-
Siła reklamy a wybór marki
... firmy, z której serwisem wiążemy wspomnienia przykrych doświadczeń. Jeśli zaś reklama informuje nas o nowym produkcie od marki, co do której jesteśmy ... . Prawdopodobnie okaże się także, że marketerzy, którzy przygotowują reklamy dla wartościowych produktów i usług, osiągać będą zgodnie z takim modelem lepsze wyniki i podejmować trafniejsze decyzje ...
-
Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych
... zrobić. Są deklaracje, milionowe wydatki na badania i projekty. Znana jest reklama Polski z hydraulikiem, ale reklamą wizerunku kraju się nie zmieni. ... naszym kraju ani popularne, ani uznawane za wartościowe. Reklama i działania PR są traktowane za skuteczne narzędzia przekonywania o wartości produktów i usług. W marketingu państw to się nie sprawdza ...
-
Polski e-commerce rośnie najszybciej w Europie
... jest najszybciej rozwijającym się rynkiem zanox w Europie od 2 lat. Obecna skala napawa ogromnym optymizmem – reklama afiliacyjna dla wielu naszych partnerów jest głównym kanałem pozyskiwania klientów i generowania sprzedaży w internecie. ... za wiarygodne wskaźniki rozwoju oraz zmian w udziałach rynkowych i nawykach konsumentów korzystających z usług ...
-
Malvertising nową formą zagrożeń w Internecie
... to nazwa złożona ze słów malware (złośliwe programy) i advertising (reklama). Reklamy często są odsprzedawane przez kolejne strony. Dlatego, prawie niemożliwym jest ... spam, phishing i oszustwa, używając legalnych witryn internetowych, takich jak portale gazet i usług poczty e-mail. Nawet rozgłos wokół niedawnego ataku malvertising na Yahoo nie ...
-
YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.
... : segmentu napojów (Żywiec Zdrój – 8 mln), handlu wielkopowierzchniowego (Lidl Polska – 9 mln) i usług finansowych (Eurobank – 8 mln). Największą dynamiką wzrostu wśród topowych ... w rankingu znalazły się również kampanie PZU (Wybierz najmocniejszą cechę Thora), reklama kredytut hipotecznego Eurobank (Piotr Adamczyk na joggingu) oraz kampania Avon ...
-
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
... .) czy SEM, czyli reklama w wyszukiwarkach (92%). Relatywnie najsłabsze efekty daje stosowanie personalizacji w przypadku SMS, gdyż „tylko” w 75 proc. przypadkach przekłada się na wzrost konwersji. Wyniki badań uświadamiają pilną potrzebę zarówno personalizacji, jak i integracji działań marketingowych – świadczenia usług w modelu omnichannel, czyli ...
-
Masz smartfon z Androidem? Uważaj na Android/FakeAdBlocker
... , że jej urządzenie jest zainfekowane wirusem, a reklama nakazuje użytkownikowi pobieranie określonych aplikacji ze sklepu Google Play lub spoza oficjalnego sklepu Google. Oprócz tego oferuje udział w podejrzanych ankietach, dostarczanie treści dla dorosłych, rozpoczęcie subskrypcji płatnych usług SMS premium, składanie wątpliwych ofert wygrania ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... klienci zarówno jednej, jak i drugiej firmy zyskują dostęp do szerszego zakresu usług. Przykładem może być np. sklep z elektroniką, który proponuje klientom ubezpieczenie ... że firmy już teraz muszą szukać alternatywnych możliwości. Jedną z nich jest reklama kontekstowa (np. reklama telewizora wyświetli się przy artykule pt. „Jak wybrać telewizor?”). ...
-
Ewolucja spamu 2008
... wiadomości spamowe, które mają wyglądać jak oficjalne e-maile od administratorów różnych zasobów i usług. Maile te zawierają specjalne oferty zachęcające odbiorców do wysłania ... narod.ru Nawet przy dowolnej liczbie zer odsyłacz “otworzy" stronę. 2. Reklama na darmowych serwisach hostingowych Kolejną popularną techniką rozprzestrzeniania spamu w 2008 ...
-
Outsourcing - co to takiego?
... przedsiębiorstwom to głównie: - księgowość - ochrona osób i mienia - reklama i public relations - transport - sprzątanie - obsługa prawna - zarządzanie nieruchomościami - rekrutacja ... firm nie ustępuje im jakością świadczonych usług. Coraz popularniejsze staje się zlecanie do innych krajów usług związanych z telefoniczną obsługą klienta. Np. polski ...
-
Ciemne strony internetu
... To tu konsumenci żalą się na złą obsługę, kiepską jakość produktów i usług, ujawniają oszukańcze praktyki, wyśmiewają sztuczne oblicza marek itp. Treści te rzutują ... reklamę, zrozumiałem z niej, że w konkursie piw z całego świata Tyskie okazało się najlepsze. Reklama piwa Tyskie okazuje się, oględnie mówiąc, co najmniej manipulacją ze strony tego ...
