-
Komunikacja mobilna: szybki rozwój w Europie Wsch.
... jest podjęcie dwóch głównych działań. “Decydującą kwestią jest optymalizacja usług i procesów, mająca na celu wydajne wykorzystywanie istniejących zasobów i ograniczenie ... usługi to kolejny znaczący krok polskiego sektora komunikacyjnego. Marketing mobilny i reklama, płatności przez telefon oraz treści multimedialne będą napędzać wzrost rynku w ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... . Korzystanie z darmowego hostingu Ostatnią pozycją na liście przewinień przedsiębiorców jest korzystanie z usług darmowego hostingu. Firmy oferujące darmowe miejsce na serwerach ciągle ... , reklamy mogą negatywnie wpłynąć na jej wizerunek. Każdy przedsiębiorca wie, że reklama jest dźwignią handlu. Nie każdy jednak dostrzega potencjał, jaki tkwi w ...
-
Internetowe księgi skarg i zażaleń
... , założyciela strony WizzAirSucks.com. Holden, mówiąc delikatnie, krytycznie podchodzi do usług świadczonych przez węgierskiego przewoźnika. Autor strony nie kryje swoich intencji. Na ... i aktywni konsumenci, których głos potrafi brzmieć bardziej wiarygodnie niż niejedna reklama. Czasem warto posłuchać tego, co mają do powiedzenia i zapytać ich o ...
-
Media, technologie i telekomunikacja 2010
... tytułu znaczący zysk. Głównym źródłem przychodów branży medialnej z działalności online pozostanie nadal reklama. W 2010 r. większość programów telewizyjnych i audycji radiowych będzie nadal odbierana w ... użycia. Stanie się to możliwe dzięki większej dostępności nowych usług, które łączą funkcjonalność VoIP z rozmową. Usługi te, oprócz niskich ...
-
Marketing: strategie wzrostu
... udziały rynkowe Mamy kilka taktyk, które na pierwszy rzut oka są atrakcyjne: reklama, promocja lub – co najczęstsze – redukcja ceny albo obniżenie jakości celem obniżenia ... samolotem na krótkiej trasie może się stać konkurencyjny cenowo dla „tańszych” usług kolejowych. Warto takie programy oferować wtedy, kiedy nie wpływają negatywnie na zysk. Jest ...
-
Polacy a zakup wycieczki online
... , sąsiedzi, znajomi, opinie, fora, społeczności; źródła komercyjne: ekspozycja oferty, reklama, personel sprzedaży; źródła publiczne: media, organizacje konsumenckie; źródła ... w najnowszym Raporcie (Ecommerce 2010) wynika jednak, że w 2009 roku nastąpił spadek udziału usług turystycznych zakupionych przez Internet w stosunku do 2008 roku. Określając ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... o klienta konkurentami. Zewnętrzne kanały sprzedaży Deweloperzy coraz chętniej korzystają z usług agencji nieruchomości. Aż 69 proc. spośród ankietowanych firm korzysta z ... (17 proc.). Zaskakująco nisko ocenione zostały targi nieruchomości (4,3 proc.), reklama outdoorowa (4,4 proc.) i mailing (2,2 proc.). Działania marketingowe w radiu są ...
-
Spam II 2014
... w języku angielskim, szwedzkim i innych oferowały głównie kartridże do drukarek atramentowych. Reklama zawierała zwykle listę modeli drukarek oraz ceny kartridży. ... lutym użytkownicy rosyjskojęzycznego sektora internetu otrzymywali świąteczne oferty towarów i usług związanych z walentynkami. „Nigeryjscy” oszuści próbowali uśpić czujność użytkowników ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... jest szczególnie narażona na komentarze nacechowane emocjonalnie, co jest pokłosiem dużej popularności usług bankowych. Najwięcej wzmianek pozytywnych pojawiło się na temat PKO ... w kilku słowach podsumował pochwałę od swojego klienta administrator strony. A co na to reklama? Sytuacja nieco się zmienia, kiedy pod uwagę weźmiemy dane z admonitu IMM na ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
... reklamowych w branży finansowej. W pierwszej piątce znalazły się Credit Agricole, PKO BP, Provident, Nationale Nederlanden oraz Visa. Finanse: typy reklamowanych usług W kwietniu branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych (34 proc. wszystkich kategorii produktowych), kont osobistych, bankowości oraz kart ...
