonałym ... Pokojowych Organizacji Narodów Zjednoczonych w zachodniej Afryce, sierżant Michael Moore zauważył, że tamtejsze kobiety noszą dzieci w prostych nosidłach uszytych z kawałków płótna. Po powrocie do domu opowiedział o tym swojej ...
-
Reklama społeczna w internecie
... , do liczby użytkowników (cookies), którym ją wyemitowano. W przypadku analizowanych 22 kampanii najwyższą wartość współczynnika odnotowano dla kampanii "Sieciaki" Fundacji Dzieci Niczyje. W ramach kampanii reklama dotarła do ponad 2 mln użytkowników (cookies). Spośród nich 140 235 kliknęło na wyświetlaną reklamę (CTR-U - 6,88 proc.), a 83 ...
-
Bezpłatna reklama społeczna
... wzorów zachowań. Współpraca firm z fundacjami wpisanymi na listę organizacji pożytku publicznego rozpoczęła się w lutym br. przeprowadzeniem dla Fundacji Dzieci Niczyje kampanii z okazji międzynarodowego Dnia Bezpiecznego Internetu. Do chwili obecnej w ramach przedsięwzięcia zrealizowano szereg kampanii edukacyjno-informacyjnych, wpierających ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... . Tak oczywiście było kilkanaście lat temu, kiedy pierwsze konsole do gier i komputery osobiste pojawiły się w powszechnym użyciu. Ówcześni gracze, wtedy dzieci i młodzież, już dorośli, ale bynajmniej nie zaprzestali grania. Dlatego obecnie przeciętny gracz to nie nastolatek, ale mężczyzna w wieku około 30 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
Przed nami rezultaty najnowszej, czerwcowej edycji badania gemiusAdReal, poświęconego rynkowi reklamy w naszym kraju. Najświeższe doniesienia tradycyjnie już skupiają się na reklamie internetowej oraz przekazach reklamowych emitowanych w radio i telewizji. Czy podobnie jak w maju wszystkie kanały zdominowała branża handlowa? Odpowiedzi na te i ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę w IV kw. 2015 r.
... mln złotych. W dalszym ciągu na popularności zyskuje reklama kinowa, choć bezsprzecznym liderem pozostaje reklama telewizyjna. W IV kwartale jeszcze większe inwestycje branży ... porównaniu do czwartego kwartału 2015 i 2014 roku zaliczyła kategoria żywności dla dzieci – na poziomie -10%. Wydatki w ostatnim kwartale wyniosły nieco ponad 9 mln złotych i ...
-
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
... rolę zwykłego człowieka odgrywają aktorzy) czy też członkowie rodziny (żona, rodzice lub dzieci – format wówczas jest najmniej skuteczny, ponieważ część odbiorców ... treści, które do nich docierają. Generalnie polscy badacze stwierdzają, że reklama polityczna lidera może: wzmocnić istniejące preferencje wyborcze wtedy, gdy zwolennicy danego ...
-
YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.
... dla dzieci, tj. ... Dzieci wkręcają rodziców), a także Nokia Poland (Nokia Lumia 930, Windows Phone 8.1 i Natural Connection). Po dwie reklamy w zestawieniu miały kanały Google Polska (kampania AdWords), Serce i Rozum (Pięcioraczki i Powrót do Szkoły). Wysoko w rankingu znalazły się również kampanie PZU (Wybierz najmocniejszą cechę Thora), reklama ...
-
Akcja "Dziecko w sieci"
... wykorzystania dzieci przybiera na sile. Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła ogólnopolską kampanię pod hasłem "Dziecko w sieci", której celem jest przeciwdziałanie temu przerażającemu zjawisku. Kampania "Dziecko w sieci" będzie realizowana w dwóch podstawowych nurtach: medialnym i edukacyjnym. Na kampanię tę składać się będą: reklama prasowa ...
-
Reklamy internetowe pop-up na oku UOKiK
... przed nią uchronić? Internetowa reklama bywa uciążliwa - UOKiK i Ministerstwo Infrastruktury sprawdziły blisko 200 stron w sieci. Reklama internetowa jest jednym z ... i wprowadzającej w błąd reklamy, sprawdzono witryny usług telefonii komórkowej skierowanej do dzieci i młodzieży, stron oferujących „szybki zysk”, artykuły paramedyczne oraz usługi ...