-
Klauzule niedozwolone w branży finansowej
... znajduje się bowiem 366 wpisów związanych z sektorem bankowym. Na klientów polskich firm sektora usług bankowych, finansowych oraz ubezpieczeniowych czeka wiele pułapek. Nieuwaga, brak znajomości przepisów czy ... spółka Fundusz Hipoteczny Dom. UOKiK uznał, że firma ta reklamowała swoje usługi, udając, że jej reklama jest urzędowym komunikatem, za ...
-
Handel detaliczny w poszukiwaniu nowych źródeł przychodu
... kanału sprzedaży – dodaje Patryk Rudnicki. – Tymczasem rentowność usług dodatkowych, jakie mogą oferować sieci handlowe w oparciu o ... usług. Przykładem może być udostępnianie producentom przestrzeni reklamowej we własnych kanałach kontaktu z klientami (tzw. retail media). Jak wynika z badania Bain & Company, aż 59 proc. dostawców uważa, że reklama ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... samym Internecie, można zwrócić się do tradycyjnych metod komunikacji takich jak reklama w radio, telewizji, na afiszach, etc. Dużym błędem jest pominięcie istotności adresu ... firmie umożliwia dostęp do sugestii na temat ulepszania oferowanych produktów i usług. Klient jako niepowtarzalna osobowość Klienci, którzy zostali potraktowani wyjątkowo, są ...
-
Komunikator ICQ a ataki internetowe
... poczty elektronicznej. Poniżej przedstawiono wyniki. Na pierwszym miejscu znalazła się reklama stron oferujących rozrywkę (18,47%). Kategoria ta prawdopodobnie nadal będzie ... oferty pracy i wspólnego biznesu (4,17%), na dziesiątym natomiast oferty usług komputerowych, łącznie z hostingiem (3,22%). Znajdująca się na samym dole rankingu kategoria ...
-
Jakie korzyści przynosi spółce IPO?
... jednak wymaga to stosowanego zapisu w statucie spółki. Agencja Public Relations Skorzystanie z usług agencji public relation przy procesie upublicznia spółki nie jest obowiązkowe, ... kredyt bankowy Spółka staje się bardziej wiarygodna w oczach kontrahentów Regularna reklama spółki i jej produktów Przygotowanie do debiutu może być dobrą sposobnością do ...
-
E-commerce: 5 sposobów na pozyskiwanie leadów sprzedażowych
... wykorzystać każdą zbliżającą się okazję lub święto na potrzeby sprzedaży produktów i usług. Unikatowa ,,świąteczna” oferta, wielka wyprzedaż z okazji nadejścia wiosny, Dnia Matki itd ... interesuje, wtedy chętniej przyjrzy się przedstawionej mu ofercie. Tak działa reklama osobista, która zawsze, bazując na dostępnych informacjach o kliencie, dostosowana ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... reklama, nastawiona na szybkie skłonienie konsumentów do nabycia określonych towarów lub skorzystania z usług ...
-
Pandemia a biznes: firmy tną koszty i inwestycje
... zredukowało wydatki niezwiązane z podstawową działalnością firmy, w takich obszarach jak marketing, reklama, czy szkolenia, a blisko 40% będzie te ograniczenia kontynuować w kolejnych ... marca o ponad 20%. Widać również większą skłonność do cyfryzacji usług, co sprzyjać będzie rozwojowi nowych, innowacyjnych produktów i rozwiązań dla biznesu. ...
-
Relacje z klientem w e-biznesie
... strategie masowej kastomizacji: wartości dodanej, zdobycia uwagi, konfiguracji, innowacyjnych usług. Strategia wartości dodanej Bazuje ona na indywidualizacji wartości dodanej, ... z tekstu reklamowego i hiperłącza, a następnie określa warunki, przy spełnieniu których reklama będzie wyświetlana. Koszt kampanii reklamowej jest również dostosowywany do ...
-
Spam a gospodarka globalna
... nieznaczna, ponieważ większość agencji nieruchomości to duże firmy, które nie korzystają z usług spamerów. Jednak w badanym okresie powierzchnia biurowa była wynajmowana głównie ... chcąc przyciągnąć nowych klientów, spamerzy wysyłali wiadomości, w których twierdzili że reklama za pośrednictwem masowych wiadomości jest idealnym narzędziem dla małych ...
-
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
... rodzaje przedsiębiorców: osoby na tzw. samozatrudnieniu (inna forma świadczenia usług na rzecz dotychczasowego pracodawcy), osoby świadczące drobne usługi (krawcowa, taksówkarz, kosmetyczka ... w Internecie może być uzasadniony rodzajem biznesu, na przykład świadczeniem usług na rzecz lokalnej społeczności (np. sklep osiedlowy, warsztat samochodowy, ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2012
... efektywnym i - co ważniejsze – legalnym metodom reklamowania, takim jak reklama kontekstowa w wyszukiwarkach i na portalach społecznościowych. W przeciwieństwie do 2011 roku ... można przewidywać, że Rosja stanie się największym źródłem szkodliwych usług hostingowych już w przyszłym roku. Cyberprzestępcy w Holandii i Niemczech są bardziej ostrożni ...