-
Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy
... 2020, kwestie prywatności nabiorą coraz większego znaczenia. Marketerzy będą inicjowali personalizację produktów i usług, kierując się w pierwszej kolejności zasadą potrzeb ludzkich, a dopiero w dalszej możliwościami technologicznymi. Kampania 2020: Reklama polityczna będzie dominowała w roku 2020, szczególnie na rynku amerykańskim. Dla firm ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... treści finansowanych z reklam. Nadszedł właściwy moment, aby wprowadzić różne poziomy usług finansowanych z reklam, co pozwoli ograniczyć utratę widzów wrażliwych na cenę. ... placement okaże się anachroniczny, rażący lub nie na miejscu, bazująca na nim reklama może osiągnąć niezamierzony negatywny skutek. Z tego względu należy zapewnić ścisły ...
-
Travelplanet podsumowuje rok
... , co ma pozwolić w roku 2003 na przekroczenie 5,5 mln zł ze sprzedaży usług turystycznych i pokrewnych. Już w IV kwartale roku 2002 spółka była bliska ... głównym źródłem przychodów firmy jest działalność podstawowa, czyli sprzedaż wycieczek, a nie reklama. Sprzedaż pakietów urlopowych wygenerowała aż 85 proc. sprzedaży Travelplanet.pl,. Tylko 6 ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... konkretnych informacji. Do całego pomysłu należy podchodzić obiektywnie. Nie może brzmieć jak reklama, ale też nie można podchodzić do całej sprawy zbyt krytycznie. ... pracowało kilka osób i takie grono nie mogło sobie poradzić ze wszystkim, toteż skorzystano z usług firmy zajmującej się przeprowadzaniem takich badań. Po podjęciu decyzji o stworzeniu ...
Tematy: -
Czym jest marketing wirusowy?
... z tego bezpośredniego zysku, lecz takie działanie przyczyniło się do promowania jego osoby, jego usług, a więc pośrednio do powiększenia zysku. A więc wiesz już czym jest marketing wirusowy. ... ich twórcy dodają na końcu coś od siebie, na ogół jest to jakaś reklama, lub zachęta do założenia podobnego konta. Uwierz mi, to naprawdę działa! Marketing ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
Skuteczna strona WWW firmy
... żadnych zysków. Obecnie możemy wyróżnić kilka podstawowych celów witryn firmowych: Reklama Wciąż jeszcze popularny powód tworzenia stron internetowych pomimo tego, ... przez firmę Taylor Nelson Sofres). Wzrasta jednak wirtualna sprzedaż sprzętu elektronicznego i usług turystycznych. To tylko trzy przykładowe cele witryn firmowych. Oczywiście jest ...
Tematy: -
Akcja "Dziecko w sieci"
... dwóch podstawowych nurtach: medialnym i edukacyjnym. Na kampanię tę składać się będą: reklama prasowa, spoty radiowe i telewizyjne, plakaty, billboardy i banery internetowe. Dla ... w celu komunikowania się między sobą jak i w celu pozyskiwania ofiar. Dzieci korzystające z usług internetowych takich jak czaty czy komunikatory są łatwym celem dla ...
-
Adkontekst: boksy reklamowe Netsprint i WP
... na niej Boksy Adkontekst powiązane z zawartością, np. reklamy kont, kredytów, usług maklerskich itd. Boksami Adkontekst mogą być zarówno Linki Sponsorowane, jak też ... włączonych do programu jest zwiększenie liczby odbiorców, do których trafia reklama, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej precyzji dotarcia. Boksy Adkontekst rozliczane są tylko ...