-
Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?
... . Youtube na czele Jeżeli przyjrzeć się wydawcom, na których stronach najczęściej gościła reklama wideo farmaceutyków, to palma pierwszeństwa wędruje do serwisu Youtube i jest to w znacznej ... . Kreacja spray'u do nosa dla niemowląt, skierowana do matek bardzo młodych dzieci, była emitowana w serwisach gry.pl i Money.pl, na które wydawać by się ...
-
Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie
... Wyścigowe, Polędwiczka Rajdowa, Parówki Solówki Małego Mistrza, Szynka Championa. Koncept strategii marki Henryk Kania Auta 2 łączył zdrowe posiłki dla dzieci z przyjemnością i zabawą. Reklama produktów polegała między innymi na emisji spotów w popularnych kanałach dziecięcych Disney Channel i Disney XD. Licencja na markę a co-branding Zakłady ...
-
Internauci przekazują 1 proc. podatku
... pożytku publicznego. Z roku na rok fundacje i stowarzyszenia decydują się na coraz bardziej zintensyfikowane i profesjonalne kampanie reklamowe we wszystkich środkach przekazu. Reklama społeczna promująca „akcję 1%” najczęściej dociera do internautów za pomocą telewizji, a ponad 1/3 spotkała się z nią w internecie. Jak kształtują się opinie ...
-
Polski handel elektroniczny
... . W ramach ICPEN do tej pory sprawdzono witryny m.in. pod kątem niezgodnej z prawem i wprowadzającej w błąd reklamy usług telefonii komórkowej skierowanej do dzieci i młodzieży, stron oferujących "szybki zysk", artykuły paramedyczne oraz usługi turystyczne. Efektem było skierowanie do przedsiębiorców licznych wystąpień o dokonanie zmian zawartości ...
-
Młodzież w świecie reklamy
... w zakupach. Tyle samo młodych konsumentów przy nabywaniu drogich towarów doradza rodzicom lub jest przez nich pytanych o zdanie. To sprawia, że dzieci i młodzież mają wpływ na wiele domowych zakupów. Częste zakupy, jakich dokonują nastolatki samodzielnie albo razem z rodzicami, nie przekładają się na ...
-
Marketing a różnice płci
... , że to nie geny, a wychowanie, stereotypy i nasze oczekiwania wpływają na zachowanie dzieci. Jednak... Każdy z nas doświadcza różnorodności płciowej. Skoro więc to zróżnicowanie jest ... za tymi wskazówkami. Wiedzą, ale i tak uważają, że to jest lepsze niż reklama formalna. Wiedzą, ale i tak czytają, rozmawiają, a potem na tej podstawie – kupują. ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... Związku Spółdzielni Mleczarskich, mówił, że kampania jest skierowana głównie do dzieci, więc jej efekty będą widoczne dopiero za kilka lat. Równocześnie ... że reklama tworzy pozytywny wizerunek reklamowanej grupy produktów, nawet jeżeli nie będzie to reklama specyficznej marki lub producenta. Jednocześnie 36,4 proc. respondentów uważa, że reklama ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... do opowieści konsumentek o relacjach z dziećmi i innymi członkami rodziny, o roli dzieci w rodzinie, może o cieniach macierzyństwa? Poszukiwanie dobrego insightu to właśnie takie „kopanie”, ... beznadziejnych produktów, których oni nie potrzebują. Wynikałoby z tego, że reklama jest wszechmocna. Czy naprawdę jest? Biorąc pod uwagę sporą ilość ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... też mówi się o niej odważniej, w szczególności w mediach i podejmowanych tam działaniach reklamowych. Reklama nie boi się starości, stąd też zintensyfikowane wysiłki marketerów skierowane ... W świadomości osób starszych pojawia się schemat, według którego produkt polecany przez ich dzieci czy wnuki jest dla nich właściwy. Bo w końcu najbliżsi nigdy ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... reklama koncentratu pomidorowego, którego producent podkreśla możliwość gotowania zupy pomidorowej przy użyciu jego jednej łyżki – w tym celu powiększono otwór słoiczka. Korzyść dla klienta bardzo użyteczna. To samo tyczy się innej reklamy, która promuje smakowy tran – rozwiązanie w sam raz dla dzieci ... bez ładu i składu. Reklama i inne narzędzia, np ...
