-
Karty debetowe - szanse i możliwości
... wyników międzynarodowych badań przeprowadzonych przez First Data, lidera w dziedzinie handlu elektronicznego i usług płatniczych. „Szanse i możliwości kart debetowych na świecie” to jedno z ... ilości dokonywanych transakcji, co ukazuje skalę potencjału. Konkursy, nagrody, reklama i promocje w oddziałach bankowych są używane do promocji kart w punktach ...
-
Seniorzy a ochrona praw konsumenta
... i aż 76 proc. osób z wyższym wykształceniem). Okazuje się również, iż nie wszyscy seniorzy zdają sobie sprawę, że ceny jednostkowe towarów i usług powinny być aktualne i uwidocznione oraz zawierać wszystkie podatki, opłaty i narzuty. Tylko połowa konsumentów III-go wieku zna swoje prawa w sytuacji, gdy ...
-
Zachowania konsumenckie
... dóbr i usług. Ze względu na prawa jakimi rządzi się ten proces, możemy wyodrębnić kilka sposów ich dokonywania, a ... różnych źródeł. Pierwszą kategorię stanowią źródła zewnętrzne i donoszą się do tego nośniki informacji takie jak reklama, opinie znajomych, czy informacje dostępne w sklepie. Konsument może także sięgnąć po bardziej profesjonalne ...
-
SEO copywriting
... wtajemniczeni wiedzą, że autorem jednego z lepszych haseł reklamowych ostatniej dekady jest sam Sławomir Mrożek („Jutro to dziś, tyle że jutro” - reklama funduszu emerytalnego PKO BP). Klasyczny copywriting to bardzo cenione zajęcie. Natomiast SEO copywriting traktowany jest na razie trochę po macoszemu ...
-
Profile marek w social media zawiodły marketerów?
... to!" na profilach produktów czy usług - wynika z badania "Marki w serwisach społecznościowych", zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). W dobie bardzo dużego nasycenia tradycyjnych mediów reklamami, coraz trudniej jest dotrzeć do odbiorców z przekazem marketingowym. Reklama traktowana jest jako działanie intencjonalne ...
-
Najczęstsze błędy w e-commerce
... na mój temat, znowu się czegoś nowego dowiedziałem o sobie. RADA: O szczególną jakość obsługi klienta dbają sprzedawcy certyfikujący się Znakiem Jakości Usług Q lub uczestniczący w programie Słucham Swoich Klientów. Szukając właściwego e-sklepu, zwracaj uwagę na to, czy posiada on wyróżnienia mogące świadczyć o jego ...
-
E-commerce: płatności mobilne zwiększają sprzedaż
... reklama oparta o geolokalizację to czynniki wywierające największy wpływ na zwiększenie wyników sprzedaży. Tak przynajmniej ... polskiego rynku płatności wpływa nie tylko na sklepy internetowe. Utrudnia też rozwój wielu innowacyjnych usług z zakresu mobile commerce. Nadzieją dla e-przedsiębiorców może być jednak wspólna inicjatywa 6 banków, które w ...
-
Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta
... komunikujemy się tylko poprzez dział obsługi lub marketing, mówimy cały czas. Pamiętajmy, zainteresowana osoba w punkcie styczności z firmą (strona www, e-mail, reklama, paczka, zwrot towaru) otrzymuje jakąś obietnicę, a my chcesz tę obietnicę spełnić. Jak ją zrobić? Najpierw mały przykład. Wyobraź sobie, że ...
-
Ile kosztuje kampania SEM dla biura rachunkowego?
Reklama w wyszukiwarce nie musi być dużą inwestycją, o ile jej treść i harmonogram będzie ... dwa kluczowe wyrażenia – „księgowość” oraz „biuro rachunkowe”. Analiza preferencji internautów pozornie wskazała, że przy promocji usług finansowych w Warszawie powinno stawiać się na frazę „księgowość”, ponieważ jest częściej wpisywaną wśród mieszkańców tego ...
-
Masz sklep internetowy? Oto 10 błędów, przez które tracisz klientów
... godzin, co przyzwyczaja klientów do szybkiej realizacji i czyni ich niecierpliwymi. Bardzo istotne jest zatem zadbanie o to, aby firma kurierska, z której usług korzystamy, była sprawdzona i realizowała zlecenia zgodnie z zadeklarowanymi terminami. Drugim najczęściej wskazywanym przez klientów zarzutem jest niska jakość obsługi na etapie ...
-
Zakupy za granicą: brytyjskie firmy najmniej uczciwe?
... ? 3/4 zażaleń na zakupy za granicą, które w minionym roku otrzymała sieć ECC-Net, dotyczyło problemów z umowami zawieranymi przez internet (sprzedaż towarów i usług). Zdecydowanie najwięcej skarg, wpłynęło na usługi z sektora transportowego. „Jego szczęście twój pech”, czyli najczęstsze triki nieuczciwych przedsiębiorców w 2016 r.: Do ECK ...