-
TPSA: internetowe Biuro Obsługi Klienta
Telekomunikacja Polska uruchomiła nowy serwis internetowy dzięki któremu klienci mogą przez Internet zamawiać i modyfikować usługi, sprawdzić stan rozliczeń, monitorować status swoich zleceń, czy złożyć reklamację. Najważniejszym elementem serwisu jest Twoje osobiste konto w TP. Do jego założenia potrzeba numeru telefonu, numeru ewidencyjnego ...
-
Błękitna linia dla biznesu
Klienci biznesowi Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię tp biznes 9330. Dzięki niej szybciej uzyskają informacje na temat rozliczeń z TP, zamówią lub zmodyfikują usługę i zgłoszą reklamację. Korzystne dla klientów biznesowych zmiany były możliwe dzięki wprowadzeniu firmowych numerów PIN, które ...
-
Raport szkolenia w Polsce
... potrzebę dokształcenia pracowników w dziedzinach takich jak marketing, promocja, reklama, PR, techniki sprzedażowe a także w dziedzinie umiejętności osobistych przydatnych w prowadzeniu ... szkoleń Osoby indywidualne to druga - obok firm - grupa odbiorców usług szkoleniowych. W ciągu ostatnich lat zainteresowanie usługami szkoleniowymi wśród osób ...
-
Rośnie rynek reklamy online
... twierdzi Michał Dyrda z Agencji Nowych Mediów, warto tutaj zadać pytanie, kiedy reklama online stanie się konkurencją dla reklamy telewizyjnej. – Dopiero ten pojedynek pomiędzy ... dzięki danej reklamie dodatkowych informacji na temat reklamowanych produktów bądź usług (65 proc.). Mimo takich preferencji internautów, specjaliści od reklamy internetowej ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2008
... pochodziło z przemysłu chemicznego oraz turystyki, hotelarstwa i gastronomii, a także z branży usług prawnych, choć w porównaniu do IV kwartału ubiegłego roku liczba propozycji z tego ... oraz przemysł farmaceutyczny; branża FMCG; przemysł chemiczny, a także marketing, media i reklama. W tych branżach to pracodawcy dyktują warunki zatrudnienia i mogą ...
-
Rynek mediów i reklamy 2008-2012
... Rozwój rynku kształtować będą nowe rodzaje reklamy - np. oferowanie konsumentom darmowych usług w zamian za zgodę na otrzymywanie reklam na telefon komórkowy, czy ... możliwości wyświetlania wielu reklam stanowić będą siłę napędową reklamy zewnętrznej. Reklama zewnętrzna stanie się segmentem rosnącym w tempie 6,2 proc., z poziomu 10,4 mld dol. w 2007 ...
-
Produkty inwestycyjne niepopularne
... wobec obietnic banków i inwestycyjnych funduszy są ci, którzy najczęściej korzystają z ich usług – osoby z wyższym wykształceniem, dobrze zarabiające, mieszkańcy największych miast. „Brak zaufania jest wynikiem przesady, którą często posługiwała się reklama” – komentuje Iwona Kubicz z On Board PR. – „Odbudowa wiarygodności jest komunikacyjnym ...
-
Klastry i parki technologiczne - źródła innowacji
... w średnim okresie: wspólna marka, wspólny marketing (pozyskiwanie nowych klientów, rynków, reklama), wspólne projekty, nowe możliwości biznesowe, zmiana nastawienia władz publicznych - ... działalność statutową w pełnym zakresie, włącznie z udostępnianiem powierzchni i usług wspierających dla firm, "B" - ośrodki zaawansowane organizacyjnie, zdolne w ...
