-
Rynek wewnętrzny 2004
... Stanach Zjednoczonych udział wartości dodanej wytworzonej w sektorze usług wyniósł 75,6%, zaś w Japonii 69,3%. Motorem rozwoju sektora usług jest wzrost zapotrzebowania na usługi i ... gospodarczej i zarządzania, działalność w zakresie architektury i inżynierii oraz reklama. W strukturze podmiotów świadczących powyższe usługi dominującą rolę odgrywają ...
-
Firmy kurierskie łamią prawa konsumentów
... niedozwolonych. Jest to pierwsza analiza regulaminów firm kurierskich przeprowadzona przez Urząd. Wyniki kontroli świadczą o tym, że pozycja konsumentów na rynku usług kurierskich nie jest zadowalająca. Głównym problemem jest brak jasnej informacji o rodzaju świadczonej usługi, już na etapie nadawania przesyłki. Skontrolowane regulaminy ...
-
Jak Polacy reagują na nierzetelne firmy?
... nie obawiają się reagować na przejawy niesolidności, wybierając metody dające szybkie i widoczne efekty. Konsumenci zazwyczaj odpowiadali złożeniem reklamacji towarów lub usług, które nie zadowalały ich jakością. Z tej formy, pozwalającej odzyskać pieniądze bądź wymienić zakupiony produkt lub świadczenie, skorzystało w ciągu ostatniego roku ...
-
Internet w smartfonie ma potencjał
... które jest dobrym środowiskiem reklamowym, mało nasyconym reklamami i cieszącym się wysoką skutecznością. Spodziewany jest także dynamiczny rozwój rynku wielu produktów i usług mobilnych, takich jak aplikacje, m-commerce i wiele innych. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w grudniu 2012 zrealizował badanie wśród aktywnych internautów ...
-
Prawa konsumenta: działania rzeczników 2013
... na odległość. Akwizytorzy i konsultanci wprowadzali konsumentów w błąd, ponieważ nie informowali konsumentów, że rozmowa ma na celu zawarcie umowy. W sprawach dotyczących usług finansowych rzecznicy konsumentów udzielili w ubiegłym roku 23 251 porad i 2 727 razy występowali do przedsiębiorców. W 2013 roku skargi dotyczyły m.in. utrudniania ...
-
Telemarketer - zawód znienawidzony
... , adresu e-mail, numerów telefonów i faksów, stanowiska), w celach marketingu i promocji produktów i usług osobom trzecim, z którymi XXXXXXX współpracuje, w innych formach niż za pomocą ... bez żadnych szczegółów umowy. Skąd te narzekania klientów na dezinformację, na proponowanie usług, które już dawno mają czy na nieprofesjonalną rozmowę. Nie miej ...
-
Eurostat: gospodarka UE 2007
... proc.), rekrutacja pracowników (10 proc.) oraz reklama (5 proc.). Wielka Brytania i Niemcy były w 2004 roku najważniejszymi dostawcami usług informatycznych osiągając odpowiednio 30 i 18 proc. całkowitej wartości dodanej w UE27 w tym sektorze. Najwyższą produktywność siły roboczej w branży usług informatycznych zanotowano w Irlandii (94 tys. euro ...
-
Poczta Polska: przesyłki listowe i reklamacje
... przesyłek listowych zwykłych na terenie kraju od listopada 2006 r. do sierpnia 2007 r. oraz procedur rozpatrywania przez Pocztę Polską reklamacji powszechnych usług pocztowych złożonych w 2006 roku. Terminowość listów zwykłych Przeprowadzone przez Urząd Komunikacji Elektronicznej badanie miało na celu stwierdzenie, czy terminowość doręczania ...