-
Sektor MSP: lepsze czasy na horyzoncie
... i internet (25,5 proc.). Jak wynika z badań, w okresie nadchodzących 6 miesięcy najbardziej poprawi się sytuacja przedsiębiorstw z branży usług biznesowych (usługi B2B jak doradztwo i konsulting, reklama i marketing, konferencje i targi). Jej przedstawiciele liczniej przewidują poprawę sytuacji swojej firmy (36,6 proc.) niż jej pogorszenie (21 ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... komentują, wymieniają poglądy i publikują osobiste recenzje na temat sklepów, produktów czy usług. Badania Vouchercloud.pl dowodzą, że najliczniejszą grupę klientów sklepów ... że „SEO magicy” ustępują miejsca content managerom i architektom informacji, a tradycyjna reklama zostaje wyparta przez działania niestandardowe i angażujące, tak w ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... dodaną dla przedsiębiorstwa, umożliwiając jego szybszy rozwój, szerszy portfel usług, a także ekspansję na inne rynki – podkreśla Artur Skiba, prezes Antal International i ... uznać można za stabilne. Do nich zaliczają się sektory: Energia – ropa i gaz, Reklama, media i marketing, Produkcja przemysłowa oraz Elektronika, a także branża TSL. Konsultanci ...
-
Zatrudnienie w górę? Tak obiecują firmy
... granicą, podczas gdy w pozostałych państwach taką opinię wyraziła znikoma część firm. Duże znaczenie eksportu dla przedsiębiorstw w Polsce powoduje, że reklama polskich produktów i usług w ramach kampanii promocyjnych jest dla nich szczególnie istotna. Informacje o raporcie Wyniki badania „Pulse of Economy” zostały opracowane na podstawie ...
-
Jak opinie o firmie wpływają na jej wizerunek i sprzedaż?
... służącym do mierzenia satysfakcji klienta. Te pozytywne działają lepiej niż reklama, negatywne potrafią skutecznie zrujnować biznes. Jak opinie o firmie wpływają na jej ... z pierwszej ręki o jakości świadczonych przez nich usług. – Opinie o mojej firmie dają mi rzetelną informację dotyczącą moich usług. Są dla mnie motywacją do dalszego rozwoju ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2014-2016
... wody; gospodarowanie ściekami i odpadami oraz działalność związana z rekultywacją. Badaniem Innowacje w sektorze usług objęte były podmioty o liczbie pracujących 10 osób i więcej oraz prowadzące działalność zaklasyfikowaną ... architektury i inżynierii; badania i analizy techniczne, dział 72 – Badania naukowe i prace rozwojowe, dział 73 – Reklama ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... (36 proc. wszystkich kategorii produktowych), pożyczek gotówkowych, usług finansowych i transakcji elektronicznych. Telekomunikacja: marki o największych wydatkach ... także marki Play, Orange, T-Mobile oraz Cyfrowy Polsat. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży komunikacyjnej większość majowych reklam dotyczyła ofert na abonament oraz dla ...
-
Freelancer: jak i gdzie znajduje klientów?
... (kolejno 21,4 proc. i 18,4 proc. dla pozostałych branż). Co ciekawe, z usług niezależnych specjalistów korzysta również sektor publiczny. Współpracę z takimi podmiotami zadeklarowało 8,3 ... firmy e-commerce (21 proc.). Następnie znalazły się ex aequo marketing i reklama oraz IT i zdrowie z wynikiem 10 proc, natomiast na trzecim media i rozrywka oraz ...
-
Kilka słów o skuteczności serwisu WWW
... na nie zanim podejmiemy jakiekolwiek akcje związane z naszym serwisem WWW. Cel: reklama To jest już temat przejedzony i nie sprawdzony (nie sprawdzają się planowane dochody z ... z nas ma serwisy WWW do celów promowania własnej firmy, jej produktów, usług itp. Dodatkowym celem jest często poprawienie jakości obsługi klientów a dokładniej utworzenie ...
Tematy: skuteczność serwisu, serwisy www -
Zaufanie w handlu elektronicznym
... tradycyjnym rynku. Kreuje swój profil na podstawie przedstawianych informacji i świadczonych usług. Dlatego też należy szczególnie zadbać, aby strona zawierała zawsze ... pracownika danej firmy aż o 22% zwiększa stopień jej akceptacji. Dla porównania - przeciętna reklama zwiększa ten stopień tylko o 1%. Jak więc widać e-biznes znajduje się w bardzo ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... nie odpowiedzialni powinni dokładnie zapoznać się z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawą o ochronie danych osobowych oraz problematyką spamu. ... usługi firm specjalizujących się w dotarciu do konkretnego klienta o wybranych cechach (reklama targetowana). Warto z nich skorzystać w przypadku gdy nie posiadamy jeszcze własnej bazy ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... . Handel elektroniczny jest procesem kupowania oraz sprzedawania towarów i usług drogą elektroniczną przy wykorzystaniu transakcji przeprowadzanych przez internet, sieci ... określonym czasie sprzedać wyznaczone produkty do odpowiedniej liczby sklepów. W strategii tej reklama oparta jest na medium telewizyjnym, które jest najdroższe, ale też uważane ...