-
Rosyjski Internet z potencjałem
... swoje usługi i/lub towary w grupie docelowej - mieszkańcy Moskwy i regionu moskiewskiego w wieku 24 - 44 lata. Reklama kontekstowa w Runecie Z analizy Bluerank wynika, że najdroższe są kliki w sferze ‘usług finansowych’ (0,58 $), najtaniej można reklamować się w kategorii ‘wypoczynek’ (0,08 $) i ‘rozrywka’ (0,09 $). Aktywniej od pozostałych ...
-
Konsument w UE ufa reklamom
... Unii Europejskiej. Pytania dotyczyły m.in. jakości i cen produktów, jakości usług oraz konkurencji na rynku handlu detalicznego. Europejscy konsumenci są usatysfakcjonowani z ... , punktualności i prawidłowości realizacji dostaw oraz ochrony interesów konsumentów (reklama, ochrona prywatności oraz jasne i uczciwe warunki umowne). Jednocześnie ok. ...
-
Sektor MSP: ocena kryzysu
... . Wskazujący na silnie negatywne skutki reprezentowali głównie sektor handlu i usług, w nieco mniejszym stopniu producentów. Negatywne skutki podnoszono szczególnie w firmach poligraficznych, odzieżowych, spedycyjnych, w firmach eksportowych oraz wielu usługodawców (reklama, audyt, szkolenia). Zaledwie 2 proc. badanych stwierdziło, że kryzys ma ...
-
Kreowanie marki w polskich realiach
... aby dotrzeć do właściwych, pożądanych konsumentów z właściwą, przekonującą informacją (reklamą). Proszę wybaczyć trywialność porównania, ale czy wychodząc w góry ... , ale też bardzo skrupulatnie buduje swój prestiż przez wysoką jakość świadczonych usług. „Wyższa kultura bankowości” to w tym przypadku nie pusty slogan ...
-
Niskie zaufanie do banków i rządu w Polsce
... przejrzystość budują reputację firmy. W Polsce, liderzy opinii najwyżej ocenili, jakość produktów i usług (71%), na drugim i trzecim miejscu znalazły się przejrzystość (67%) i ... punktów, do 46%) i spadkiem w Rosji (o 10 punktów, do 38%). W 20 krajach reklama zarówno korporacyjna jak i produktowa pozostaje najmniej wiarygodnym źródłem informacji ...
-
Nowe oferty pracy II 2010
... handlowcy/sprzedawcy mogli w lutym liczyć na niemal 9 tys. stanowisk. Sprzedawcy – czy to usług czy towarów – w okresie spowolnienia są szczególnie cenni, gdyż to właśnie ... 25 proc.), urzędników administracji publicznej (o 20 proc.) oraz specjalistów z zakresu marketingu, reklama i PR (o 19 proc.). - Czas nieco gorszej koniunktury pokazuje jak cenni ...
-
Jak zachować prywatność w sieci?
... – komentuje Tomasz Zamarlik z G Data Software, znanej firmy zajmującej się bezpieczeństwem sieciowym. Reklama to nie SPAM Jak podają firmy e-mail marketingowe, przeciętna ... stał się przestępcą i nie podlegał karze grzywny na mocy prawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, obowiązującego od 2002 roku. Cyberprzestępcy oczywiście nie płacą za ...
-
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
... ruchliwej ulicy, by reklamował nasz produkt, zostanie zdjęty po upływie kampanii. Reklama zamieszczona w prasie czy telewizji emitowana będzie dokładnie w wybranych przez nas godzinach ... miejscem pozyskiwania informacji typu numer telefonu do firmy, lista oferowanych usług na stronie, dla bardziej zainteresowanych również miejscem do przeczytania ...
-
Niebezpieczeństwa w Internecie
... zasobów: e-mail, komunikatory internetowe, portale społecznościowe, wyszukiwarki, reklama – szkodliwe odsyłacze można znaleźć wszędzie. Czasami cyberprzestępcy nie ... zwalczać mechanizmy bezpieczeństwa. Pakiety exploitów tworzą niszę na rynku usług cyberprzestępczych. Obecnie na czarnym rynku można znaleźć wiele pakietów exploitów; różnią ...