-
Traffic pumping szkodzi biznesowi
... ekspertka SMSAPI. Wyklikiwanie reklam i terminów, fałszywe rejestracje Rozwój usług online powoduje, że pojawiają się również nowe sposoby oszustw z nimi związanych. W reklamie internetowej pojawił się np. proceder “wyklikiwania” reklam. W ten sposób, choć teoretycznie reklama dotarła do wielu odbiorców, w rzeczywistości jej zasięg był ograniczony ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
Reklama online, pomimo dekoniunktury gospodarczej odnotowuje co kwartał dwucyfrowe wzrosty przychodów w ... to estymowaną liczbę około 5 milionów internautów, którzy mają istotny wpływ na wybór produktów i usług. W przypadku najbardziej zindywidualizowanego sektora usług, jakim jest telefonia komórkowa, daje to już liczbę powyżej 10 milionów. Co ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 8/2017
... ZE WZGLĘDU NA WYSOKĄ JAKOŚĆ USŁUG I PRZYSTĘPNE CENY. Mamy w tym dobrą markę! Klienci z zagranicy chętnie korzystają z usług polskich pracowni krawieckich, ... Zbucki. W pozyskaniu zagranicznych klientów pomóc mogą obecność na międzynarodowych tragach, dobra reklama, a także pozytywne rekomendacje dotychczasowych klientów. – Coraz częstsze są tzw. trunk ...
-
Neostrada i SDI pod lupą
... Telekomunikację Polską S.A. W celu dalszego monitorowania jakości świadczonych usług Witold Graboś Prezes URTiP, zwrócił się do TP S.A. o przedkładanie comiesięcznych informacji dotyczących ... że do 4 marca 2003 r. TP S.A. otrzymała 1.729 reklamacji powyższych usług, w tym 338 dotyczyło SDI, 394 - Neostrady, a 997 - Neostrady Plus. Pozytywnie zostało ...
-
Polski handel elektroniczny
... Ochrony konkurencji i Konsumentów przeprowadził w sierpniu 2004 roku badanie witryn internetowych pod kątem ich przystosowania do wymagań przepisów regulujących świadczenie usług na odległość. Kontrolą objęto łącznie 186 stron www oferujących m.in: sprzęt elektroniczny, elektryczny i komputerowy, książki, płyty kompaktowe, oprogramowanie, odzież ...
-
Poczta Polska: reklamacje pocztowe
... rozpatrywania reklamacji. Co jednakże nie oznacza, że w każdym przypadku jego postępowanie, mimo iż jest zgodne z przepisami, nie narusza interesów konsumentów usług pocztowych. Badanie trybu i sposobu rozpatrywania reklamacji zostało przeprowadzone przez pracowników każdej z 16 delegatur UKE w jednym wybranym urzędzie na terenie każdego ...
-
Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?
... że o wiele częściej wskazuje on daną markę jako tą, z której usług zamierza skorzystać w przyszłości. Walka o lojalność klienta trwa od dawna. Najpopularniejszą ... w ostateczności nie kupił) zapewnia mu poczucie, że jest traktowany w wyjątkowy sposób. Taka personalizowana reklama, według danych Sociomantic Labs, jest dwa razy skuteczniejsza od „ ...
-
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
... , opisuje zjawisko lub rozwiązanie problemu bez odnoszenia się do konkretnych marek, produktów czy usług. W tym przypadku nie mamy możliwości prezentowania naszej oferty. Podstawowym kryterium zakwalifikowania tekstu jako artykuł ... Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama ...
-
Prywatność w sieci, czyli jak oszukać trackery
... skrywane pragnienia. Z drugiej strony sami, wiedzeni obietnicami otrzymania produktów i usług doskonale przystosowanych do naszych potrzeb, nie wahamy się udostępniać tych danych ... ci się kiedyś, że szukałeś w Internecie butów, a w kolejnych dniach ich reklama prześladowała Cię na wszystkich odwiedzanych stronach? Tak działają trackery reklamowe. ...