-
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... reklama w Polsce (42,%) jest blokowana przez internautów - wynika z raportu OnAudience.com. ... środowisku polskich wydawców i poważnie je podzieliła. – W Grupie Wirtualna Polska dążymy do stworzenia zbalansowanego ekosystemu usług i produktów elektronicznych, w którym zarówno potrzeby użytkowników jak i naszych reklamodawców będą zaspokojone. Nie ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... Lwia część budżetu (96%), który branża farmaceutyczna przeznaczyła na reklamę w I kwartale br., posłużyła promocji farmaceutyków i parafarmaceutyków. 3% nakładów stanowiła reklama usług zdrowotnych (41% wzrostu rdr) a za 1% odpowiadała promocja sprzętu medycznego. Po raz kolejny już branża farmaceutyczna najchętniej promowała środki przeciw ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 34/2017
... się przy braku wyżywienia czy w przypadku robaków w pokoju (nawet ok. 50 proc.). – To dokument, który określa procentowo, w jakim stopniu niezgodność usług z umową obniża wartość wycieczki, czyli np. jeżeli zostaliśmy zakwaterowani w pokoju dwuosobowym zamiast jednoosobowym, możemy się ubiegać o odszkodowanie rzędu 20 proc ...
-
7 błędów w nazwie firmy, marki lub bloga
... biznes. Wybór nazwy jest niezwykle ważny, ponieważ będzie ona najczęściej powtarzanym komunikatem marketingowym firmy. Dobra nazwa to najlepsza, a zarazem bezpłatna, reklama działalności przedsiębiorstwa.
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2019
... elektroenergetycznego i OSD gazowego dla Dyrektora Generalnego KOWR; kwartalne informacje statystyczne o łącznej wartości i liczbie transakcji płatniczych przekazywane przez biura usług płatniczych do KNF). Cyfryzację niektórych obowiązków sprawozdawczych oraz ograniczenie liczby organów, do których składane są dokumenty (np. obowiązku składania ...
-
Ponad 2,4 mln Polaków pracuje na umowy cywilnoprawne
... umowy cywilnoprawne to wynik też wcale niemały. Umowy zlecenia, agencyjne czy o świadczenie usług to rozwiązania stosowane w szczególności przez branże charakteryzujące się wysoką dynamiką ... publiczny oraz prawo. Na końcu listy znajdują się branże takie jak reklama, grafika i fotografia oraz public relations. Rynek pracy ewoluuje, a tradycyjna umowa ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... wieloekranowych usług pozwalających abonentom na oglądanie telewizji na wielu urządzeniach (szczególnie smartfonach i tabletach). Takie innowacje oraz atrakcyjność najbardziej popularnych treści, jak np. wydarzenia sportowe - pozwolą wielu istniejącym operatorom zachować swój udział w rynku w ciągu najbliższych kilku lat.” Reklama telewizyjna ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... wcześniej pułapu. Patrząc na poszczególne segmenty widać wyraźną prawidłowość, że przychody z usług cyfrowych będą rosły kosztem usług nie-cyfrowych, choć wszystkie segmenty mediów i rozrywki odczują negatywne skutki kryzysu gospodarczego. Reklama internetowa W raporcie czytamy, iż kryzys gospodarczy będzie ograniczał wzrost reklamy internetowej ...
-
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... dane pozwalają firmom i marketerom ustalić, jaką reklamę i jakiemu internaucie powinno się wyświetlić. Dzięki temu reklama trafia do wybranych, najlepiej rokujących internautów, którzy będą zainteresowani kupnem produktu czy usług, ponieważ wcześniej poszukiwali go w Sieci. Do 2020 roku na statystycznego internautę przypadnie ponad 5 Gigabajtów ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... wyboru kanału dotarciu. Kampania banerowa (display), reklama w wyszukiwarkach SEM, działania w kanale mailingowym czy też social media - każdy z tych kanałów warunkuje osiągnięcie innych celów. Według badania LeadR i IRCenter ,,Zadowolenie z jakości usług telekomunikacyjnych” reklama w kanale internetowym wciąż budzi zainteresowanie konsumentów ...
-
Spam 2012
... jeżeli reklamodawcy liczą na co najmniej jedno kliknięcie, legalna reklama może być znacznie tańsza niż reklama za pośrednictwem spamu. Na podstawie wyników badań kilku firm ... sposobów promowania towarów i usług. Nie oznacza to jednak, że spam wkrótce zniknie: ze względu na swój przestępczy charakter szkodliwy spam, oszustwa czy reklama nielegalnych ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... złotych, zajmując 7,8% wszystkich wydatków. Wzrost odnotowała także reklama magazynowa, jednak był on niewielki, na poziomie 2%. Promocja produktów i usług z badanego sektora kosztowała nieco ponad 10,5 mln złotych i stanowiła 8% SOS. Najmniejszy udział w budżetach miała reklama outdoorowa, która zajęła w czwartym kwartale 2015 roku 1,9% wydatków ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... do 2016 r w regionie EMEA prawie 70% gospodarstw domowych będzie korzystać z wielokanałowych usług płatnej telewizji (w porównaniu do 60% w 2011 r.). Francja w 2011 r. wyprzedziła ... , rozrywka filmowa, wydatki na dostęp do internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama ...
