-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... 68 mln dolarów w 2016 r. W Europie Zachodniej reklama w wyszukiwarkach stanowi obecnie blisko połowę (48%) wydatków na reklamę w Internecie. Pozostała część rynku jest mniej ... spadkowa utrzyma się jeszcze w bieżącym roku, zaś wzrostu można oczekiwać dopiero od 2013 r., co oznacza CAGR na poziomie 0,3% w całym okresie prognozy. Wartość rynku w ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... Singapur 2. BOOM FORMATU MIKROWIDEO – CZY MARKETERZY DOTRZYMAJĄ IM KROKU? W roku 2013 w Internecie wybuchł nowy trend, którego sprawcą były materiały mikrowideo. Obecnie ... optymalizacji multimediów w oparciu o skalę dotarcia do odbiorcy. Peking Tan, Chiny 11.CYFROWA REKLAMA ZEWNĘTRZNA DALEKO ODCHODZI OD IDEI „ZWYKŁEGO EKRANU” Otacza nas coraz więcej ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... formą reklamy jest ta zamieszczona w Internecie, kolejno 36% reklama w telewizji, natomiast na trzecim miejscu plasuje się reklama e-mailowa, wybrana przez 26% badanych ... grupy docelowej. Analitycy Frost & Sullivan (raport „UCC Market Predictions for 2013 and Beyond") prognozują migrację firm do zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... W latach 2014–2016 globalne wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również ... motorem wzrostu wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2013–2016 tego typu reklama przyniesie 38% wzrost wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... w internecie (nie uwzględniając wydatków na ogłoszenia) wyniosła prawie 3,7 mld zł, co oznacza wzrost o 8,2% rok do roku. Ponadto udział internetu w rynku reklamy wzrósł do 44,8%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 6 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,1%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,4%, a reklama ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
... złotych) – kosztowała firmy z tej branży reklama telewizyjna. Jest to kwota nieznacznie wyższa niż w 2013 roku. Firmy lokowały największe budżety w czołowych stacjach: TVN, Polsacie, TVP1 i TVP2. Ponad 17 milionów (9%) firmy z tej kategorii przeznaczyły na promocję w Internecie. W porównaniu z 2013 rokiem znaczenie tego kanału wyraźnie wzrosło ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... magazynach 3,3 mln zł. Po trzech kwartałach 2022 r. wartość budżetów na reklamę w internecie (nie uwzględniając wydatków na ogłoszenia) wyniosła ponad 3,4 mld zł, co oznacza ... pkt. proc. Obecnie ta różnica wynosi blisko 5 pkt proc. Najszybciej rosła reklama video – o 16,2%, nieco wolniej w wyszukiwarkach – o 11,9%, w reklamie display obserwujemy ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... przekroczyła 1 mld zł wobec 899 mln zł w roku 2013. Najwięksi reklamodawcy minionego roku to te ... pod względem kosztu emisji spotem była natomiast reklama Biedronki informująca o loterii zdrapkowej. Święta nadeszły w listopadzie ... o Tesco - w „Financial Times” oraz „The Wall Street Journal Europe”. W internecie materiały na temat trzech największych ...
-
Spam 2012
... na legalnych platformach. Wraz z pojawieniem się Web 2.0 znacząco wzrosły możliwości reklamy w Internecie: np. w formie banerów, reklamy kontekstowej czy reklamy na portalach społecznościowych ... oszustwa czy reklama nielegalnych towarów nie mogą tak po prostu migrować na legalne platformy. Spodziewamy się, że spadek ilości spamu w 2013 roku będzie w ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... w internecie (nie uwzględniając wydatków na ogłoszenia) wyniosła ponad 1 062,7 mln zł, co oznacza wzrost o 9% w stosunku do pierwszego kwartału 2021 r. Wzrósł także udział internetu w rynku reklamy: z 44% do 44,9%. Wzrosły wydatki na wszystkie formy reklamy, najszybciej rosła reklama w wyszukiwarkach – o 15%, nieco wolniej reklama video ...
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?
... reklama. Aktywność indywidualna przekłada się również na sukcesy firmy. Odkąd prawie 90 proc. (15 600) pracowników firmy Avaya, lidera w zakresie rozwiązań teleinformatycznych, specjalizującego się w technologii VoIP pojawiło się na LinkedIn – zrealizowano cele marketingowe firmy (od zwiększenia widoczności marki w internecie ... , 2013), były głównym ...
-
Wydatki reklamowe w odwrocie
... , telewizja i prasa, szukają dla siebie szansy w Internecie, który czasem jest w stanie zmierzyć skuteczność reklamy. Jednym ... , Liberty Direct, czy Proama, których reklama pomimo wysokich wydatków (między 17-21 tys. ... danych Instytutu Monitorowania Mediów, pośród badanych banków w II i III kwartale 2013 roku, pierwsze miejsce na podium zajmuje ING ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... Lubi czuć się zaangażowany. Poszukuje w Internecie potrzebnych informacji na temat sklepów, produktów i usług ... miejsca content managerom i architektom informacji, a tradycyjna reklama zostaje wyparta przez działania niestandardowe ... Damiana Radomskiego i jego klienta ― Jakuba Majchrzaka. W grudniu 2013 r. klient zamówił w sklepie internetowym grę ― ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... podstronami. Dziś prowadząc aktywną i świadomą aktywność w internecie, traktujemy naszą bazę WWW jako ... kanałami stricte wizerunkowymi jak choćby reklama display (bannerowa), z wykorzystaniem social media ... i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego. Książka „E-marketing w praktyce”, SamoSedno, 2013 r., to kompleksowy przewodnik po e-marketingu w ...
-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... zakres obowiązków wchodzi między innymi promocja zatrudnienia w tej firmie w Internecie i na uczelniach, szuka firma technologiczna ... przykład, jak wynika z badania „Wyzwania HR 2013” przeprowadzonego przez Pracuj.pl i IIBR, ... z wielu innych obszarów (HR, marketing, planowanie strategiczne, komunikacja, reklama, social media) i na tym moim zdaniem ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... kreacji telewizyjnych w badanym okresie była reklama z udziałem Mariana Owerko, szefa firmy Bakalland. ... wynika z danych Admonit. Sieć Netto w porównaniu z ostatnimi miesiącami 2013 roku uszczupliła wydatki na reklamę o ok. 5 mln ... wzmianek za pomocą aplikacji Admonit w internecie wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... 2013 roku. Najbardziej zauważalnym i efektywnym (w ocenie użytkowników aptek) jest e-mail marketinge-apteki, apteki internetowe, badania internautów, apteka online. Osoby, które zwracają uwagę w internecie ...
1 2