-
Baza pf.pl w NetSprint
... poinformowały o rozpoczęciu współpracy. W jej wyniku Użytkownicy NetSprinta poszukujący w wyszukiwarce usług lub produktów będą mogli znaleźć firmę z interesującej ich branży w Bazie ... umieszczone powyżej wyników wyszukiwania w prawej kolumnie strony wynikowej. Tego typu reklama charakteryzuje się wysoką skutecznością, ze względu na swój mało ...
-
Firmowe biuletyny elektroniczne
... wyszukujących i udostępnianie on-line zasobów poszukiwanych przez grupę docelową oraz reklama z wykorzystaniem różnorodnych form banerów i pop-upów. Celem tych internetowych przedsięwzięć jest sprowadzenie potencjalnego klienta na plansze WWW zawierające ofertę usług lub produktów. Jednak, pozyskanie zainteresowania osób ekonomicznie wartościowych ...
-
Public relations dla banku
... że złe wiadomości zaczerpnięte z mediów zniechęcają ich do zakupu produktu czy usług, których dotyczą. W niektórych grupach społecznych, szczególnie interesujących dla bankowców (np. ... wielu innych firmach, PR traktowany jest niestety często jako tanie uzupełnienie działań promocyjnych. Reklama to bardzo skuteczne narzędzie, ale pamiętajmy, że ma też ...
-
Avon wirtualnym operatorem
... to operator nie posiadający własnej infrastruktury sieciowej, wykorzystujący sieć istniejących operatorów w celu świadczenia swoich usług. MVNO hurtowo wykupuje u operatorów posiadających sieć czas oraz prawo obsługi swoich przyszłych abonentów w ... operator wirtualny to budowa systemu obsługi własnych klientów i systemu bilingowego oraz reklama ...
-
Polskie firmy a zakupy grupowe
... się, ze większość firm, które skorzystały z nich do promocji swoich produktów lub usług zdecydowałaby się to zrobić ponownie. Przysłowiową łyżkę dziegciu może stanowić jednak ... lepsze warunki (aktualnie prowizja wynosi od 10 do 50% w zależności od serwisu). Reklama poprzez zakupy grupowe odbierana jest jako droga ale skuteczna. Informacje o badaniu ...
-
Polscy politycy w reklamie?
... i usług (71,6% w przypadku Antoniego Macierewicza i 67,2% w przypadku Zbigniewa Ziobro przy średniej dla całej grupy wynoszącej 60,5%). Wydaje się, że w przeciwieństwie do optymistycznie nastawionego posła Kalisza, obaj panowie występują w mediach w kontekście bardzo poważnych spraw, niekoniecznie wprowadzających publiczność w dobry humor. Reklama ...
-
Ubezpieczenia 2015: nie tylko BLS i Solvency II
... dla polskiej branży ubezpieczeniowej, jeśli zależy nam na poprawie jakości usług, a w konsekwencji na większym zaufaniu klientów do ubezpieczycieli. Nowy model z ... miesięcy z pewnością przybliżą użytkowników smartfonów czy tabletów do korzystania z usług ubezpieczeniowych. W Gothaer już zrobiliśmy kilka kroków w tym celu, m.in. uruchomiliśmy ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 52/2016
... na postawie ustawy o usługach turystycznych. – Jeżeli umowa o świadczeniu usług turystycznych jest nienależycie wykonana, możemy zażądać zadośćuczynienia. Najpierw ... wskazuje Katarzyna Chwesiuk. Prawniczka Federacji Konsumentów podkreśla, że w przypadku reklamacji usług turystycznych ważny jest termin. Skarga do biura podróży powinna wpłynąć ...
-
Upadłości firm II 2017
... to stwarza rosnąca inflacja – pozwalająca szybciej podnieść marże wielu dystrybutorom… Sektor usług: liczna i zróżnicowana grupa firm przeżywających trudności Usługi to jak w poprzednich miesiącach niewypłacalności w sektorach: media i reklama, obsługa i zarządzanie nieruchomości, usługi związane z budownictwem (usługi projektowe, inżynieryjne etc ...