-
Polski e-konsument 2010
... w Internecie jest bardzo szeroka. Dotyczy zarówno produktów konsumpcyjnych, przemysłowych, jak i usług. Trzech na czterech badanych kupuje w Internecie produkty z kategorii książki i multimedia, ... . gazeta.pl) oraz w gazetkach sklepowych. Reklama w telewizji jest źródłem informacji średnio dla co siódmego, a reklama w prasie – średnio dla co ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... . Chociaż w wielu przypadkach Internet nie jest optymalnym kanałem sprzedaży towarów oraz usług, to jednak ogromne znaczenie ma tzw. efekt ROPO (Research ... wideo. Daj się znaleźć Niezmiernie ważną formą promocji internetowej jest płatna reklama w wyszukiwarkach internetowych, której istotą jest zamieszczanie tzw. linków sponsorowanych obok wyników ...
-
5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce
... ze względu na wartość dokonanych zakupów, rodzaje dotychczas świadczonych im usług lub sprzedawanych towarów, szczegółowe preferencje i upodobania. Trudniejsze zadanie czeka te ... właśnie usługi, zwracając uwagę na najciekawsze elementy oferty. Taka reklama pomaga umacniać więź z klientem. Reklama osobista pozwala poczuć klientowi, że znajduje się ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... się oferty przedmiotów i usług, które przeglądaliśmy online jakiś czas temu. Wyświetlają się one nawet podczas przeglądania witryn niepowiązanych kontekstowo. To właśnie o zakup tych powierzchni reklamowych, wyświetlanych „ad hoc”, w momencie odwiedzin strony przez użytkownika, toczy się ukryta walka w sektorze e-commerce. Reklama zostaje sprzedana ...
-
Mobile i programmatic - duet doskonały?
... behawioralne o konsumencie. Przykładem może być dostosowywanie języka formatów reklamowych lub zapewnienie, że reklama produktów lub usług jest dostarczana tylko w regionach, w których dane marki mają swoje lokalizacje. Reklama w modelu programmatic rośnie w siłę, stale zyskując na popularności. Wykorzystywanie automatyzacji i nowych technologii ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... wobec poprzedniego kwartału, jednak obecnie dla właściciela Google’a to przychody z innych usług technologicznych stanowią źródło wzrostu przychodów. Tam gdzie YouTube ... Reklama telewizyjna również zanotowała wzrost o 4 proc., pomimo spadającej oglądalności. Reklama radiowa zwiększyła się o 8,2 proc., reklama zewnętrzna o 5,6 proc., natomiast reklama ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... polscy internauci?Z raportu wynika, że co drugiemu badanemu podoba się reklama zawierająca elementy humorystyczne, co jednak w mniejszym stopniu doceniane jest przez osoby ... Jedna trzecia respondentów dowiaduje się z reklamy na stronach WWW o istnieniu produktu i usług, które mogą ich zainteresować. Ponad połowa uczestników badania uważa jednak, ...
-
Spam 2013
... listy największych źródeł niechcianych e-maili. Spam zastępują reklamy legalnych towarów i usług Kryminalizacja spamu komercyjnego Jak już pisaliśmy w zeszłym roku, ilość ... stron reklamowych. Typowym przykładem super krótkiej wiadomości spamowej jest reklama specyfików takich jak Viagra czy Cialis. Szkodliwe załączniki w poczcie e-mail W 2013 ...
-
Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?
... obecna w miejscu, gdzie użytkownicy poszukują określonych produktów czy usług – w naszym przypadku będą to wyszukiwarki ośrodków wypoczynkowych, SPA, uzdrowisk ... się odpowiednio często i powtarzać nasze działania reklamowe z określoną częstotliwością. Jednorazowa reklama nawet w najlepszym czasie antenowym w telewizji, to strata pieniędzy. Bez ...
-
Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM
... wymiarem istotności (przekazuje ważne informacje). Reklama mBanku dostrzeżona została przez 29% internautów i oceniona jako reklama zrozumiała i przekazująca ważne informacje, ... portalach internetowych (-8%). Blisko 2/3 aktywnych internautów korzystało w ciągu miesiąca z usług streamingu plików wideo i audio. Wśród płatnych serwisów VoD największy ...
-
Ewolucja spamu IV-VI 2010
... Spamerzy rozesłali wiadomość e-mail, która przypominała powiadomienie od dostawców usług pocztowych, portali społecznościowych lub popularnych portali, takich jak Facebook, Twitter, Digg, ... tekstów pochodzących z różnych dzieł literackich lub artykułów. Sama reklama widniała w grafice pobranej z darmowego serwisu hostingowego. Na szczęście, serwisy ...