-
Bojkot Euro 2012: kto za a kto przeciw?
... przedszkoli mogłoby powstać gdyby nie było EURO. Kwestią czasu są wyliczenia ile dzieci nie umarłoby na raka. Razem zniszczymy ten turniej” – skomentował ... 339 materiałów zawierających frazy, m.in. „miasto wolne od futbolu”, „ustawa o przejezdności”, „hiszpańska reklama Coca-Coli EURO 2012”, itd. 484 materiały dotyczy promocji miast-gospodarzy ...
-
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
... wzrosła tu o 38 % i 32%. Producenci wody i napojów dla dzieci ograniczają jednak wydatki. Reklama w sektorze napojów przechodzi metamorfozę. Po sześciu miesiącach tego roku ... później zmniejszyła budżet dwukrotnie, w tym roku wydatki są marginalne. Soki i napoje dla dzieci - znów mniej na reklamę Kategoria odnotowuje kolejny - trzeci z rzędu - rok ...
-
Działania marketingowe a nurt kidult
... jest najnowsze i najlepsze (w ich mniemaniu). I tak dorośli stali się naśladowcami swoich dzieci. Skala zakupów dokonywanych przez nieletnich i za namową nieletnich wzrosła ... (według założeń firmy były to matki prowadzące gospodarstwo domowe, a reklama sugerowała brak kompetencji w dziedzinie gotowania). Ten sam mechanizm występuje w przypadku ...
-
Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?
... . Odkrycia banalne, ale znaczące Pamiętam poszukiwanie insightu dla pewnego soku dla dzieci. Był produktem udanym, ale słabo się sprzedawał. Postanowiliśmy, w trakcie badań jakościowych ... chcemy się tam zna- leźć, zrelaksować się, dobrze poczuć… Ta reklama przełamywała konwencje, bo wcześniej reklamy piwa w Polsce w większości pokazywały tylko " ...
-
Markowe wydarzenia
... większych obszarach. Należą do nich np. same produkty, usługi, projekty, zarządzanie, reklama, PR etc. Osobowość musi być komunikowana przez wszelkie możliwe środki - zarówno ... aktywne formy (wciągające uczestników w aktywną formę interakcji z marką, np. dla dzieci zespołowe budowanie wielkiego logo z klocków), - ciekawostki (np. malowanie logotypów ...
Tematy: -
Polski e-konsument 2010
... (np. gazeta.pl) oraz w gazetkach sklepowych. Reklama w telewizji jest źródłem informacji średnio dla co siódmego, a reklama w prasie – średnio dla co dziesiątego e-konsumenta ... Apart i zegarek Casio. Używa kosmetyków Nivea i perfum Hugo Boss, a dla swoich dzieci kupuje zabawki firmy Fisher-Price. Swoje gospodarstwo domowe polski e-konsument wyposaża ...
-
Public relations dla banku
... Na przykład amerykański CoreStates Financial z Filadelfii organizował letnie seminaria inwestycyjne dla dzieci. Dwugodzinne zajęcia dla młodych inwestorów w wieku od 4 do 12 ... w wielu innych firmach, PR traktowany jest niestety często jako tanie uzupełnienie działań promocyjnych. Reklama to bardzo skuteczne narzędzie, ale pamiętajmy, że ma też spore ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... stosunku do okresu styczeń – marzec 2014 o 2%. 19% nakładów – ponad 50 milionów złotych – kosztowała sektor reklama radiowa. Ich wysokość wzrosła o 37% w stosunku do IV kwartału 2014 roku i o 22 ... dolegliwości, o których Polacy nie mają ochoty słuchać np. odwożąc rano dzieci do szkoły. Drugi wyraźny trend to rosnące znaczenie Internetu, którego ...