-
Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze
... podjąć decyzję zakupową. Wnioski Nie ma uniwersalnego terminu, najlepszego do wysyłki mailingu. Odbiorcy produktów i usług z różnych branż mogą bardzo istotnie różnić się w swoich zachowaniach. Każdorazowo powinniśmy więc dostosować ją ... grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama ...
-
ABIT: nowy sposób reklamacji
... wsparcia technicznego ABIT, klienci mogą kierować wszystkie pytania dotyczące użytkowania sprzętu, jak również zgłaszać swoje spostrzeżenia na temat jakości świadczonych usług. Aby zgłosić towar do serwisu NMC-PE należy przesłać następujące informacje: - model płyty - numer seryjny płyty - numer faktury zakupu - możliwie jak ...
-
"Rich media" w natarciu
... reklama w Internecie zawiera treści wideo, audio lub animacje, czyli tzw. techniki "rich media". ... zbiegł się w czasie z poprawą sytuacji na rynku reklam internetowych. Zwiększający swoje wydatki reklamodawcy chętnie korzystają z usług rich media – internauci "klikają" bowiem na nich znacznie częściej, niż na standardowych banerach. Dla rich ...
Tematy: reklama internetowa, rich media -
Telemarketing w Polsce - wyniki badania konsumentów
... % uważa, że kanałem komunikacji powinien być Internet, dla 12% powinny to być ulotki i broszury przesyłane pocztą, dla 8% - e-mail i dla kolejnych 8% - reklama w mediach. Pośród czynników, które zwiększyłyby pozytywne nastawienie do odbierania telefonów handlowych od firm, respondenci wymieniali: łatwość zakończenia rozmowy w przypadku braku ...
Tematy: -
Rośnie rynek reklamy video online
... zły dla reklamy telewizyjnej? Raczej nic na to nie wskazuje - wynika z raportu "Reklama Video Online", autorstwa eMarketer.com. Według analityków z emarketer.com telewizja i internet znajdą ... offline, będą musiały szukać partnerów oraz doświadczonych pracowników, tak aby móc dostarczać usług reklamowych dwoma kanałami. Za: Online Video Advertising: ...
-
Blogi pod czujnym okiem firm
... Wypowiedź wpływowej czy popularnej osoby potrafi - czasem nawet skuteczniej niż tradycyjna reklama - wygenerować pozytywny szum wokół nowego produktu. Negatywna opinia natomiast ... Nielsen BuzzMetrics, które śledzą pojawiające się w sieci treści dotyczące produktów i usług tych korporacji. Również agencje reklamowe, m.in. Edelman, włączają tego typu ...
-
Spamerzy atakują przez YouTube
... się celem ataku spamerów. Oszuści wykorzystują usługę "zaproś przyjaciół" oferowaną przez witrynę, w celu przemycenia na skrzynkę odbiorcy niechcianych e-maili reklamowych. Reklama umieszczana jest w części e-maila przeznaczonej na komentarz. Jak dotąd, tą drogą reklamowane są serwisy randkowe oraz akcesoria dla graczy. Według ...
-
Polubowne sądy konsumenckie mało popularne
... . Z raportu Inspekcji Handlowej wynika, że sprawy poddawane pod arbitraż najczęściej dotyczą reklamacji – ponad 50 proc. butów, jakości, a także nierzetelnego wykonania usług – 7 proc. prace remontowo-budowlane. Sprawę do sądu może wnieść konsument, przedsiębiorca, a także organizacja konsumencka. Na szczególną uwagę zasługuje bezpłatność wszczęcia ...
-
Popularni rzecznicy praw konsumenta
... konsumenckiej, co sprzedawcy nagminnie wykorzystują, uchylając się w ten sposób od odpowiedzialności. 2. Związane z wadliwością lub niezgodnością z umową świadczonych usług – podstawowymi problemami, z jakimi spotykali się rzecznicy w tym zakresie były (w kolejności wykazanej częstotliwością pojawiania się problemu): usługi telekomunikacyjne ...